Kakkojen korjaaminen on joillekin ilmeisesti aivan ylivoimaisen vaikeaa. Puisto on kaamean näköinen nyt kun lumet taas alkoivat sulaa. Ei viitsitä enää puistoilla siellä kakan seassa.
Kakkanen puisto
2
130
Vastaukset
Saman asian huomasin tänään koirapuistossa. On se kumma vaikka lapio on oven vieressä ja "kakkalaatikko" niin ei voida korjata jätöksiä. Itse tykkään vielä paljon liikkua puistossa niin kokoajan meinaa astua kakkoihin. Huomannut myös aamulenkillä, että moni vie koiransa koirapuistoon tekemään tarpeensa kun eivät jaksa aamulenkkiä tehdä.
- aamuvirkut
Itse käyn puistossa koirani kanssa juuri aamuisin, mutta meillä tulee siinä samalla lenkkikin tehtyä kun puistoon on parin kilsan matka. Kävelemme siis 4 kilsan lenkin ja siinä välissä pääsee koira juoksentelemaan puistoon. Harvoin vaan on kavereita silloin, mutta sitten voikin ottaa omat lelut käyttöön. Juu, tiedän ettei leluja saa puistoon viedä, mutta saahan niitä silloin käyttää kun siellä ei ole muita. Mutta mutta, juuri tuo kakka-ongelma haittaa pallon heittelyä. Kakkaa on puiston reunustat täynnä. Miksei viitsitä omaa puistoa pitää siistinä? Vaikea ymmärtää ettei toisia kiinnosta viihtyvyys ja puhtaus lainkaan. Ja keväällä sitten ku koko komeus alkaa sulaa, voi yök. Silloin ei todellakaan huvita enää koiraansa sinne viedä.
Taskulamppu mukaan että näkee pimeän aikaankin korjata kakat pois puistoa pilaamasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293035- 1191245
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61047- 58961
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26897Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38871Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161851Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784