Out the front

O.T.F

Onko kenelläkään tietoa mistä saa OUT THE FRONT-veitsiä? Saako niitä Suomeen? Kuinka paljon maksaa? Löysin kyllä tosi kalliita, (Hinnat jotain 300€ ja ylöspäin) ja etsin nyt jotain 30-50€ molemmin puolin. Jos on kokemusta, niin kertokaa. Kiitos paljon :)

11

2139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buuggo

Ei oo mitään tietoa stileteistä

• viimeinen samurai

ne on laittomia!!! Ihan niinkun heittotähdetkin!!!!!!!!!!!! mutta oikea ninja osaa tehdä itse heittotähdet herkeittopurkkien kansista.....

• tiedoksvaa

Vimeinen samurai: Ei oo laittomia. Jotku netikaupat postittaa suomeen, mut en tiiä postimaksuist. Ja kuka vi_ttu tekee heittotähdillä yhtään mitään? :D

• Anonyymi

Damääsei oo ku niit o laittomii maahantuoda urpo

• Viimeinen samurai

On jos tulli löytää, niin tulli vie heittotähdet!!! Saahan sitä vaikka pyssyn tilata joistain maista. Mutta mitä luulet tuleeko tullista läpi??

Mitä luulet, että NINJA tekee heittotähdillä?

Olen oikea ninja älä vittuile mulle!

Ps. Olet homo.

• tiedoksvaa

Ihan hetero olen :) Niin kyllä heittotähtiä on ihan kiva viskoa seinään tai kattoon, mutta en lähtis ketää elävää olentoa htähdellä heittään. Mutta ehkä tota naapurin kusipäätä voisin heittää htähdellä tai parilla... Joo ja riippuu varmaa veitsen koosta ja onko täysautomaattinen, eli napinpainalluksesta terä tulee ulos ja menee takaisin sisään. Oon joskus kaverilta kuullut että joku nettikauppa postittaa Suomeen ja hyvin tulee perille.. Ei oo kuulemma laiton, mutta hallussapito julkisella paikalla on kielletty. Hyvät sakot tulee :D

• Anonyymi

Ootko sä 5 vuotta nuori ku sä vähä vaikutat olevan iha saatanan tyhmä lapsi

• Ouh Jeeaah!!

"In to the back" I LOVE IT. Ouh jeeeaaaa

• kyyyllsalee

Nii otf veitsistä, tietääkö kukaan?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Osaatko tulkita pykälät?

2§ "Vaarallisen teräaseen maahantuonti ja valmistus myyntiä varten sekä kauppa on kielletty" Saatko siis tuoda omaan käyttöön?

3§ "Vaarallista teräasetta ei saa pitää hallussa yleisellä paikalla tai yleisessä kokouksessa taikka muussa julkisessa tilaisuudessa" Yksityistilassa saa pitää.

5§ "Joka luvattomasti tuo maahan, valmistaa, kaupaksi tarjoaa tai pitää kaupan vaarallisen teräaseen taikka sitä yrittää, " Kumoaako tämä pykälä kohdan 2§ ?

Eli lain kohdista ei ole mitään hyötyä, jos ei ole ennakkopäätöksiä tukena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      33
      1279
    2. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1085
    3. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      104
      926
    4. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      35
      848
    5. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      56
      709
    6. Tietäisitpä vain mitä se

yksikin on susta puhunut :) j
      Ikävä
      42
      706
    7. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      46
      665
    8. Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi

Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks
      Hindulaisuus
      302
      656
    9. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      94
      652
    10. Olet sinä ihana

Muttei sua taida kiinnostaa muu kuin sun työ:(
      Ikävä
      29
      625
    Aihe