Olemme miettineet perheemme kanssa matkaa Havaijille. Lämmintä olisi ja hienot rannat sun muut nähtävvydet. Muuten ollaan käyty jo monissa maissa ja kiinnostaisi aina nähdä jotain uutta. Oisko kokemuksia?
Havaijille?
1
229
Vastaukset
- The Aloha State
On. Tärkein vinkki on, että älkää jääkö Oahulle ja Honoluluun, vaan menkää muille saarille, mikäli haluatte nähdä Havaijia parhaimmillaan. Omia kokemuksia on Mauilta ja Molokailta. Voin suositella etenkin jälkimmäistä, mikäli haluaa nimenomaan rauhaa ja isojen ostoskeskusten puute ei haittaa. Mauilla kannattaa suunnata turistirantojen sijaan esim. Hanan pikkukaupunkiin (Hana Highway on kiva ajokokemus (http://en.wikipedia.org/wiki/Hana_Highway)). Koko Haleakala-tulivuoren voi kiertää autolla, mutta vuoren eteläpuoliselle tielle suositellaan nelivetoista autoa ja tie saattaa olla ajoittain suljettu. Myös vuoren huipulla kannattaa käydä, sinnekin pääsee kätevästi autolla. Mauin ja Molokain välillä liikennöiviltä lautoilta voi myös bongata valaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805579
- 1263907
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443743- 663424
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 262170
- 2042071
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4351739Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91678