Tämmöiset Entringit tulee sulkea kokonaan ja antaa yksityisten firmojen hoitaa nämäkin palvelut.
Tehotonta puuhastelua tämmöisten Entrinkien touhut.
Entrinki
19
663
Vastaukset
- Kierrätys on pop
Entrinkin tapaiset instanssit on vähävaraisten ostoskeskuksia joille on tilausta tässä kiristyvässä taloustilanteessa. Köyhälläkin täytyy olla oikeus shoppailla vai väitätkö vastaan hä?
- Joutaa sulkea
Tulisi tutkia paljonko entrinkin pyörittämiseen menee rahaa.
Ja mitä se saa aikaiseksi.
Monet samaat tavarat löytyvät kirpputoreilta, osto- ja myyntiiliikkestä ja vaikkapa pyöräliikkeistä.
Hoitaisiko Kuusankoski tehokkaammin elektroniikka ja kodinkoneiden romujen keräyksen ?
Miksi yleensä sallitaan valtiontuilla pyörivän entrinkin kilpailla yksityisten yrittäjien kanssa ja väristävän näin kilpailua ? - loraus ja pisaus
Nyt riitti sanoi j.pennanen ja paskoi housuunsa.
- Hämmästystä
Jaa ottaako pennasta kupoliin viestit kun poistaa vai kuka niitä poistelee
- jdjfirrey
eikö teillä pöljillä ole muuta tekemistä?
- marjo7
Tulisi tutkia paljonko entrinkin pyörittämiseen menee rahaa.
Ja mitä se saa aikaiseksi.
Monet samaat tavarat löytyvät kirpputoreilta, osto- ja myyntiiliikkestä ja vaikkapa pyöräliikkeistä.
Hoitaisiko Kuusankoski tehokkaammin elektroniikka ja kodinkoneiden romujen keräyksen ?
Miksi yleensä sallitaan valtiontuilla pyörivän entrinkin kilpailla yksityisten yrittäjien kanssa ja väristävän näin kilpailua ?Tämmöiset Entringit tulee sulkea kokonaan ja antaa yksityisten firmojen hoitaa nämäkin palvelut.
Tehotonta puuhastelua tämmöisten Entrinkien touhu- 2013
Kyllä näin on.Yksityiset kirpputorit on yrittäjävetoisia.Itse he joutuvat euronsa tienaamaan ja palvelemaan niin myyjiä jotka tuovat tavaransa myyntiin sekä ostajia.Ei heillä ole käytössään "ilmaisia euroja".
- urpolandia
Kirppiksillä myytävien tuotteiden takuu on mitä on eli tosi lyhyt! viikon toiminta takuu!
- Halloo
Miten heillä voi yleensäkään olla edes takuuta? Toisten tuomia tavaroita myytävänä.
Ei kai mikään kirppis suomessa voi testata kaikkia myytäväksi tuotuja tuotteita.
HALOO.... - Maijamaaria
Urpo hei, herää. Mikään kirppis ei anna mitään viikon takuuta.
Ei edes päivän.... - mutta kallista on
Maijamaaria kirjoitti:
Urpo hei, herää. Mikään kirppis ei anna mitään viikon takuuta.
Ei edes päivän....Maijamaaria ei tiedä mistä puhuu. Tavarakirppiksellä tulee elektroniikkaan lyhyt toimivuustakuu 'tavara toimii' ja entrinkissä voi takuu olla esim. radio 3 kk. Kaikki elektroniikka mitä olen ostanut entrinkistä vuosien varrella toimii, mikään ei ole ollut rikki eikä ole mennyt rikki 'kop kop'.
- urpolandia
Eli vastasitte siihen mitä tarkoitin....takuita laitteille ei ole näissä myytävissä paikoissa siis kirppikisillä! kun taas toisessa paikassa laitteilla takuu. :)
- tarkkailija123
Kiinteillä tavaroilla, siis muilla kuin vaatteilla, on Entringissä aivan järjetön hintataso.
- Järki mukaan
Minä ostan uutta ja laadukasta koska hinnat ovat nykyisin edullisia. Ei tartte muiden vanhoja romuja katsella. Ja takuuta tulee se kaksi vuotta.
- Ret-Roilija
Vanhoista romuista esim. ämyrit/viritinvahvistimet lähtee se 'oikea' soundi mitä ei kuule jos ei kokeile. Lisäksi ennenaikaan tehdyt laitteet ovat hyvin tehtyjä ja kestäviä, toisin kuin nykyajan rihkama joka kestään sen takuuajan. Toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä ja kukin polkee tyylillään.
- näin on
Tiedoksi 2013
Nykyään kirppariyrittäjät ja monet muutkin yrittäjät saavat ja käyttävät yhteiskunnan tukemaa palkkatukea palkatessaan pitkaikaistyöttömiä työntekijöiksi. Näin on. - tylsapaiva
- kylymä
Taitaa olla kylmärinki.
- rinki ku rinki
Kajaanin ahkerimmat ja kovimmat työmiehet ja naiset löytyy Entringistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607224- 1243951
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.263230- 212748
- 272413
- 232212
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3691953- 251940
- 471900
- 321868