Kiellettyä seksiä tätini kanssa

Naapurin poika

Heräsin kännykkäni soittoääneen. Vastasin, ja puhelimessa oli tätini Liisa. Hän oli tulossa meille kylään, ja pyysi minua avaamaan oven. Puin nopeasti päälleni ja juoksin alas avaamaan. Liisa on noin 30, lyhyet tummat hiukset ja ruskeat silmät. Avasin oven ja näin hänen kauniit, hymyilevät kasvonsa. Vaihdoimme kuulumisia ja joimme kahvit. Tädilläni oli hiki, koska hän oli polkenut pitkän matkan, pyörällä meille. Hän sanoi menevänsä suihkuun ja kylpyyn, minä kävelin omaan huoneeseeni ja avasin teeveen.

Kylpyhuoneesta kuului veden lorinaa ja kuvittelin kuinka vesi valui Liisan kurveja myöten, kasteli hänen häpykarvoituksensa ja kostutti häpyhuulia. Tunsin kuinka kaluni jähmettyi ajatuksesta. Hetken päästä lähdin keittiöön hakemaan ruokaa. Juuri samaan aikaan kylpyhuoneen ovi avautui ja tätini asteli ulos pyyhe vartalonsa ympärille kietaistuna. Katselin hänen yläselkäänsä josta erottuivat bikineiden jättämät valkoiset alueet. Kiihotuin entisestäni ja jatkoin matkaani.

Olin juuri lopettanut ruokailuni, kun äitini tuli kotiin. Lähdin samalla oven avauksellaulos lenkille. Koko juoksun ajan mielessäni pyöri ajatus, että olisin tarrautunut tätini vartaloon ja repinyt häneltä pyyhkeen päältä. Ah, olisin niin halunnut nähdä hänen kiinteät rintansa. Kun tulin kotiin, Liisa oli yksin keittiössä laittamassa ruokaa. Kysyin missä äitini on, ja hän oli kuulemma lähtenyt kauppaan. Menin jälleen katselemaan teeveetä. Liisa meni syötyään äitini huoneeseen lepäämään. Ajatukseni vaeltelivat jälleen Liisan vartalossa, ja hetken mietittyäni suunnistin äitini huonetta kohti.

Pysähdyin ovelle ja jähmetyin paikalleni. Kämmeneni hikoilivat ja mietin, mitä sanoisin Liisalle. Ja kehtaisinko tehdä tätä? Haluaisiko hän? Mitä hän ajatteli? Pääni meni pyörälle ja rohkaisin mieleni. Tartuin oven kahvaan ja astuin sisälle. Liisa makasi sängyllä kyljellään. Hänellä oli yllään musta hame ja valkoinen yläosa. Yläosan läpi erottuivat mustien rintaliivien olkaimet. Laskeuduin sängylle ja kävin makuulle tätini viereen. Hän ei reagoinut mitenkään. Asetin käteni varomasti hänen perseelleen ja aloin hivelemään hänen pyöreää takapuoltaan, samalla suudellen hänen niskaansa. Liisa havahtui ja käänsi kasvonsa minuun päin.

-Mikko?
-Älä sano mitään. Mä oon halunnu tätä niin pitkään.

Aloin suudella hänen huuliaan ja hetken päästä hän jo vastasi suudelmiini. Hivutin käteni hänen hameensa alle ja aloin hieromaan hänen pilluaan alushousujen läpi. Hetken hierottuani pikkupöksyt kostuivat ja Liisa alkoi huokailla nautinnosta. Hän tarrautui minuun ja nuoli ja imi kaulaani kiiman vallassa. Hän nousi istumaan ja vetäisi yläosan pois päältään. Hieroin hänen rintojaan, joita peittivät enää nuo mustat rintaliivit. Rinnat eivät olleet kovin suuret, mutta sitäkin pyöreämmät. Ne olivat juuri niin suuret etteivät mahtuneet kouriini. Avasin rintaliivit ja tätini heitti ne lattialle. Vetäisin samantien oman paitani pois ja täti syöksyi suutelemaan kroppaani. Tunsin hänen kuumat huulensa vatsallani. Suljin silmäni ja nautin. Liisa eteni määrätietoisesti alaspäin ja alkoi availemaan farkkujeni nappeja. Juuri kun hän oli saanut alimmaisenkin napin auki, hän tarrasi seisovaan kaluuni ja otti sen suuhunsa.

Hän nuoli terskaani kiimaisena ja välillä imaisi hellästi kassejani. Sitten hän aloitti villin suihinoton, jollaista en ollut eläessäni kokenut. Liisa imi voimalla ja hänen kielensä haroi kaluni vartta. Hänen huulensa liukuivat edestakas kyrpäni vartta pitkin ja välillä hän hellitti otteensa ja huoahti syvään kiihkeästi.

-Mitä jos sä nussisit mua nyt? ,Liisa sanoi liu'utti hameensa ja pikkuhuosunsa pois jaloista. Hän asettui sängylle selälleen, kädet niskan takana ja minä kapusin hänen päälleen. Ohjasin kaluni Liisan häpyhuulille ja aloin työntelemään rauhallisesti edestakaisin. Liisan pillu oli melko löysä ja erittäin kostea. Liisa voihki hiljaa ja näytti nauttivan. Kiristin tahtia ja voihkinta voimistui. Tätini tarrasi sängyn päädystä käsillään minun painaessa häntä kuin viimeistä päivää. Hän vääntelehti kiimaisesti ja tiesin että hän sai. Ilmoitin että kohta tulee ja Liisa pyysi saada lastit suuhunsa. Vetäisin kaluni pillusta ja tätini nousi istumaan. Hän tarrasi kädellään kaluuni ja alkoi veivata edestakaisin suu auki odottaen. Ei aikaakaan kun lastini lähtivät liikkeelle ja roiskuivat tätini kasvoille. Hän nuoli huuliaan. Hetken päästä hän rojahti sängylle selälleen huohottaen.

-Nyt on kyllä pakko saada tupakka, hän totesi ja asteli parvekkeelle.

2

23517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoria

      Jumalauta tätit! näitä juttuja ku lukee niin kaikki tätit tuntuu olevan varsinaisia koneita...
      varmaan totta, joka sana

      • Jaa

        Vai pyytääkö, eiks huora ota aina rahaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe