Moikka !
Oon 13v tyttö ja seurustelen pojan kanssa joka täyttää pian 16.. En uskalla kertoa äidilleni koska hän vaan alkaisi selittämään kuinka hän alkoi seurustelemaan vasta 16 vuotiaana ja että ei näin nuorena tarvitsisi vielä seurustella.. Mitä te tekisitte tälläisessä tilanteessa??
13v ja 16v..
8
210
Vastaukset
- 14poika
En kuuntelisi äitiä. Kyllä 13-vuotias voi seurustella jos siltä tuntuu. Kannattaa silti kertoa äidille.
- nobody765
kannattaa vaa sanoo sille ku jos salailet nii ei siit oo mitää hyötyy, suuttuis vaa enemmä ku oot salaillu.
Kerro äidilles, kyl se ymmärtää sua ku sanot et sä oikeesti tykkäät siitä pojasta - 13tyttö
Kiitti vastauksista :))
- mievainn(:
perjaatteessahan "rehellisyys maan perii" mutta mulla on ihan sama tilanne ollu monta kertaa enkä oo puhunu vanhemmilleni mitään.. eikä niiden välttämättä tarvitse kaikkea tietääkkään.. toisilla sitte vanhemmat ymmärtää vähän helpommin, mulla ne ei kuitenkaan tajuais ku on noi vanhemmat vähän tuolta "kivikauden takaa" :Dd mut iteppähän päätät ;) !!
- 13tyttö
Mulla on just toi sama ongelma.. Äidit on just niin kivikautisii (: ainaki meijän ((; mä oon ainaki pitäny kaikki salassa ja taidan pitää nytki.. Tavataan sitte aina jossai muualla ku meillä ((:
- mievainn(:
13tyttö kirjoitti:
Mulla on just toi sama ongelma.. Äidit on just niin kivikautisii (: ainaki meijän ((; mä oon ainaki pitäny kaikki salassa ja taidan pitää nytki.. Tavataan sitte aina jossai muualla ku meillä ((:
*sielunkumppanuutta* xD
- tekisin ite näin
mun äiti antaa seukata iha minkä ikäsenä vaa, mut sä voisit vaik ekana sanoo su äidilles et sun kamu tulee teille, ja sit ku äitis kysyy et kuka, nii sanot sen pojan nimen. sitte vaikka ku se on mennyt nii sanot et sä tykkäät siitä pojasta, ja se poika tykkää susta ja katot mite äiti reagoi siihe. sit voit jossai vaihees lähiaikoina paljastaa et te seukkaatte.
sulla onoikeus seukata ;) - rakas S<3
tuli mieleen oma tilanne jossa säätöä 16v pojan kanssa :DD olen siis 13v tyttö ja kaverit tuota jankuttaa ikäeroa xDD eipä ole tullu kuunneltua.. :D
ja siis sun tilanteessas varmaan kertoisin äidille jossai vaiheessa koska .. nooh koska se vaan on niin että helpompi jos ei salaile IHAN kaikkea ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844