hamterille pitäisi antaa joka toinen päivä jotain tuoretta tai lihaa. esim minä annan hamsterilleni vauvojen bonaa ja pilttiä. hamsterini tykkää siitä kovasti ja se onkin ihan hyvää hamsuille koska vauvanruuissa ei ole paljoonkaan mausteita. sitten myös voitte antaa raakaa lihaa. se kuulostaa vähän höpsöltä, mutta eläinlääkäri nimenomaan sanoi että kun edelline hamsuni oli niin laiha niin minun piti syöttää sitä oikein kunnolla. ja vesi pitäisi hamsterille vaihtaa joka päivä! salaattia ja kurkkua tai tomaattia annan joka päivä hamsulleni.
Tässä vähän ruokaohjeita hamsterillesi! :)
3
322
Vastaukset
- Tsirilimpsis
Hamsuille EI saa antaa RAAKAA lihaa! Vain kypsennettyä. Raaka jauheliha on OK, mutta raaka liha ei, sillä siitä tulee sisäloisia. =)
- nimetön
mäkin olin ensin että eihän hamsuille raakaa lihaa saa antaa! mutta kyllä saa. ei ihmiset sitä saa syödä, koska ihmisille tulee vatsavaivoja. mutta Lemmikit -lehdessä luki juuri että hamstereille voi antaa: raakaa, kypsennettyä ja lihaa, jossa on vähän mausteita!
kysyin jopa asiaa eläinlääkäriltä! - Pippuri
nimetön kirjoitti:
mäkin olin ensin että eihän hamsuille raakaa lihaa saa antaa! mutta kyllä saa. ei ihmiset sitä saa syödä, koska ihmisille tulee vatsavaivoja. mutta Lemmikit -lehdessä luki juuri että hamstereille voi antaa: raakaa, kypsennettyä ja lihaa, jossa on vähän mausteita!
kysyin jopa asiaa eläinlääkäriltä!Tota kannattaa käydä tällä sivulla: wwww.hamsteri.info , sieltä saa tietoa ja paljon muuta tarpeellista. Eikä eläinlääkäritkään ole aina "oikeassa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001