Moottorin häiriö valo syttyy muutama kilometrin ajaessa ei käy tyhjäkäyntiä kunnolla, ei paikallaan käyttäessä syty häiriö valo ollenkaan vaika tunnin käytinpaikallaan eri kierroksilla. Tietääkö joku mistä vois johtua..
Opel Vectra moottorin häiriö valo
Opelisti 66
2
577
Vastaukset
- Mikä mikä mikä
Joo, onhan noita, EGR, nokka-akselin asentotunnistin, kampiakselin asentotunnistin, ilmamassamittari, lambda, puolapaketti .... eli lue ne vikakoodit niin saat tarkempaa suuntaa mistä vikaa etsiä. Lisäksi ihan ystävällinen neuvo: laita malli / vuosimalli / moottorityyppi (esim. Vectra 1.8 16v vm. 1998 moottori X18XE) niin joku saman ongelman kanssa paininut voi ehkä auttaa, pelkkä Opel Vectra ja vikakuvaus ei välttämättä tuo hyvää tulosta.
- Kokemusta on
Vanhemmissa Vectroissa usen happitunnistin rikki. Maksaa Motonetissa muutaman kympin. Kannattaa aloittaa tuosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504228
- 593772
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432481
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382193Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362167