Mitä mieltä olette nyt iherb sivustosta?

prkld1

Meinaatteko vielä tilata iherb sivustolta tavaraa,kun tuo uusi verouudistus tuli voimaan? Nyt varmaan jokainen paketti jää tulliin. Kyl huononi iherb kerralla kun alvia mentiin nostamaan. Ketuttaa vietävästi.

12

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viva epsanja

Kyllä tulli tehostaa ETA alueen ulkopuolelta tulevia pakettaja, koska valtiovallan ylemmältä taholta on tullut sellainen käsky. Suomen valtion kassa kumisee tyhjyyttä ja Espanjan pankkiirit vaativat jo seuraavia boonuksia maksettavaksi. Ja mikäpä olisi helpompi tapa kerätä rahaa kuin ALV:n nosto ja pakettien tullimaksut

• ei haittaa vero

Meinaan tilata ihan normaalista. Suomesta en osta pillerinpilleriä. Ei taida korvaavaa putiikkia edes löytyä eu.sta

• jokusekopää

ei muakaan ku tilaan rajojen alle ettei mee veroja. Esim. tällä hetkel 46,90$ alle ku tilaa nii ei huolen häivää. Pitää tilata useampi pieni paketti tai sitten tilaan kerralla ison satsin ja maksan mokomat verot. Siltikin säästän huimasti rahaa verrattuna suomen kalliisiin huijari puijari hintoihi. Mä oon kato viisas ihminen. Tyhmät politikot ei mua huijaa hahaaa

• tilaan vieläkin

Tullista on asiaa kommentoitu. Mitään hyötyä tuosta muutoksesta ei ole, sillä tulli epäilee, kuinka pakettien määrä tulee olemaan kolminkertainen siksi, koska ihmiset tilaa pienempiä paketteja enemmän. Tullin pitää ehkä lisätä henkilökuntaa, joten tulos muutoksesta tulee olemaan valtion kirstuun nolla.

• hankaluuksia luvassa

Toisaalta tulli varmasti toivoo, että ihmiset käyttäisivät nettitullausta. Tällöin ei henkilökuntaa normaalisti tarvita. Hankaluus tietysti on taric-koodin selvittäminen. Voi joutua soittamaan nettitullauksen palvelunumeroon. Näitä puheluita alkaa varmaan tulla yhä enemmän, kun tullaus uhkaa yhä useampia paketteja.

Ongelmana nettitullauksessa voi olla kirjaamattomien lähetysten suhteen yksilöinti. Jos on vaikka 3 pakettia iHerbistä tulossa ja Itellalta tulee kirje, että yksi iHerbin paketti olisi tullattava, niin mikä se noista kolmesta oikein on? Itella on kyllä antanut oman tunnuksen paketille, mutta sillä perusteella ei saa mitään selvää. On nähtävästi mentävä tulliin jokaisen paketin maksukuitin kanssa ja tullattava sitten se, joka vaatii tullauksen. Hankalaa. Menee aikaa ja rahaa jo tullipaikkaan matkustamisessa. Sitten maksat ehkä alvia 5-10 euroa. Kenties et mitään, kun selviää, että arvo onkin niin pieni, että alv jäisi alle 5 euron.

• fgsfsf

eli eikun tilaamaan laittomuuksia kahta enemmän iherbistä. melatoninia suoraan extar super puhdistettuna ydinvoima säteilettynä vaihtoehtona! Siihen päälle vielä aromitonta kahvia joka suodatettu elefantin pissan läpi käyttämällä 99.99% puhdistavaa menetelmää! GO FOR IT!!

• tohtoori

fgsfsf
        Ota lääkkeesi.

• vakitilaaja1
        tohtoori kirjoitti:

fgsfsf
        Ota lääkkeesi.

Minä ainakin tilaan jatkossakin.mitä järkeä ostaa täältä kun paljon kalliimpia. Oon jo säästäny satoja euroja

• kertokaas

Jos paketissa on molempia 14% ja 24% verollisia ostoksia niin kumman kannan mukaan rahtia käsitellään?

• VIL700

Ensitilaajille $10 alennus iHerb-tilauksesta koodilla VIL700, kun tilaus on yli $40!

• suomeksitilaaja

Toivoisin,että Suomenkilellä voisi tilata,ei kaikki ole kilimiehiä.

• Kuvallinen_Ohje

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      70
      10528
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      237
      4487
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      155
      3892
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      159
      3378
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      39
      3134
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      42
      2843
    7. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      31
      2282
    8. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      20
      1910
    9. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      62
      1716
    10. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      25
      1445
    Aihe