mustaa huulipunaa..?

typy13

mistä löytyis sellasta..?

jostain pää kaupunki seudulta...

7

804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FEHBF

      PÄÄKAUPUNKISEUTU ON YHDYSSANA, SENKIN ÄÄLIÖ

    • TeinixPissix

      Mustaa huulipunaa löytää ainaki Yves Rocherilta varsinkin näin syksysin...eti niitten lähin myymälä tai tilaa sieltä.
      On sitä mustaa huulipunaa varmaan muissakin kaupoissa. Sellasissa, missä on kunnon meiggiosastot =)

    • *Devil*

      Mitä vitun väliä sillä on pääkaupunki suetu uhteen vai erikseen....taidat vaan kuulua niihin ihmisiin joska on hikkejä ja ryntää heti paikalle jos jossakin on virhe?

      • FEHBF

        Mun keskiarvo on kuule 6,9, että siinä sulle hikke. Kenen tahansa dorkan pitäis toi tietää. Haista sinä vain.


      • *Devil*
        FEHBF kirjoitti:

        Mun keskiarvo on kuule 6,9, että siinä sulle hikke. Kenen tahansa dorkan pitäis toi tietää. Haista sinä vain.

        No vittu pistä paremmaksi mun keski arvo on lähemmäs vitosta kun vittu sun koskaan!!!
        Ja jos hikke et ole niin varmaan muuten vaan vähä älyinen paska joka niuhottaa vittu kaikesta!!!


      • Mana
        *Devil* kirjoitti:

        No vittu pistä paremmaksi mun keski arvo on lähemmäs vitosta kun vittu sun koskaan!!!
        Ja jos hikke et ole niin varmaan muuten vaan vähä älyinen paska joka niuhottaa vittu kaikesta!!!

        Antakaa nyt helvetti olla.. Ei turhemmasta voi enää toiselle vittuilla..


      • *Hikke*
        *Devil* kirjoitti:

        No vittu pistä paremmaksi mun keski arvo on lähemmäs vitosta kun vittu sun koskaan!!!
        Ja jos hikke et ole niin varmaan muuten vaan vähä älyinen paska joka niuhottaa vittu kaikesta!!!

        ...Luusekeita kun kehuskelette PIENILLÄ koulunumeroilla. Mun keskiarvo oli viimeks 8.8 ja mä oon siitä ylpeä. Enkä silti oo mikään nipo hikke, ja sitä paitsi kirjotusvirheet on INHIMILLISIÄ!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      739
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe