mistä löytyis sellasta..?
jostain pää kaupunki seudulta...
mustaa huulipunaa..?
7
801
Vastaukset
- FEHBF
PÄÄKAUPUNKISEUTU ON YHDYSSANA, SENKIN ÄÄLIÖ
- TeinixPissix
Mustaa huulipunaa löytää ainaki Yves Rocherilta varsinkin näin syksysin...eti niitten lähin myymälä tai tilaa sieltä.
On sitä mustaa huulipunaa varmaan muissakin kaupoissa. Sellasissa, missä on kunnon meiggiosastot =) - *Devil*
Mitä vitun väliä sillä on pääkaupunki suetu uhteen vai erikseen....taidat vaan kuulua niihin ihmisiin joska on hikkejä ja ryntää heti paikalle jos jossakin on virhe?
- FEHBF
Mun keskiarvo on kuule 6,9, että siinä sulle hikke. Kenen tahansa dorkan pitäis toi tietää. Haista sinä vain.
- *Devil*
FEHBF kirjoitti:
Mun keskiarvo on kuule 6,9, että siinä sulle hikke. Kenen tahansa dorkan pitäis toi tietää. Haista sinä vain.
No vittu pistä paremmaksi mun keski arvo on lähemmäs vitosta kun vittu sun koskaan!!!
Ja jos hikke et ole niin varmaan muuten vaan vähä älyinen paska joka niuhottaa vittu kaikesta!!! - Mana
*Devil* kirjoitti:
No vittu pistä paremmaksi mun keski arvo on lähemmäs vitosta kun vittu sun koskaan!!!
Ja jos hikke et ole niin varmaan muuten vaan vähä älyinen paska joka niuhottaa vittu kaikesta!!!Antakaa nyt helvetti olla.. Ei turhemmasta voi enää toiselle vittuilla..
- *Hikke*
*Devil* kirjoitti:
Ja jos hikke et ole niin varmaan muuten vaan vähä älyinen paska joka niuhottaa vittu kaikesta!!!...Luusekeita kun kehuskelette PIENILLÄ koulunumeroilla. Mun keskiarvo oli viimeks 8.8 ja mä oon siitä ylpeä. Enkä silti oo mikään nipo hikke, ja sitä paitsi kirjotusvirheet on INHIMILLISIÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",165028Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1433675Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/912266- 1351947
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421913Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee471836Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171590- 1381435
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551236Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641175