mistä löytyis sellasta..?
jostain pää kaupunki seudulta...
mustaa huulipunaa..?
7
804
Vastaukset
- FEHBF
PÄÄKAUPUNKISEUTU ON YHDYSSANA, SENKIN ÄÄLIÖ
- TeinixPissix
Mustaa huulipunaa löytää ainaki Yves Rocherilta varsinkin näin syksysin...eti niitten lähin myymälä tai tilaa sieltä.
On sitä mustaa huulipunaa varmaan muissakin kaupoissa. Sellasissa, missä on kunnon meiggiosastot =) - *Devil*
Mitä vitun väliä sillä on pääkaupunki suetu uhteen vai erikseen....taidat vaan kuulua niihin ihmisiin joska on hikkejä ja ryntää heti paikalle jos jossakin on virhe?
- FEHBF
Mun keskiarvo on kuule 6,9, että siinä sulle hikke. Kenen tahansa dorkan pitäis toi tietää. Haista sinä vain.
- *Devil*
FEHBF kirjoitti:
Mun keskiarvo on kuule 6,9, että siinä sulle hikke. Kenen tahansa dorkan pitäis toi tietää. Haista sinä vain.
No vittu pistä paremmaksi mun keski arvo on lähemmäs vitosta kun vittu sun koskaan!!!
Ja jos hikke et ole niin varmaan muuten vaan vähä älyinen paska joka niuhottaa vittu kaikesta!!! - Mana
*Devil* kirjoitti:
No vittu pistä paremmaksi mun keski arvo on lähemmäs vitosta kun vittu sun koskaan!!!
Ja jos hikke et ole niin varmaan muuten vaan vähä älyinen paska joka niuhottaa vittu kaikesta!!!Antakaa nyt helvetti olla.. Ei turhemmasta voi enää toiselle vittuilla..
- *Hikke*
*Devil* kirjoitti:
Ja jos hikke et ole niin varmaan muuten vaan vähä älyinen paska joka niuhottaa vittu kaikesta!!!...Luusekeita kun kehuskelette PIENILLÄ koulunumeroilla. Mun keskiarvo oli viimeks 8.8 ja mä oon siitä ylpeä. Enkä silti oo mikään nipo hikke, ja sitä paitsi kirjotusvirheet on INHIMILLISIÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103991
- 96824
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93739- 48635
- 75632
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi15555- 34486
- 43472
- 44459
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30450