Ydinvoiman todellisuus

BETASOIHTU

Hakusanalla Ydinvoiman todellisuus löytyy mielenkiintoista matskua. Toki SUPO ei tykkää siitä mutta haittaakse?

12

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei enää koskaan

      Kerran käytin sitä hakua ja siitä seurasi ihan HIRVEITÄ asioita. Asuntoni ohitse meni vanhaksi mummoksi naamioitunut vanhemman puoleinen naishenkilö, jolla oli salaperäinen katse. Puhelintani kuunneltiin ja puhelut tallennettiin 4x1200x2700mm kovalevylle. Koirani GPS pannan signaalia seurattiin, kun koirani juoksenteli narttujen perässä kylillä. Tietokoneeni IP osoite tallennettiin kalastajien verkkopalvelimelle johonkin satamaan. Eikä siinä kaikki, kaikkialle lähiseudulle ehkä jopa koko napapiirin pohjoispuolelle oli levitetty valkoista ainetta johon jäi kengänläljet. En voinut poistua kotoa jälkiä jättämättä.

    • MYNAAKO? jo vain

      Liian KUUMAA KAMAA sanoisin. ARTO LAURI kuuluu samaan sarjaan kuin JESSE VENTURA eli könsikkäisiin joilla on 3,14 kertaa enemmän MYNAA kuin lainkuuliaisilla kansalaisilla keskimäärin.

    • INPOSIVATENSSI

      Youtubessa aloitettu Radio NWO havaintoja jossa esintyy Arto Lauri. 112minuuttia täyttä asiaa. Ei kannata missata.

    • Vanha tuttu

      Artsi näköjään jälleen avoimessa. Tarinat ovat tosin entiset.

    • Hartsi.

      Artsi on minun pikkuveli. Eli väärin arvattu.

    • voi voi

      menkää muualle höpöttämään satujanne, kevät on näköjään tulossa kun kaikki avot alkaa heräillä, muistakaa lääkitys.

    • voi voi

      VOI VOI tekis mieli katsoa toi video mutta kun ÄITI ei oo kotona ja mua pelottaa!!!

    • Arska Fani

      www.dailymotion.com/.../xw1buz_ydinvoiman-todelli...

    • Arska Fani

      www.dailymotion.com/Uutispakett

    • Arska Fani

      Haku ruutuun (ydinvoiman todellisuus) niin sieltä löytyy. Ei anna näköjänsä suoraan.

    • tällä anto

      www.dailymotion.com/Uutispaketti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe