Mistä vois saada halpoja käytettyjä tai käyttämättömiä lumilauta kenkiä? Ois kiva jos sais vastauksen :D
Lumilauta kengistä taas...
5
146
Vastaukset
- myyjjä
Mulla on burttonin 41 kokoset lautailu kengät laita mulle s-postii [email protected] !
- tipi5634
Huuto.netistä vaan katselemaan. Sporttidivari -nimiset liikkeet myy myös käytettyjä kamoja, mutta pyytävät suorastaan ryöstöhintoja puhkikuluneista varusteista.
- Minäpä
tipi mä tiiän ton et urheilu divareist ainaki useimmis pyydetää paljo rahaa
- wode3
olis vähän käytetyt elan merkiset kengät koko 44 ja duotone lauta 175 cm laudan kunto laskettu pari kautta kai sain koko paketin kaverilta itse en ole laskenut laudalla yhtään jos kiinnostaa tee tarjous kengistä tai koko paketista
- Minäpä
mul on jo lauta ja kengät ois vähä isot :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332104Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.471721Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121486Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041236Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041034Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59865
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34852Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52799Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101753