Tunnettuahan on että 50-100 th jälkeen
focuksen vetoakselit on vaihtokunnossa.
Onko takkuussa tai muuten vaihdetuissa vetoakseleissa kyseinen tyyppivika korjaantunnut
ja löytyykö uusimmissa vuosimalleissa sama vika?
tyyppiviat
7
918
Vastaukset
- pentagon
Keskustelun kulku:
Focuksen kehumiskamppanja käyntiin Auton vaiht... 17:55
Focus ovela kettu 18:30
hyvä on kahta en va... 18:35
Vetonivelet kestävät 185 tkm 18:56
Osta Focus! ja kateus yltyy! Kolina 19:33
Saan ihmiset nauramaan onnellinen 19:43
ovet kestävät fordisti 20:15
vetarit Hönö 20:21
turvallisuutta ennenkaikkea tarkkapoika 20:21
lukko asentaja 20:25- kiitos
Pentagon ei ymmärrä näköjään selkokieltä, vaan vastailee asialliseen kysymykseen "naisen"logiikalla!
- Loru
Olet varmaan noin 14 vee.
- osta uusi
Osta uusi Focus. Siinä tuskin on ainakaan samoja tyyppivikoja. Myyntiin se tulee ensi vuonna.
Siis mikäli haluat nauttia Fordin ajettavuudesta, mukavuudesta ja tekniikasta. - Focus 02
Tyyppivikoja edelleen ilmenee ja niitä asioita kannattaa uudenkin Focuksen ostajan varmuuden vuoksi seurata. Se ei tosin ole vaikeaa:
- vilkaise etu lokasuojan alle josko vetareista on vaseliinia fuskannut. Tarvittaessa huoltoon, kestää noin 5 minuuttia.
- ruostetta voi tulla ovien alasaumoihin. Vanhemmat vuosimallit. Maahantuoja korvaa.- vahaa
eihän tässä mitään uutta mutta kannattaa erityisesti pestä ja vahata ovien alaosat huolella ja kynnykset myös.Itse pessyt näin jos vuosien ajan ja olo ollut huolettomampi talvisuolatuilla teillä. Itse vahasin -02 focukseni ja -02 corollani kaikki pellipinnat mitkä näkyy, kesälomalla. Meni 2 päivää ja olis ne menny sohvallaki.
- Vesa eiku Pasi eiku STW-03
Huomaa muuten kirjoitustavasta, että nämä aggressiiviset valittajat, ovat aina ne samat tyypit. Onko teitä yksi vai kaksi? Käyttäkääpäs vähän aikaa yhtä ja samaa nimimerkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412