Sain informaatioita, että Claudia on tänne kirjoitellut.
Onko hän luvannut täällä oleville matkoja? olemme peruuttaneet hänen tilaamiaan matkoja ja ne ovat olleet 2 hengen viikon matkoja eurooppaan/Lontoo/Ruotsi.
Emme kykene jäljittämään kaikkea.
Olen pahoillani jos täällä on joku matkan saaja.
Hän varmasti oli vilpitön matkoissaan, mutta ei kyenneyt ajattelemaan selkeästi viimeaikoina kipulääkkeidensä takia.
Sen tähden hänen visakorttinsa, jouduttiin sulkemaan isojen ostosten takia.
Tiedustelen
omainen suomesta.
2
161
Vastaukset 2
- RedWingssi
Lupasi suoran lennon Ala-Tölöviöltä Taka-Hikiälle. Päiväraha puhtaana käteen pimeesti.
- jotain rajaa
Ei omainen tälläista huvikseen kysele. Tähän ei varmasti kaivata asiattomia kommentteja. Itse voin sanoa, että niissä Claudian viesteissä, joita luin, ei tarjoiltu mitään matkoja. Ckaudian viestit olivat muutenkin niin asiallisia, että niistä ei huomannut, että hän ei pystynyt ajattelemaan selkeästi, kuten omainen kertoo. Toivotan jaksamista lähipiirille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261593
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2031026Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.155679Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.234557- 31510
- 187509
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11464- 185454
- 41436
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18403