Tietääkö kukaan onko Salzburgissa putiikkeja joista voi ostaa Swarowskin kristallihelmiä siis korujen tekoon.
Putiikkeja tuntui olevan joissa myydään valmiita swarowskin koruja..ja niitä en kaipaa.
Swarowski ja Salzburg
2
268
Vastaukset 2
- Itävallan asukki
Hei!
Katso osoite www.perlenwelt.de, heillä on nettikaupan lisäksi kauppa Salzburgissa ja sieltä saa Swarovskin kristallihelmiä.
Perlenwelt Salzburg
Griesgasse 10
5020 Salzburg
Tel: 0043-(0)662-848 095 10
Email: [email protected]
Wienissä Swarovskin omassa myymälässä on myytävänä näitä kristallihelmiä pusseissa mutta liike on todella iso enkä tiedä onko Salzburgissa vastaavaa tarjolla. Lisäksi hinnat ovat aika suolaiset ja uskon tuon helmikaupan olevan halvempi vaihtoehto. Onnea etsintöihin! - kallekanin
Jos sinulla on aikaa, käy Wattens'ssa (Innsbruckin "vieressä"). Siellä on Swarovskin tehdas, ja myymälä, joka myy korujen lisäksi valtavasti helmiä :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1321873Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja156862- 60810
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35782Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47722- 73681
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö276679Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat44667Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34602