saunalahti

Inka900999uuyqw

vaikeaaa.. tuskin koskaan oon vaikeanpaan törmännyt.
mulla oli kännykkä liittymä saunalahdella, laskut kätevästi oma saunalahti sivun kautta. sitten menin ottamaan liittymän myös kannettavaan sieltä. myyjä sanoi kun kysyin että voin edelleen maksaa kaikki oma saunalahti sivun kautta.
Siitä alkoi vaikeudet,
Laskut jäi maksamatta kun en niitä saanut. tuli kehoituksia.
ei oo ikinä ollu mitään maksuvaikeuksia, vaki työmatkoja ympäri maailmaa ja urheiluauto.

sit vielä vaihdoin etunimeni. se ei heille kelvannut.
Mikähän mahtaa olla kannettavan liittymän irtisanomisaika?
Saunalahden sivusto niin vaikea, täynnä sotkua ettei asiaa sieltä löydä...

2

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1 esimerkki

E-laskun käyttö on ympäristöystävällistä ja edullista, sillä se sisältyy verkkopankkitunnusten hintaan.

E-laskuja voit tilata verkkopankissa niiltä laskuttajilta, jotka tarjoavat e-laskua. Katso oheiselta e-laskuja tarjoavien yritysten listasta, joko sinun laskuttajasi on mukana. Voit halutessasi myös vahvistaa e-laskun tekstiviestillä suoraan maksuun käymättä verkkopankissa.

Kaikki sinulle saapuneet laskut säilytetään Verkkopankin laskuarkistossa 18 kuukauden ajan. Ne säilyvät arkistossa eräpäivän mukaan järjestettynä riippumatta siitä, oletko hyväksynyt ne maksettavaksi vai et.

Edut:

Laskujen vastaanotto on mahdollista ajasta ja paikasta riippumatta.
      E-laskun lisäpalvelujen ansiosta niiden hoito on helppoa varsinkin matkojen ja lomien aikana.
      Automaattisen maksamisen avulla e-lasku toimii kuten suoraveloitus.
      Halutessasi voit tallentaa maksun tietokoneellesi tai tulostaa sen omaa kirjanpitoasi varten.

• Vaihdoin

Saunalahteen, kun piti olla edullisempi liittymä. ***** Puhelinlaskun kaksinkertaistuvat ja välillä tulee karhulaskuja, vaikkei alkuperäistä ole edes tullut tai se on jo maksettu aikoja sitten!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      86
      1570
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      1200
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      174
      1095
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      52
      892
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      871
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      858
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      858
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      792
    9. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      773
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      769
    Aihe