Aion kosia avopuolisoani, takana on 4 vuotta seurustelua. Olemme molemmat 21-vuotiaita. Haluaisin tältä palstalta vinkkejä kosimiseen liittyen. En varmaankaan toteuta kenenkään ideaa suoraan, mutta inspiraatiota ne varmasti ruokkivat!
Ensimmäinen kysymys koskee sormusta: onko kihlasormus ihan ok valmistaa itse? Olen aika näppärä käsistäni, ja uskon että tyttöystävä arvostaisi itsetehtyä vaikka siitä tulisi minkänäköinen, mutta pidetäänkö sitä yleisesti hyväksyttävänä vai "pihin miehen ratkaisuna"?
Toiseksi itse kosinnasta: onko ideaa?
Faktoja tyttöystävästä:
- rakastaa delfiinejä
- arvostaa "arjen romantiikkaa", ei mitään ällölällyyksiä
- rakastaa merta ja järviä, etenkin yhtä tässä lähellä
- harrastaa akryylimaalaamista ja kitaransoittoa ja kutomista
- tykkää kuunnella kun laulan (mutten todellakaan tykkää tai osaa laulaa, enkä kosiessa aio)
- tykkää polvi kosinnoista
Noiden kaikkien ed. mainittujen ei tarvitse liittyä kosimiseen, mutta kirjoitin ne varalta jos joku keksii niistä jotain.
Kiitos!
Inspiraatiota kosimiseen!
4
308
Vastaukset
- Rakkauden löytänyt
Jos osaat valmistaa laadukkaan näköisen sormuksen joka kestää elämän kulutusta niin varmasti nainen osaa tätä arvostaa :) En sanoisi sitä piheydeksi vaan osoitat luovuutta.
Piknikille lähteminen ja polvikosinta meren rannalla varmasti toimisi. Laulujahan ei tarvita ( menee musta imelyyden puolelle) kunhan lausuu ne suloiset sanat " tulisitko vaimokseni"
Tsemppiä :) - Tee se
Mene ehdottomasti sinne hänen lempijärven rannalle auringonlaskussa :) Tee sormukseen jotain sinistä (esim sininen jalokivi yms) se tuo mieleen järvet ja delfiinit
- silmät kuin tähdet
Aijotko odottaa kosintaa kevääseen vai kosia talvella.
Kesällä tottkai sinne järvenrannalle. Jos asutte etelä suomessa vie linnanmäen merimailmaan. Ei järin rommanttinen mutta jos ällöromanttista ei tarvinnutkaan olla. Ajakaa pois kaupungin valoista vie katsomaan yöllä tähtiä. Kirkas pakkasyö.termassa kuumaa kaakota ei ketään muuta kuin te kaksi
"tämän tähtitaivaan alla olet minulle ainoa, ja jotain muuta siirappia perään" Tähden lentojakin näkee usein kun makaa retkeilypatjalla ja keskittyy taivaan tarkkailuun. Kun näet tähden lentävän kysyt että arvaa mitä toivon, ja sitten polvistut - 1+2
Pääasia että kysyt oikean kysymyksen: Haluatko mennä kanssani naimisiin (ei kihloihin!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818