Inspiraatiota kosimiseen!

elmo7

Aion kosia avopuolisoani, takana on 4 vuotta seurustelua. Olemme molemmat 21-vuotiaita. Haluaisin tältä palstalta vinkkejä kosimiseen liittyen. En varmaankaan toteuta kenenkään ideaa suoraan, mutta inspiraatiota ne varmasti ruokkivat!

Ensimmäinen kysymys koskee sormusta: onko kihlasormus ihan ok valmistaa itse? Olen aika näppärä käsistäni, ja uskon että tyttöystävä arvostaisi itsetehtyä vaikka siitä tulisi minkänäköinen, mutta pidetäänkö sitä yleisesti hyväksyttävänä vai "pihin miehen ratkaisuna"?

Toiseksi itse kosinnasta: onko ideaa?

Faktoja tyttöystävästä:

- rakastaa delfiinejä
- arvostaa "arjen romantiikkaa", ei mitään ällölällyyksiä
- rakastaa merta ja järviä, etenkin yhtä tässä lähellä
- harrastaa akryylimaalaamista ja kitaransoittoa ja kutomista
- tykkää kuunnella kun laulan (mutten todellakaan tykkää tai osaa laulaa, enkä kosiessa aio)
- tykkää polvi kosinnoista

Noiden kaikkien ed. mainittujen ei tarvitse liittyä kosimiseen, mutta kirjoitin ne varalta jos joku keksii niistä jotain.

Kiitos!

4

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkauden löytänyt

Jos osaat valmistaa laadukkaan näköisen sormuksen joka kestää elämän kulutusta niin varmasti nainen osaa tätä arvostaa :) En sanoisi sitä piheydeksi vaan osoitat luovuutta.

Piknikille lähteminen ja polvikosinta meren rannalla varmasti toimisi. Laulujahan ei tarvita ( menee musta imelyyden puolelle) kunhan lausuu ne suloiset sanat " tulisitko vaimokseni"

Tsemppiä :)

• Tee se

Mene ehdottomasti sinne hänen lempijärven rannalle auringonlaskussa :) Tee sormukseen jotain sinistä (esim sininen jalokivi yms) se tuo mieleen järvet ja delfiinit

• silmät kuin tähdet

Aijotko odottaa kosintaa kevääseen vai kosia talvella.
      Kesällä tottkai sinne järvenrannalle. Jos asutte etelä suomessa vie linnanmäen merimailmaan. Ei järin rommanttinen mutta jos ällöromanttista ei tarvinnutkaan olla. Ajakaa pois kaupungin valoista vie katsomaan yöllä tähtiä. Kirkas pakkasyö.termassa kuumaa kaakota ei ketään muuta kuin te kaksi

"tämän tähtitaivaan alla olet minulle ainoa, ja jotain muuta siirappia perään" Tähden lentojakin näkee usein kun makaa retkeilypatjalla ja keskittyy taivaan tarkkailuun. Kun näet tähden lentävän kysyt että arvaa mitä toivon, ja sitten polvistut

• 1+2

Pääasia että kysyt oikean kysymyksen: Haluatko mennä kanssani naimisiin (ei kihloihin!)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      31
      7238
    2. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      68
      3942
    3. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3899
    4. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      281
      3407
    5. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      61
      2817
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      54
      2804
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      37
      2673
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2500
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      32
      2104
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      144
      2079
    Aihe