Lähden " avecina " ex-puolison kanssa palkintomatkalle Espanjaan eli Isla Cristinaan viikon päästä. Tiedän toistaiseksi vain, että matkat, ruokailut, majoitus 4****- hotellissa, aktiviteetit ( ??????? ) jne kuuluvat " palkintopakettiin".
KEITÄ MUITA ON TULOSSA SAMALLE SUMMER CLUB- reissulle??? Olisi ihan kiva toisaalta tietää!
Tiedossani on infoa paikasta, muttei vielä ihan "täsmätietoa" ole matkasta / meiningistä.....
No, tavataan viikon päästä Isla Cristinassa! Sittenhän tiedetään jotain ainakin,,,,,:) !
Eli; pakkaamaan!
Toivotaan hyviä lomasäitä ja paljon aurinkoa ja rentoa meininkiä;)ja onnistunutta reissua meille mukaan lähtijöille..
T: Johanna
SUMMER CLUB-menijöitä???
5
283
Vastaukset
- -D-
Täällä kaksi lähtijää. Itsekin olen tietoja yrittänyt etsiä, onneksi tänään tuli postia (liput infoa). Sieltä näet myös meidän nimet, en viitsi niitä täällä ilmaista, mutta paikkakunnasta tunnistat = Hamina (Poitsila).
Isla Cristina itsessään on kaiketi melko pieni paikka, mutta Summer Clubin tarjonta taas laajaa. www.langnese,de sivuilta löyty todella hyvin tietoa, harmi vain että saksaksi.
Nähdään sitten keskiviikkona, pakkailu intoa!- Isla C.....
Jep. Sivuja on oikeestaan melko paljon liittyen Summer Club-juttuun.
( aiemmin opiskeltu saksan kieli ei ole oikein avuksi minullekaan ).
Niin. Minullahan ei oo tapana voittaa mitään, joten tämä ex voitti reissun, ja niin ollen minä olen matkassa mukana ( ikävä kyllä - enemmän " bailu-henkisenä" tyyppinä ).
kaikki nuo infossa olevat " merkit " vielä kun lupailevat kaikkea muuta kuin plösöä rantalomaa:)
Ok. Tiedossa varmaan melkoista ns. vipinää ja " aktiviteettia ". ( Mutta uskon, että hauska ja hieno loma on tulossa !;)
Itse kukin - kuitenkin- lopulta päättää millaiseen juttuun osallistuu, mihin ei jnejne.
( kaikenmoista kun on näköjään tarjolla )!
Onnea teillekin! Ja todella rentouttavaa& hauskaa reissua !
Nähdään ensi viikolla !
T: Kouvolasta matkaan lähtijät - Summer Club
Isla C..... kirjoitti:
Jep. Sivuja on oikeestaan melko paljon liittyen Summer Club-juttuun.
( aiemmin opiskeltu saksan kieli ei ole oikein avuksi minullekaan ).
Niin. Minullahan ei oo tapana voittaa mitään, joten tämä ex voitti reissun, ja niin ollen minä olen matkassa mukana ( ikävä kyllä - enemmän " bailu-henkisenä" tyyppinä ).
kaikki nuo infossa olevat " merkit " vielä kun lupailevat kaikkea muuta kuin plösöä rantalomaa:)
Ok. Tiedossa varmaan melkoista ns. vipinää ja " aktiviteettia ". ( Mutta uskon, että hauska ja hieno loma on tulossa !;)
Itse kukin - kuitenkin- lopulta päättää millaiseen juttuun osallistuu, mihin ei jnejne.
( kaikenmoista kun on näköjään tarjolla )!
Onnea teillekin! Ja todella rentouttavaa& hauskaa reissua !
Nähdään ensi viikolla !
T: Kouvolasta matkaan lähtijätKun moni voittaa matkan herää aina ihmetys.
Ei kai tämä ole taas niitä huijauksia joissa
saa "ilmaisen" loman ja perillä siitä joutuukin
maksamaan kovan hinnan ? - Club
Summer Club kirjoitti:
Kun moni voittaa matkan herää aina ihmetys.
maksamaan kovan hinnan ? - -D-
Summer Club kirjoitti:
Kun moni voittaa matkan herää aina ihmetys.
maksamaan kovan hinnan ?Eli, tällä lomalla ilmaisia ovat matkat, (lennot kuljetus hotellille) majoitus, aamiainen ja illallisbufee sekä tietyt aktiviteetit.
Voit itse käydä sivuilla www.langnese.de katsomassa, mitä hotellipakettiin kuuluu.
Tietysti jokaiselle tulee oman harkinnan mukaan lisäkuluja. (tuliaiset, eväät, välipalat, vesi, juomat, jne)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648