iso klitoris:( auttakaa

huolestunut-

Olen 15 vuotias tyttö. En tiennyt yhtään mihin aiheryhmään olisin tämän pistänyt, mutta saa luvan olla nyt tässä.
Ongelmanani on iso klitoris, jota häpeän suunnattomasti. Siitä lähtien kuin murrosikäni alkoi niin myös tämä häpeäminen klitoristani kohtaan on ollut voimassa. Pelkään sitä, että olenko jotenkin epänormaali. Kyllä tämä tuo minulle nautintoa, mutt silti pelkään että (olen siis neitsyt) ,että ekan kerran kun menen sänkyyn niin poika ei pidäkkään klitoriksestani vaan, jos se ällöttää häntä. Tämä on ongelmani. Olen sujut itseeni kaikella muulla tavoin, mutta tämä on arkaluontoisin asia minulle. Olen harkinnut monen monta kertaa leikkausta, jolla voisisin pienentää klitoristani.
Ainakun käytän alusvaatteita esim. stringejä, minulta pullottaa niistä klitorikseni ja minusta tuntuu että se on tosi EI VIEHÄTTÄVÄÄ siksi pelottaakin mennä uimaan tms... kun haluisin, että alapääni olisi tasaisen suora jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Häpeän ihan suunnattomasti tätä :(
Toivon , että jos jollain on tai on ollut samanmoinen ongelma , voisi auttaa minua tämän asian kanssa, ja kertoisi omia kokemuksiaan yms. Auttakaa. Toivon myös että pojat ja miehet kertovat oman mielipiteen rehellisesti isosta klitoriksesta.Kiitos.
:(

11

2043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asia-mies

      Unohda kun se ei ole ongelma.Päinvastoin.Miehet tykkäävät.Kuule alapäitä on niin monelaisia ja se on aivan normaalia.

    • voi jessus

      No et sitten yhtään häpeä satuilla netissä, jossa häpeäsi kiertää ympäri maailman uudelleen ja uudelleen luettavissa.

    • Lady4

      Älä hyvä tyttö häpeä itseäsi!!! Olen aikuinen nainen, jolla on iso klitoris. Minulle ei koskaan ole tullut edes mieleen hävetä sitä. Olen pitänyt itseäni normaalina. Ja miehet tosiaan tykkäävät siitä. Sitä ei tarvitse kaivella esiin...;-)

      • c c

        Aloittaja muuten on yli 70v ukko. Esittää ulospäin harrasta uskovaista!!!Mut tuostahan voi jo päätellä mitä prvoilija ei tekisi aiheita keksiessään.


    • Totuus_ihan_ite

      Hei,

      ei mitään syytä hävetä. Klitoriksen koko vaihtelee naisilla, eikä siinä ole mitään hävettävää. Miehenä olen lähes varma, että kumppanisi keskittyy enemmän sinuun kuin klitoriksen mittaamiseen. :)
      Olen melko kokenut ja voin kerto, että ei sekään eräs nainen hävennyt, vaikka klitoriksen etsimiseen meni hetki. Toisilla pieni toisilla suuri ja siltä väliltä, kuten myös meillä miespuolisilla.

      Toisin kuin vaateostoksilla, klitoriksella ei ole olemassa "oikeaa kokoa"
      Toivottavasti tästä oli hyötyä ja kaikkea hyvää muutenkin. :)

    • En osaa sanoo voiko mitää kiihottavampaa ollakkaa;) mulle viestiä joka naiselta jolla isot huulet/klitoris, nuolen imen ahh nam en vois saada tarpeekseni! Oon 29v 183cm tummahiuksinen reilusti varusteltu mies [email protected]

    • nami1

      Rakastan nuolla just sellasta ku sulla on;) laittakaa kaikki naiset joilla iso klitta/huulet mulle viestii;)
      [email protected]

    • Anonyymi

      minä rakastan semmoista

    • Anonyymi

      minä haluaisin itselleni semmoisen kaverin,tykkäisin imeä siitä taivaisiin kumppanini

    • Anonyymi

      se on hyvä vaan ,minä haluaisin itselleni sellaisen naisen jolla iso klitoris ja tykkäisi siitä että imisin siitä orgasmiin

    • Anonyymi

      mikä ihanampaa kuin imeä siitä toiselle orgasmi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe