Monet hankkivat lapsellensa yhdistelmärattaat. Mutta mitä te, jotka olette ostaneet vauvallenne pelkät vaunut olette mieltä päätöksestänne? Missä hinnoissa hyväkuntoiset, käytetyt vaunut ovat?
vaunut
2
127
Vastaukset
- Vaunut?
En ole niitä jotka ovat hankkineet pelkät vaunut enkä usko että sellaisia moniakaan enää on sillä lähes kaikki myytävät vaunut ovat nimenomaan yhdistelmärattaita joko kovalla kopalla joka otetaan kokonaan pois ja laitetaan tilalle ratasosa kun siihen halutaan siirtyä tai sitten yhdistelmävaunut ovat sen tyyliset että ratasosan päälle laitetaan pehmeä tai kova kantokassi.
Yleensä rattaat/vaunut myydään sen ratasosan kanssa ja siihen voi sitten lisäksi ostaa sen kopan tai kantokasiin jos haluaa. Useimmissa malleissa ei ole myynnissä pelkää runkoa ilman ratasosaa johon voi ostaa sitten pelkän kopan. (Oralla taitaa olla) - bbb
Mä en tiedä onko muilla firmoilla pelkkää vauvan makuuvaunu-mallia kuin Oralla. Onhan tollainen makuuvaunu siinä tapauksessa hyvä vaihtoehto, jos on jo valmiiksi olemassa rattaat, siis sellaiset, jossa on pelkkä ratasosa. Makuuvaunujen koppaosan sisämitat on aika lailla reilummat, kun yhdistelmävaunuihin saatavan kopan. Tai ainakin Oran kohdalla on näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984