Monet hankkivat lapsellensa yhdistelmärattaat. Mutta mitä te, jotka olette ostaneet vauvallenne pelkät vaunut olette mieltä päätöksestänne? Missä hinnoissa hyväkuntoiset, käytetyt vaunut ovat?
vaunut
2
128
Vastaukset
- Vaunut?
En ole niitä jotka ovat hankkineet pelkät vaunut enkä usko että sellaisia moniakaan enää on sillä lähes kaikki myytävät vaunut ovat nimenomaan yhdistelmärattaita joko kovalla kopalla joka otetaan kokonaan pois ja laitetaan tilalle ratasosa kun siihen halutaan siirtyä tai sitten yhdistelmävaunut ovat sen tyyliset että ratasosan päälle laitetaan pehmeä tai kova kantokassi.
Yleensä rattaat/vaunut myydään sen ratasosan kanssa ja siihen voi sitten lisäksi ostaa sen kopan tai kantokasiin jos haluaa. Useimmissa malleissa ei ole myynnissä pelkää runkoa ilman ratasosaa johon voi ostaa sitten pelkän kopan. (Oralla taitaa olla) - bbb
Mä en tiedä onko muilla firmoilla pelkkää vauvan makuuvaunu-mallia kuin Oralla. Onhan tollainen makuuvaunu siinä tapauksessa hyvä vaihtoehto, jos on jo valmiiksi olemassa rattaat, siis sellaiset, jossa on pelkkä ratasosa. Makuuvaunujen koppaosan sisämitat on aika lailla reilummat, kun yhdistelmävaunuihin saatavan kopan. Tai ainakin Oran kohdalla on näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312