Koulutettu hoitaja.
Paljon maksaisit lapsen yöhoidosta?
5
309
Vastaukset
- Ja paljon unta tiett
Öisin ei tarvitse koulutettua hoitajaa. Talkkarin vilkaisu sillon tällöin välttää. Tai jos lapsilla on oikeasti hätä niin naapuriin voi aina soittaa kelloa(kun se asia on naapurin kanssa ennalta sovittu)
Koulutetut hoitajat päiväsaikaan on ihan eri juttu. Öisin ei tarvitse muuta kuin terveen järjen. - suvie
Kouluttamaton olen ja saan 25e/6h yössä. On miusta ihan sopiva ottaen huomioon työn helppouden. Eipä siinä yö hoidossa paljon ammattitaitoa tarvita
- hoitsu
riippuu varmaan minkä ikäinen lapsi on kyseessä jne, itse olen saanut ihan mll:n taksan mukaista palkkaa yön ylihoidostakin ja nyt kun en ole tehnyt heidän kauttaan olen esim hoitanut ilta kuudesta aamu kymmeneen ja saanut siitä 150 euroa. Hoitaja on kuitenkin vastuulla lapsesta yön ylikin. Toiset lapset heräilevät paljon ja joskus voi olla sairaitakin lapsia. 25 euroa kuulostaa hyvin vähältä. Tietty jos lapsi on vähän vanhempi niin ymmärrettävää.
- suvie
Miun tapauksessa lapset on isoja eli eivät heräile.
- Nanny91
Mä saan yöhoidosta ihan samaa palkkaa kun muutenkin, eli 8-9e/h. vaikka lapsi nukkuisikin yleensä koko yön putkeen niin koskaan ei voi tietää mitä saattaa tapahtua. en minä ainakaan vieraassa paikassa osaa nukkua kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464