Paljon maksaisit lapsen yöhoidosta?

.....

Koulutettu hoitaja.

5

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja paljon unta tiett

      Öisin ei tarvitse koulutettua hoitajaa. Talkkarin vilkaisu sillon tällöin välttää. Tai jos lapsilla on oikeasti hätä niin naapuriin voi aina soittaa kelloa(kun se asia on naapurin kanssa ennalta sovittu)

      Koulutetut hoitajat päiväsaikaan on ihan eri juttu. Öisin ei tarvitse muuta kuin terveen järjen.

    • suvie

      Kouluttamaton olen ja saan 25e/6h yössä. On miusta ihan sopiva ottaen huomioon työn helppouden. Eipä siinä yö hoidossa paljon ammattitaitoa tarvita

      • hoitsu

        riippuu varmaan minkä ikäinen lapsi on kyseessä jne, itse olen saanut ihan mll:n taksan mukaista palkkaa yön ylihoidostakin ja nyt kun en ole tehnyt heidän kauttaan olen esim hoitanut ilta kuudesta aamu kymmeneen ja saanut siitä 150 euroa. Hoitaja on kuitenkin vastuulla lapsesta yön ylikin. Toiset lapset heräilevät paljon ja joskus voi olla sairaitakin lapsia. 25 euroa kuulostaa hyvin vähältä. Tietty jos lapsi on vähän vanhempi niin ymmärrettävää.


    • suvie

      Miun tapauksessa lapset on isoja eli eivät heräile.

      • Nanny91

        Mä saan yöhoidosta ihan samaa palkkaa kun muutenkin, eli 8-9e/h. vaikka lapsi nukkuisikin yleensä koko yön putkeen niin koskaan ei voi tietää mitä saattaa tapahtua. en minä ainakaan vieraassa paikassa osaa nukkua kunnolla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe