Paljon maksaisit lapsen yöhoidosta?

.....

Koulutettu hoitaja.

5

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja paljon unta tiett

Öisin ei tarvitse koulutettua hoitajaa. Talkkarin vilkaisu sillon tällöin välttää. Tai jos lapsilla on oikeasti hätä niin naapuriin voi aina soittaa kelloa(kun se asia on naapurin kanssa ennalta sovittu)

Koulutetut hoitajat päiväsaikaan on ihan eri juttu. Öisin ei tarvitse muuta kuin terveen järjen.

• suvie

Kouluttamaton olen ja saan 25e/6h yössä. On miusta ihan sopiva ottaen huomioon työn helppouden. Eipä siinä yö hoidossa paljon ammattitaitoa tarvita

• hoitsu

riippuu varmaan minkä ikäinen lapsi on kyseessä jne, itse olen saanut ihan mll:n taksan mukaista palkkaa yön ylihoidostakin ja nyt kun en ole tehnyt heidän kauttaan olen esim hoitanut ilta kuudesta aamu kymmeneen ja saanut siitä 150 euroa. Hoitaja on kuitenkin vastuulla lapsesta yön ylikin. Toiset lapset heräilevät paljon ja joskus voi olla sairaitakin lapsia. 25 euroa kuulostaa hyvin vähältä. Tietty jos lapsi on vähän vanhempi niin ymmärrettävää.

• suvie

Miun tapauksessa lapset on isoja eli eivät heräile.

• Nanny91

Mä saan yöhoidosta ihan samaa palkkaa kun muutenkin, eli 8-9e/h. vaikka lapsi nukkuisikin yleensä koko yön putkeen niin koskaan ei voi tietää mitä saattaa tapahtua. en minä ainakaan vieraassa paikassa osaa nukkua kunnolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      65
      5225
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      30
      2246
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      112
      2188
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      120
      1895
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      15
      1829
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1760
    7. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      53
      1184
    8. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      255
      1139
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      48
      1041
    10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      71
      961
    Aihe