veikko halonen

stupido

tietääkö kukaan "veikko" halosesta.mulla on halosen taulu"kevät talvi"koko on 55*120 kehyksineen.olen yrittänyt etsiä kyseisestä taiteilijasta tietoa mutta en löydä mistään,ja jos joku tietää missä taulun voi arvioida olisin kiitollinen tiedoista.ostin taulun "halosen nimen takia"naapurin muutto kirppikseltä.

21

9739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bablo

      Kyllä tuon kokoisella taululla aina jonkin näköinen arvo on, varsinkin jos työ miellyttää silmää. Taiteilija on varsin nimetön eikä hänellä ole mitään tekemistä sen "oikean" halosen kanssa. Kyllä tauluja voi arvioida alan liikkeessä, mutta älä odota kovinkaan isoja summia. Nimetömien taiteilijoiden tauluja myydään huutokaupossa 30-100e.

      • Anonyymi

        Kyllä on. Pekka Halonen oli Veikon setä.


    • kaimatoN Nauris

      Seinälläni roikkuu taulu, jossa on signeeraus: V. Halonen-69
      Taulun taakse on kirjoitettu: maisema Pyhätunturilta, Ensilumi, koko 64x90cm
      Nimettömyydestään huolimatta taulussa silmä lepää. Pidetään me vaan Halosemme, eikä masennuta. Perikunnalle voi nyt jo sanoa että taulusta ei tarvitse tapella. ; )

      • halosta seinällä

        esimerkiksi www.aijaa.com kuvasivuille. Lähinnä kiinnostaa, onko oma haloseni juuri tämän Veikko Halosen, sillä taulun signeerauksesta ei saa selville kuin että joku halonen sen on maalannut. Jos jollakin olisi suht selvä kuva signeerauksesta niin olisipa hyvä siitä hieman tehdä vertailua.


      • tosi on

        edesmannyt voitto halonen käytti v.halonen töissään jyväskylän poikia


      • halone

        minulla myös seinällä taulu v.halonen -62
        kaunis koivu metsä veden äärellä
        koivuista päätellen aihe on lapista


      • p.salste
        halone kirjoitti:

        minulla myös seinällä taulu v.halonen -62
        kaunis koivu metsä veden äärellä
        koivuista päätellen aihe on lapista

        veikko halosesta en ole kuullut mutta ville halosesta kyllä oli ilmeisesti pekka ja kalle halosen serkku ja työt muituttavat näitä paremoi halosia,kyllä niissä silmä lepää vaikkakin hinta jää alle500eur.yleensä n.150eur.


      • Liisa
        tosi on kirjoitti:

        edesmannyt voitto halonen käytti v.halonen töissään jyväskylän poikia

        Minulla on huutokaupasta ostettu Voitto Halosen astia asetelma,kaunis. Aika iso vuosi on 83. En ole saanut tietoa Voitto Halosesta. Tietääkö joku hänestä?


      • Anonyymi
        Liisa kirjoitti:

        Minulla on huutokaupasta ostettu Voitto Halosen astia asetelma,kaunis. Aika iso vuosi on 83. En ole saanut tietoa Voitto Halosesta. Tietääkö joku hänestä?

        J-kylä V Halonen alkoholisti, kuollut aikoja sitten, linnakundikin, ei mitään arvoa


    • siinä silmä lepää

      Omistan upean 70-luvulla hankitus satamamiljöö Ruijasta ...v.halonen = Ostaessa sanottiin olevan voitto halonen. Komea iso öljyvärijuttu, ollut näyttelytyö

      • Anonyymi

        Montakohan se on noita maalannut kun omalla seinällä myös?


    • Anonyymi

      Minullakin on ollut V. Halosen taulu nimeltä Hiljaisuus, aihe Ruijasta ja vuodelta 1968. ja ostettukin niinä aikoina. Kuutamossa kolme purjelaivaa, minusta hieno merimaisema. Muutettuamme pienempään asuntoon lahjoitin sen Nuorisoseuralle, kun ei ollut enää seinätilaa paljon ja se oli osaksi tevision takana. Toivottavasti seura saa siitä rahaa kattoremonttiin! Ei ehkä paljon!!?

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hieno edelleen. https://1drv.ms/u/s!Av5qeGRKrH5cnGytaxuEspv-zmpS?e=qX7FcD

        Nämä on niin makuasioita. Minä en huolisi seinälleni mitään noin synkkää. Kovin ammattitaitoisena en myöskään tällaista pidä, vaikka voimakas kuva on osattu tehdä.


      • Anonyymi

        Meillä nyt seinällä tämä V.Halosen Hiljaisuus, aihe Ruijasta '68


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä nyt seinällä tämä V.Halosen Hiljaisuus, aihe Ruijasta '68

        moi, tää Ruija maalari on varmaankin tää Voitto, kun mullakin olis yksi Ruijan ranta aiheinen. ei ole vuosilukua, mut näkyi signeeravan raaputtamalla nuo työnsä. taulun takana hinta ollu 1400mk, ihme jos joku on sellasii summii maksanut. jos 30-50€sais isosta työstä olis hyvä.


    • Anonyymi

      Muista en tiedä, mutta liikkeellä on myös isoisäni Veikko Halosen tauluja, joista suurin osa syntyi Oulussa. Ja tämä Veikko on toki sukua Lapinlahden Halosille, joskaan ei kovin läheistä. Veikko teki myös mosaiikkia. Jos jollakin myynnissä, olisin kiinnostunut.

      • Anonyymi

        Minulla olisi perintönä tullut tummasävyinen metsäkuva, auringonlasku. Signeeraus V.Halonen-68. sen on aikoinaan isoisäni ostanut Oulussa. Oliskohan tämä sinun isoisän maalaus?
        Voisin myydäkin


      • Anonyymi

        Hei, olisi mielenkiintoista nähdä millainen signeeraus Isoisälläsi oli.


      • Anonyymi

        Moikka, vanha ketju, mutta Hailuodosta löytyy muutama V. Halosen taulu Ailastosta.


    • Anonyymi

      Veikko Halonen oli Pekka Halosen siaaren poika, ja maalasi paljon itsekin. Asui Tampereella, haudattu Sotkamoon vaimonsa kotipaikkakunnalle Maalasi muun muassa luontoaiheisia tunturi- ja vaaramaisemia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe