Kohtaan Robert Pattinsonin hyvin persoonallisena ihmisenä itse. Ainakin miellyttää minua hyvin paljon kaiken puolesta, enkä siitä ala kiistelemään kenenkään kanssa, mutta mitä mieltä itse olette hänestä?
Ei tarvi sitten haukkua suorapäätä, koska se on tarpeetonta, vaan voi sanoa sen vähän niin kuin hellävaroen, koska jotkut voi olla samaa mieltä kuin minä.
Minun mielestä hän on tehnyt mielenkiintoisia elokuvia. Ja nyt ei tarvi sitten myös tulla haukkumaan Twilightia tai jotain, koska emme puhu siitä, vaan itse näyttelijästi, muusikosta, mallista.
Robert Pattinson. »Mielipiteitä?«
2
140
Vastaukset
- Jormanen
Joo tuota, mun mielestä hän on kyllä aikamoinen näyttelijä (hyvällä mielellä).
On kaikki elokuvat tullut häneltä katottua paitsi sitä Ring of the Nibeliouns vai mikä se oli.
No joka tapauksessa minä olen ainakin siellä tukemassa häntä polullaansa. Toivon että onni ja menestys ovat miehen mukana.
Ja oli aika urheaa ottaa Kristen takaisin, välittämättä muiden mielipiteistä, että olisi mies muka heikko tai jotain vaan ajattelee omia tunteitaan. - *******
Huippu hyvä näyttelijä ja osaahan mies soittaakkin. En ole seurannut miehen elämää sen kummemmin, mutta toivoisin näyttelijänuran olevan menestyksekäs ja pitkä. Kyllähän tuollaista urosta kelpaa katella :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713538
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62765