Kohtaan Robert Pattinsonin hyvin persoonallisena ihmisenä itse. Ainakin miellyttää minua hyvin paljon kaiken puolesta, enkä siitä ala kiistelemään kenenkään kanssa, mutta mitä mieltä itse olette hänestä?
Ei tarvi sitten haukkua suorapäätä, koska se on tarpeetonta, vaan voi sanoa sen vähän niin kuin hellävaroen, koska jotkut voi olla samaa mieltä kuin minä.
Minun mielestä hän on tehnyt mielenkiintoisia elokuvia. Ja nyt ei tarvi sitten myös tulla haukkumaan Twilightia tai jotain, koska emme puhu siitä, vaan itse näyttelijästi, muusikosta, mallista.
Robert Pattinson. »Mielipiteitä?«
2
162
Vastaukset
- Jormanen
Joo tuota, mun mielestä hän on kyllä aikamoinen näyttelijä (hyvällä mielellä).
On kaikki elokuvat tullut häneltä katottua paitsi sitä Ring of the Nibeliouns vai mikä se oli.
No joka tapauksessa minä olen ainakin siellä tukemassa häntä polullaansa. Toivon että onni ja menestys ovat miehen mukana.
Ja oli aika urheaa ottaa Kristen takaisin, välittämättä muiden mielipiteistä, että olisi mies muka heikko tai jotain vaan ajattelee omia tunteitaan. - *******
Huippu hyvä näyttelijä ja osaahan mies soittaakkin. En ole seurannut miehen elämää sen kummemmin, mutta toivoisin näyttelijänuran olevan menestyksekäs ja pitkä. Kyllähän tuollaista urosta kelpaa katella :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2019599Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen314352Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1133923Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu953799- 2013312
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik182815Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1221357Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its691306- 901154
Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!
Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A151131