onks itseruskettavan ostoon jotain ikärajaa ? entä onko nykyään tiettyjen hiusvärien ostamiseen ikäraja ?
itseruskettava
6
1295
Vastaukset
- hyi vittu !
ei kai mut hyi vittu itseruskettavaa käyttävät on nii feikin näkösii hyisaatana ottas mielummi aurinkoo !!
- klhjhögljggkh
ei oo tapana maata 20 asteen pakkasessa keskel lumihankee bikinit päällä...
- byrdyboiga
on siin kai joku kolme wee se igäraja ja kai oot ainaski nelj?
- ktlgjllögjlfkhkfj
víttu sä oot nolo
- smiley
Itseruskettavan ostoon ei ole mitää ikä rajaa. Tosta hiusväri jutusta en oo nii varma mut jossain kampaajilla on 16 vuoden ikäraja värjäämiseen :)
- piparienkeli
Ei muuten ole kampaajalla mitään ikärajaa, 7 vuotiaana ensimmäiset raidat kun äiti sanoi että näyttäisi kivalta.... ei mitään vastustusta. Nyt 14 ja 12. päivä on värjäykseen varattu aika. Ja aloittajalle: ÄLÄ IKINÄ EREHDY LAITTAMAAN ITSERUSKETTAVIA, VARSINKAAN TOSI KALPEAAN IHOON. Aivan järkyttävän näköistä, itselleni jäi kesän jäljiltä kasvot melkein valkoisiksi ja jo kerran käyttökerran jälkeen aivan hirveä lopputulos ):
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571711Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1321378Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10836- 64811
- 69691
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39531- 36477
- 45476
- 52442