Liian isot tissit :-(

ahdistunut1

Niin, tämä aihe ahdistaa minua... paljon! Eli mä oon 13 ja murrosikä alko nelosella (kainalokarvat) Vitosella alko tulee alapäähän karovtus ja menkat ja kutosel oli jo ihan hyvän kokosset rinnat 75B mutta nyt seiskan puolivälissä 80 DD Ja kyllä kaksi D:tä... Kavereilta kuulee usein, et vitsi sul on ihanat tissit mä haluun tommoset (tytöt) Ja sit kun kuljen esim kaapilleni yksin, ni pojat tunkee inhottavan lähellä ja on joku ihan kovaakin huutanut että "kato mitkä rinnat!" Se on hyvin ahdistavaa ja häiritsevää, on joku kerran ihan pokkana ruokajonossakin puristanut... Nykyään käytän lähinnä huppareita, koska muuten kuulen rinnoistani jatkuvasti. juuri kun koulut oli alkanu (jtn 2-3 vk) ja oltiin kaikki yhdessä salissa (koko koulu.) Eräs ystäväni kiskaisi minulta hupparini pois ja seisoin lavalla mini farkuissa & "hieman" avartavassa mustassa topissa. siinä sitten minä naama punaisena yritän saada upparin, kun en saanut, niin juoksin kaapilleni ja hain takin. tämä on hyvin nöyryyttävää j< tarvitsen apua. MITEN HELSKUTISSA SAAN YSTÄVÄNI TAJUAMAAN, ETTÄ ON TODELLA AHDISTAVAA KUN HE KOMMENTOIVAT TISSEJÄNI! Lisäksi kasvu ei ole vieläkään lakannut -.-

131

9917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dafug?

      1-3v päästä ei kait nii paha ja käytä sit niitä huppareita.

    • collegeboy98

      Sori, jos oon töykeä, mutta tällaista se on, meidän koulus yhdel o sellanen propleema, mut se on lertonut luokan valvojal siitä, ja pojat saivat jälki-istuntoa seksuaalisesta ahdistelusta, että, koita kestää, minua kiusataan poikana ison munan takia -.-

      • ahdistunut 1

        miksi ihmeessä kiusataan!? Eiks se oo poikien mielestä just hyvä asia? 0.0 nyt tuli taas jtn uutta... Mulla ei auttais luokanvalvojalle kertominenmitään ku ne rintojen alueelle tukeutumiset ei rajotu vaa seiskoihin vaa käy läpi ysit ja kasit... vissiin aika epätoivoista porukkaa. ja kun ne tyttökaverini tuputtavat minua koko ajajn jonkun pojan "kiusaksi." Yhttän ei auta se, että erosin juuri yhdewstä pojasta, liian onnokas oli ja ei punu mulle mistään muusta ku seksistä...


      • College=eiStnaYläaste

        nimimerkkisi on ristiriitainen.
        ja paskat kukaa tulee vittuileen isosta munasta... Get real


      • Pöö123

        Kuule collegeboy, me ollaan sit aika samanlaisia koska minuaki kiusataan ison munan takia, että mä oon nyt täs vähä aikaa miettiny sitä että mitä itua siinä ylipäätään on koska jos niiltä haukkujilta kysyy jos ne on kateellisia niin ne vastaa että "ei todellakaan olla tommoselle kateellisia" ja sit ne ite on semmosia nanorunkkuja, oon btw vajaa 190 pitkä ja 14v vanha


      • Arne Ankka
        College=eiStnaYläaste kirjoitti:

        nimimerkkisi on ristiriitainen.
        ja paskat kukaa tulee vittuileen isosta munasta... Get real

        En tiä oonko pervo mutta mulle kyllä kelpais isotissinen kimu.


      • dffbggbff

        Mistä ne tietää et sul on iso kalu? Joko olet heille leijunut tai sinne päin, joka on omasta mielestä yksi kusipään piirteistä


      • pikkis5

        no jos kiusataan ton taika niin mitä vitun hinttejä ne oikeen on? o.O


    • pervoseppo

      OMG! Kelpais kyl mulle. haluisitko vähä isoo kullii perseesees? voisin imee sun rintojas niin kauan ku tahot. mul alko jo ajatuksestki stondaa...

      • ahdistunut1

        juuri tätä tarkoitan ! -.-


      • dafug?
        ahdistunut1 kirjoitti:

        juuri tätä tarkoitan ! -.-

        hanki joku epäsuosittu poika koulussa kaveriksi tasapainoittamaan elämääsi.
        Huomaat että hän ei uskalla kouria sinua.


    • collegeboy98

      no, mä oon kohtuu pitkä a hoikka, kun käytän nevada-fakkuja, ne ovat matalavyötäröisiä, niin kullille ja palleille ei tilaa ole, paitsi sellasil millimunarunkuil, sen takia pitää käyttää takavuosien jättifarkkuja, jotka ovat korkkeavyötäröiset, tai sitten käytän collareita... mutta mulla ei oo mitään pientä, enemmän hevosen kullin luokkaa!

    • Terps

      Voihan toi olla aika ahdistavaa..mutta sä vaa oot niitten unelma,oo ylpee et sull on hyt rinnat!:)
      ja jos joku jotain ahistelee nii sano vaa et mee kauemmas tai jtn!

      • dfggfdb

        Hyvät ja isot eivät todellakaan ole sama asia. Mieluummin pari kuppia pienemmät ja terhakat kun sellaset vitun roiskeläpät


      • Voi idiootti!
        dfggfdb kirjoitti:

        Hyvät ja isot eivät todellakaan ole sama asia. Mieluummin pari kuppia pienemmät ja terhakat kun sellaset vitun roiskeläpät

        No mielipidekysymys, eikä edelleenkään se koko niistä tee roiskeläppämäisiä, vaan se yksilöllinen koostumus.


    • ahdistunut1

      collegeboy, ymmärrän sua...
      Terps: Niin, osittain vikahan on omani kun en usklla niille itseäni 30 cm korkeammille yseille sanoa. en mä ikinä oo ollu kovin hyvä sanomaan ei, paitsi jos joku koskee mun kavereihin... En vaa haluis men maanantaina kouluu ku musaluokkalaisil on esitys ja tietty seison solistin vieressä... Mutta juu, yritän keksii sinne jonkun löysän paidan...

    • collegeboy98

      Juuri noin! Se mun kiusaaminen on niinku jatkuvaa härnäämistä, mutta kiusaamista olen kestänyt jo 1. vuosiluokalta lähtien...
      No, tsemppiä ahdistunut, kyllä se aurinko risukasaankin paistaa :)

      • Troll maister

        Ei vittu nauran collegeboyn viesteille:DD paska trolli...


      • ahdistunut1
        Troll maister kirjoitti:

        Ei vittu nauran collegeboyn viesteille:DD paska trolli...

        jep jep.... kertoo taas aika paljon henkisestä älystäsi... -.-


    • ahdistunut1

      collegeboy, sama täällä. olin sitten missä tahansa poikien tai tyttökavereiden ulottuvilla tai no kyl mun kaveripiiriinki kuuluu homopari jotka hänää mua... jatkuvasti joku, jos ei mitään muuta niin ainakin häiritsevä, selvää tuijotusta. eniten inhottaaa kun paras kaverinii kuvitteleeee, että ei voi näyttää mua kenellekkään sen ihastukselle mun rintojen takii. exä ei ikinä vieny mua sen kavereiden kaa minnekkään veti yhtä tomia turpaan ku oltiin sen kaa kahvilla ja se katto mua "liian pitkään"... Miten sä reagoit siihen ku sun kaverit nävii ja saatko ne lopettamaan? Mua ei oteta vakavasti ku en oo mikää rähinöijä, mä oon tasan yhen kerran käyny kiinni ihmiseen ja seki oli siksi ku se meni puuttuu mun kavereitten asioihin, nimittelemään kakeks maholliseks huoranpenikaks ja muuks, sekä hakkaa niitä = Tulos: minä kaduin hyvä kun en itkenyt x) ja pojalta tuli alahuulesta, sekä nenästä verta. minä sitten sössötän, että anteeksi ei olisi pitä'nyt kiihtyä..

    • collegeboy98

      Yleisimmin kun alkaa ottamaan pannuun, niin alan korottamaan ääntä, jos ei vaikene, sitten on nenähieronta, eli turpaan, ja hampaat kurkkuun, onneks ketään ei oo siihen saakka vielä uskaltan, ku olen täl hetkel koulun pisin oppilas, 193,5 cm pitkä, et harva on turpaan kerjänny, mut yks läski ol, mut sil meni sen takii toine ranne ja kyynär paskaks, ku löin sitä liian kovaa, mut se löi mua jollain alumiini pesismailal alaselkään, se jätkä pysyy sen takia kaukan must, ja kyl siltä vähän verta valus nenäst, tuli siit hyväst varotus.

    • ahdistunut1

      jeop... sillon viimevuoden kesäl aloin myös kiroamaan ja nyt olen lähinnä kaikkien mielestä se joo älä ärsytä loppuun asti, mut härkkii voi...- tyyppiä. se poika johon koskin niin kiertää mut nykyään kaukaa ja levittelee musta saml huorajuttuja... no onneks mul on hyvii "yhteyksii" eri kouluis ni pystyy neki jutut katkasee... Ja ei luoja sä oot pitkä. tosin kun sanot sun värkkis olevan iso, ni ootko varma et ne toiset ei oo vaa kateellisii? Oot pitkä ja iso kalunen, mitä muuta tuomn lisäksi tyttö toivoo kuin järkeä? ja jooo mä oon enneminki puolustaja tyyppiä ja hiukanyli kiltti...

    • collegeboy98

      Minusta sanotaan yleisimmin niin, että oon asiallinen, et kun korjasin isän vanhaa kuormuria, veli ol toisel puolel sitä kuormuria, minä toisel. molemmat löimme päämme kuormurin lavan yläosaan, minä kyllä pahemmin, ku isoveli onkin vaan 187. Veli-> "Perkele näitä paskoja, saatana!" Minä-> "Auts, ensikerralla pistän pehmusteen tohon.."
      Eli minä olen aika hiljainen, mutta muuten olen mukava, mutta se et, jos joku vittuilee nenän edes tarpeeksi, niin sil o vaikeet niistää vähään aikaan.. :/

    • ahdistunut1

      nyt kyl hajosin, anteeks, :-) Toi sun ja sun velien ero oli vaan niin hyvä, saanko kysyy minkä ikänen oot, ei siis todellakaan ole pakko vastata tähän ku kyl ymmärrän jos se ahistaa... Sain juuri sähköpostiini kolmannen seksin osto tarjouksen 16.12-5.01 välisenä aikana.... Pitää sanoo aamul iskäl ni hoittaa tän asian. Siit tulee vaan niin nöyryyttävä ollo ku koko jan mmulkataa ja puhutaan. mä istuin vitosella yhen pojan vieres koko vuoden, ni se on saanu aitiopaikalt katellamun rintojen kasvua. ja sit oonn ollu koulukiusaatu niinku eskarin eka ja toka luokan sekä puolet kolmannesta... että terve! Saanko arvaa sun iän, 17v? Onks sun kiusaaminen aina ollu huomauttelemista vai onks se niinku ollu ojskus muunkinlaista?

      • Zelda

        Kuuleppa, siis tää ei pakosti nyt tähä liity mutta kerron kuitenki,

        Eli meidän luokka (1 poika 8tyttöä) NOOOO.
        Vaikka se ne onki iha ok.
        Mutta yhellä o vähän sama ongelma ku sulla.
        Yks vanhempi tyyppi (1v vaNhempi) tuli puristaa sen tissejä ulkona. No, se (en kerro nimeä) heitti sen naamaan kasan lunta!
        Toi ei ehkä liity tähä mutta yritä keksii joku ihme ninjajuttu jolla selviydyt :)


      • ahdistunut1
        Zelda kirjoitti:

        Kuuleppa, siis tää ei pakosti nyt tähä liity mutta kerron kuitenki,

        Eli meidän luokka (1 poika 8tyttöä) NOOOO.
        Vaikka se ne onki iha ok.
        Mutta yhellä o vähän sama ongelma ku sulla.
        Yks vanhempi tyyppi (1v vaNhempi) tuli puristaa sen tissejä ulkona. No, se (en kerro nimeä) heitti sen naamaan kasan lunta!
        Toi ei ehkä liity tähä mutta yritä keksii joku ihme ninjajuttu jolla selviydyt :)

        Zelda, Kiitos! ;-) Toi oli hyvä!


      • 14v poika

        aina kun joku poika koskee sun rintoihin nii pistä terävä bich slap poskeen nii kataan alkaako teidän koulun pervot rauhottuu


      • Wadthafaq

        Tiiäksää et sä
        Et
        Sä voit haastaa porukkaa oikeuteen seksuaalisesta häirinnästä


    • collegeboy98

      Juu, täytin tos pariviikkoo sit sen 17, et jos olen parin tietyn lapsuuden kaverin kaa viettämäs saunailtaa, olen siin kohtaa henkisesti sen 14, et en oo kuitenkaan jonne. mun kiusaaminen ei oo omast mielest pahaa, mut olin normaalia lyhyempi vielä 4. luokal saakka, mut sitten alkoi pituuspyrähdys, kun oli ylipainoo sin 5. saakka, mut mässäily ei sen jälkeen maistun. vähän huonojen opettajien ja oppilaiden takia ajattelumaailmani on hiukan sekaisin, kun on koulust jäänyt niinku traumat, mm. kouluruoka.

    • jhytirg

      ei vittuu

      • ahdistunut1

        ja mikäs ongelma sinulla oli? thah


    • ahdistunut1

      aa okei, tuntuu iha sairaan tyhmält ku vahtaan tätä sivuu koko ajan xD ku ootan, et vastaat. Kuulostat ihan samanlaiselta ku mun exä. siis kielen käyttö. mä oon ollu kahen kaa, toinen se sairas sexi tyyppi ja sit sun ikänen poika jonka kaa meni välit poikki ku mutsi sai tietää, no eipä siinä mitään... Mul oli ne varhaiset kouluvuodet niitä, et mua käyettiin hyväks ja hakattiin ym... parikertaa tulin koulust kotiin sillai et oli polvet ruvella ja esim takki tai just joku huppari riekaleina... sairasta... Mua luullaan usein ikäistäni vanhemmaksi, niin puhetapani kuin ulkonäköni vuoksi. Ja se jos mikä ahistaa mua ärsyttää ku en oo nelosluokan jälkee käyny isäni kanssa saunassa ku jo se ahistaa. Vaik se on kyl pyytäny, mut mä en vaa haluu... Sä vaikutat fiksulta kaverilta! :-) Ihana et tommosiiki on olemassa, meinaan ku aika moni on nykyään tommosii panohulluja trolleja ....-.-

      • ahdistunut1

        ja nyt hajosin taas x) Tajusin juuri et sä ja mä peukutetaan vuorotellen toistemme jttuja... x)


    • poika ysiltä

      Ei tossa ole mitään hävettävää! Toki tollasta kommentointia tulee muilta, mutta ei sitä tarvi ottaa niin vakavasti. Enemmän pienistä rinnoista on haittaa. Kyllä joku poika varmasti osaa keskittyä kanssasi siihen olennaiseen, eikä liikaa ulkonäköön. Normaalia suuremmat rinnat ovat itselleni ainakin ulkonäköön positiivisesti vaikuttava seikka ja näin se voi vaikuttaa tutustumiseen. ;)

    • ahdistunut1

      niin, se on mahdollista.... Tällä hetkellä vain näyttää että etelävantaalta ei ketään fiksua poikaa löydy. mutta kiitos kuitenkin :D enkä minä tiedävarsinaisesti häpeänkö lähinnä kun asiasta puhutaan päivästä toiseen monta kertaa niin se alkaa olla jo häiritsevää :/

      • kyysyympää vaan

        mis koulus oot?


    • collegeboy98

      Sellaista se on. Mä oon täältä vakkasuomesta, että aika epätodennäköistä, että voimme tavata, ahdistunut...

    • ahdistunut1

      Juu, ei se mitään pää asia vaan, et tietää et ei oo ainoa joka sää "vääränlaista" huomiota osakseen. No odotellaan kasiin asti ja toivotaan, että muut tytöt alkaa tulla mukaan ja et omien rintojeni kasvu loppuu... (minun puolestani olisi voinut loppua jo kauan aikaa sitten...) Collgegeboy, pärjäile :-)

    • collegeboy98

      Samat sinulle, ahdistunut :-)

      • byrdyboiga

        collegeboy98 iske kiinni vaan!
        Kohta tulee!
        collegeboy98 saa kohta ;)


    • byrdyboiga

      mää en saa ku oon vaa yks vitun eunukki joka haluu munaa :D

    • 15v

      Ahdistunut, sun pitäis olla ylpee sun tisseistä koska nii harvoilla on isot ja hyvän näköset. Maailmassa on paljon lautoja joita ei ketään huoli. Että kannattaa vaa ollla ylpee sun tisseistä.

      Saat muute tulevaisuudessa seksiä iha vitusti

      • ahdistunut1

        Kiitos, mä otan ton kohteliaisuutena ;-) Åitäis varmaan, mut oikeesti päivstä toiseen tulee npita seksin osto sähköposteja ja kommenttei -.- se kun TUNTEMATOMAT meijän koululaiset ahistaa nurkkaa ja kysyy et saanko panna ni on iha sairasta. Mut onneks tommosii tapauksii on täs seiskan aikan ollu vast 2...


    • gandalf.ratkaisee

      Tähän on aivan helppo ratkasu!

      Panssaroidut rintaliivit! Antaa poikien kouria niin paljon ku tykkää.

      • Mitä kuraa

        Opetelkaa kirjoittamaan ei tämmöistä ulostetta pysty lukea,
        Ap missäpäin suomea asustelet postinumerona
        Omani 00790


      • samoinmitäkuraa
        Mitä kuraa kirjoitti:

        Opetelkaa kirjoittamaan ei tämmöistä ulostetta pysty lukea,
        Ap missäpäin suomea asustelet postinumerona
        Omani 00790

        Hyvä on sinun sanoa, joka ei osaa käyttää pillkua, pistettä ja kaksoispistettä oikein.


    • Ahdistunut hei sun koululaiset ei tajuu yhtä perus juttuu sitä et nainen/tyttö on ensiks ihminen sitä seksii saat sitten kun oot ite siihen valmis.
      Sulla on oikeus omaan kehoosi pidä siitä kiinni.

      Ja niiku tuossa aiemmin on sanottu sun pitäis olla ylpee siitä rintamuksestas kyllä sut joku vielä huolii. :) Mut kato miten ne pojat sua kohtelee? jos jätkällä on rohkeutta vaan puhuu sulle eikä koskee niihin tisseihin. Nii siitä vois joku päivä tullaki jotai ne jotka koskee on vaan seksin perässä.

      Kyllä sullekin vielä joku löytyy niikun mullekin oon 20v. :)

      • ahdistunut1

        Kiitos :-) juu minun pitäisi, se on vaan törkeem vaikeeta ja mietin usein et löydänkö ketään joka pitää MUSTA oikeesti eikä mun rimtavarustuksesta... Onko mahdollist, et tää loppuu ylä-asteen aikana? Joku sano et rinnat pienenee jos laihduttaa, mut en oo varma tahonko? Mä oon nyt jo normi painonen enkä haluu ryhtyy alipainoseks...


    • Kyllähän se murrosiän kehitys tytöillä loppuu siinä yläasteen aikana mut jätkien käytös ei välttämättä tää on tosiasia mikä sun vaan pitää hyväksyy kai sun kaverit sentää ymmärtää olla niihin koskematta?

    • collegeboy98

      Älä missään nimes laihduta! serkkutyttö laihdutti isojen rintojen takia, ne oli sen jälkeen tyhjät pussit, ja hänellä oli anoreksia kaksi vuotta, eikä ole vieläkään toipunut siitä, että olet kaunis niin sisältä kuin ulkoa, ei se ulkonäkö aina ratkaise, vaan se, miten sisimmässä tuntuu :)

      • jhytirg

        yritätkö saada reikää


    • samanikäne tyttö

      mä ymmärrän et sua ehkä ahistaa mut sun pitää vaa hyväksyy ittes sellasena ku sä oot :) jos ne urpot pojat tulee jotai kourii nii haistatat niille paskat. oo tyytyväine et sul on isot rinnat, ittelläni on vaa 70B ja oon samanikäne ku sä...

      • ahdistunut1

        70 B ois mulle parempi ku 80 DD... Ja kuten tuossa ylempänä ollaan mainittu oo ilonen siitä et sul on rinnat! :-) on niitä lautoja joita ei kukaan huoli -.- Ja varmasti tuut viel kehittyy nii henkisesti ku fyysisestikki.
        ja kyllä, kaverini ymmärtää olla koslematta, mut ns "tarjoilee & tyrkyttää" mua koko ajan jonku kundin nen eteen... Gollegeboy, kiitos että varotit :-) ja älä välitä noist reikä jutuist... X) Kyl mä uskon, ettet aja takaa mitään sellasta ;-) onkohan kellään samaa ongelmaa? Koskaa tää jos mikä on ihan sairaan ahistavaa, ni ei kellään ois vinkkei et mitä helskuttii teen!?


    • collegeboy98

      Tämmöstä se on, mä en oo vielä vihainen noille trolleille, mut jos oloisin, olisin mennyt piuhoja pitkin sen luo, ja vaihtanut nenän ja korvan paikkaa.
      :-D

      • ahdistunut1

        Nyt hajosin! xD. Kuulostit ihan mun yli suojelevalt broidilt. Se on aik samanlainen luonteeltaan ku mä, mut kiihtyy helposti uhkailee jos tajuu et joku poika ahistelee mua tai puhuu siit paskaa. Seki on ain sillai "Jos toi vittu koskeeki suhun ni se ei hetkeen silmiään hiero..." tai jotain siihen suuntaan. Mäki oon jo niin tottunu kaikrn masilman huora kommentteihin, etten aina enää ees reagoi niihin... Mä oon college boy yhä sitä mieltä et ne kiusaa sua koska on kateellisii ja piste.


    • 17v jätkä

      Minä itse tykkään A ja B-kupin rinnoista. Ei tuo ole totta, että "lautoja" ei kukaan huoli. Minä ainakin huolin!! Minun mielestäni ne ovat kauniimpia kuin D-kupin isot rinnat

      • iloinen ahdistunut1

        Jes mahtavaa! Pelastit päiväni! Toi on iha mahtava asenne! :-) :-) jätkä 17 v sä oot eka tääl keskustelus kenen kommentiat tulin oikeest iloseks! :-)


      • 17v jätkä
        iloinen ahdistunut1 kirjoitti:

        Jes mahtavaa! Pelastit päiväni! Toi on iha mahtava asenne! :-) :-) jätkä 17 v sä oot eka tääl keskustelus kenen kommentiat tulin oikeest iloseks! :-)

        No kiitos :) ei kaikki pojat valitse tyttöystäväänsä vain rintojen suuruuden perusteella.


      • pasi 60v

        Olen samaa mieltä. Itse pidän n. 10-vuotiaista tytöistä jotka eivät ole kehittyneet.


    • collegeboy98

      Jep jep, ahdistunut, kyl sillai mä kestän vittuilun kylmän viileesti, et periaatteessa saa aika kauan härnätä, että käyn kiinni, mutta jos on se ja sama tyyppi, jolla ei mee jakeluun. kyl ne kai ovat kateellisia, mut mun on sillai helppo servata niitä, yks kaveri, sanotaanko nimeksi niklas:
      -Mut o iso jalka! Minä siihen:
      - Jaa? Mikä sitten mulla on? Sukset, vai?
      No, kyl sen voin sanoo, et kengännumero on 49, vaik muun suvun herroilla on korkeintaan se 45, et mä olen periaattees iso aika monest pituus kategorias, joskus isomummo sano: -Sun olkapäät ovat kuin ladon ovet.
      Olen omast mielest tyytyväinen itseeni, et kyl mä elämäs pärjään, ahdistunut. :D

      • ahdistunut1

        En mä oo sitä ettet pätjäis nii epäillykkää ;-). Mä tajudin tnä et en ees muista millo oisin käyny saunas ees äitini aa? x) joo tiiän on aiks tyhmää etten pysty käymään sen kaa mut silti. Käytiin sen kaa rintsikka kaupoil ja kun se tajus mun koon i sen ilme oli semmonen "ei Herran jumala! Aika paljon..." kysin asiast ja se vaan kiers srn... Että että... Toinen mikä on ahistvaa on se et mä nukun yleensä yöt yöpuvun housuil ja rintsikoil, tai super pitkällä paidalla... Ni mun äidin mies ystävä tunkee mun huoneeseen aamusin joskus kuuden aikaa heittää koiran pihalleja minä aina dillai et "joo voitko mennä." alus ei ees koputtanu, mut nykyään taitaa jo senkin lajin... -.-


      • ahdistunut1

        alax olee? voin vähä huomenna gogeilla sua ;)


      • ymmärrän
        ahdistunut1 kirjoitti:

        alax olee? voin vähä huomenna gogeilla sua ;)

        Aloittaja mä NIIN ymmärrän sua! Itelläni saman kokoset rinnat vaik oon vast KUTOSEL! Mä en ees liikkatunneil käytä toppii/t-paitaa, koska pojat tulee heti puristelee ja huutelee just kaikkii noit "kato mitkä rinnat" yms. Ja just ku näää oman ikäset pojat on niin lapsellisii et en oo ollu ku 97-poikien kaa


      • Ahdistunut1
        ahdistunut1 kirjoitti:

        alax olee? voin vähä huomenna gogeilla sua ;)

        Mitä hemmettii!? Toi en ollu mä!?!!! :-( -.-


      • ahdistunut1
        ymmärrän kirjoitti:

        Aloittaja mä NIIN ymmärrän sua! Itelläni saman kokoset rinnat vaik oon vast KUTOSEL! Mä en ees liikkatunneil käytä toppii/t-paitaa, koska pojat tulee heti puristelee ja huutelee just kaikkii noit "kato mitkä rinnat" yms. Ja just ku näää oman ikäset pojat on niin lapsellisii et en oo ollu ku 97-poikien kaa

        Nii mul on iha hirveet varotan sua ku tuut seiskal, ni meno vaa pahenee. Mäki käytän liikas hupparii


      • Ahdistunut1
        ahdistunut1 kirjoitti:

        alax olee? voin vähä huomenna gogeilla sua ;)

        Niin siis tätä kommenttia en kirjottanut... Puhelin säätäö jtn omaa...


      • byrdyboiga
        Ahdistunut1 kirjoitti:

        Niin siis tätä kommenttia en kirjottanut... Puhelin säätäö jtn omaa...

        älä oo ahdistunu. niit on kiva katella. mikset vaa mee iskee kaikkii poikkii vähä kiusaisit niitä ;)


      • fdsfgd
        ymmärrän kirjoitti:

        Aloittaja mä NIIN ymmärrän sua! Itelläni saman kokoset rinnat vaik oon vast KUTOSEL! Mä en ees liikkatunneil käytä toppii/t-paitaa, koska pojat tulee heti puristelee ja huutelee just kaikkii noit "kato mitkä rinnat" yms. Ja just ku näää oman ikäset pojat on niin lapsellisii et en oo ollu ku 97-poikien kaa

        teillä on kutosella poikien kans liikkaa? lolwhat


    • Tsemppiä!!!

      Tajuan sen että poikia (itse olen 16v ja neitsyt) kiinnostaa ne tissit paljon nuoressa iässä, mutta itse en kyllä mitään huutele. Jos jotain sanon jonkun pepusta / tisseistä niin lähinnä hyvin hiljaa kaverille että "ei paha". Kannattaa mennä ja kertoa jollekkin opettajalle siitä että sulle huudellaan.

      • ahdistunut1

        Mä kommentoinki opelle siitå. Mutta kun minusta on tullut koko koulun "pilkka". Ni vaik ne ei tykkäiskää ni ne tulee silti... Mut ihans tietää et tommosiiki ihmisii on. Ja mun onneks saatetaan muuttqa kohta helsinkii ja vaihtaa kouluu! Ei muuteta tän tissi jutun takii, mut kuiteski. Mulla on yksi ystävä joka ymmärtää mua, mut ainoo vaan et muutti elokuun lopussa viroon! :/ Huomasin tänään, myös että ysit on ny suurin osa ihmettwlynsä ihmetelly. Ei ne enää nii noteeraa mua ja kaseista osa alkaa jo laantuu. Mut seiskat -.- no mä oon kohtuu pitkä ja vaik en käytä väkivaltaa yleensä niin kyl tarpeen vaaties menee... No kiitos kaikista näistä kommenteista ja JÄRKEVISTÄ ihmisistä


    • collegeboy98

      Onneksi näitä järkeviä on, kuten minä, vaikka en haluakkaan nostaa itseäni, mutta kuulun näihin harvoihin järkeviin ihmisiin. Voinpahan kehua, et jo mun aikana yläasteel oli sellaisia, et ei ollut kaikki lepakot tornissa, mutta se on riistäytynyt jo käsistä, jonnejen ja apinoiden määrä on kasvanut n. 20-kertaiseksi 5 vuoden sisällä! Onneksi ei tarvi peekoon penkkiä kuluttaa :-)

    • 12vpaska

      Olen sairas.

      • SEJDG

        EI VITTU!!! ;DDDDD Jos et oo trolli niin voi ei ja jos oot, en tiiä mikä tos nii paljo naurattaa, mut ei vittuu :'DD


    • koetajaksaamru<3

      Älä välitä niistä urpoista jotka tulee "kouriin" sua, jätät ne omaan arvoonsa. Voit sanoo niille jotain että se on häiritsevää tai ahdistavaa, ei varmaan pojatkaan tykkäisi jos tytöt koko ajan puristelisivat palleista iha helvetin kovaa yms.. Mut voimia! Ja hyvä jos muutatte kerta se saa sut onnelliseks:)

      • ahdistunut1

        Kiitos,


      • beatmonkey98
        ahdistunut1 kirjoitti:

        Kiitos,

        Luin tääl näit viestei about puoleen väliin ja luen jossai vaaihees loppunkin kun oon kännykällå...
        Mutta siis itteläni ärsyttää jstiin päinvastanenasia, eli tunnen itteni hirveen kehttymättmäks, koska kuppikokoni on 80B eikä kuukautiseni ole ees alkanu, viakka täytän heinäkuussa 15. Ja sitten vielä ärsyttää sekin, kun menin valitsemaan tukioppilastoimnnan ja sellä olevat pojat ei muuta ajattelekkaan kuin tissejä ja kaluansa... Sitten kun käytän löysiä huppareita ja lökäreitä tasellaisia lökäfarkkuja ja jotkut ovatkin kysyneet et onks sul viä ees muotoja ja tällee ja sitku ne puhu vähä väliä jostai runkkauksestja muusta nii jotenki mut vaa liitetä niihi...

        Colllegeboy98: Kelasi tääl vähä aikaa et ootko niiku kans 14, ku mul on nimittäi yks 14 v poika ihan vaa kaverna, joka täl hetkel on 188cm pitkä, mut et sit ainakaa ollu se :D

        mut joo, ketää ei kiinnostanu ja jätti tn huomioimatta, mut sry virheet ku on lukihäriö ja kaiken lisäks oon kännykåo mikä tekee täst viä pahempaa :DDD
        Tuun tääne kyl varmaa joka päivä et... Ja alottja, e se oo mitenkään outoo jos kyttää tääl :D


    • collegeboy98

      Mä oon 17, mut tuntuu omast mielest siltä, että oon henkisesti 14, en tiedä, miks :D

      • beatmonkey98

        Ookkkei... Mun tuntemat 14 vuotiaat on joko justiin niitä pervoja jotka ajattelee vaan varmaan sillä just hoksatulla kalulla tai sit ne on jotain mitkä pelaa videopelejä melkei 24/7...
        (ei sitten oikesti millään pahalla!)
        Mugta jos saan kysyä, niin kumpaan ryhmään sinä kuulut vai kuulutko johonkin muuhun?
        Jos joku nii minä se täällä se kyttääjä oon, mutku en jaksa menää muuallekkaaku läppäri otettii päiväkx pois kun kävin yhe kimppuu ku ärsytti liikaa -___-


      • Amour
        beatmonkey98 kirjoitti:

        Ookkkei... Mun tuntemat 14 vuotiaat on joko justiin niitä pervoja jotka ajattelee vaan varmaan sillä just hoksatulla kalulla tai sit ne on jotain mitkä pelaa videopelejä melkei 24/7...
        (ei sitten oikesti millään pahalla!)
        Mugta jos saan kysyä, niin kumpaan ryhmään sinä kuulut vai kuulutko johonkin muuhun?
        Jos joku nii minä se täällä se kyttääjä oon, mutku en jaksa menää muuallekkaaku läppäri otettii päiväkx pois kun kävin yhe kimppuu ku ärsytti liikaa -___-

        Jaa-a, Pahoin pelkään että putoan tuohon porukkaan joka pelaa videopelejä 24/7...
        Mutta ku oma käsitys omasta ikäluokasta on aikalailla se että mitä niiden päässä liikkuu: CoD, BF, ES, Tissit, perse, swag, kännäys ym.
        Eipä siinä ole mittee yhteistä.
        Ja siis pelit itä pelaan niin eivät ole näitä codeja ja cs:sää ja mitä niitä on.
        Olen kyllä kaksmielinen mutta uskoakseni en ole pervo sillä tavalla kuin viestissäsi ilmaiset. Naisten seurassa pitää käyttäytyä hyvin, siellä saa ruveta mitään rintoja kourimaan. (huoh, nykynuorsio, jatka vain potkimista)


    • collegeboy98

      Kuulun vähän niinku urheilijoiden ja pervojen väliin, mut välillä en luokittele itseäni mihinkään, mut himopelaaja on ollut korkeintaan serkkuni, ei minä.

      • beatmonkey98

        Okei, li oikeastaan olet minun käsitykseni oikeasta normaalista :D Nyt muute sit heräs ksyms et mitä urheiluu harrastat?
        Ite tanssin kaikkia mahollisia streetlajeja ja skeittaan mut ssiihen se sit rajottuuk.... Koulussa pesis ja jalkapplokin on ihan kivamut en muute kyl perusta...


      • Minirinta minä
        beatmonkey98 kirjoitti:

        Okei, li oikeastaan olet minun käsitykseni oikeasta normaalista :D Nyt muute sit heräs ksyms et mitä urheiluu harrastat?
        Ite tanssin kaikkia mahollisia streetlajeja ja skeittaan mut ssiihen se sit rajottuuk.... Koulussa pesis ja jalkapplokin on ihan kivamut en muute kyl perusta...

        Miks sä (beatmonkey98) tulit tännne vaan kertoo ittestäs? Jos nyt vaan keskitytään alottajan tilanteeseen -.-

        Alottaja, sinuna olisin iloinen, koska kuppikokoni on 65A! Oli siis tosi pieni!
        Eiks se muka oo mukavan tuntusta ja aika kiihottavaa jos jotkut tulee puristelee?
        Must se olis kivaa, koska en saa ikinä pojilta huomiota. En pistäis pahaks jos joku jätkä tulee puristelee :P


      • ahdistunut1
        Minirinta minä kirjoitti:

        Miks sä (beatmonkey98) tulit tännne vaan kertoo ittestäs? Jos nyt vaan keskitytään alottajan tilanteeseen -.-

        Alottaja, sinuna olisin iloinen, koska kuppikokoni on 65A! Oli siis tosi pieni!
        Eiks se muka oo mukavan tuntusta ja aika kiihottavaa jos jotkut tulee puristelee?
        Must se olis kivaa, koska en saa ikinä pojilta huomiota. En pistäis pahaks jos joku jätkä tulee puristelee :P

        En nyt ihan tajunnut että miten tuo beatmonkey98 muka puhuu itsestään... Mutta jokaisella on oma tapansa ilmaista mielipiteensä ja ainakin itse tajusinkin...
        Ei se kyllä mitenkään kivaa minusta ole jos joku tulee ja puristelee! Mutta me kaikki ollaa erilaisia ja silleen...


    • Annan hyvän vikin teille tytöt jos pervot pojat tulee kämmiin teitä. Otatte ja losautatte munille nii paljo ku lähtee ni siinä tirahtaa kyllä itku isommaltaki mieheltä.

    • collegeboy98

      Vanha kaverini sai munille yläkoulussa, kun kouri luokan isorintaista, ja hän tippu siihen kohtaan, lattialle kaatu valittelemaan. Se taisi sattua, koska ite en ole tehnyt, koska tiesin, että ei hyvää seuraa, ja olin aina oikees.

      • byrdyboiga

        itelle riittää niitten katteleminen, puristaa ei tartte!


      • poika 15dhjjgjnl
        byrdyboiga kirjoitti:

        itelle riittää niitten katteleminen, puristaa ei tartte!

        alattaja sä vaikutat hyvältä tyypiltä. :)


      • ahdistunut1
        poika 15dhjjgjnl kirjoitti:

        alattaja sä vaikutat hyvältä tyypiltä. :)

        Kiitos ;-) parin päivän metti lakko ni en oo päässy käymään... Nyt sit vaa luen näit uusii kommentteja ;-). Kiitos kaikille jotka on vastannu ja vaivautunu ees lukee nää kommat :-D


    • Munille ei tarvi osua ees kunnolla ja silti se ottaa pirun kippeesti. Kokemusta on.

    • collegeboy98

      Tiedetään... Se tunne, kun pelataan pesistä, luokan seuraavaksi vahvin minun jälkeen lyö palloa, pallo osuu 2cm päähän palleista, kaadun maahan, ja heitän pallon vaivalloisesti ykköspesäl. Liikunnan ope kysyy vittumaisesti:
      -Ei kai sattunut? Minä siihen:
      - No arvaa!

      • meatshield

        Onneksi minulla on niin paksu kyrpä, että se blockkaa kaikki iskut kiveksiin.


    • Rainbow attack

      Helou, ahdistunut.
      Luin tätä palstaa puolisen tuntia ja ajattelin vastata.
      Ittellä ei nyt mitään rintoja oo, 70A :s mutta nokka taivasta kohti mennään! Ratsastajana isoista rinnoista ei ole kauheasti hyötyä ;-)
      Itse kuulin koulussa muiden kasiluokkalaisten (poikien) puhuvan portaikossa mua alempana et tolla on hyvä perse ja satuin olee ainut tyttö siinä portaikossa juuri silloin :D.
      Tuntuu itte aina että kaikki vaan mittailee painoa ja vatsanympärysmittaa. Se ajatustyyli ahistaa mua.
      Mutta oon onnellinen vaikka onki pienet rinnat, niin persettä kyllä löytyy :-) && tykkään vielä käyttää tiukkoja pillifarkkuja, niiiiiiin...
      Mutta älä laihduta ! Itte koitin vähentää syömistä nii mulla vähä karkas mopo käsistä ja nyt kytin koko ajan mitä syön. :s vaikeaa.
      Onnea jatkolle !!! & voimia !!

      • ahdistunut1

        Juu ratsastaessa isot rinnat on vaa haitaks. (Kohta 3v ratsastanu evr:ällä). Ja usein just ihminen määritellään ulkonäön perusteella. Kaikki mun hyvät ystävät on aluks olettanu, et joo toi on taas semmonen nirppanokka joka ei puhu mistään muustaku ittestään. Parin päivän päästä ne purkaa mulle jo salaisuuksiaan. Mulle on kuulemma "niin helppo puhua". Ala-asteella pojat varo mua ees vähän. Plin sillon luokan pisin ja mul on kohtuu isot hartiat, et saatan näyttää välil pelottavalta ;-)... Toimi sillon tuo, mutta ei toimi enään... Ja joku ylempänä sano, et miks en kiihitu ku pojat puristelee... Siksi koska huutelua ja tuijottelua on päivittäin ja kaiken lisäks ne on tuiki tuntemattomia mulle!!! Se ahistaa... Varsinki jos liikun illalla jossain vantaalla ni baarista tulee känninen mies ja alkaa huhuilee et lähetäänkö panolle. Siinä vaiheessa mä lähen ppis... Riippuu vähä kuin tosissaan se on ja kuin kännis... Ja joo ny on tulli seöväks, et en aijo laihuttaa x)


    • AntakaaAnteeksi!BOOM

      Jostain syystä tämä keskustelu kiihotti minua.

      • ahdistunut1

        Hahaha! :-D epäi mitään... Kiva jos joku edes "nauttii" tästä. Tänåån tuli joku seiska koulussa selän takaa halaamaan ni tallasin varpaille niin kovaa ku jaloista lähti... Oäästi aunaki irti, sitku huusin perään että" Vitun munapää! Painu helvettiin!" ni pari kamuu katto sillai et oonkohan ihan terve?!? Mä seison hetken meijän koulun portaikossa ja alan nauraa! XD siinä vaihees mietin et oonko oikeesti tulos hulluks!? x)


      • 13v poika
        ahdistunut1 kirjoitti:

        Hahaha! :-D epäi mitään... Kiva jos joku edes "nauttii" tästä. Tänåån tuli joku seiska koulussa selän takaa halaamaan ni tallasin varpaille niin kovaa ku jaloista lähti... Oäästi aunaki irti, sitku huusin perään että" Vitun munapää! Painu helvettiin!" ni pari kamuu katto sillai et oonkohan ihan terve?!? Mä seison hetken meijän koulun portaikossa ja alan nauraa! XD siinä vaihees mietin et oonko oikeesti tulos hulluks!? x)

        Noin se pittää tehä loppuu se ahistelu.


      • ahdistunut1
        13v poika kirjoitti:

        Noin se pittää tehä loppuu se ahistelu.

        ;-)


    • Joku viisas kai? xD

      Ei pahal mut oisin onnelline jos ois DD kuppi jaja vaihda kaveripiirii jos tommosta tekevät???!! :D hmm.. ja sama juttu mulla paits et kuppi koko ei oo DD (enkä usko et sullakaa mut mistäs tiiän ku en oo kerra nähny?) ja oot vaa muita viisaampi ja kehittyny nopeemmi eikä siin mun mielest oo mitää vikaa?? :o :DD jooh mut nii xDD

    • Ahdistunut just tolla meiningillä ni ei kohta enää oo ronkkijoita!:):) kaikille vaan turpaan ketkä uskaltaa jotai tehä sulle. Pidä yksityisyydes! :):)

    • poitsuuu16

      tää voi joidenki mielestä kuullostaa vähä oudolt, mut ite en tykkää liian isois rinnoist. eli jos näkisin sut ahdistunu niin en kyl stalkkais sua koko ajan, ku en tykkää mistää isorintasist tytöis, jostain syyst en tiä miks:D?? Ja muuten, meidän lukios on paljo tollasii sunlaisiis, nii ei niit kukaa tuijota tai semmosta. oot vaa sen ikänen että yläaste ikäsii poikii ei muu kiinnosta tytöis ku ulkonäkö...

      • ahdistunut1

        Jes! Kiitos! Mahtavaa! Ihana ihminen! Kiitos, kiva tietää et lukios ei oo samanlaista! :-)


      • samanlainen1
        ahdistunut1 kirjoitti:

        Jes! Kiitos! Mahtavaa! Ihana ihminen! Kiitos, kiva tietää et lukios ei oo samanlaista! :-)

        Tseppii sulle ahdistunut! Mä taas kyl tykkään isoista rinnoista mutta ei tulis mieleenkään tuijotella tai heittää rivoo kommettii. Ei oo kovin empaattista ja aika juntti meininkii! Siis en tykkää ihmisest rintojen takii vaan pitää olla henkisesti yhteistä, jotain jaettavaa. Hei, on siis paljon sumppis poikaa/miehiiki!!! Vastasin kun jaoin kokemuksesi häpeästä eli en tykkää olla alasti julkisis tilois, suihkuhuoneis, saunois ja lopetin kans varmaa 12 v vanhempien kans yhes saunomisen. Tuijoteltiin mun vehkeitä, "salaa" käytii kurkkimassa ja nimiteltiin: Suomen John Holmes, hevoskullinen... Tuttujen kans vaik ku juotu jotain juttu kääntyy siihe ja katellaan jalkoväliin. Ahistaa ku asiast ollut viel mulle kaikkee harmia, ulkonäkö, epämukavuutta, seksi ja seurusteluongelmii. Koululääkäri todennu et tod.näk. jonkinlainen geeniviasta johtuva sukupuolielinten (niinku mikä tahansa elin voi olla) jättiläiskasvu. Yks tyttö sano et vois seurustella, harrastaa seksii jos vois leikata puolet pois! Ahdistaa tämmöne jättiläismuna joten tiiän miltä susta tuntuu mut ollaan vaan ja keskitytään omiin tekemisiin, ei kai muuta voi! Ole ylpeänä sellaine kuin olet: -)


    • äitisi

      älä ole huolissasi

    • Girl 13

      Mul on melkein sama ku sul, paitsi se kiusaaminen oma koko 80D haittaa koska harrastan karatee. Yritä vaa pärjätä :) Kannattaa mennä kertoo vaikka jollekki opelle :)

    • smallbustgirl

      älä välitä ! oo ylpee , moni tyttö haluis olla sun asemassa (: mut jos se kasvu ei lakkaa kannattaa käyä lääkäris, kosk on olemas sairaus et rintojen kasvu on iha sietämätöntä . . ite ottaisin paikkas mieluusti . ittelläni murrosikä alkoi jo kolmannella ja kiusattiin rintojen koon takia mutta kasvu loppuikin jo aikaiseen ja jäi 70b kokoon ja oon ny 13 /:

      • paska homma

        Toi on helvetin säälittävää ja noi seksin osto jutut kannattaa ilmottaa poliisille ite oon 6 luokan puolesvälis ja oon 174 cm pitkä ja painan 60 kg toi ei liittyny tohon nyt mitenkään mut jaksamisii sinne!


    • Myös isot rinnat

      Olin myös ja olen vieläkin isorintanen. Mul oli yläasteella F kupin rinnat ja koko kouluhan mut tiesi rintojeni takia... Pojat olivat todella lapsellisia ja jaksoi koko ajan kommentoida rintojani ja monesti tuli takaapäin ja puristi niitä.
      Pukeuduin kans aina isoihin huppareihin mut sekään ei paljon auttanut koksa näkyi kuitenkin kuinka isot ne on. Aina sai kuulla mitä jotkut pojat olivat puhunneet tunnilla musta. Tytöt taas jaksoi jauhata mulle että liian isot rinnat ovat niin rumia ja luulen olevani jotain vain koska ne ovat isot ja että mulla olis silikoonit ( Joo alaikäsenä varmasti joku kirurgi suostuu laittaa pikku tytöille sillarit!! )
      Kateellisia.
      Kun pääsin sitten pois yläasteelta menin amikseen opiskelemaan. Ja sielhän vain jatkui poikien typerät kommentit mun rinnoista... huutelivan kumi tissi boing boing kun kävelin niitten ohi. Sitten sain tarpeekseni ja huusin takas että oliko äidilläs vaan rusinat tarjottavana sulle vauvana kun et oo tissei ennen nähny? sittenpäs ei ollu paljon enää sanottavaa :D

      Nykyään mul on H kupin rinnat ja olen 21 v. Kyllä, ihmiset kommentoivat vieläkin niistä. Miehet sekä naiset. Joskus jotain positiivista ja joskus jotain ilkeetä.
      Saan vieläkin kuulla että mulla olis silikoonit koska eihän kellän voi olla näin isot rinnat luonnostaan. Monet miehet sekoavat kun näkee rintojani bile topeissa kun olen baarissa ja naiset kyttää ilkeästi tai tulevat kyselemään paljon maksoin.

      Olen oppinut tykkäämään rinnoistani, kukaan ei saa minua tuntemaan huonoksi tai että tissini olisivat rumat tai liian isot. En myöskään peitä itteäni haalariin vain koska muita häiritsee kattoa tissivakoa joka tulee väkisin. Jos häiritsee ei tarvi kattoa.
      Mä olen mä ja tälläinen olen :)
      Ole aloittaja ylpeä itsestäsi, älä anna muiden saada sinut tuntemaan ahdistuneks.
      Olet upea!

    • Däym

      Uuh, vaikutat kunno muijjalta;) oon ite 16 ja muista että multa saa kullia sinne muhkeseen vakoos ihan koska vaan, haluun vaan painaa pääni sun ihanien teinitisujen väliin, elä niitä herrajjestas häpee!;)

      • Voi ATM:ää!

        kun ei vielä tiedä miten naisten kanssa ollaan :D

        Tuossa iässä ei vielä ihan niin paha, mutta 20 ikäisenä, niin johan lätty lätisisi! Noh, mut onneksi sinullakin on vielä aikaa opetella! Kun olet vielä vasta 16 ;)


      • Ocean
        Voi ATM:ää! kirjoitti:

        kun ei vielä tiedä miten naisten kanssa ollaan :D

        Tuossa iässä ei vielä ihan niin paha, mutta 20 ikäisenä, niin johan lätty lätisisi! Noh, mut onneksi sinullakin on vielä aikaa opetella! Kun olet vielä vasta 16 ;)

        Jos ne sannoo sulle niistä siu rinnoistas sanot jotain ilkeetä takasi. Mut hei kuitenki, yritä pärjätä, äläkä anna niiden lannistaa sua, pää pystyyn ja täyttä höyryä eteenpäin! Tsemppii!


    • Amour

      Näyttääpi siltä että aloittaja on keskustelun hylännyt. No, puristetaan siitä vielä viimeiset pois ennen kuin se jää kummittelemaan netin syövereihin.
      Kuten jo tuolla jossain ylempänä sanoin: Ikäluokkani tuntuu olevan perseestä.
      Puheenaiheet ovat: fps-shooterit, es, dokaaminen. röökit, naiset, tissit, perse. jne. jne.
      No, eipä itelläni ole paljoa sisältöä elämässä. Koulupäivät menee parin kaverin kanssa aikaa vietellen ja vittuilua saaden, jonka jälkeen tulen himaan ja vietän loppupäivän tekemättä mitään. Pelaan hieman jotain ja puhun joillekin kavereille, tai sitten pelaan kavereiden kanssa kauan.

      Mutta joo... On se kyllä kumma jos ei sen vertaa osata käyttäytyä. Tykkään heitellä kaksimielistä läppää ja vitsailla siitä itsestäni ja mieltymyksistäni. Mutta ei Herran tähden, kyllä ne puheet pitäisi pittee poissa jos se jotakuta henkilöistä häiritsee/loukkaa/ahdistaa.
      Naispuolisia kavereita minulla on, voisi kai sanoa että 1, sitten on muutama tuttu/tutun ja kaverin välimaastossa (lol, meinasin kirjottaa tutun ja kevarin välimaastossa :D) niin heitän aina välillä kaksimielisen ilmauksen, koska tiedän että hän ei tunnu niistä välittävän (ainakin yleensä nauraa niille)
      Se vaan että en hänestä itsestään tai jostain hänen ominaisuudestaan vitsaile (hän on lauta, vaikkakin ei siinä mitään, pienet ovat mielestäni paremmat, rinnat nimittäin voivat olla liian suuret...) koska en tiedä miten hän siihen suhtautuisi, ottaisiko loukkaavasti?

      Amour poistuu ja odottaa vastauksia muutaman päivän. (Pitäs keksii parempi nimimerkki kait... Ton käyttö on aika rajoittava, taas toisaalta, enpä minä paljoa näitä foorumeita lue, mukavaa ajanvietettä välillä)

      (Okei, okei, oikeasti luen niitä jos löytäisin tekstin jossa joku tunnustaisi olevansa ihastuneena johonkuhun jonka tuntomerkkeihin täsmäisin. Not even once, has that happened....)

    • Mainio mies

      Nuori neito, ei mitään hätää. Runsauden kanssa pärjää aina.

      • Vie tuhkat pesästä

        Käsket vaan irti ja kerrot opettajalle. Seksuaalinen ahdistelu on laitonta ja kyllä tuolta kunnianloukkauski irtoaa. Itse olen parissa kuukaudessa jo 20 ja sain 800€ edelliseltä poikaystävältäni rahaa kun hän haukkui minua facebookissa.

        Kuten kiusaaminen ylensä, tuo ei tule loppumaan jos et siitä kenellekkään kerro.


    • eiomaanimimerkkiä
    • XDjtn...

      Sä et taida käydä tääl mut what ever...Mut nii muo ei ahdistella sillei mut jotenki jos muo ärsytetää ni laitan keskarin pystyy.

    • pippeliusmaximusopti

      minulla on 1 cm kikkeli apua pls pls pls

    • 16v poika

      Sun koulun poikien pitäs ymmärtää että rintojen takia ei aleta seurustelemaan taikka ulkonäön takia ..itse tykkään sellaisista tytöistä joilla on hyvä luonne ja eivät muutenkaan tappele toisten tyttöjen keskenään..ja mua kiusataan ulkonäön takia, en tiedä mitä erikoista siinä on, se on vain pelkkä ulkonäkö...

      • 15v Poika**

        Korjaan nimimerkin


    • ...

      ota kaikki ilo irtii siitä että olet huomion keskipistä äläkä välitä janeista jotka huutelevat vaan potki heitä kiville ..

    • Wanha äijä

      Mä en osaa autta sua A1, mutta ainoa mitä voi sanoa, mutta koeta nyt saan opetella. Kun muutakan vaihtoehtoa ei ole.

      Mulla taas hommat alko sillen, ttä oli kyllä naisista kiinnostutnut, yhteisaunottiin, mutta sopivaa hollia ei vaan kohdalle osunut. S

    • 13+3

      Älä peittele itteäs oo ylpee et oot naisellinen ja kaunis. Muut on vaa kateellisia ja ne ihailee sua. Jos tulee joku naurettava kommentti ni sano niille et olipas kypsää. Ei ylä aste ikäset pojat mitää järjen jättiläisii oo....ei kannata ottaa nii tosissaa :)

    • lue sieltä
    • xddddddddddddd

      Mä vetäisin hirveen läpin pojalle jos kouris ilma lupaa ja huutaisin et: "mikä vittu on ongelma!? Katsoa saa, mutta ei koskea" :D joo'o

    • tiedäntunteen!!

      No itellä on 70E ja serkulla 70G! Ja on ahdisteltu kans iha kiitettävästi.. Mut sellast elämä on, ainaki tytöillä! :) Mut aattele kaikki kohteliaisuutena niin jaksaa paremmi! :))

      • lifemocker

        kannattaa treenata rinta ja selkälihaksia jos sulla on noin isot rinnat - auttaa kipuihin ja pitää rinnat MAHD ryhdikkäänä (jos se on edes mahdollista noin isojen ollessa kyseessä)

        myöskin painosta kannattaa pitää huolta, sillä jos kehossasi on paljon rasvaa niin sitä on myöskin sitten rinnoissa ja noin isot rinnat tuppaa vaan sitten riippumaan


    • Etelä-Hämeessä...

      Huomaan kyllä että tää on vanha juttu mut vastaan kuitenkin. Mulla alkoi rinnat ja karvat kasvaa 10-vuotiaana ja 13-vuotiaana oli jo suunnilleen aikuisen tissit. Pojat oli kimpussa, ja sitten yhtenä päivänä välitunnilla joku kävi oikein käsiksi. Mä huusin niin lujaa kuin kurkusta lähti että näpit irti mun tisseistä, perkeIeen idiootti. Valvova maikka tuli kysymään kuka huutaa ja kiroilee, ja mulla pokka piti oikein hyvin selittää sille että toi kävi kiinni mun rintoihin. Arvaatte varmaan että mua ja mun kavereita siinä enemmän uskottiin kun poikia ja tää kiinni käynyt poika ilmeisesti joutui sitten reksin puhutteluun ja kai sen vanhemmillekin kerrottiin, kun se ei sen koommin puhunut mun rinnoista yhtään mitään. Nyt on ikää 18 ja olen noin niin kuin normaalin kokoinen.

      Eli hyökkäys on paras puolustus silloin kun on yleisöä näkemässä.

    • poikaaaaaaddd

      Ei oo todellakaa liian isot(; Pääsispä puristeleen niitä!!

    • mulla ei ole pienet

      Uskokaa tai älkää niin luomut 65H:t ja voin sanoa että ei löydy ihan joka kaupasta sopivia liivejä. Eli olen tosi siro ja pieni muuten mutta rinnat ovat isot.. Poikaystävä kyllä rakastaa minua ja rintojani. Tuntuuhan se aivan ihanalta kun hän hyväilee ja kehuu rintojani. Ja rakastellessa oloni on erittäin seksikäs. Mutta onhan ne aika painavat eikä yleensä ilman rintaliivejä viitti oikein mennä kotoa ulos!

    • I dream of 65H

      Nykyään isorintaisia hoikkia tyttöjä on enemmän kuin ennen. Ehkä sit hormonit mitä on juomaveteenkin joutunut, vaikuttaa asiaan. Ja samaan aikaan miesten siemennesteen laatu on huonontunut varmaan samoista syistä. Mulle ainakin mieluinen tilanne koska tykkään isorintaisista hoikista tytöistä erittäin paljon...

    • brokenangel96

      No hehheh, älä valita :) t. tyttö 17v. ja 70AA ' kuppi '. oon vissii se lauta jota kukaan ei huoli :)

    • Anonyymi

      Moi pistä kuvia mahtavista rinnoista 0442113294 ne kiinostaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe