Accurate compass "3D kompassi"
AirDroid "hallintaohjelma Wlanin läpi lankattomasti"
AntiVirus "virus scanneri"
Speed test "nopeus mittari verkolle"
Upeita sovelluksia on Androidille!
6
228
Vastaukset
- Lisätkää listaa
Musiikki pimputtimia:
Real Drum "rumpusetti"
Solo Lite "kitara"
MyPiano "kosketinsoitin ssetti" - j;;::P
Onko ohjelmaa mikä lukisi toisesta puhelimesta (nokia 6131) siirrettyjä tekstiviestejä jotka sijaitsevat kahdessa kansiossa? Puhelimeni tarkemmin on Sony Ericsson ST17i Xperia Active. Kansiot sijaitsevat office suitessa ja siellä SD-kortilla, mutta kun kansion avaa missä tekstiviestejä on puhelin ilmoittaa: Ei tuettuja tiedostoja?? Mikähän avuksi? Kiitos.
- MOBILedit! PC Suite
Jaa 'aa?
Olisko tällainen?
Lopullisena PC Suite Android-puhelimissa.
Tarve hallita puhelimen sisältöä PC? Juuri uusi puhelin? Haluatko vanhan puhelimesi yhteystiedot ja viestit on? Sitten tämä on sovellus etsit. MOBILedit on perimmäinen PC Suite ja PC Studio Android-puhelimissa. Nyt voit saada maksimaalista käyttöaikaa puhelimesta:
* Vain universaali PC Studio tuhansia tukemista puhelimista
* Liitä puhelimesi kautta Wi-Fi-tai USB-kaapeli
* Hallitse, parantaa ja tulostaa puhelinluettelon mukavasti tietokoneen
* Kopioi yhteystiedot mistä tahansa puhelimesta, valmistaja tai järjestelmän uuden Android
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.compelson.meconnector&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5jb21wZWxzb24ubWVjb25uZWN0b3IiXQ..
Uskallatko kokeilla? ilmainen Kerro jos toimii tarkoitukseen - Ongelmallista on
MOBILedit! PC Suite kirjoitti:
Jaa 'aa?
Olisko tällainen?
Lopullisena PC Suite Android-puhelimissa.
Tarve hallita puhelimen sisältöä PC? Juuri uusi puhelin? Haluatko vanhan puhelimesi yhteystiedot ja viestit on? Sitten tämä on sovellus etsit. MOBILedit on perimmäinen PC Suite ja PC Studio Android-puhelimissa. Nyt voit saada maksimaalista käyttöaikaa puhelimesta:
* Vain universaali PC Studio tuhansia tukemista puhelimista
* Liitä puhelimesi kautta Wi-Fi-tai USB-kaapeli
* Hallitse, parantaa ja tulostaa puhelinluettelon mukavasti tietokoneen
* Kopioi yhteystiedot mistä tahansa puhelimesta, valmistaja tai järjestelmän uuden Android
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.compelson.meconnector&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5jb21wZWxzb24ubWVjb25uZWN0b3IiXQ..
Uskallatko kokeilla? ilmainen Kerro jos toimii tarkoitukseenNiin ne tekstarit pitää varmaan avata Nokiasuitessa, sieltä kopisa tekstinä takasin uuteen puhelimeesi, muistaakseni nokia salas ne jotenkin..
Lumiat käsii samasta ongelmasta par aikaa, joka juontaa vanhaa nokiatekniikan salausta.
Nykypuhelimissa on ihan eri tyyli tuoda tekstareita, koota keskustelua aina ko numeron/yhteistiedon alle, kun vanhoihin nokialaisiin ne vain putoili järjestyksessä.
Jos toi edellämainittu ei laita niitä tekstareihin, niin voi airdroidilla lähetää ne ainakin itselleen.
Kai sulla vielä on se vanha noksu?
- j:::;;;P
MOBILedit! PC Suite, kuinka tuo toimii, tämän tekstiviesti siirron ohella. Eli minulla on kaksi kansiota työpöydällä, joissakin kummassakin kansioissa vanhoja nokia 6131 tekstiviestejä, kuinka liitän ne tähän Sony Ericssoniin USB kautta, mikä kohta tuosta
MOBILedit! PC Suitesta pitää valita? Kiitos- Iiiik..
Onko ne salattuja, jos on ei sitä avaa kuin nokiasuite pc:ssä, jossa on sun vanhan noksun tunnistus.
Eli sitäkautta. sit kopsia ne kun ne on selväkielisiä uuteen luuriin..
Miksi muuten haluat vanhoja viestejä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023