Vanhemmat luulevat että tupakoin!

Tyttö00

Olen kohta kolmetoista vuotias tyttö. Menin viikoppuna ulos ja kun palasin, vanhemmat haistoivat minussa tupakan?? En ollut polttanut tai ollut tupakoijan lähellä vaan ihan yksin! Ihan totta, mutta hengitykseni haisi. Mitä teen?

21

825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hä?

      Hmm, ihmeellistä että haisit tupakalle sitten vai ymmärsinkö väärin? Miten voit haista tupakalle jos et ole ollut tupakan lähellä? Vai sanotko että he luulivat että haiset tupakalle?

    • girll_

      Miten voi olla mahdollista että haisit jos et ollut edes tupakoitsijan lähellä :D taisit polttaa kummiskin

      • Tyttö00

        En... Tää on outo juttu ...


      • Tyttö00

        Ainakin haistoivat sen minussa ja sanoivat etteivät erehtyneet, vähän epäilen


      • SaapasEvp
        Tyttö00 kirjoitti:

        Ainakin haistoivat sen minussa ja sanoivat etteivät erehtyneet, vähän epäilen

        Koita saada heidät ymmärtämään väärät luulonsa leipomalla heille kakku. Tässä malli
        http://i.imgur.com/NKQPY8L.jpg
        Sitten kun ovat syönneet kakkua kysyt heiltä. Arvatkaapa mille luulen teidän hengityksen haisevan?
        Toivottavasti rupeavat miettimään.


    • Häh

      Mitä? miten voit haista tupakalle jos et oo polttanu

    • ollolool

      joo ittelle käyny sama asia sanoin vaa että haistakaa kuulkaas vittu nii joha hilienivät joksiki aikaa...... :D

    • 16boika

      Itselläni käy vähän samalla tavalla jos poltan ei haista mitään mutta jos en ole polttanut vaikka viikkoon äite juoksee mun huoneeseen ja rupee ettiin röökejä kun kuulemma haisee :D

    • gyij

      Harhaluuloisia

    • bloodyliqourice9

      sama juttu vqnhemmat polttaa sisällä joen mistäköhä mahtaa johtua vaatteitteröökille haju

    • Tyttö0

      Nää vanhemmat on saatanan harhaluulosia!! Mua ei uskota ikinä

    • Similaari

      Tuttu tunne... Jäin 14v kerran kiinni. Sitte mutsi oli kuukaue iha vainoharhasesti joka ikisessä mahollisessa tilanteessa käy päälle ko yleinen syyttäjä inttäen, että oon taas polttanu, penko huoneet, nuuhki vaatteet ja kädet... Siis sen kiinnijäämisen jälkeen lopetin reilu puoleks vuodeks.
      Nyt ikää on 16, tossa puol vuotta sitte tuli taas alotettua. Nurinkurista on se, että nytte se ei haista mitää...
      Joo, vanhempien logiikkaa...

    • Tyttö00

      Jep Mua ei uskota ikinä koska joskus pienenä huijasin jossaan pelissä....

    • Siis tänään kävi mulle samoin :( äiti huus älä alota tota valehtelua!!! ENKÄ MÄKÄÄN OLLU POLTTANUT MITÄÄN ENKÄ ITE TODELLAKAAN POLTA ENKÄ HAISTA ITSESSÄNI MITÄÄN TUPAKKAA!!! :(

    • angst

      angst.

    • Eiks ookin aika helvetin ärsyttävää, kun vanhemmat luulevat jotain ilman syytä? Se on mun mielestä aika vittumaista suoraan sanoen.

    • Päläpälähhjjjjjjjhhh

      Mulle kävi tänää iha samoin. En pystyis kuvitella itteeni

    • Tupakka.tappaa

      Hui. 🚭

    • espressonystävä

      Muistan yhden espresso-kahvin jonka jälkimaku maistui ihan tupakalle.

    • Anonyymi

      mulla kävi silleen että mun vaatteet hais mopon pakokaasulle ja nyt iskä luulee että se on tupakan haju ja sanoo että se osaa erottaa ne hajut mutta eipä näköjää osaa

    • Anonyymi

      Oon pian 16v poika ja vanhempani kerran luulivat, että tupakoin, kun yksi ulkomaalainen joka vaivoin suomea osasi kysyi yhden kaupan sijaintia ja siinä meni kauan, kun en aluksi saanut selvää ja, kun se tupakoi niin se haju jäi sit muhun ja, kun tulin kotiin niin vanhemmat heti alkoi huutaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe