Arkaluontoinen ongelma

factory2

Päätin kirjoitta tarinani,koska asiani on arkaluonoinen,ja harvinainen sekä asian purkaminen helpottaa olotilaani.Olen täysi-ikäinen mieshenkilö,ja kärsin lapsena pienestä koostani,koulukiusaamisesta ja myöhäisestä murrosiästä.Minulla on vuotta nuorempi sisko,joka oli lapsena isokokoinen ja fyysisesti aikaisin kehittynyt.Olimme siskoni kanssa samassa koulussa,ja minua kiusattiin koska siskoni oli minua huomattavasti kookkaampi ja voimakkaampi.Ollessani13 vuotias,niin siskoni oli tuolloin minua n 20 cm pidempi,ja erilaisiin luonteihimme perustuen jouduin hänen kanssaan välienselvittelyihin,eikä minulla ollut mitään mahdollisuutta puolustautua huomattavasti kookkaampaa siskoani vastaan.Jotenkin että mulle on jäänyt asiasta jotakin traumoja,koska se tulee mieleen aika-ajoin vielä täysi-ikäisenäkin.

10

1524

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enynmärtäny

Traumoja mistä? Siskosta vai

• hehheh heh.

Heh he heh heh mikä otsikko. Hi hi hi, heh heh, tämä on varmasti vuoden otsikko. He he he hih hih hih, kylläpä mua nyt hirnuttaa, heh heh. Nauretaan kaikki yhdessä: heh heh heh heh heh heh heh heh.

• ongelma?

Mikä sua vaivaa sekopää! Eksää tajuu että tällä miesparalla on oikeesti ollu kurjaa?

• hoho vaan >:/

Aika sairasta tulla vit....lee toisten sivuille!! Pitää vaan näyttää et on niin pohjalla et ei oo mitään n. TUNNEÄLYÄ! Jos tää käsite on tolle höthötääjälle joteenkin tuttu!!

No mutta siirrytäänpäs nyt tähän asiaan. Että tollaiset asiat nousee pintaan aina eikä sille voi mitään joten on hyvä että saa edes jostain tukee.
      No enempää en osaa sanoo mut tsemppiii :)

• hiihtäjä1000

Vähän outoa, jos toi tuntuu vieläkin arkaluontoiselta asialta kun olet jo aikuinen. Pahoinpitelikö se sua niin että jäi traumoja? Vai onko teillä vieläkin etäiset välit? Ei olis mitenkää noloo mun mielestä, jos juttelisitte asiasta. Sun kannattaa jutella avoimesti siskosi kanssa, jos asia on jäänyt vaivaamaan. Ehkä on helpompi jutella nyt aikuisena.

• hiihtäjä1000

En oo mikää psykologi:)

• pikikissa.jenni

Aika yllättävää :O

• Ville_V_Virtanen

Sun ongelmas on siis että olet joskus historiassa saanut turpaan pikkusiskoltas? Oikeesti? Vittu mitä neitejä. Keltasilta sivuilta löytyy psykiatreja puhelin kouraan vaan, kyllä se siitä.

• Oli2

Auta minua minulla on tuhma sekä Huijjari iso-Veli mitä voin tehdä?

• Oon nolo

Heheehheeheeeehee ei vittu! Hehehehheheheheheheheehehehehehehehheheheheheheheheeeh mahti otsikko hehehehehehehheheheheehheheheeehehehehehe! mutta jooo onks sun iso sisko sua pitempi pätkä ! hehehehhhgeeheheheheeefefehhehehhehehhehe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe