En tienny yhtään mihin paltsaan tämä mun ongelma olisi kuulunut, pistin tän nyt kuitenkin tänne nuoriin vaikkakin aikuisemmat ihmiset olisivat voineet kertoa omista kokemuksistaan yms. Mutta asiaan, olen 15 vuotias tyttö, ja ongelmanani on iso klitoris, jota häpeän ylimaallisesti, en tiedä onko se edes häpeän arvoista, mutta minkäs mä sille voin. Siitä lähtien kun murrosikäni lähti käyntiin olen hävennyt sitä, pelkään sitä että (olen neitsyt) ekan kerran kun menen sänkyyn, niin poikaa ällöttäisi klitorikseni tms. Ei se nyt niin suuri ole kuin mitä joissain keskusteluissa muilla on ollut, mutta joku 1cm joka tulee ulos häpyhuulista. ärsyttävää !! esim. Jos minulla on alusvaatteet kuten stringit päällä, niin klitorikseni pullottaa ikävästi, tämä on rasittavaa. haluaisin että se olisi tasainen, koska mielestäni se on seksikästä. Olen tyytyväinen kaikkeen muuhun vartalossani, mutta juuri tämä on arkaluontoisin asia minulle. Olen jopa harkinnut leikkausta, mutta pelkään, että se vahingoittaisi jonkinmoisia tuntojuttuja.
Pyydän ja toivon , että jos jollain olisi samankaltainen tilanne kuin minulla, niin voisi kertoa kokemuksiaan yms. Ja sitten toivon myös poikien/miesten vastaavan, jotka voisivat kertoa olenko huolestunut turhasta jja kertoisivat oman mielipiteensä. Kiitos.
iso klitoris
20
1106
Vastaukset
- reaIisti
Joitakin miehiä se oudoksuttaa, toisia varmasti kiihottaa, en tiedä kuinka monia ällöttää, itselleni se ei olisi ongelma. Ole sellainen kuin olet äläkä leikkauta - vahinkoa voi tosiaan tulla.
- yks vaan
Ihan turha huoli. Tuo on paljon parempi kuin olemattoman pieni klitta jota tuskin huomaa. Luulen että nautit seksistä enemmän isolla klitalla kun sitä on partnerin helpompi hyväillä.
- juu elikkäs
Jos se tuon 1 cm ulos tulee niin ei ole mitenkään ruma vaan varmasti ihan siisti, Omasta mielestä se raja menee muutaman sentin kohalla jonka jälkeen klitoris alkaa näyttämään karjalanpiiirakalta. seksissä ainakin helpompi hyväillä.
- Entäs jos...
Entä jos ongelmana ei olekaan sisäiset häpyhuulet vaan ne ulkoiset...? Jos alapäässä on tavallista enemmän "rasvaa", eli esim. häpykumpu on pullottava.
Onko parempi, että alhaalla on enemmän tavaraa, vai onko esteettisesti parempi olla timmi myös sieltä?
Uimapuvuista pidättäydyn niin pitkälle kuin mahdollista... nolottaa kun se näkyy niin selvästi.- poitsu täält
Iso häpykumpu on seksikäs!
- byrdyboiga
kinosti
- random ihminen
itse sanon että ei pidä häpeillä tuommoista ihan hyvä se on mutta niin kuin joku muukin mainitsi minun mielestä sitten kun mennään 2-3cm niin sitten se alkaa näyttään vähemmän kiinnostavalla (ei siis pahalla...) mutta kyllä niitä on silloin helpompi hyväillä'
- haluun isomman
mun klitoris on vaa olematon reikä :'( oo ilonen!!
- ei huolta
Ei sinun tarvitse klitoristasi hävetä, päin vastoin, miehet joiden kanssa sitten petipuuhiin ryhdyt pitävät sitä pelkkänä plussana. Olen sinua 3v vanhempi ja itselläni on tai oli samanlainen ongelma mielestäni ison klitoriksen suhteen. Olen tähän mennessä ollut kolmen eri miehen kanssa yhdynnässä, he kaikki ovat olleet aivan innoissaan nähdessään napukkani, ovat sanoneet että on aivan pakko ottaa huulet ja kieli avuksi ennen yhdyntää. Tulet nauttimaan vielä siitä isosta klitoriksesta, ainakin minun on helppo saada orgasmi mieheltä niin yhdynnässä kuin suullakin
En osaa sanoo voiko mitää kiihottavampaa ollakkaa;) mulle viestiä joka naiselta jolla isot huulet/klitoris, nuolen imen ahh nam en vois saada tarpeekseni! Oon 29v 183cm tummahiuksinen reilusti varusteltu mies [email protected]
- rjrderkr
Mistä ihmeestä näitä vanhempia eksyy tänne. Menkää sinne seksipalstalle. Täällä on kulle vain tyttöjä ei naisia.
- huorapaskatrollijee
leikkaa saksilla(mieluiten ruosteisilla)
- Panee?
Se on tosi kiihottavaa,mis asut?
Maistuis mulle! oon 30v ihana ja komea kielimies grrh ;) [email protected]
- saastainenefebofiili
30v mies etsii seksiseuraa nuorten palstalta ja vielä 15-16 vuotiaasta. Voiko säälittävämpää enää olla?
- Nuori mies
Älä vaan leikkauta.
- clitta
Laita kuva, sitte voi sanoa onko se oikeasti iso vai kuvitteletko vaan.
Ja ylipäätään isohko klitoris on parempi niin naiselle kuin myös miehelle, helpottaa tyydyttämistä.- AnteeksEttOonTosikko
No sentin kokoinen ja esiintyöntyvä *on* iso. Ja jos se "pullottaa" tiukoissa pöksyissä niin se *on* iso. Mutta ei se mitään - kaikille on ottajansa, ja jos poika on sitä mieltä ettei kelpaa niin silloin poika puolestaan ei varmaan ole sen arvoinen.
Olen 19, ja kolmen tytön / naisen kanssa olen ollut ja kaikilla on ollut tavallisen kokoinen, mutta tuollainen kuin sinulla ei haittaisi yhtään. Pikemminkin päinvastoin. - AnteeksEttOonTosikko
AnteeksEttOonTosikko kirjoitti:
No sentin kokoinen ja esiintyöntyvä *on* iso. Ja jos se "pullottaa" tiukoissa pöksyissä niin se *on* iso. Mutta ei se mitään - kaikille on ottajansa, ja jos poika on sitä mieltä ettei kelpaa niin silloin poika puolestaan ei varmaan ole sen arvoinen.
Olen 19, ja kolmen tytön / naisen kanssa olen ollut ja kaikilla on ollut tavallisen kokoinen, mutta tuollainen kuin sinulla ei haittaisi yhtään. Pikemminkin päinvastoin.Siis tuollainen kuin aloittajalla.
- not bad, seen worst
onhan se "iso" mutta ei se mitään haittaa.....paitsi SAULIA, älä hänestä välitä
suuseksin kannalta saattaa olla jopa hyvä juttu tuo "iso" klikka
ei ne kaikkien mistenkään penikset mitään taideteoksia mahda olla!
jos ei eläminen moisella onnistu niin suosittelen yhdyntää....
SAULIN kanssa
ole hyvä vaan
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137420- 505578
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa623122Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101608Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2011433Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251077Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926