iso klitoris

huolestunut-

En tienny yhtään mihin paltsaan tämä mun ongelma olisi kuulunut, pistin tän nyt kuitenkin tänne nuoriin vaikkakin aikuisemmat ihmiset olisivat voineet kertoa omista kokemuksistaan yms. Mutta asiaan, olen 15 vuotias tyttö, ja ongelmanani on iso klitoris, jota häpeän ylimaallisesti, en tiedä onko se edes häpeän arvoista, mutta minkäs mä sille voin. Siitä lähtien kun murrosikäni lähti käyntiin olen hävennyt sitä, pelkään sitä että (olen neitsyt) ekan kerran kun menen sänkyyn, niin poikaa ällöttäisi klitorikseni tms. Ei se nyt niin suuri ole kuin mitä joissain keskusteluissa muilla on ollut, mutta joku 1cm joka tulee ulos häpyhuulista. ärsyttävää !! esim. Jos minulla on alusvaatteet kuten stringit päällä, niin klitorikseni pullottaa ikävästi, tämä on rasittavaa. haluaisin että se olisi tasainen, koska mielestäni se on seksikästä. Olen tyytyväinen kaikkeen muuhun vartalossani, mutta juuri tämä on arkaluontoisin asia minulle. Olen jopa harkinnut leikkausta, mutta pelkään, että se vahingoittaisi jonkinmoisia tuntojuttuja.
Pyydän ja toivon , että jos jollain olisi samankaltainen tilanne kuin minulla, niin voisi kertoa kokemuksiaan yms. Ja sitten toivon myös poikien/miesten vastaavan, jotka voisivat kertoa olenko huolestunut turhasta jja kertoisivat oman mielipiteensä. Kiitos.

20

1054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reaIisti

      Joitakin miehiä se oudoksuttaa, toisia varmasti kiihottaa, en tiedä kuinka monia ällöttää, itselleni se ei olisi ongelma. Ole sellainen kuin olet äläkä leikkauta - vahinkoa voi tosiaan tulla.

    • yks vaan

      Ihan turha huoli. Tuo on paljon parempi kuin olemattoman pieni klitta jota tuskin huomaa. Luulen että nautit seksistä enemmän isolla klitalla kun sitä on partnerin helpompi hyväillä.

    • juu elikkäs

      Jos se tuon 1 cm ulos tulee niin ei ole mitenkään ruma vaan varmasti ihan siisti, Omasta mielestä se raja menee muutaman sentin kohalla jonka jälkeen klitoris alkaa näyttämään karjalanpiiirakalta. seksissä ainakin helpompi hyväillä.

    • Entäs jos...

      Entä jos ongelmana ei olekaan sisäiset häpyhuulet vaan ne ulkoiset...? Jos alapäässä on tavallista enemmän "rasvaa", eli esim. häpykumpu on pullottava.

      Onko parempi, että alhaalla on enemmän tavaraa, vai onko esteettisesti parempi olla timmi myös sieltä?

      Uimapuvuista pidättäydyn niin pitkälle kuin mahdollista... nolottaa kun se näkyy niin selvästi.

      • poitsu täält

        Iso häpykumpu on seksikäs!


    • byrdyboiga

      kinosti

    • random ihminen

      itse sanon että ei pidä häpeillä tuommoista ihan hyvä se on mutta niin kuin joku muukin mainitsi minun mielestä sitten kun mennään 2-3cm niin sitten se alkaa näyttään vähemmän kiinnostavalla (ei siis pahalla...) mutta kyllä niitä on silloin helpompi hyväillä'

    • haluun isomman

      mun klitoris on vaa olematon reikä :'( oo ilonen!!

    • ei huolta

      Ei sinun tarvitse klitoristasi hävetä, päin vastoin, miehet joiden kanssa sitten petipuuhiin ryhdyt pitävät sitä pelkkänä plussana. Olen sinua 3v vanhempi ja itselläni on tai oli samanlainen ongelma mielestäni ison klitoriksen suhteen. Olen tähän mennessä ollut kolmen eri miehen kanssa yhdynnässä, he kaikki ovat olleet aivan innoissaan nähdessään napukkani, ovat sanoneet että on aivan pakko ottaa huulet ja kieli avuksi ennen yhdyntää. Tulet nauttimaan vielä siitä isosta klitoriksesta, ainakin minun on helppo saada orgasmi mieheltä niin yhdynnässä kuin suullakin

    • En osaa sanoo voiko mitää kiihottavampaa ollakkaa;) mulle viestiä joka naiselta jolla isot huulet/klitoris, nuolen imen ahh nam en vois saada tarpeekseni! Oon 29v 183cm tummahiuksinen reilusti varusteltu mies [email protected]

    • rjrderkr

      Mistä ihmeestä näitä vanhempia eksyy tänne. Menkää sinne seksipalstalle. Täällä on kulle vain tyttöjä ei naisia.

    • huorapaskatrollijee

      leikkaa saksilla(mieluiten ruosteisilla)

    • Panee?

      Se on tosi kiihottavaa,mis asut?

      • saastainenefebofiili

        30v mies etsii seksiseuraa nuorten palstalta ja vielä 15-16 vuotiaasta. Voiko säälittävämpää enää olla?


    • Nuori mies

      Älä vaan leikkauta.

    • clitta

      Laita kuva, sitte voi sanoa onko se oikeasti iso vai kuvitteletko vaan.
      Ja ylipäätään isohko klitoris on parempi niin naiselle kuin myös miehelle, helpottaa tyydyttämistä.

      • AnteeksEttOonTosikko

        No sentin kokoinen ja esiintyöntyvä *on* iso. Ja jos se "pullottaa" tiukoissa pöksyissä niin se *on* iso. Mutta ei se mitään - kaikille on ottajansa, ja jos poika on sitä mieltä ettei kelpaa niin silloin poika puolestaan ei varmaan ole sen arvoinen.

        Olen 19, ja kolmen tytön / naisen kanssa olen ollut ja kaikilla on ollut tavallisen kokoinen, mutta tuollainen kuin sinulla ei haittaisi yhtään. Pikemminkin päinvastoin.


      • AnteeksEttOonTosikko
        AnteeksEttOonTosikko kirjoitti:

        No sentin kokoinen ja esiintyöntyvä *on* iso. Ja jos se "pullottaa" tiukoissa pöksyissä niin se *on* iso. Mutta ei se mitään - kaikille on ottajansa, ja jos poika on sitä mieltä ettei kelpaa niin silloin poika puolestaan ei varmaan ole sen arvoinen.

        Olen 19, ja kolmen tytön / naisen kanssa olen ollut ja kaikilla on ollut tavallisen kokoinen, mutta tuollainen kuin sinulla ei haittaisi yhtään. Pikemminkin päinvastoin.

        Siis tuollainen kuin aloittajalla.


    • not bad, seen worst

      onhan se "iso" mutta ei se mitään haittaa.....paitsi SAULIA, älä hänestä välitä

      suuseksin kannalta saattaa olla jopa hyvä juttu tuo "iso" klikka

      ei ne kaikkien mistenkään penikset mitään taideteoksia mahda olla!

      jos ei eläminen moisella onnistu niin suosittelen yhdyntää....
      SAULIN kanssa

      ole hyvä vaan

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe