Mallorca/ Santa Ponsa

Majorca

Onko kukaan käynyt hotellissa nimeltään Pionero santa ponsa park? Ois kiva kuulla hotellistä lisää ja muutenkin, millaista siellä on ?

8

948

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syyslomanen

Nostetaas tätä. Eli tänne menossa syksyllä 2014 ja kiinnostaisi millainen hotelli? Onko All Inclusive hyvä, siis ruuat, viinit, jne...

• Samoin olisi meno syksyllä ja kiinnostaa tietää kokemuksia hotellista, onko kellään?

• Taas vähän nostelen tätä aihetta, kun ei keneltäkään ole tullut omakohtaisia kokemuksia. Kai joku on käynyt tuossa hotellissa???

• syyslomanen

minua myös kiinnostaa edelleensyyslomanen

• sta ponsa
        syyslomanen kirjoitti:

minua myös kiinnostaa edelleensyyslomanen

Hotellista en tiedä, mutta santa ponsa on aivan ihana paikka, kaunis ja rauhallinen.

• mallorcafan

Moi, olen ollut juuri samassa hotellissa :)! Hotelli on tosi hyvä, lähellä kaikkea mitä santa ponsa tarjoaa. Rannalle kävelee parissa minuutissa ja ne ostospaikat mitä on niin löytyy nurkan takaa. Yllätyksellisesti ymmärtävät jopa suomeakin eli ilmeinen turistihotelli :D ilmainen wifi on aulassasitö kaipaaville.
      Santa ponsa on ihana paikka :)! Rento, hyvä ranta / meri, kannattaa kierrellä niillä "niemillä" mitkä reunustaa rantaa. Myös mäkeä menevillä rappusilla kannattaa käydä, huikeat näkymät :)! All inclusivea varten saa rannekkeen joka kestää vettä yms. Vaihtelu ei ole melkoinen mutta matkan aikana ainakin lihoo, sen takaan :D! Ilmaista juomista saa hakea sieltä aulabaarista minne pääsee altailta.

• Kiva kuulla joltakin ihan todellisia ja asiallisia mielipiteitä hotellista:) Oppaita voi aina lukea, mutta matkakokemukset ovat aina todempia. Kuulostaa siltä, että on mukava loma tulossa. Olitko mallorcafan muuten lasten kanssa reissussa? Mietin vaan, että ilmeisesti lapsillekin on jäätelöä yllinkyllin tarjolla:)

• Mallorcafan

Joo olin silloin 13-vuotiaan poikani kanssa tuolla. Juu, sitä jäätelöä saa päivällisellä ja lounaallakin jos en väärin muista :) siellä on myös tarjolla kakkuja ja muita hyviä leivonnaisiakin jos ei välitä niin paljon jäätelöstä. Hyvää lomaa teille :)!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      239
      14947
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      45
      1915
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      179
      1401
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      102
      1300
    5. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      28
      1189
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      948
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      912
    8. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      81
      774
    9. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      728
    10. Voitko väittää

Ettet flirttaillut tai ainakin yrittänyt osoittaa kiinnostusta?
      Ikävä
      75
      658
    Aihe