Mallorca/ Santa Ponsa

Majorca

Onko kukaan käynyt hotellissa nimeltään Pionero santa ponsa park? Ois kiva kuulla hotellistä lisää ja muutenkin, millaista siellä on ?

8

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syyslomanen

      Nostetaas tätä. Eli tänne menossa syksyllä 2014 ja kiinnostaisi millainen hotelli? Onko All Inclusive hyvä, siis ruuat, viinit, jne...

    • Samoin olisi meno syksyllä ja kiinnostaa tietää kokemuksia hotellista, onko kellään?

    • Taas vähän nostelen tätä aihetta, kun ei keneltäkään ole tullut omakohtaisia kokemuksia. Kai joku on käynyt tuossa hotellissa???

      • syyslomanen

        minua myös kiinnostaa edelleensyyslomanen


      • sta ponsa
        syyslomanen kirjoitti:

        minua myös kiinnostaa edelleensyyslomanen

        Hotellista en tiedä, mutta santa ponsa on aivan ihana paikka, kaunis ja rauhallinen.


    • mallorcafan

      Moi, olen ollut juuri samassa hotellissa :)! Hotelli on tosi hyvä, lähellä kaikkea mitä santa ponsa tarjoaa. Rannalle kävelee parissa minuutissa ja ne ostospaikat mitä on niin löytyy nurkan takaa. Yllätyksellisesti ymmärtävät jopa suomeakin eli ilmeinen turistihotelli :D ilmainen wifi on aulassasitö kaipaaville.
      Santa ponsa on ihana paikka :)! Rento, hyvä ranta / meri, kannattaa kierrellä niillä "niemillä" mitkä reunustaa rantaa. Myös mäkeä menevillä rappusilla kannattaa käydä, huikeat näkymät :)! All inclusivea varten saa rannekkeen joka kestää vettä yms. Vaihtelu ei ole melkoinen mutta matkan aikana ainakin lihoo, sen takaan :D! Ilmaista juomista saa hakea sieltä aulabaarista minne pääsee altailta.

    • Kiva kuulla joltakin ihan todellisia ja asiallisia mielipiteitä hotellista:) Oppaita voi aina lukea, mutta matkakokemukset ovat aina todempia. Kuulostaa siltä, että on mukava loma tulossa. Olitko mallorcafan muuten lasten kanssa reissussa? Mietin vaan, että ilmeisesti lapsillekin on jäätelöä yllinkyllin tarjolla:)

    • Mallorcafan

      Joo olin silloin 13-vuotiaan poikani kanssa tuolla. Juu, sitä jäätelöä saa päivällisellä ja lounaallakin jos en väärin muista :) siellä on myös tarjolla kakkuja ja muita hyviä leivonnaisiakin jos ei välitä niin paljon jäätelöstä. Hyvää lomaa teille :)!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe