Mikä ero on

Kysyn vaan

suomi24:n syöpä- ja syöpäpotilaat vaihda kuulumisia tai jaa iloja ja suruja -palstalla?

18

91

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks vaan

      Tämä oalsta perustettiin hieman kevyempää jututstelua varten kun kaikki eivät pitäneet siitä varsinaisella syöpä-palstalla. Olikohan Raspis aloitteentekijä täsdtä palstasta?

      • hi hi hii

        .


      • Hihitys
        hi hi hii kirjoitti:

        .

        No siellä ainakin tuntuuu olevan kevyttä keskellä yötä ;)


      • hauskaakin saa olla
        Hihitys kirjoitti:

        No siellä ainakin tuntuuu olevan kevyttä keskellä yötä ;)

        Kyllä hauskaakin saa joskus olla. Hän palstan arkistoista löytyy monenlaisia huumoripitoisia keskusteluja


      • ilo jaettuna paras
        hauskaakin saa olla kirjoitti:

        Kyllä hauskaakin saa joskus olla. Hän palstan arkistoista löytyy monenlaisia huumoripitoisia keskusteluja

        Tosin hihityksen lisäksi voisi kertoa muillekin, mikä niin hauskaa on. Onhan ilo tarkoitettu jaettavaksi


    • Huumoria on ollut

      Yx hausja stoori oli tämä jostain"läheisetä frendistä" kantaa ottivat hulvatusti HH,Korri.IkiMuori,Lusiina,Next oh Kind ja kai muitakin vielä.Se tarina oli "ei ole,kyllä on" "en kerro,kertoisin,en ikinä kertoisi, ei tulisi mieleenikään kertoa,kerron kyllä" ja"en valehtele,valehtele en,en koskaan keksisi,keksin kylläkin" ja"oli häntä,häntää ei ollu"jne. >3 ;) ;D.

      Hauskasti siinä lukijat kertovat pitkään tätä tarinaa,stoori jatkui ja jatkui;)))nauroin ihan kippurassa kun luin sitä,se jatkui ja jatkui :D,onneksi ei ollut TOTTA!

      • Kysyn vaan

        Noh, onneksi sinä olet aina kertonut avoimesti ja asiallisesti ja toden omasta tilanteestasi ja ennen kaikkea aina samalla nikillä sen sijaan että jatkuvasti vain arvostelisit muita ja muiden kirjoituksia ;).

        "onneksi ei ollut TOTTA!"
        Tämä on outo palsta. Mistä esimerkiksi sinä tiedät tällaisella palstalla kuka puhuu totta ja kuka ei, tietääkseni et minua ja tilannettani oikesti tunne, enkä minä sinun. Kuinka voi olla mahdollista että tietäisit mikä minun tilanteessani on totta ja mikä ei? Tuntuu vähintäänkin luulotautiselta ;).

        Lisäksi täällä on vaikea päästä keskutelemaan oikeasti ja asiallisesti ylipäätään mistään. Kuuntelutaito, kyky asettua toisten asemaan, kiinnostus asiaan ja ihmisiin näyttää täysin puuttuvan. Heitellään herjoja ja "totuuksia" mutta kuitenkaan niitä ei sitten perustella, Missä on kyky puolustaa ASIALLISESTI omia oikeuksiaan kirjoittajana ja kyky olla vuorovaikutuksessa loukkaamatta toisten oikeuksia tai tunteita? Missä on asiallinen ja kohtelias kielenkäyttö, kysymysten esittäminen, omien näkemysten perysteleminen, pyrkimys sovittelemiseen ja ymmärtämiseen, myönteinen asennoituminen. Missä on kuunteleminen, arvostaminen, tilan antaminen ja empatia?

        Tähänkään on turhaa varmaan odottaa asiallista perusteltua vastausta.


      • Kysyn vaan

        Halvat on huvit ;)


      • Vastaan vaan
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Noh, onneksi sinä olet aina kertonut avoimesti ja asiallisesti ja toden omasta tilanteestasi ja ennen kaikkea aina samalla nikillä sen sijaan että jatkuvasti vain arvostelisit muita ja muiden kirjoituksia ;).

        "onneksi ei ollut TOTTA!"
        Tämä on outo palsta. Mistä esimerkiksi sinä tiedät tällaisella palstalla kuka puhuu totta ja kuka ei, tietääkseni et minua ja tilannettani oikesti tunne, enkä minä sinun. Kuinka voi olla mahdollista että tietäisit mikä minun tilanteessani on totta ja mikä ei? Tuntuu vähintäänkin luulotautiselta ;).

        Lisäksi täällä on vaikea päästä keskutelemaan oikeasti ja asiallisesti ylipäätään mistään. Kuuntelutaito, kyky asettua toisten asemaan, kiinnostus asiaan ja ihmisiin näyttää täysin puuttuvan. Heitellään herjoja ja "totuuksia" mutta kuitenkaan niitä ei sitten perustella, Missä on kyky puolustaa ASIALLISESTI omia oikeuksiaan kirjoittajana ja kyky olla vuorovaikutuksessa loukkaamatta toisten oikeuksia tai tunteita? Missä on asiallinen ja kohtelias kielenkäyttö, kysymysten esittäminen, omien näkemysten perysteleminen, pyrkimys sovittelemiseen ja ymmärtämiseen, myönteinen asennoituminen. Missä on kuunteleminen, arvostaminen, tilan antaminen ja empatia?

        Tähänkään on turhaa varmaan odottaa asiallista perusteltua vastausta.

        Buaahhahhaahhaaa ;DDDD, Tää oli niin hauskaa lusiinaa taas... MUUT ei osaa keskustella, ei kuunnella, ei tuntea empatiaa, ei ymmärrä, ei osaa sovitella, ei osaa olla loukaamatta toisten tunteita, ei arvosta toisia, ei anna tilaa... Kerroitkohan nyt kuitenkin itsestäsi lusiina, ainakin juuri tällainen vaikutelma minulle on sinusta tullut.

        Turhaa on yrittää osoittaa sinulle, mitä aikaisemmat kirjoituksesi täällä vaikuttavat siihen, miten sinua nykyään kohdellaan.


      • Kysyn vaan
        Vastaan vaan kirjoitti:

        Buaahhahhaahhaaa ;DDDD, Tää oli niin hauskaa lusiinaa taas... MUUT ei osaa keskustella, ei kuunnella, ei tuntea empatiaa, ei ymmärrä, ei osaa sovitella, ei osaa olla loukaamatta toisten tunteita, ei arvosta toisia, ei anna tilaa... Kerroitkohan nyt kuitenkin itsestäsi lusiina, ainakin juuri tällainen vaikutelma minulle on sinusta tullut.

        Turhaa on yrittää osoittaa sinulle, mitä aikaisemmat kirjoituksesi täällä vaikuttavat siihen, miten sinua nykyään kohdellaan.

        Arvasin et vastaus on tota luokkaa ;).

        "nykyään kohdellaan"

        Ai miten niin NYYÄÄN, Lusiinaa on aina kohdeltu täällä näin :DDDDDDDD

        Siis tuntuu ihan kotoisalta jo :)


      • Sanon vaan
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Arvasin et vastaus on tota luokkaa ;).

        "nykyään kohdellaan"

        Ai miten niin NYYÄÄN, Lusiinaa on aina kohdeltu täällä näin :DDDDDDDD

        Siis tuntuu ihan kotoisalta jo :)

        No voi nyyyyh, onko sua aina kohdeltu huonosti :(((((? Herää vaan kysymys, miks sitten roikut tällä palstalla? Onks sulla joku omituinen tarve saada joka päivä paksaa niskaas, kun sitä kerjäämällä kerjäät?

        Mut hei, kuka alkais leikkii lussen kaa, ettei sen tarvis koko ajan häiritä toisten juttui? Vai tarvisko lusse siirtää toiselle hiekkakasalle?


      • Räksyttävä rakki
        Sanon vaan kirjoitti:

        No voi nyyyyh, onko sua aina kohdeltu huonosti :(((((? Herää vaan kysymys, miks sitten roikut tällä palstalla? Onks sulla joku omituinen tarve saada joka päivä paksaa niskaas, kun sitä kerjäämällä kerjäät?

        Mut hei, kuka alkais leikkii lussen kaa, ettei sen tarvis koko ajan häiritä toisten juttui? Vai tarvisko lusse siirtää toiselle hiekkakasalle?

        Edellä näemme esimerkin tämän palstan kirjoitusten tasosta parhaimmillaan. Aikuisen? ihmisen kommentoivaa ja perustelevaa kannaottoa itse palstan aiheeseen.


      • Kerron vaan
        Räksyttävä rakki kirjoitti:

        Edellä näemme esimerkin tämän palstan kirjoitusten tasosta parhaimmillaan. Aikuisen? ihmisen kommentoivaa ja perustelevaa kannaottoa itse palstan aiheeseen.

        Kiittäkäämme palstan nykyisestä tasosta ystäväämme lusiinaa. Kun hän käyttäytyy kuin pikkulapsi hiekkalaatikolla, niin vastataan samalla tasolla. "Tollot, hanipuppelit, synkät" syöpäpotilaat eivät jaksa hänen kanssaan asiallisesti keskustella.


      • Räksyttävä rakki
        Kerron vaan kirjoitti:

        Kiittäkäämme palstan nykyisestä tasosta ystäväämme lusiinaa. Kun hän käyttäytyy kuin pikkulapsi hiekkalaatikolla, niin vastataan samalla tasolla. "Tollot, hanipuppelit, synkät" syöpäpotilaat eivät jaksa hänen kanssaan asiallisesti keskustella.

        Asiattomasti päivä toisensa jälkeen kylläkin.


      • Naukuva katti
        Räksyttävä rakki kirjoitti:

        Asiattomasti päivä toisensa jälkeen kylläkin.

        No mutta hyvänen aika, eihän sinun ole pakko tälle palstalle tulla! Kuinka monta kertaa on sanottu, että etsi itsellesi sopiva palsta. Onko se nyt ihan mahdotonta käsittää? Eikä toiselle palstalle siirtyminen olisi sinulle mikään tappio, vaan se osoittaisi viisautta.


      • Kivat sulle
        Naukuva katti kirjoitti:

        No mutta hyvänen aika, eihän sinun ole pakko tälle palstalle tulla! Kuinka monta kertaa on sanottu, että etsi itsellesi sopiva palsta. Onko se nyt ihan mahdotonta käsittää? Eikä toiselle palstalle siirtyminen olisi sinulle mikään tappio, vaan se osoittaisi viisautta.

        Funny cat ;)

        http://www.youtube.com/watch?v=nh5e3DJEaHE


    • yksi meistä

      Ilkeät kirjoitukset voisi jättää väliin.

      • Älämölönen

        Samaa mieltä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe