hei, kyselenpä onko teillä ollut haittaa kun ei näissä Lumioissa ole muistikorttipaikkaa? Entä kun akkua ei saa irroitettua - useinhan jos laite tökkii niin neuvotaan että irroita akku hetkeksi ja laita takaisin...
nokia lumia 800 ja 900 - ei muistikorttia eikä akun irrotusta
2
1166
Vastaukset
Itse en omista Lumiaa, mutta muistikorttipaikan puuttuminen olisi huono homma koska silloin kuvia/videot tallentuvat puhelimen muistiin ja jos niitä ei muista varmuuskopioida ja puhelin sattuu menemään jumiin niin ne voi kadota ikiajoiksi.
Ja jos akkua ei saa irrotettua niin silloin jos puhelin menee totaalisesti jumiin niin pitää odottaa että akusta loppuu virta. Tai jos akku menee huonoksi niin se pitää käydä huoltopaikassa vaihtamassa joka tavallisesti maksaa paljon enemmän kuin uuden akun osto.
Itselläni N8 malli meni tuolleen jumiin eli mikään painike ei toiminut. Piti odottaa muutaman tunnin ajan jotta akku loppuisi.- EngelsmanHummerbling
höpsis, Lumiassa kuvat tallentuvat automaattisesti pilveen, kun tallennus asetetaan päälle. Paremmassa tallessa ne kuvat siellä ovat kuin muistikortilla, joka voi hävitä samalla kuin koko puhelinkin.
Ei sitä akkua tarvitse irroittaa, jos puhelin jumiutuisi, saa sen buutattua kun painaa starttia pitkään (yli 10s).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078