näitä voi

tilata huoletta?

iherbistä tilaan näitä tuotteita. C-vitamiinia, sinkkiä, mangnesiumjauhe, resveratrol, l-karnosiinia, alpha lipoic asid, ubiginon, astaxanthin, chlorella, wheatt grass, msm-jauhe, ja epa/dha jarrow formula. Onko näissä joku tuote jonka kanssa saa olla tarkkana?

9

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+9
    • fimea listaa kaiken

itse en tilaisi. Jos jää tulliin niin tulee sakot ja merkintä rikosrekisteriin. Luettelemasi aineet kun ovat listattu fimean lääkeaineluetteloon.

• bghjnm

Eiköhän kannata olla sepittämättä perättömiä, vaikka se tuntuisi kuinka hauskalta tahansa.

• Lääkerikoksesta

Rikosrekisteriin ei tule merkintää, jos saa pelkät sakot. Lieväkään lääkerikos ei silti ole mikään leikin asia, koska se voi estää esim. sellaisten töiden saamisen joihin vaaditaan turvallisuusselvitys.

• rikos ja rangaistus
        Lääkerikoksesta kirjoitti:

Rikosrekisteriin ei tule merkintää, jos saa pelkät sakot. Lieväkään lääkerikos ei silti ole mikään leikin asia, koska se voi estää esim. sellaisten töiden saamisen joihin vaaditaan turvallisuusselvitys.

Tälle palstalle sopii kysymykset paremmin.

http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3765

• 100µg
      • tilaamaan

nyt saan nuo vip-alennukset. Taidan tilata kerralla enemmän dhl kuljetuksella

• joku neuvoisi
        tilaamaan kirjoitti:

nyt saan nuo vip-alennukset. Taidan tilata kerralla enemmän dhl kuljetuksella

kun tilaan paketin dhl express kuljetuksella ja ne lähetttää sieltä sen lasku sähköpostiin ja maksan sen niin näkeekö ne sen siellä kun mun maksettu lasku kirjautuu niiden tilille? Ei ole tietokonetta. Käytän puhelimella nettiä. Ei ole kiire sen paketin kanssa

• Marjastaja53

Itse olen tilannut alphalipoiinihappoa, ubiqinonia ja karnosiinia. Enkä löytänyt niitä ainakaan Fimean luettelosta. Kalaöljy kyllä löytyy vaikka en ymmärrä miksi. Noita muita en tarkistanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11031
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2483
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      956
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe