Tiedättekö ostopaikkaa tai myyjää akaattikotiloille Helsingissä? Luin, että niitä olisi huonosti saatavilla nykyään, joten en ole edes kysynyt eläinkaupoista.
Ihan juuri nyt en välttämättä ostaisi, vaan parin kuukauden sisällä, pitää järjestää kämppää ensin uusiksi. Tosin kasvavat sen verran hitaasti, että voi ne jo valmiiksi ostaa, jos ovat ihan pieniä vielä, pikkuruisille riittää alkuun pienempi purkki asumukseksi.
Akaattikotilo Helsingistä?
Lemmikki haussa
4
197
Vastaukset
- Lemmikki haussa
Itse asiassa löytyi jo toisesta eläinkaupasta, jossa kävin. Näin yhden aika ison. Eli on niitä myynnissä, mutta odottelen vielä pikkuisia. Tietääkö kukaan, onko olemassa lemmikkietanoita (siis sellaisia eläimiä, joilla ei ole isoa kovaa kuorta kuten akaattikotiloilla)?
- saksanpaimenkoirat
Kannattaa itäkeskuksen faunattaresta käydä kysymässä Akaattikotiloita :) Siellä kotilot ovat yleensä takahuoneessa, eivätkä näkyvillä.
- Sinisimpukkakuorella
Itiksen kotilot täytyy pitää takahuoneessa, ettei nälkäiset syö niitä.
- Lemmikki haussa
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604