Treffit uudistuu: Käyttökatko Treffeissä 7.1. klo 22->

Hyvä Suomi24 Treffit -käyttäjä,

Treffien uudistunut versio on korjattu ja uudistus julkaistaan tiistaina 8.1.2013. Vanha palvelu suljetaan maanantaina 7.1. kello 22:00, jolloin aloitamme tietojen siirtämisen uudistuvaan palveluun. Päivityksen ajan Treffit on suljettuna. Palvelu avautuu tiistain (8.1.) aikana.

Monet nykyiset ominaisuudet löytyvät myös uudistetusta palvelusta, tosin ominaisuuksia on kehitetty nykyaikaisemmiksi ja helppokäyttöisemmiksi. HUOM! Toisin kuin ilmoitimme aiemmin, käyttäjillä tulee jatkossakin säilymään mahdollisuus piilottaa oma profiilinsa.

UUDET OMINAISUUDET
- uudenlaista sisältöä treffiprofiiliin
- synkkausprosentti, joka helpottaa seuran löytämistä
- reaaliaikainen haku
- suurempi kuvagalleria
- uudenlainen reaaliaikainen viestittely
- mobiilikäytettävyys
- kirjautuneen käyttäjän oma etusivu
- voit määritellä tarkemmin minkälaista seuraa haet
- mahdollisuus nähdä, kuka on katsonut profiiliasi ja kuka on lisännyt sinut suosikiksesi
- tilastotietoa lähetetyistä ja vastaanotetuista viesteistä
- vähemmän massapostitusta

POISTUVAT OMINAISUUDET
- tekstiviestimaksaminen
- vieraskirja
- salaiset kansiot
- lahjat
- hetki kuuluisuutta
- online-tilassa olevien profiilien näkyminen
- Viestejä näytetään vain viimeisen kahden viikon ajalta, mutta niitä voi olla rajattomasti. Treffit Plus-paketin tilanneet käyttäjät näkevät kaikki viestit.

SIIRTYVÄT TIEDOT
Pyrimme siirtämään mahdollisimman paljon treffiprofiilien tietoja uudistuvaan palveluun. Vanha treffipalvelu sisältää useita tekstisisältöisiä osia, jotka on korvattu uudistuvassa palvelussa monivalinnoilla ja valikoilla. Tästä syystä kaikkien tekstimuotoisten tietojen siirtäminen ei ole mahdollista. Näitä tietoja ovat esimerkiksi salaisten kansioiden kysymykset, kielitaito, liikunta, harrastukset ja omat kommentit. Vanhasta Treffistä siirretään viestit viimeisen kuuden kuukauden ajalta. Käyttäjät, jotka eivät ole tilanneet Plus pakettia, näkevät uudistuvassa palvelussa viestit viimeisen kahden viikon ajalta.

Jos et halua menettää yli 6 kuukautta vanhoja viestejä tai selaisten kansioiden, kielitaidon, liikunnan, harrastusten tai omien kommenttien tietoja, voit tallentaa ne tietokoneellesi ennen maanantaita. Mikäli haluat näkyviin kaikki viestit viimeisen kuuden kuukauden ajalta, voit tilata Treffit Plus-paketin.


Jos olet Treffit Plus -käyttäjä, sopimuksesi jatkuu sovitusti.

Jos sinulla herää kysymyksiä, voit tutustua usein kysyttyihin kysymyksiin tai kysyä meiltä apua Treffit uudistuu -palstalla. Otamme kaikki käyttäjiltämme saadut ruusut ja risut vastaan ja pyrimme kehittämään palveluitamme niiden pohjalta.


Ystävällisin terveisin,
Suomi24 Ylläpito

248

6816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö teitä saatana viime kerralla tarpeeksi haukuttu????
      Taas tämä tiedottaminen ontuu!

      Perjantaina iltamyöhään ilmoitus sähköpostitse uudistuksesta ja käyttökatkosta, 3 vrk ennen h-hetkeä! Ja vielä viikonloppu tuossa välissä. Kuinka moni käyttäjistä on tänä iltana täysin tietämättömiä koko ajasta???

      Edelleenkään mitään mainintaa käytöökatkosta ei ole treffien sivuille!!!!!

      Siirtäkää edes viikolla että kaikki saavat tiedon asiasta.

      Tää suomi24-touhu on ku lastentarhassa. Tolkutonta..

      • tyytyväinen

        Vapaaehtoisestihan täällä kaikki riekkuu. Ei oo pakko!! On vielä kaiken lisäksi ilmainen, joten urputus pois.


    • ......

      MINKÄ TAKIA UUDISTUKSEN AIKATAULUSTA TIEDOITETAAN TAAS NÄIN MYÖHÄÄN. ITSE EN OLE MITÄÄN SÄHKÖPOSTIA SAANUT, JOTEN VOIN TÄNÄÄN LUKEA, ETTÄ UUDISTUS ALKAA ILLALLA.

      ETTEKÖ OTTANEET MITÄÄN OPIKSENNE VIIME KERTAISESTA PALAUTTEESTA, MISSÄ KRITISOINTII TIEDOTUSTA? ETTEKÖ OSANNEET SITÄ LUKEA VAI ETTEKÖ YMMÄRÄTÄNEET LUKEMAANNE? VAI OLETTEKO NIIN TYHMIÄ, ETTÄ ETTE OSAA OTTAA OPIKSENNE PALAUTTEESTA.

      • Näihin @suomi24 -luupäihin ei pysty mikään.
        Edelleenkään treffit-palvelussa ei mitään mainintaa käyttökatkosta.
        Pääasia että mainokset pyörii....


    • oivoivoi...

      Unohtiko joku julkaista tiedotteen viime viikolla??
      Jäikö sähköpostikin viime tippaan, perjantaina iltamyöhäsellä????

      siirtäkää tämä edes viikolla jotta käyttäjillä edes mahdollisuus tietojansa laittaa talteen.

      Aivan perseestä koko touhu!

      Treffien sivuille heti infoa käyttökatkosta!!!!!!!!!

    • poistoon

      Voi jösses...vieläkö tätä koitetaan runnoa läpi..
      ilmeisesti suomi24:sta ei juurikaan kiinnosta yleisön mielipiteet. Suht hyvin toimivat sivut pitää sotkea jonkun "pakollisen" uudistuksen takia...ettei vaan tulisi porukka katoa enemmän...tuon ekan testauksen perusteella (sen vähän mitä se toimi) ....poistan kyllä omat tiedot täältä.

      • kyllästynyt valitukseen

        Mitä vit..a te siellä vikisette ettekö tosiaan pärjää ilman näitä rehvisivustoja huoh nykylaiskiaiset hankkikaa elämä hei ihan oikeesti


      • HAHHHHAAAAAHHH
        kyllästynyt valitukseen kirjoitti:

        Mitä vit..a te siellä vikisette ettekö tosiaan pärjää ilman näitä rehvisivustoja huoh nykylaiskiaiset hankkikaa elämä hei ihan oikeesti

        Missäs se sun elämä?? Käyt keskustelupalstoja ja kommentoit vaikket palvelua käytä. Hanki itselles elämä!


      • floppis24

        Tuo on niin totta että käyttäjien mielipiteet ei tunnu kiinnostavan. Miten ihmeessä noinkin alkeellisilla toiminnoilla varustettu pohja on saatu noin sekavasti toteutettua. Ehkä tällä uudistuksella on tarkoitus karsia käyttäjien määrää ja saada kuormittuneet palvelimet toimimaan siedettävämmin.


    • kas kummaa..

      "Toisin kuin ilmoitimme aiemmin, käyttäjillä tulee jatkossakin säilymään mahdollisuus piilottaa oma profiilinsa."

      edes jotain järkevää älysitte säilyttääkin.

    • henkkaj22

      Vaihtelun kannnalta on mukavaa kun uusi versio tulee, ja toivotaan että ei ole mitään ongelmia :D

    • N S

      Tuleeko siitä myös käyttökatkos. kun lisäätte viestipuun käytön mahdollisuuden palstalle?

    • Hei,

      Älkäähän armaat tuomitko vielä, kun ette ole vielä päässeet uudistunutta palvelua edes testaamaan. :)

      Tiedottamisessa aikataulu on tosiaan ollut kireähkö, mutta käytännössä tämä ei teille tarkoita muuta kuin että palvelu on toistaiseksi käytöstä pois alle vuorokauden.

      Ohjeet toimintaan http://keskustelu.suomi24.fi/node/11104497 (eli kuvaustietojen tallentamiseen yms.) olette saaneet jo edellisen lanseerausyrityksen yhteydessä eli siihen on ollut aikaa kuukausi.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • perkeleen tunarit

        Taas Elina puhuu täyttä paskaa. Jokaisen profiilista katoaa tekstimuotoista tietoa, joka on ohjeistettu ottamaan talteen. 2 viikkoa vanhemmat viestit eivät katkon jälkeen enää näy jos ei suostu maksamaan..

        Iso osa porukasta ei tiedä koko katkoksesta tämän teidän tiedotussekoilunne takia. Myöntäisitte mpkanneenne ja siirtäkää ainakin viikolla koko uudistus.

        Tämä prosessi on täysin ammattitaidottomien aikaansaannosta, hävetkää. Lopettakaa valehtelu!!!


      • Ärrrsyyntynyt

        Heippa! Varmaan hukutte treffiuudistuksesta johtuvaan tulvaan jota kyllä itse nyt tuohtuneena kerrytän ja todellakin tahdon tähän asiallisen vastauksen.

        Olin syksyllä vain hetken treffit palvelussa mukana ja sen jälkeen olin käyttämättä treffipalvelua 11.11. 2012 alkaen (ja profiilini oli piilotettuna) palauttaen sen käyttööni muistaakseni 1.1.2013.

        Edellisen uudistusinfon siis missasin ihan täysin ja tänään huomasin illalla kun treffit lakkasivat toimimasta että minulle on tullut minun suomi24:sen meiliin(jota en juuri koskaan käytä mihinkään sen epävakaan käytettävyyden takia ) oli tullut viestiä muutoksesta... neuvottu ottamaan talteen asioita.

        MINUN profiilini perustui vain ja ainoastaan tekstiin joka teidän merkkirajoitustenne takia ei mahtunut ensimmäiseen osioon vaan olin joutunut sen aiheittain pirstoamaan eri otsikoiden alle. Teksti oli ajatuksella kirjoitettu, jotta se oikeasti kuvaisi minua ja karsisi pois joukosta ne kenelle elämäntyylini ei käy. Sain profiilista palautetta viestitse kuinka hyvin se on kirjoitettu. Uudistuksenne myötä koko profiilini periaatteessa tuhoutuu ja koska en tiennyt koko uudistuksesta YHTÄÄN mitään, ei minulla myöskään ole tuota tekstiä itselläni missään tallessa.

        Jos tekstien pituusrajoitus säilyy ennallaan ja aiempia lisäksi olleita tekstikappaleita poistetaan, ei se todellakaan palvele tämän systeemin tarkoitusta kertoa ihmisistä jotka seuraa hakevat. Aiemmatkin rasti ruutuun valikot olivat sisällöltään aivan turhia eikä ihmisen elämään liittyviin asioihin voi mitenkään vastata laittamalla rastin ruutuun. Ainakaan minun elämäni ei ole mustavalkoista ja rasteilla kuvailtavissa.
        Minulle tulee olemaan todella suuri työ tehdä profiilini uudelleen... jos pituus on yhä aiempaa rajoitetumpi, se on lähes mahdotonta.

        Uudistuksia tulee ja menee, se on osa kehittyvää maailmaa, mutta profiilien sisältö EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA SAISI KÄRSIÄ UUDISTUKSISTA!!!


      • ....
        Ärrrsyyntynyt kirjoitti:

        Heippa! Varmaan hukutte treffiuudistuksesta johtuvaan tulvaan jota kyllä itse nyt tuohtuneena kerrytän ja todellakin tahdon tähän asiallisen vastauksen.

        Olin syksyllä vain hetken treffit palvelussa mukana ja sen jälkeen olin käyttämättä treffipalvelua 11.11. 2012 alkaen (ja profiilini oli piilotettuna) palauttaen sen käyttööni muistaakseni 1.1.2013.

        Edellisen uudistusinfon siis missasin ihan täysin ja tänään huomasin illalla kun treffit lakkasivat toimimasta että minulle on tullut minun suomi24:sen meiliin(jota en juuri koskaan käytä mihinkään sen epävakaan käytettävyyden takia ) oli tullut viestiä muutoksesta... neuvottu ottamaan talteen asioita.

        MINUN profiilini perustui vain ja ainoastaan tekstiin joka teidän merkkirajoitustenne takia ei mahtunut ensimmäiseen osioon vaan olin joutunut sen aiheittain pirstoamaan eri otsikoiden alle. Teksti oli ajatuksella kirjoitettu, jotta se oikeasti kuvaisi minua ja karsisi pois joukosta ne kenelle elämäntyylini ei käy. Sain profiilista palautetta viestitse kuinka hyvin se on kirjoitettu. Uudistuksenne myötä koko profiilini periaatteessa tuhoutuu ja koska en tiennyt koko uudistuksesta YHTÄÄN mitään, ei minulla myöskään ole tuota tekstiä itselläni missään tallessa.

        Jos tekstien pituusrajoitus säilyy ennallaan ja aiempia lisäksi olleita tekstikappaleita poistetaan, ei se todellakaan palvele tämän systeemin tarkoitusta kertoa ihmisistä jotka seuraa hakevat. Aiemmatkin rasti ruutuun valikot olivat sisällöltään aivan turhia eikä ihmisen elämään liittyviin asioihin voi mitenkään vastata laittamalla rastin ruutuun. Ainakaan minun elämäni ei ole mustavalkoista ja rasteilla kuvailtavissa.
        Minulle tulee olemaan todella suuri työ tehdä profiilini uudelleen... jos pituus on yhä aiempaa rajoitetumpi, se on lähes mahdotonta.

        Uudistuksia tulee ja menee, se on osa kehittyvää maailmaa, mutta profiilien sisältö EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA SAISI KÄRSIÄ UUDISTUKSISTA!!!

        Mulle ei oo ollenkaan tullut s-postia muutokseen liittyen, kuten ei viimeksikään tullut. Sulla on kysessä oma moka, kun et ole s-postia lukenut.


      • suomi24konkari

        Ei tuomita ei, vaikkei se uusi versio näyttänyt yhtään hyvältä silloin kun se oli pienen aikaa käytössä. Ehkä siihenkin tottuu...

        Taitaisi olla syytä laittaa koko sivusto toisenlaiselle alustalle.


      • Ärrrsyyntynyt kirjoitti:

        Heippa! Varmaan hukutte treffiuudistuksesta johtuvaan tulvaan jota kyllä itse nyt tuohtuneena kerrytän ja todellakin tahdon tähän asiallisen vastauksen.

        Olin syksyllä vain hetken treffit palvelussa mukana ja sen jälkeen olin käyttämättä treffipalvelua 11.11. 2012 alkaen (ja profiilini oli piilotettuna) palauttaen sen käyttööni muistaakseni 1.1.2013.

        Edellisen uudistusinfon siis missasin ihan täysin ja tänään huomasin illalla kun treffit lakkasivat toimimasta että minulle on tullut minun suomi24:sen meiliin(jota en juuri koskaan käytä mihinkään sen epävakaan käytettävyyden takia ) oli tullut viestiä muutoksesta... neuvottu ottamaan talteen asioita.

        MINUN profiilini perustui vain ja ainoastaan tekstiin joka teidän merkkirajoitustenne takia ei mahtunut ensimmäiseen osioon vaan olin joutunut sen aiheittain pirstoamaan eri otsikoiden alle. Teksti oli ajatuksella kirjoitettu, jotta se oikeasti kuvaisi minua ja karsisi pois joukosta ne kenelle elämäntyylini ei käy. Sain profiilista palautetta viestitse kuinka hyvin se on kirjoitettu. Uudistuksenne myötä koko profiilini periaatteessa tuhoutuu ja koska en tiennyt koko uudistuksesta YHTÄÄN mitään, ei minulla myöskään ole tuota tekstiä itselläni missään tallessa.

        Jos tekstien pituusrajoitus säilyy ennallaan ja aiempia lisäksi olleita tekstikappaleita poistetaan, ei se todellakaan palvele tämän systeemin tarkoitusta kertoa ihmisistä jotka seuraa hakevat. Aiemmatkin rasti ruutuun valikot olivat sisällöltään aivan turhia eikä ihmisen elämään liittyviin asioihin voi mitenkään vastata laittamalla rastin ruutuun. Ainakaan minun elämäni ei ole mustavalkoista ja rasteilla kuvailtavissa.
        Minulle tulee olemaan todella suuri työ tehdä profiilini uudelleen... jos pituus on yhä aiempaa rajoitetumpi, se on lähes mahdotonta.

        Uudistuksia tulee ja menee, se on osa kehittyvää maailmaa, mutta profiilien sisältö EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA SAISI KÄRSIÄ UUDISTUKSISTA!!!

        Hei,

        Tosi kurjaa, että viestintä on sinulta mennyt ohi. Onko sinulla antaa meille vinkkiä, miten olisimme voineet tavoittaa sinut paremmin?

        Sähköposti on tosiaan lähetetty siihen osoitteeseen, jonka käyttäjä on antanut rekisteröityessään. Suomi24:n Treffien etusivulla ja koko sivun etusivulla on syksyn mittaan tiedotettu uudistuksesta teksti- ja kuvanostoilla sekä bannerikampanjalla. Olemme nimenomaan pyrkineet maksimaaliseen näkyvyyteen, että ongelmilta vältyttäisiin. Jos olemme kuitenkin epäonnistuneet, otamme mielellämme vastaan konkreettisia vinkkejä siitä, miten voisimme seuraavalla kerralla toimia paremmin.

        Uudistunut palvelu on nyt auki - menkää testaamaan!

        Terkuin,
        Elina
        Suomi24


      • suomi24 kirjoitti:

        Hei,

        Tosi kurjaa, että viestintä on sinulta mennyt ohi. Onko sinulla antaa meille vinkkiä, miten olisimme voineet tavoittaa sinut paremmin?

        Sähköposti on tosiaan lähetetty siihen osoitteeseen, jonka käyttäjä on antanut rekisteröityessään. Suomi24:n Treffien etusivulla ja koko sivun etusivulla on syksyn mittaan tiedotettu uudistuksesta teksti- ja kuvanostoilla sekä bannerikampanjalla. Olemme nimenomaan pyrkineet maksimaaliseen näkyvyyteen, että ongelmilta vältyttäisiin. Jos olemme kuitenkin epäonnistuneet, otamme mielellämme vastaan konkreettisia vinkkejä siitä, miten voisimme seuraavalla kerralla toimia paremmin.

        Uudistunut palvelu on nyt auki - menkää testaamaan!

        Terkuin,
        Elina
        Suomi24

        Näin 4:n tunnin kokeilun jälkeen voin sanoa et sekaisin kuin seinäkello koko treffi-sivusto..Uuden piti olla selkeämpi käyttää,mutta taas meni pieleen...


      • yllättynyt
        Ärrrsyyntynyt kirjoitti:

        Heippa! Varmaan hukutte treffiuudistuksesta johtuvaan tulvaan jota kyllä itse nyt tuohtuneena kerrytän ja todellakin tahdon tähän asiallisen vastauksen.

        Olin syksyllä vain hetken treffit palvelussa mukana ja sen jälkeen olin käyttämättä treffipalvelua 11.11. 2012 alkaen (ja profiilini oli piilotettuna) palauttaen sen käyttööni muistaakseni 1.1.2013.

        Edellisen uudistusinfon siis missasin ihan täysin ja tänään huomasin illalla kun treffit lakkasivat toimimasta että minulle on tullut minun suomi24:sen meiliin(jota en juuri koskaan käytä mihinkään sen epävakaan käytettävyyden takia ) oli tullut viestiä muutoksesta... neuvottu ottamaan talteen asioita.

        MINUN profiilini perustui vain ja ainoastaan tekstiin joka teidän merkkirajoitustenne takia ei mahtunut ensimmäiseen osioon vaan olin joutunut sen aiheittain pirstoamaan eri otsikoiden alle. Teksti oli ajatuksella kirjoitettu, jotta se oikeasti kuvaisi minua ja karsisi pois joukosta ne kenelle elämäntyylini ei käy. Sain profiilista palautetta viestitse kuinka hyvin se on kirjoitettu. Uudistuksenne myötä koko profiilini periaatteessa tuhoutuu ja koska en tiennyt koko uudistuksesta YHTÄÄN mitään, ei minulla myöskään ole tuota tekstiä itselläni missään tallessa.

        Jos tekstien pituusrajoitus säilyy ennallaan ja aiempia lisäksi olleita tekstikappaleita poistetaan, ei se todellakaan palvele tämän systeemin tarkoitusta kertoa ihmisistä jotka seuraa hakevat. Aiemmatkin rasti ruutuun valikot olivat sisällöltään aivan turhia eikä ihmisen elämään liittyviin asioihin voi mitenkään vastata laittamalla rastin ruutuun. Ainakaan minun elämäni ei ole mustavalkoista ja rasteilla kuvailtavissa.
        Minulle tulee olemaan todella suuri työ tehdä profiilini uudelleen... jos pituus on yhä aiempaa rajoitetumpi, se on lähes mahdotonta.

        Uudistuksia tulee ja menee, se on osa kehittyvää maailmaa, mutta profiilien sisältö EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA SAISI KÄRSIÄ UUDISTUKSISTA!!!

        Tosi harmi että hyvin ja ajatuksella kirjoitettu teksti hävisi bittien taivaaseen (toivottavasti sinne eikä vastakkaiseen paikkaan). Uudistuksia tosiaankin tulee ja on osa kehittyvää maailmaa mutta kyllä uudistusten pitäisi perustua toimintojen kehittämiseen eikä niiden rämettämiseen. Kehtiystä tai rämetystä - tulos riippuu vain tekijöiden ammattitaidosta ja osaamisesta joka nyt on pettänyt hämmästyttävän perusteellisesti. Vastaavia rimanalituksia näkee nykyisin tosi harvoin vaikka normaaliin elämänmenoon kuuluvat 'kömmähdykset' ei ole niin tavattomia...


      • yllättynyt
        Ärrrsyyntynyt kirjoitti:

        Heippa! Varmaan hukutte treffiuudistuksesta johtuvaan tulvaan jota kyllä itse nyt tuohtuneena kerrytän ja todellakin tahdon tähän asiallisen vastauksen.

        Olin syksyllä vain hetken treffit palvelussa mukana ja sen jälkeen olin käyttämättä treffipalvelua 11.11. 2012 alkaen (ja profiilini oli piilotettuna) palauttaen sen käyttööni muistaakseni 1.1.2013.

        Edellisen uudistusinfon siis missasin ihan täysin ja tänään huomasin illalla kun treffit lakkasivat toimimasta että minulle on tullut minun suomi24:sen meiliin(jota en juuri koskaan käytä mihinkään sen epävakaan käytettävyyden takia ) oli tullut viestiä muutoksesta... neuvottu ottamaan talteen asioita.

        MINUN profiilini perustui vain ja ainoastaan tekstiin joka teidän merkkirajoitustenne takia ei mahtunut ensimmäiseen osioon vaan olin joutunut sen aiheittain pirstoamaan eri otsikoiden alle. Teksti oli ajatuksella kirjoitettu, jotta se oikeasti kuvaisi minua ja karsisi pois joukosta ne kenelle elämäntyylini ei käy. Sain profiilista palautetta viestitse kuinka hyvin se on kirjoitettu. Uudistuksenne myötä koko profiilini periaatteessa tuhoutuu ja koska en tiennyt koko uudistuksesta YHTÄÄN mitään, ei minulla myöskään ole tuota tekstiä itselläni missään tallessa.

        Jos tekstien pituusrajoitus säilyy ennallaan ja aiempia lisäksi olleita tekstikappaleita poistetaan, ei se todellakaan palvele tämän systeemin tarkoitusta kertoa ihmisistä jotka seuraa hakevat. Aiemmatkin rasti ruutuun valikot olivat sisällöltään aivan turhia eikä ihmisen elämään liittyviin asioihin voi mitenkään vastata laittamalla rastin ruutuun. Ainakaan minun elämäni ei ole mustavalkoista ja rasteilla kuvailtavissa.
        Minulle tulee olemaan todella suuri työ tehdä profiilini uudelleen... jos pituus on yhä aiempaa rajoitetumpi, se on lähes mahdotonta.

        Uudistuksia tulee ja menee, se on osa kehittyvää maailmaa, mutta profiilien sisältö EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA SAISI KÄRSIÄ UUDISTUKSISTA!!!

        Uusi viestiin vastausyritys kun edellinen meni ihan väärään paikkaan...
        Hyvä Ärrrsyyntynyt!
        Tosi harmi että hyvin ja ajatuksella kirjoitettu teksti hävisi bittien taivaaseen (toivottavasti sinne eikä vastakkaiseen paikkaan). Uudistuksia tosiaankin tulee ja on osa kehittyvää maailmaa mutta kyllä uudistusten pitäisi perustua toimintojen kehittämiseen eikä niiden rämettämiseen. Kehtiystä tai rämetystä - tulos riippuu vain tekijöiden ammattitaidosta ja osaamisesta joka nyt on pettänyt hämmästyttävän perusteellisesti. Vastaavia rimanalituksia näkee nykyisin tosi harvoin vaikka normaaliin elämänmenoon kuuluvat 'kömmähdykset' ei ole niin tavattomia...


      • hmm4
        kpj68 kirjoitti:

        Näin 4:n tunnin kokeilun jälkeen voin sanoa et sekaisin kuin seinäkello koko treffi-sivusto..Uuden piti olla selkeämpi käyttää,mutta taas meni pieleen...

        samaa mieltä, niin paska et lopetan kyllä tuolla sukkuloinnin ja en ainakaan tuosta paskasta maksa vielä mitään, voi hyvää päivää mutta kun amatöörit asialla niin lopputulos on tämä


      • mätsääjäksi
        hmm4 kirjoitti:

        samaa mieltä, niin paska et lopetan kyllä tuolla sukkuloinnin ja en ainakaan tuosta paskasta maksa vielä mitään, voi hyvää päivää mutta kun amatöörit asialla niin lopputulos on tämä

        Sama. Ennemmin siirryn maksullisille, toimiville ja hyville sivustoille.

        Match.com, täältä tullaan taas.


      • Kalle Kahveli

        EIPÄ TOIMI YHTÄÄN MIKÄÄN KOKO PALVELUSSA!!!!
        EI VOI MUUTTAA TIETOJA; EI SELAILLA; VAIN ETUSIVU NÄKYY:::LUULEEKO YLLÄPITO; ETTÄ OLISI VIELÄ VALMIUKSIA MAKSAA, KUN EI EDES PERUSJUTTU AUKEA/TOIMI::::
        KIITOS siitä, että ennen oli erinomaisen hyvä...muistellaan niitä aikoja ja etsitään parempi palvelu


    • moi52

      Ja Joulukuussa jo sanotttiin että uudistus siirtyy tammikuulle ja mulle oli jo viime viikon alkupuolella tullut sähköpostia että uudistus tapahtuu 7-8.1.2013. ja myös täällä oli tiedote siitä.

      • tiedottaminen petti

        Sähköposti tuli minulle perjantaina 4.1. klo 23.
        Katkoksesta tiedotettu treffi-palvelun sivuilla vasta tänään noin klo 12.
        Tiedote julkaistiin tänään klo 9:15.

        Ei todellakaan asiallista toimintaa, hävetkää @suomi24 väki.
        Hyöntäkää virheenne ja siirtäkää käyttökatko.


      • ....

        Mulle ei ole vieläkään tullut s-postiin ilmoitusta muutoksesta.


    • nimppis1

      Mitä tuo "online-tilassa olevien profiilien näkyminen" meinaa? Tarkoittaako se, että uudistuksen jälkeen ei enää näe ollenkaan, että kuka on online, vaiko sitä, että etusivulla ei enää näy, jos joku on juuri kirjautunut sisään?

      Entäpä toi "enemmän kuvia albumissa" onko tämä siis kaikille vai vain treffi plus käyttäjille?

      Hyvää viikonalkua ja tsemppia päivitykseen :)

      Kiitän jo etukäteen vastauksesta.

      • nähty on, ja

        mitä väliä sillä on jos olet onlinessa ja olet jättänyt koneesi auki päiväksi ja kaikki luulee että olet tavoitettavissa vaikka olet kaikkea muuta.
        Tälläistä suolipaskaa ei tarvi kukaan jos ei ole peltoakaan, lähes puolet tapaamistani naisista, kaikenlaisia nysväreitä ja venkoilijoita alvariinsa tuputtamassa itseään vuodesta toiseen .


      • HAHAHAHAHHAH
        nähty on, ja kirjoitti:

        mitä väliä sillä on jos olet onlinessa ja olet jättänyt koneesi auki päiväksi ja kaikki luulee että olet tavoitettavissa vaikka olet kaikkea muuta.
        Tälläistä suolipaskaa ei tarvi kukaan jos ei ole peltoakaan, lähes puolet tapaamistani naisista, kaikenlaisia nysväreitä ja venkoilijoita alvariinsa tuputtamassa itseään vuodesta toiseen .

        TÄH!!!! Et ole tavoitettavissa, tai online jos et ole koko ajan jotain sivuilla tekemässä. suomi24 tiputtaa pois ei-aktiiviset automaattisesti. Toki sekään ei toimi kunnolla, suomi24-tyyliin..


    • ikuinen optimisti

      kiva juttu, innolla jään odottamaan muutosta. :)

    • marjallaviesti

      Ois kiva tekstailla 50-60vuotiaitten miesten kanssa. Asun Oulun ympäristössä.
      Seikkailijat älköön vaivautuko, vain asialliset viestit hyväksytään.
      Kuntoilija nainen 60vuotta.

      • 159vuotta sekstaillu

        voe tokkiiisa, ekkönä tiiä. että elämä ilima seikkailuva olisikkii iha tylsänpäevästä tekstailuva...vae olikoha se sittennii sitä sekstaeluva., asijallaha on aena vähintäännii kas puolta, hyväksy sitte ne mitä niissä sitten niätkii.
        Kuntoelija ukko melekee 160vuotta.


    • Menestystä

      Kuten meistä jokainen voi hyvin todeta suomalaiset omaavat varsin positiivisen asenteen
      likipitäen kaikkeen... lopuksi toteaisin suomi24 on mitä herkullisin tuote monessakin mielessä!
      Menestystä meille käyttäjille ja eritoten suomi24:lle hyvän vuoden toivotuksin uusiin menestyviin tuottein! Ps. Negatiivisen palautteen takana kuin kas muuten istuu innovatiivinen käyttäjänne!

    • Millamariat

      Hieno että muuttuu :-)

    • :))

      Ei kannata olla noin katkera jos seuraa ei treffeistä löydy. Ei se ylläpidon vika ole.

    • Stupid datesite

      Yritin päästä treffi-sivustolle klo 20.00 - ei onnistunut. Sivusto ei vastannut jonkun serverivian takia. Eli se siitä käyttökatkoksen alkamisesta vasta kymmeltä...Tälläkin kertaa sivusto on varmaan poissa käytössä useamman päivän kuten viimeksi.

      • treffit

        kyllä se minulla ainkin toimmi ja kello on 21:06


      • ....

        Minä ja moni muu pystyi oleen sivuilla klo 22.00 asti, joilloin käyttökatko alkoi. Sun kirjautumisongelma on johtunut jostain muusta kuin käyttökatkosta,


    • Vanha parempi

      Taitaa olla luonnonsuojelijat asialla, viime kerrallakin tuli täysi susi. En nää järkeä hyvin toimivaa palstaa mennä muuttelemaan.

    • ano3

      - tilastotietoa lähetetyistä ja vastaanotetuista viesteistä ???

      Siis onko tämä tieto itselle, vai myös profiilissa vieraileville, eli muille käyttäjille näkyvää tietoa?

    • nyt se paskan

      leipään lykkäsi.....s-postin liitetiedostojen avaaminen muuttui ihan älyttömän mutkikkaaksi, heivasin suoli 24:n saapunet postit hotmailin laatikkon ja siellä näen heti liittenä olevat pikkukuvat ilman lataamistakin.
      Onhan se tämäkin uudistusta, mutta valitettavasti huonompaan suuntaan, vaikka ei se häävi posti ollut ennenkään.

    • Ja taas tätä samaa roskaa........miksi taas uudistetaan ? Miksi kummassa näkyy vain jotakin kahden viikon ajalta tulleita viestejä ? Hullua, ei voida kukaan siellä olettaa, että kaikki edes käy omilla sivuillaan, jos on joku loma........
      Ja onneksi mä ainakin olen tiennyt tästä jo kauan.......nehän ilmoitti asiasta jo viime vuonna.....lukisin s-postini, jos sinne pääsisi, siis ne jotkut täällä avaisivat sen sivus-ton, jonne nää viestit tulee........tää liittymä on jotenkin sekaisin, kun haku kestää sa-ta vuotta..........se hakee vieläkin, vaikken edes ole siellä........

    • jaa?

      Enpä ole koskaan käytänyt treffipalveluanne, mutta onks ne samoja p*skapäitä ne teidän seuranhakijat, jotka on teidän kekustelupalstoillakin nimettömänä v*ttuilmeassa ja pelottelemassa, ne seuranhakijanne? Ei kiitos natseja, ei juntteja, ei epäempaattisia eikä v*ttu mitään nettiseuranhakua edes tarvitsisi olla, jos voisi kärjistää. Säälittävää, jos joku pässi tällaselta epämääräiseltä sivostlolta hakee itselleen joitakin "ystäviä"; surullista, kun ainakaan keskustelupalstoillanne eivät osaa edes normalisti keskustella, vaan friikeimmät luulee, että muka kaikki tietää nimimerkistä kuka kirjoittaa ja vierlä astetta tamiommat rikolliset esiintyy valheidentiteeteillä.

      Onnea vaan. Varmaan tosi fiksua porukkaa ja paljon "romantiikkaa". Itse olen onnellinen jo siitä,että jos en foorumillanne saa akateemisen taviksen viesteihini tappouhkauksia; tunnen paljon ihmisiä, ja tulen toimeen kaikkien kanssa, joten teidän foorumillanne on epänormaalit, jos ja kun nämä käy ahdistelemaan japelottelemaan ja herjaamaan jopa nimimerkkiä omaamatonta kirjoittajaa julkisissa keskustelupalstakeskusteluissa.

      Hyi!

      • Kyllä täällä ihan normaalejakin ihmisiä on. Ei tätä palvelua ihan noin paljoa tarvitse pelätä. Suomi24 suosittuna sivustona myös luonnollisesti sisältää myös reilusti häiriköitä joille tälläiset sivuston päivitysongelmat ovat mahtava tilaisuus päästä häiriköimään.


    • Cyberin_kisu

      Siis näkeekö nyt enää, että onko toinen käyttäjä online-tilassa? Ja näkyykö milloin henkilö on viimeksi kirjautunut?

      • toinen hörhö,

        kyllä näkyy jos taivas on pilvetön, mutta jos käyttäjä on pilvessä, silloin näkyvyys on huono, varsinkin ilman silmälaseja.


    • HAHAHAHAHHAHAHAH

      Suomi24 tiedottaa..

      Tyypilistä. Tiedotetaan ku on homma jo housussa.
      Isosta uudistuksesta treffeissä tiedotusta vasta 12 tuntia ennen h-hetkeä. Vittu mitä touhua!!! kiitos @suomi24 madot!!!

    • Får se om tjänsten funkar bättre än badoo som finns bla i Play Som jag tog ner med SAMSUNG GALAXY SIII Som det nu är så funkar inte tjänsten för mig. Fint om man fortfarande kunde sicka meddelande & svara i gästböcker utan att gråa någonting först. Som egentligen ingenting har att göra med annonsen.

      • ....

        Kirjoita suomeksi, mikäli tuley kommantoimaan suomenkielisiä keskusteluja.


    • Joku toinen kertoi

      Onneksitjoku toinen kertoi minulle. Vaikka juuri eilen vielä kävin näillä sivuilla, en löytänyt sivuilta yhtään tietoa, milloin uudistus tapahtuisi paitsi "seuraava tiedotus tammikuun alussa". AINAKIN TREFFISIVUILLA PITÄISI OLLA TIETOA. Tsemppasin eilen ja kirjoitin "muistakaa tiedottaa kunnolla", koska varmasti saatte kaikenlaista myös asiatonta ikävää palautetta.
      Vaikka uudistuksesta jo puhuttiin aikoja sitten, pitää myös tietää, että tulee välillä uusia deittailijoita tänne, jotka eivät siitä tiedä yhtään. Minulle ei ole tullut sähköpostia nyt tässä tapauksessa, viime kerralla tuli.
      Tsempataan nyt kuitenkin ylläpitoa vielä, jotta muille tilanne mahdollisimman pian parantuisi.

    • Onpas naurettavaa räksytystä jokaiselta..... Eiköhän jokaiselle ole tullut TOIMIVAAN sähköpostiin ilmoitus jo monta päivää sitten... Syyttäkää itseänne jos ette pidä sp osoitetta ajan tasalla.... Tai pelaatte monilla sähköposteilla.....Kertoo sekin jotain koko toiminnasta......

      • ....

        Mulla on s-postiosoite ajan tasalla, mutta mitän tiedoitetta ei oo ainakaan vielä näkynyt. Eikä viimekerrallakaan tullut, ehkä soumi24-poppoo arpoo kelle se lähtetetään.


    • kyllä se toimii

      Älkää välittäkö mollaajista. Uskon että uudistus on hyvä. Zemppiä.

    • Jeba!

      Lopettakaa nyt hyvät ihmiset näistä uudistuksista nillittäminen! Eikö se ole ihan hyvä, että palveluitamme kehitetään? Maailma muttuu, ja hyvä että suomi24 sen mukana.. Kukaan meistä/teistä ei varmasti kuole vaikka palvelu olisi alhaalla pitkäänkin, saati jos pysytään suunitellussa vajaassa vuorokaudessa.. Lähtekää ulos! Tavatkaa ihmisiä! Ei se livenäkään niin kauheaa ole..

      • Elämää on muuallakin

        Niinpä! Ehkei edes kannata käyttää palvelua, jos se ottaa päähän? Sillä kuka ylipäätään haluaa treffeille nillittäjän kanssa - toinenko samanlainen? Toivon todella, etten törmää täällä urputtaviin ihmisiin uudistuneessa palvelussa tai ulkomaailmassa... kertoo aika paljon ihmisestä, jos käyttää aikaansa toistuvasti toisten mokien seuraamiseen, odottamiseen ja kommentoimiseen. Rakentavan kritiikin taito on toki liikaa vaadittu, mutta tulisi sentään huomioida, että jokainen luettu kommentti on pois siitä ajasta, jonka palvelun henkilökunta voisi käyttää teidän hyväksenne. Tsempataan puolin ja toisin!


    • ällö tolloja

      Minulle tuli aiemminkin sähköpostiin ilmoitus, että treffit muuttuu ja siellä selitettiin että osa tiedoista häviää. Silloin aiemmin treffi muutos ei toteutunut. Nyt uusimmastakin sain tiedon aiemminkin, kun käyn suomi24:llä esim lukemassa eri keskusteluita.

      Kannattaisi lukea yritysten ilmoituksia, välttämättä kaikkea tietoa ei lähetetä sähköposteihin, vaan se tieto voi olla esim. kotisivuillakin. Ja toiseksi kenellä on niin tärkeää tietoa omilla treffit sivuilla, että jos se häviää, niin maailman lopputulee.

      Jos perjantaina saitte tiedon että uudistuu, niin olisitte tulostaneet profiilinne paperille.

      IHME KAKAROITA! Itkette tietty kun tietokone ei toimi.

    • mar-ge1

      Treffinen muuttumisen johdosta oletta tukkineet koko chattiin pääsyn

    • Heippa kaikki,

      Viestit on tosiaan lähetetty sellaisiin sähköpostiosoitteisiin, jotka olette antaneet kirjautuessanne. Käyttäjän vastuulla on pitää yhteystietonsa ajantasalla.

      On valitettavaa, että koette että olisitte halunneet enemmän tiedotusta ja toki otamme tämän palautteen vastaan. Pahoittelemme, jos joku tästä johtuen on menettänyt jotain itselleen merkityksellistä.

      mar-ge1: Päivityksen yhteydessä tietoliikenneyhteyksissä oli ongelmia, josta johtuen Suomi24:n eri palvelut olivat vaihtelevasti pois väliaikaisesti käytöstä. NYt pitäisi kuitenkin toimia normaalisti. Jos ei, niin kannattaa kokeilla suoraa linkkiä chat.suomi24.fi.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • ...

        Vaikka s-postiosoite on ajantasalla, niin silti ei viestiä ole tullut.


      • ....................

        Ainakaan sinkut ja treffit uudistuu palstoille ei pääse, vaan tulee ilmoitus treffi-osion päivityksestä.


      • minä
        ... kirjoitti:

        Vaikka s-postiosoite on ajantasalla, niin silti ei viestiä ole tullut.

        Samoin täällä


      • Sähköpostiosoite ajantasalla, yhtään viestiä ei ole tullut. Kaikki viestit treffien inboxista kadonneet myös päivä-kaksi ennen uudistusta tulleet johon oli vielä vastaamatta. Lisäksi nimimerkkiä jonka kanssa viestitellyt viimeiset puoltoista kuukautta ei löydy enää millään haulla, sen lisäksi ettei yhtään lähetettyä tai saatua viestiä ole missään... Onhan tää jäätävän tyylikästä toimintaa, uskokaa nyt vaan että ootte perseilleet tän erittäin tyylikkäästi...


    • 14+45

      miksi se pääsivu, AAKKOSELLINEN HAKEMISTOon suljettu... tai jotain ,,, on vaan ilmoitus että treffit uudistuu... päivitys menossa, treffisivuilla en ikinä oo käyny enkä aio mennä mutta olisi kiva saada se muu esiin... No miten tuon aakkosellisen hakemiston saa toimimaan...

    • tyytyväinen

      Palvelustanne ei saa tuoda esille epäkohtia- Pyysin tarkatamaan mahdolliset valeprofiilit palvalussanne ja annoitte 3 viikkoa ja yhä jatkuvan bannin.

      Miksi suojelette häiriöitä, saatteko heiltä profikkaa ;)

      Jollette osaa ylläpitäjän työtänne, evvk niin . Ei oo pakko!! , joten banninappi-urputus pois.

      Miksi kaikki asiakkainne on oletuksena teille sikoja?

    • Hei rakkaat käyttäjät,

      uudistunut Suomi24 Treffit on nyt avattu! Voit tutustua entistä nykyaikaisempaan ja helppokäyttöisempään palveluun täältä: http://treffit.suomi24.fi

      Terveisin,
      Mari
      Suomi24

      • trööööööööööt

        jatkuuko päivitys edelleen????
        Viestit eivät todellakaan ole siirtyneet??????????


      • pudonnut veneestä

        Verkkosivu osoitteessa http://treffit.suomi24.fi/ aiheutti liian monta uudelleenohjausta. Ongelma saattaa korjaantua, jos tyhjennät tämän sivuston evästeet tai sallit kolmannen osapuolen evästeet. Jos ongelma ei korjaannu, se saattaa johtua palvelimen määrityksistä eikä tietokoneestasi.
        Seuraavassa on joitakin ehdotuksia:
        Päivitä tämä sivu myöhemmin.
        Lisätietoja ongelmasta.
        Virhe 310 (net::ERR_TOO_MANY_REDIRECTS): Uudelleenohjauksia oli liian monta.


      • trööööööööööt kirjoitti:

        jatkuuko päivitys edelleen????
        Viestit eivät todellakaan ole siirtyneet??????????

        Moikka,

        Viesteistä on siirretty tässä vaiheessa viestit viimeisen kahden kuukauden ajalta. Loppuja viimeiseltä kuudelta kuukaudelta siirretään vähitellen.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


      • EIIII

        vai helppokäyttöisempään ja katinkontit verrattuna vanhaan :(


      • Tehkää jotakin
        suomi24 kirjoitti:

        Moikka,

        Viesteistä on siirretty tässä vaiheessa viestit viimeisen kahden kuukauden ajalta. Loppuja viimeiseltä kuudelta kuukaudelta siirretään vähitellen.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        On valitettavaa, että treffisivusto meni totaalisesti huonommaksi kuin mitä se oli.
        On oikeasti vaikea keskiä mikä olisi nyt paremmin. Olisitte ottaneet oppia esim. e-kontaktista tai seuraajokaiselle.fi sivustosta. Ei edes viestin kirjoittaminen toimi enää järjellisesti. Eipä tainnut sivun tekijöillä olla mitään hajua käytettävyydestä. Ei isot painikkeissa olevat ikonit ole käytettävyyttä.

        No ainakin annatte tasoitusta muille treffisivustoille rankasti. Nyt olisi aika myöntää epäonnistuminen ja korjata virheet.


    • mb67km

      kauhee itku.... nyt on varmaan, elämän prinssi/prinsessa hukattu...
      kun sivut päivittyy.
      veikkaan, että kyse on nyt enemmänkin, treffi-palsta.....
      riippuvaisista kuin treffi seuraa hakevista.
      räntäistä iltaa, kaikille =)

    • huonopalvelu

      Kiitos uudistuksenne, ette ole siirtäneet aikaisempiä viestejä, ette edes eilisiä.
      Haku toimintoakaan kun ei enää ole, en voi ko. henkilöä edes nimimerkillä hakea, saatikka sitä kaikkina välimerkkeineen edes muista.

      On kyllä hiton hieno uudistus, ei voi muuta sanoa!!!

      • tikkituu

        Mulla ainoastaan 3 vanhinta viestiä oli siirtynyt.. tässä vaiheessa. Ehkä ne sieltä vielä tulee... ???


    • Vautsi, avattu uusi sivu ja meikäläinen pistetty jäähylle? ¨
      Kiitoksia aivan vi****i

      • Hei @stebenwulff,

        Onko profiilisi ollut piilotettu? Eli sinne oli eksynyt väärä virheilmoitusteksti, joka korjataan pikimmiten. Ei siis hätää. Ota yhteys asiakaspalveluun [email protected], jos homma ei ala pelittämään.

        Terkuin,
        Elina
        Suomi24


      • suomi24 kirjoitti:

        Hei @stebenwulff,

        Onko profiilisi ollut piilotettu? Eli sinne oli eksynyt väärä virheilmoitusteksti, joka korjataan pikimmiten. Ei siis hätää. Ota yhteys asiakaspalveluun [email protected], jos homma ei ala pelittämään.

        Terkuin,
        Elina
        Suomi24

        Eipä toimi vieläkään..
        Koitin ottaa yhteyttä sähäril ja sanottiin vain samaa.


    • en ole nörtti

      tyhjennät tämän sivuston evästeet tai sallit kolmannen osapuolen evästeet. Jos ongelma ei korjaannu, se saattaa johtua palvelimen määrityksistä eikä tietokoneestasi.
      Seuraavassa on joitakin ehdotuksia:
      Päivitä tämä sivu myöhemmin.
      Lisätietoja ongelmasta.
      Virhe 310 (net::ERR_TOO_MANY_REDIRECTS): Uudelleenohjauksia oli liian monta.

      mitähän tämä tarkoittaa kun tuli näytölle yrittäessäni treffi palstalle.

      • Hei,

        Kiitos ilmoittamastasi virhetilasta. Tämä ongelma otettiin heti raportoimisesi jälkeen työn alle ja se on nyt korjattu.

        Kannattaa tosiaan kirjautua ulos ja kokeilla nyt tuota, ei pitäisi enää ilmetä kenelläkään. Jos kuitenkin havaitsette ongelmia vielä, niin ilmoitelkaa meille.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


    • jumittaa tietysti

      Ei pysty muokkaan profiilin sivuja.. kun painaa että tallenna niin siihen jumitti ja koko sivu menee vaan himmeeks!! Että "hyvin" näkyy toimivan taas toikin...

      • jumittaa tietysti

        Ja nyt sitten kun sain vihdoin tuskalla ja vaivalla muokattua kaikki ja yritin kirjautua toisen kerran sisään, niin väittää että mitään profiilia ei oo olemassakaan!!? Hohhoijjaa...

        " 500
        Internal Server Error
        Häh?! Mitä tapahtui?

        Täällä ei ole mitään eikä ketään.

        Vaan eipä hätää, ota uusi startti hakupalvelusta ja löydä parempaa seuraa.
        Hakuun "

        No empä taida tehdä uuttakaan profiilia enää jos ei ala löytyyn..


    • sepi k

      Olipa hyvä uudistus juu. Keskustelukumppani kadonnut ja kaikki jumittaa et kiitti vaan paljon. Epäkäytännöllinen vielä käyttääkin. Pitääkö kaikki pilata??

    • ???

      Milloin sinne pääsee? Minulla edelleen vain "päivitys käynnissä"...

    • Nyt kun palvelu on julkaistu, pari huomiota:

      Hakukriteereissä on oletuksena mm. pituus 400cm. Onkohan palvelun käyttäjissä paljonkin yli 3 metrisiä ihmisiä?

      Olisin kaivannut hakukriteereihin mm. horoskooppia. Sitä ei näytä olevan.

      Eikö pitänyt tulla jokin kiinnostuksen kohteiden mukainen haku myös? Missä se on?

      Linkit normaaliin suomi24 -palveluun takaisin voisi olla myös yläreunassa eikä sivun pohjalla.

      • Terve @marc.tre,

        Kiitos hyvästä ja asiallisesta palautteestasi. Pistämme korvan taakse. Otamme mielellämme vastaan tällaista palautetta, jos tulee vielä muuta mieleen.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


      • Jusa

        Mä olisin toivonut, että voisi hakea vaikkapa omalta vähän kaupunkia laajemmalta alueelta, kuten esim. Päijät-Häme. Nykyisessä haussa voi kyllä hakea Uudesta Seelannista, harmi vaan ettei kukaan sieltä ole sattunut tekemään profiilia.


    • muutos huonompaan

      Miksi IHMEESSÄ poistitte kirjautuneena nyt- ja kirjautuneena viimeksi - toiminnot, varsinkin jos poistatte nykyään 2 viikkoa vanhemmat viestit, eikä viestien näkyminen perustu enää lukumäärään? Entä jos ihminen on esim. lomalla, pitääkö tässä ruveta spämmäämään yhteydenottoviestillä parin viikon välein, jos vastausta ei kuulu, koska oma viesti on voinut kadota eikä asiaa voi tarkistaa kun ei näe koska kys. hlö on viimeksi kirjautunut?

      Täysin naurettavaa. Uudistuksenne on tehnyt palvelusta epäkäytännöllisen ja epäselvän. Tulee näkymään käyttäjäkatona, onneksi olkoon vaan.

    • Ihan peestä...

      Uudistus on TÄYSI SUSI! Nyt tuo treffit osio on sekava, huonosti ja hitaasti toimiva. Sen ymmärrän että tuolla yritetään varmaan lisätä maksavia käyttäjiä, mut eikö ois voinu sen vanhan ulkoasun yms säilyttää kun toimi sutjakkaasti ja oli selkeä käyttää? Suoraan sanottuna pännii toi uusi...

    • muutos huonompaan

      Ihmettelen myös, missä ihmeen järjestyksessä viestit inboksissa oikein ovat? Miksi ette ole laittaneet niitä loogiseen ja luonnolliseen saapumis-tai aikajärjestykseen, uusimmat ensin, vaan aivan sikinsokin?

      Palvelu on nyt todella vaikea ja epäselvä käyttää. Harmittaa, kun lupaava yhteys kiinnostavaan ihmiseen vaikuttaa katkenneen eikä muita yhteystietoja ehditty vaihtaa. Huonosti toteutettu, huonosti suunniteltu, huonosti tiedotettu.

    • anskum3

      ei voi viestitellä kuin 5 profiilin kans/päivä = Ihan vtun typerää. Olen itse sen verran mukava, että haluan vastata kaikille jotain, vaikkei tyyppi olisikaan mun makuun. Mun mielestä on ihan asiallista kuiten jotain vastata, nyt enää sitä ei voi tehdä. Mulle voi tulla niin monta viestii / pv, että jos niille kaikille vastaisin, niin joutuisin maksaan ja periaatteesta en maksa yhdestäkään treffipalstasta. Mut perseestä!!!

    • Voi, voi,

      Voi hitto minkä menitte tekemään..vanha oli paljon selkeämpi !!!!

      • kktf

        Käyttäjien mielipide on että uudistus on epäonnistunut, kuten sinäkin kerrot. Silti tänne joku "robotti" lisäilee noita miinuksia viesteihin joissa kerrotaan käyttäjien antama palaute. Aika outoa minusta.
        Niin, minunkin mielestä uudistus on siis :-(


    • nugets

      Nyt on sitten nopeuden ja käytettävyyden kustannuksella tehty "modernit" sivut. Myönnettäköön, että vanhoissakin oli puutteensa, mutta aika pienillä muutoksilla niistä olisi saatu paremmat. Nykyiset on vähän liian dynaamiset minun makuun.

    • Ei_näin

      En tiedä kuka on tuon kyseisen käyttöliittymän suunnitellut koko viesti järjestelmään.
      Vaikka kyseinen homma onkin javalla tehty niin minkä hel.vetin takia on jätetty pois kaikki perustoiminnot, jotka ovat nykyään arkipäivää (Viestien järjestäminen ajan,lähettäjän yms mukaan), Lisäksi viestin poistamiseksi tai piilottamiseksi käyttöliittymä tehty päin vittua suoraan sanottuna. Etenkin jos tuo viestiketju on pitkä niin tuo java koodi ei toimi pätkääkään. Mutta kaiketi tällä viestien muutoksella yritätte päästää niistä hauskoista vanhoista bugeista vanhassa järjestelmässä jotka sallivat kaikkien viestien lukemisen vaikka ei olisikaan ollut treffiplus käyttäjä. Suosittelisin vahvasti palkkaamaan asiantuntijat tekemään toimivat sivut ennen kuin räpeltämään tällaista ammattikoululaisen tekemää paskaa... hinta ei aina kerro laatua...

    • Mää ja tappara mies.

      Täytyy sanoa et uudistunut treffit on sieltä ja syvältä,edellinen oli paljon helppo käyttöisempi.. kyl ottaa päähän.

    • prosentteja

      Toivoisin ylläpidolta n. viikon kuluttua prosetteina mitä uudistuksesta on pidetty/ei pidetty...taitaa vaan mennä miinuspuolelle, joten uskallatteko kertoa ?

    • s24-laatu

      Tällä verkkosivulla on uudelleenohjaussilmukka


      Verkkosivu osoitteessa http://treffit.suomi24.fi/site/login aiheutti liian monta uudelleenohjausta. Ongelma saattaa korjaantua, jos tyhjennät tämän sivuston evästeet tai sallit kolmannen osapuolen evästeet. Jos ongelma ei korjaannu, se saattaa johtua palvelimen määrityksistä eikä tietokoneestasi.


      S24:llä vika, korjausta odotellessa...

    • Todella huonosti toimii :D viestejä näyttää olevan montasataa, mutta kun klikkaa viestiä se on tyhjä. viesti ruudusta ei pääse kätevästi poiskaan

    • Viestit EI TOIMI!!

      Muuten minusta oli mukava saada uudistus, mutta tuo viesti juttuhan on ihan järjetön!! Miksi näkyy viestejä, jotka olen JO poistanut?? Tai miksi siellä on ihmisiä, joiden kanssa en ole keskustellut?? Se, että ne on yhden viestin joskus mulle lähettänyt, niin ei tosiaan tarkoita, että haluan nähdä niitä minun viesteissä. Otan mielummin takaisin ne 20, jotka on järjestyksessä, kun tuon sekasorron!! Yritin poistaa viesteistä keskuteluja ylimääräisten ihmisten kanssa, mutta huomasin niiden siirtyvän vain jonon loppuun, eli niitä ei edes pysty poistamaan vai???

    • jeps joo

      Ja alhaalla......

    • hmm---

      Osa viesteistä puuttuu vielä, kuten sivulla lukeekin. Tietenkin nämä viestit ovat juuri niiltä mielenkiintoisimmilta naisilta, joiden kanssa olen kirjoitellut. No, kunhan ne palautuvat vielä niin en valita. Muuten näyttää oikein hyvältä, toki vie aikansa tottua uuteen käyttöliittymään.

      • Heippa,

        Kiitos palautteestasi. Treffailun iloa sinulle!

        Terkuin,
        Elina
        Suomi24


    • tätä taas

      On tuskasen hidas. Välillä jumittaa koko selaimen. Viesti-ikkunan lataaminen esim. kestää noin 40s - 2min.

    • kohta ent.käyt.

      Tossa ei todellakaan mitään järkee, että ollaan palautettu myös ne viestit, jotka käyttäjä on jo poistanut! Mua ei todellakaan kiinnosta, mitä viestejä olen saanut marraskuun eka päivä vuonna 2012, mä haluaisin nähdä ne viestit, jotka olen saanut tammikuun 2013 aikana ja niitä ei näy ollenkaan!

    • Pari kysymystä

      Kuinka pääsen korjaamaan oman horoskooppimerkkini oikeaksi? Se on ilmeisesti kaikilla päivitetty päin helvettiä.
      Kuinka nyt löytyvät ne profiilit, jotka ovat parhaillaan kirjautuneina? Viimeksi sisään kirjautuneet kertoo vain sen että on kirjauduttu sisään, mutta ei sitä onko enää paikalla.

    • joo, jos nyt jää tämmöiseksi niin eipä kiinnosta pyöriä täällä enään..ei ole minun makuuni yhtään tämä uudistus..

    • Ei kyllä hyvää päivää tän uudistuksen kanssa!

      MINKÄ IHMEEN TAKIA PITÄÄ MUUTTAA SIMPPELIÄ JA TOIMIVAA SYSTEEEMIÄ?!?!!?!? V***U TEIDÄN KANSSA OIKEESTI...

      Tää uudistus ei todellakaan oo hyvä juttu! VANHA TAKAS :P
      Ja miksi viestin lähetys ikkunaa ei saa ISOMMAKSI vedettyä??? Siihen rivin kokoiseen tilaanko pitäisi sivuttais suunnassa raapustaa viestiä vai???

      OLISI VOINUT JULKAISTA EDES TOIMIVAN FOORUMIN EIKÄ TAAAS KESKENERÄISTÄ!

      • Tunnen muijas.

        Sanoo vittu mies joka on PARISUHTEESSA!?!?! Jumalauta.


    • Kehitystä ja parannuksia? ! ja vitut! Tää oli tässä!

      • deitti muualta

        samaa mieltä olen,kyllä haukkasivat sivun ylläpitäjät koko "hatullisen.
        Ei epäselvempää sivustoa voi olla.Kun vertaa muihin deitteihin,aivan kivikaudelta.
        Niinkuin tuolla aikasemmin joku sanoi"miksi hyvin toimivaa juttua pitää väkisin muuttaa.Siinäpä teille pureksittavaa,suomi24 porukka.


    • kiitti vaan

      Kiva kiva... kaikki POISTETUT viestit on tallessa uudessa palvelussa ja kaikka SÄÄSTETYT ja vastausta odottaneet poistuneet. Kiitti h***tisti teille. Suoraan sanottuna v****taa tälläinen päivittäminen.

    • yllättynyt

      treffi24.fi palvelun päivitys näyttää olevan poikkeuksellisen epäonnistuntu joita olen nähnyt. Uusi ulkoasu on kömpelö, epäloogisesti toimiva ja sisältö hämmästyttävän raskas. Osaltani palvelu jää väliin ja pitää katsoa vaihtoehtoja - harmi kun aiempi konsepti oli aivan hyvä. Todennäköisesti uudistus on tehty kovin harrastelijavetoisesti joihin liittyy erittäin suuria riskejä. Onneksi ko. palvelun toimimattomuudesta ei todellisuudessa aiheudu taloudellisia vahinkoja vaan ainoastaan harmia entisille tyytyväisille käyttäjille.
      Hyvää jatkoa...

      • Heippa,

        Harrastelijavetoisesti siinä mielessä, että uudistus on tehty käyttäjien palautteen perusteella. Mutta kyllä palvelun tekijät ovat ihan ammattilaisia. Olisi kyllä hirveän näppärää, jos ihmiset harrastuspohjalta haluaisivat tulla koodaamaan meille! Ilmoittautumisia vastaanotetaan. :)

        Terkuin,
        Elina
        Suomi24


      • ihmettelen3
        suomi24 kirjoitti:

        Heippa,

        Harrastelijavetoisesti siinä mielessä, että uudistus on tehty käyttäjien palautteen perusteella. Mutta kyllä palvelun tekijät ovat ihan ammattilaisia. Olisi kyllä hirveän näppärää, jos ihmiset harrastuspohjalta haluaisivat tulla koodaamaan meille! Ilmoittautumisia vastaanotetaan. :)

        Terkuin,
        Elina
        Suomi24

        Nyt Elina menee hippasen paksuksi nuo sinunkin viranpuolesta annetut vastauksesi. Ihanko oikeasti laitat meidän käyttäjien eli Suomi24-sivuston asiakkaiden omaksi syyksi, että te olette muuttaneet ihan hyvin toimineen sivuston huonoksi, kankeaksi, puutteellisesti toimivaksi ja rumaksi viritelmäksi? Ihanko oikeasti tällaistako sivustoa me käyttäjät olemme toivoneet? Sinuna en kehtaisi mainostaa uudistettua treffi-sivustoanne hienoksi ja helppokäyttöiseksi. Käytännössä sivustossa ei tämän illan testaamisen perusteella tunnu toimivan oikein mikään ja sivuston ulkoasu ja käyttöliittymä ovat todella rumia ja vaikeaselkoisia. Deittailu ei todellakaan ole mikään ilo tämän sivuston kanssa, pikemminkin deittailu on täysin mahdotonta. Harmi, että olette tällaista roskaa menneet palvelun ammattitekijöiltä tilaamaan. Tosin en kutsuisi palveluksi mitään tällaista, mikä ei toimi. Ja todella epäammattimaista on sälyttää vastuu virheestänne asiakkaillenne. Monessa muussa firmassa tuollaisesta saisi jo potkut.


      • tirr
        suomi24 kirjoitti:

        Heippa,

        Harrastelijavetoisesti siinä mielessä, että uudistus on tehty käyttäjien palautteen perusteella. Mutta kyllä palvelun tekijät ovat ihan ammattilaisia. Olisi kyllä hirveän näppärää, jos ihmiset harrastuspohjalta haluaisivat tulla koodaamaan meille! Ilmoittautumisia vastaanotetaan. :)

        Terkuin,
        Elina
        Suomi24

        Kovaa menoa Elina, peukuta vaan omia vastauksia! Ja muista vielä peukuttaa alas negatiiviset kommentit!!


      • epäilmainen pro
        suomi24 kirjoitti:

        Heippa,

        Harrastelijavetoisesti siinä mielessä, että uudistus on tehty käyttäjien palautteen perusteella. Mutta kyllä palvelun tekijät ovat ihan ammattilaisia. Olisi kyllä hirveän näppärää, jos ihmiset harrastuspohjalta haluaisivat tulla koodaamaan meille! Ilmoittautumisia vastaanotetaan. :)

        Terkuin,
        Elina
        Suomi24

        Hyvä Elina,

        ammattilaiseksi ei ketään tee kyky koodata. Koodauskyky ei kerro ihmisen ammatillisesta pätevyydestä kovinkaan paljon.

        Ammattimainen ohjelmistotuotanto vaatii seurakseen muun muassa menestyksekkään käyttäjävaatimusten hallinnan, käyttöönoton ja jalkautuksen haluttuun käyttäjäkuntaan. Edellisissä te olette amatöörejä. Tässä kommentissani jätän nyt huomiotta muut puutteet toiminnassanne.

        Käyttäjävaatimusten käsittelyssä teillä on unohtunut yksi aivan perusasia. Käyttäjät eivät osaa kertoa, mitä ominaisuuksia haluatte säilytettävän, ellei heiltä erikseen ja huolellisesti kysy, mitkä ominaisuudet haluatte säilyttää. Te kysyitte (muistaakseni) vain kehitysehdotuksia. Siis asioita, joita halutaan muuttaa.

        Jokainen normikäyttäjä olettaa automaattisesti itsestäänselvyyksien säilyvän tai nykypäivän normien, kuten viestien sorttaamisen, valikoissa olevien vaihtoehtojen ja rajattoman oikeuden lähettää viestejä olevan osa palvelua. Miten kenellekään olisi voinut edes tulla mielen neronleimauksenne rajoittaa viestien lähettämistä tai jättää pois mahdollisuus järjestellä viestejä tai hakutuloksia? Entä kuinka käyttäjät olisivat voineet ennakoida entistä vaikeamman käytettävyyden?

        Nyt ihmiset eivät voi kohteliaasti ilmoittaa, ettei viestin lähettäjä ole kiinnostava. Jätetään ihmiset roikkumaan epätietoisuuteen ja turhautumiseensa. Lisäksi hakukriteerien asettaminen vaatii nykyään enemmän klikkauksia kuin ennen. Varmasti parantaa käyttäjäkokemusta, vai mitä? Kai teille sentään on opetettu, mikä merkitys on käyttäjäkokemuksella palvelun käyttöasteeseen?

        Käyttöönotossa mokasitte jo kertaalleen. Tekninen muutoshallinta ja testaus on selvästi jätetty asianmukaisesti hoitamatta. En edes viitsi pureutua tähän. Mahdollisuuksia mokata tämä on liian paljon. Ammattilaiset eivät mokaa näin. Kummassa mätti? Halusiko johto oikoa aikataulun nopeuttamiseksi vai eikö teillä vain ole tästä riittävästi osaamista?

        Jalkautus taas... Luuletteko todella, että tapanne viestiä yksittäisille asiakkaille oli riittävä? Tyypillisesti projekteissa viestistään n. 20% määrästä, mikä todellisuudessa pitäisi viestiä. Juuri näin teitte. Ammattilaiset olisivat tihentäneet tiedotusta H-hetken lähestyessä, eivätkä jättäneet melkein kuukauden gäppiä. "kerrottiin me kuukausi sitten". Joo-o... Kuules, Elina, se ei aivan riitä.

        Vinkiksi, että tiedotuskanavia ja menetelmiä on muitakin kuin sähköposti. Erityisesti, kun teidän olisi pitänyt ymmärtää, etteivät ihmiset yleensä laita ilmaispalveluihin sitä aktiivisesti seurattua postiaan.

        Te jätitte siis hoitamatta massoille suunnatun viestinnän. Teidän olisi pitänyt jakaa käyttäjänne sidosryhmiin, joiden perusteella olisitte voineet suunnitella viestinnän oikein. Menemättä käyttäjänäkökulmaa syvemmälle (todennäköisesti olette sössineet sisäsenkin sidosryhmien hallinnan) teidän olisi pitänyt luokitella käyttäjät vähintäänkin seuraavasti:
        - aktiiviset treffikäyttäjät
        - sähköpostitilin aktiiviset käyttäjät
        - profiili piilotettuna -käyttäjät
        - sähköpostia harvoin tai ei ollenkaan käyttävät käyttäjät
        jne.

        Olisitte hyvin nopeasti havainneet, että teillä on pari ongelmakohtaa käyttäjissänne ja olisitte voineet hoitaa tiedotuksen heidänkin osaltaan oikein. Sen sijaan te epäonnistuitte aktiivikäyttäjienkin tiedotuksessa. Massoille asian huomionti, ohjeet ja opastukset on tehtävä äärimmäisen yksinkertaiseksi. Miten se voikin olla teille niin vaikeaa?

        Kyllä, voin harkita tulevani laittamaan toimintanne kuntoon kokonaisuutena. Tosin IT-projektien, ohjelmistotuotannon ja -liiketoiminnan, operatiivisen johtamisen sekä muutosjohtamisen ammattilaisena en ole ilmainen. En edes halpa.


      • epäilmainen pro
        epäilmainen pro kirjoitti:

        Hyvä Elina,

        ammattilaiseksi ei ketään tee kyky koodata. Koodauskyky ei kerro ihmisen ammatillisesta pätevyydestä kovinkaan paljon.

        Ammattimainen ohjelmistotuotanto vaatii seurakseen muun muassa menestyksekkään käyttäjävaatimusten hallinnan, käyttöönoton ja jalkautuksen haluttuun käyttäjäkuntaan. Edellisissä te olette amatöörejä. Tässä kommentissani jätän nyt huomiotta muut puutteet toiminnassanne.

        Käyttäjävaatimusten käsittelyssä teillä on unohtunut yksi aivan perusasia. Käyttäjät eivät osaa kertoa, mitä ominaisuuksia haluatte säilytettävän, ellei heiltä erikseen ja huolellisesti kysy, mitkä ominaisuudet haluatte säilyttää. Te kysyitte (muistaakseni) vain kehitysehdotuksia. Siis asioita, joita halutaan muuttaa.

        Jokainen normikäyttäjä olettaa automaattisesti itsestäänselvyyksien säilyvän tai nykypäivän normien, kuten viestien sorttaamisen, valikoissa olevien vaihtoehtojen ja rajattoman oikeuden lähettää viestejä olevan osa palvelua. Miten kenellekään olisi voinut edes tulla mielen neronleimauksenne rajoittaa viestien lähettämistä tai jättää pois mahdollisuus järjestellä viestejä tai hakutuloksia? Entä kuinka käyttäjät olisivat voineet ennakoida entistä vaikeamman käytettävyyden?

        Nyt ihmiset eivät voi kohteliaasti ilmoittaa, ettei viestin lähettäjä ole kiinnostava. Jätetään ihmiset roikkumaan epätietoisuuteen ja turhautumiseensa. Lisäksi hakukriteerien asettaminen vaatii nykyään enemmän klikkauksia kuin ennen. Varmasti parantaa käyttäjäkokemusta, vai mitä? Kai teille sentään on opetettu, mikä merkitys on käyttäjäkokemuksella palvelun käyttöasteeseen?

        Käyttöönotossa mokasitte jo kertaalleen. Tekninen muutoshallinta ja testaus on selvästi jätetty asianmukaisesti hoitamatta. En edes viitsi pureutua tähän. Mahdollisuuksia mokata tämä on liian paljon. Ammattilaiset eivät mokaa näin. Kummassa mätti? Halusiko johto oikoa aikataulun nopeuttamiseksi vai eikö teillä vain ole tästä riittävästi osaamista?

        Jalkautus taas... Luuletteko todella, että tapanne viestiä yksittäisille asiakkaille oli riittävä? Tyypillisesti projekteissa viestistään n. 20% määrästä, mikä todellisuudessa pitäisi viestiä. Juuri näin teitte. Ammattilaiset olisivat tihentäneet tiedotusta H-hetken lähestyessä, eivätkä jättäneet melkein kuukauden gäppiä. "kerrottiin me kuukausi sitten". Joo-o... Kuules, Elina, se ei aivan riitä.

        Vinkiksi, että tiedotuskanavia ja menetelmiä on muitakin kuin sähköposti. Erityisesti, kun teidän olisi pitänyt ymmärtää, etteivät ihmiset yleensä laita ilmaispalveluihin sitä aktiivisesti seurattua postiaan.

        Te jätitte siis hoitamatta massoille suunnatun viestinnän. Teidän olisi pitänyt jakaa käyttäjänne sidosryhmiin, joiden perusteella olisitte voineet suunnitella viestinnän oikein. Menemättä käyttäjänäkökulmaa syvemmälle (todennäköisesti olette sössineet sisäsenkin sidosryhmien hallinnan) teidän olisi pitänyt luokitella käyttäjät vähintäänkin seuraavasti:
        - aktiiviset treffikäyttäjät
        - sähköpostitilin aktiiviset käyttäjät
        - profiili piilotettuna -käyttäjät
        - sähköpostia harvoin tai ei ollenkaan käyttävät käyttäjät
        jne.

        Olisitte hyvin nopeasti havainneet, että teillä on pari ongelmakohtaa käyttäjissänne ja olisitte voineet hoitaa tiedotuksen heidänkin osaltaan oikein. Sen sijaan te epäonnistuitte aktiivikäyttäjienkin tiedotuksessa. Massoille asian huomionti, ohjeet ja opastukset on tehtävä äärimmäisen yksinkertaiseksi. Miten se voikin olla teille niin vaikeaa?

        Kyllä, voin harkita tulevani laittamaan toimintanne kuntoon kokonaisuutena. Tosin IT-projektien, ohjelmistotuotannon ja -liiketoiminnan, operatiivisen johtamisen sekä muutosjohtamisen ammattilaisena en ole ilmainen. En edes halpa.

        Täydennykeksi vielä. Kyllä, huomasin muutkin viestintäyrityksenne. Ne eivät silti ole riittäviä.

        Tulevaisuuden opiksi vielä. Yksi tärkeimmistä asoista palveluliiketoiminnassa on odotuksien hallinta. Mikäli sitä ei osaa, on mitä todennäköisimmin edessä tyytymättöämiä asiakkaita.

        Aivan kuten teille on nyt käynyt. Tämä tilanne ei valitettavasti mene normaalissa rajoissa olevan muutosvastarinnan piikkiin. Eikä varsinkaan hallitun muutosvastarinnan rajoihin.


    • k_p_x

      löydettyjä bugeja uudesta versiosta:

      Ainakin itseltä hävinnyt kaupunki omista tiedoista

      Tietokannat menneet kenties sekaisin, sillä on lilmestynyt aivan älyttömästi lisää ihmisiä ihan yhtäkkiä ja ainakin yhden tuntemani henkilön jo POISTETUT profiilit ovat palautuneet takaisin aktiiviseksi.. Tulee vaan soumi24:lle paskaa niskaan, jos jonkun parisuhde kaatuu teidän takia, kun on poistetut profiilit tulleet takaisin aktiivisiksi.. ja tuo tuttuni palautunut profiili on poistettu, ei piilotettu...

      Jos kirjoitan jollekin viestin, näkyy omissa viesteissä että olisi saapunut viesti, eli tuonne ylös tulee ilmoitus että olisi viesti.. Mitä hittoa mä teen sillä tiedolla että olen viestin lähettänyt...

      Sitten nämä palautetut viestit.. Mitä hittoa mä teen tyhjillä viestiketjuilla, jotka olen jo ed version aikana poistanut aikoja sitten.. ja kun poistin noita viestiketjuja, niin nehän olivat tulleet takaisin näkyviiin silti uudestaan...

      Tilastot eivät voi pitää millään paikkaansa.. Olen muka lähettänyt 15 viestiä ja saanut 95 viestiä.. yeah right...



      Kokonaisuudessaan hieman sekava sivusto ja saa ainakin itseni harkitsemaan profiilin poistoa...

    • Voisiko ylläpito vastata usean kommentoijan esittämään kritiikkiin poistettujen viestien löytymisestä ja säästettyjen viestien katoamisesta? Miksi näin, kun ilmoitettiin, että viestit säilyy? Vastausta odottaen.

    • EI TOIMI

      Palauttakaa vanha ja tehkää kunnolla jos jotain teette!

    • E-kontakti, suosittelen! Tavataan siellä!

      • MNiini

        Aivan samaa mieltä! E-kontakti helppo ja selkeä. Poistin oman profiilini suomi24:stä enkä palaa siihen!


    • tirr

      Ketähän vatipäitä nämä suomi24 treffipalvelun kehittäjät oikein on kuunnelleet? Miksi mentiin takaisin 1998 luvulle?

    • Pettynyt käyttäjä

      Kertokaa MIKSI minulla ei näy muutamia tammikuun 2013 aikana tulleita viestejä ollenkaan? Ovatko viestit nyt hävinneet lopullisesti?

      Yleisesti ottaen päivitys on muutenkin todella tökerösti toteutettu ja sivusto pyörii paljon raskaammin kuin vanha (mielestäni hyvin toteutettu).

      Vanha viisaus sanoo "ehjää ei pidä korjata"

    • yjsnfeiu

      "...voit nyt tutustua entistä nykyaikaisempaan ja helppokäyttöisempään palveluun..." Mikä vitsi :D Uusimmat viestit eivät näy, poistetut sen sijaan kyllä, öh.... Ja profiileja hakiessa olisi varsin kätevää entiseen tapaan nähdä sen ilmoituksen alku, ei pelkkää nimimerkkiä.

    • k_p_x

      Aika ovelaa toimintaa myös tämä että kirjoitinpa 5:lle eri ihmiselle ja sitten sain viestin naiselta, jonka kanssa olen aiemmin kirjoitellut, mutta enpä voinutkaan sitten hänelle mitään vastata, ellen sitten maksa suomi24:lle euroja, jotta rajoitteet poistuvat.. Luuletteko että kukaan hullu maksaa juuri tällä hetkellä näin epävakaasti toimisvasta palvelusta, tuskinpa...

    • Ilmaiskäyttäjä nr.23

      Tässähän selvästi koitetaan saada lisää maksavia asiakkaita, sillä ilmaiskäyttäjien ominaisuuksia karsittiin todella rajusti, kuvottavaa toimintaa, nyt tuo on käytännössä käyttökelvoton ellet maksa. Loppui tämän palvelun käyttö sitten tähän.

    • tirr

      Taitaa jäädä suomi24 treffiltä dinerot saamatta :D E-kontaktihan tässä alkaa sitä rahaa tekemään, se sentään on hyvä treffi palvelu, suosittelen!

    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      EDELLEEN KAIPAILEN NIITÄ TÄMÄN KUUN AIKANA SAATUJA VIESTEJÄNI!!!

    • ihan.ihmeissään

      Joo, ihan ihme systeemi on tosiaan tää uusi.... ja ilmeisesti tarkoittaa, ettei voi edes "koittaa kepillä jäätä" kun vaan viiden kanssa saa kirjoitell samana päivänä? Ainakin itse miehenä joudun (joo olen huono suustani...en osaa puhuu naisia pyörryksiin) kirjoittamaan viestin monelle naiselle, ennenkuin kukaan edes vastaa, eli nyt sitten pitää vaan kiltisti odotelle seuraavaan päivään, ennenkuin pääsee "jatkamaan matkaa" kun en jaksa ainakaan monologia harrastaa ihan kauhean pitkään?

      Ja tosiaan olisi mukavampi vanhaan tapaan nähdä jo profiilia tarkiastaessa, mitä ihminen kirjoittelee.... se monasti jo riittää ko. ihmisen kohdalla

      VANHA SYSTEEMI TAKAISIN; KIITOS!

    • pöh

      Ei kyllä tosiaan ole tuo uusien viestien lukeminen mitenkään erityisen hyvin toteutettu oli asialla sitten mitä tahansa ammattilaisia. Hyvin sekavan näköistä. Miksi siinä ei voisi olla suurinpiirtein sama ulkonäkö kuin vanhassa, jolloin uusimmat viestit näkyisivät listassa jne.

      Muutenkin sivuston ulkonäkö ei ole sieltä parhaasta päästä toimivuudesta puhumattakaan.

      • Anna mun kaikki kest

        Jos minä olisin tämän sivustouudistuksen tekijä, en todellakaan kehtaisi kutsua itseäni ammattilaiseksi. Huh huh, mitä shaibaa. Vai olisiko niin, että ammattitaito onkin puuttunut sivuston tilaajalta....?


    • joopa4

      Hyvästi Suomi24 Treffit!!

    • Rahastuksen makua!

      Vanha S24 treffit takaisin jos ei parempaa "nykyaikaista ja helppokäyttöistä" saada aikaiseksi.

    • U_K_K

      Entistä presidenttiä siteeraten: Saatanan tunarit!

    • itkut1

      Miksi ei enää näy ja erottuu on-line ja off-line käyttäjiä... se oli olennainen ominaisuus...

    • joopa4

      Onko hyviä ehdotuksia vaihtoehtoiselle palvelulle? Joku tuossa heitti jo e-kontaktin, kokemuksia siitä?

      • miksi maksaa


      • hiljasia on..
        katriina-66 kirjoitti:

        Onko noi hyviä?

        Paljon siellä näkyy profiileja olevan mutta valitettavan vähän yhteydenottoja.. jospa sitten vilkastuis jos väkee siirtys täältä sinnekin.


    • mölli

      No voi jeesus tuota käyttistä. Tarkemmin sanottuna; En ole enää tässä 2000-luvulla törmännyt toiseen webmail/viestittelypalveluun, joka olisi yhtä kömpelö ja sekavan näköinen. Kyllähän esim. Hotmailkin näyttää uudessa saapuneessa viestissä sen aikaisemman viestiketjun vastauksineen (kuten varmaan muutkin s-postiohjelmat, mutta erotuksena ensinnäkin se uusi viesti/kirjoitus näkyy selvästi ja on aina Päällimmäisenä.
      Mites tuota edes tajuaa, että onko uusi viesti tullut, kun nuo näkyvät nyt noin kummallisesti. Olisiko ollut liikaa pyydetty, jos siinä vain lukisi 1 tai 2 uutta viestiä saapunut tjs. ja sitten ne näkyisivät viestilistassa lihavoituina tai muuten korostetusti, kuten vanhassa järjestelmässä. Toivottavasti tähän tulee joku muutos.

      Lisäksi, kun painaa enteriä tehdäkseen esim. uuden kappaleen niin sepäs lähetääkin viestin. Siinä on lähettämistä varten se oma nappinsa. Sitä voi ihan hyvin käyttää. Jääköön enter tekstin muokkaamiseen.

      Ja ulkonäkö on todella masentava. Ulkona on tummaa ja harmaata, ja niin on treffienkin puolella. Ei sitten vaaleat sävyt kelvanneet. Tosin nythän se o nihan sama, kun koko pulju on muutoinkin taas jumissa.

      Ehkä toiseen palveluun siirtyminen olisikin hyvä idea.

    • dissapointed

      tod. huono, sekava, hidas ja vaikea

    • Toiveikas

      Hei ihan oikeesti, miten ihmeessä voitte julkaista tällaisen keskeneräisen, bugisen, jumittavan, ruman, epäloogisen ja yksinkertaisesti toimimattoman sivuston?! Kaikkien älynväläysten äiti on se, että hakuvalikkoon on tallennettu kaikki mahdolliset maailman maat, mutta esim. Uudeltamaalta ei ole mahdollista hakea. Siis ihan oikeasti mä ajattelinkin etsiä kumppania Ugandasta! Voi jösses Suomi24, ette voi olla tosissanne. Ja tosiaan yksi treffipalveluiden perusjuttuja on nähdä ketkä profiilit on online ja offline, se on vain unohtunut teiltä uudistajilta onhan!? Noista viestitoiminnoista ei edes jaksa nyt jauhaa, tehän koodaatte viestisydeemit toimiviksi, koodaattehan!?

    • tirr

      huvittavaa on se, että joku jaksaa painaa kaikkien valittajien peukaloa alaspäin :D ehkä se on vaan ylläpidon oma pieni "tekosyy" saada kaikki negatiiviset kommentit poistettua!

      • Heippaaaa

        Kertoo hyvin millaisella työmoraalilla nämä Suomi24:n lapsukaiset tällä sivustolla toimivat. Kaikki ylläpidon viestit plussaa satoja. Kaikki kritisoijat miinusta satoja. Hyvä meininki, jatkakaa valitsemallanne linjalla, minä otan tältä palstalta hatkat!


      • Koomikko666
        Heippaaaa kirjoitti:

        Kertoo hyvin millaisella työmoraalilla nämä Suomi24:n lapsukaiset tällä sivustolla toimivat. Kaikki ylläpidon viestit plussaa satoja. Kaikki kritisoijat miinusta satoja. Hyvä meininki, jatkakaa valitsemallanne linjalla, minä otan tältä palstalta hatkat!

        Heh, tsiigatkaapa noita miinuksia tuossa ylläolevan viestin kulmassa ja kohta varmaan tässäkin. Varsinaisia humoristeja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Tattis_ja_näkemiin

      Sain oikein mukavan viestin profiilini..."tilisi on jäädytetty ASIATTOMAN sisällön vuoksi"

      Jaahas...oma naama, ei seksin hakua, ei rasismia. Kerron mistä pidän ja millainen olen. Sisältö siis asiaton. Millainen on asiallinen sisältö?

    • jep2451

      todella iso pettymys.

    • ONLINE

      Miten niin ei voi nähdä kuka on online, sehän on treffipalstojen perusjuttu. Voit ottaa yhteyttä niihin profiileihin, jotka ovat aktiivisia. Muuten voit lähettää viestin jollekin, joka on ollut palstalla joskus viime vuonna. Hei herätkää!!!!

    • Arvattavissa :(

      Perseelleen meni, eikä ollu yllätys! :(

    • Ihana Iines

      Miksi pitää korjata sellaista, mikä ei ollut rikki? Nyt tämä uudistus teki sivustosta hankalamman käyttää ja siitä puuttuu monia deittisivustoille tyypillisiä ominaisuuksia. Kaikenlisäksi sivujen väritys on synkkä ja ankea. Deittailun pitäisi olla helppoa, iloista ja innostavaa, teidän sivunne on suorastaan luotaantyöntävä. Ei varmaan mainostajatkaan tykkää, kun asiakkaat häipyvät kilpailijan sivuille.

    • Etsin yhä

      Toivottavasti bugit korjaantuu, nyt näyttää että viesteissä on tallessa juuri ne, jotka olen sieltä poistanut...

      Mutta todella epämiellyttävä yllätys oli se että viestit, jotka olin halunnut säästää, on tuhottu. Aikaisempi systeemi, siis että saapuneissa saattoi olla max. 20 viestiä oli huomattavasti parempi, eli käyttäjä pystyi itse määrittelemään mitkä viestit hän haluaa säilyttää, kuin tämä uusi, jossa automaattisesti tuhotaan yli 2 viikkoa vanhat viestit. Tällä varmastikin tavoitellaan muutosta palvelun käyttöön, siis että pitkiä taukoja ei kannata pitää, vaan että käyttäjä kirjautuu palveluun säännöllisesti. Yksi keino voisi olla perustaa treffejä varten s-postiosoite, johon pyytäisi yhteydenotot, ja jättäisi tämän treffin viestilaatikon oman arvoonsa.

      Valitettavasti en riemusta kiljahdellut kun näin uuden käyttöliittymän. Toisaalta, tämä on varmasti tehokas keino vähentää treffipalstalla roikkumista. :D Se voi toisaalta olla ihan hyväkin juttu. Olenkin jo ilmoittautunut tanssikurssille. :D

    • Ho_Ho

      Siis tätäkö varten on käytetty näin paljon aikaa?

      Ei tässä ole mitään uutta ja hyvää.

      Miten voi keskustella reaaliaikaisesti jos ei edes näe ketkä ovat online, ketkä offline.

      Toivottavasti kukaan ei saanut tästä palkkaa. Potkuja suosittelisin.

      Täytyy etsiä toinen palvelu ellei vanhaa ja toimivaa systeemiä palauteta.

    • Outovika

      JOs edellisessä versiossa profiili oli piilotettu niin nyt se klummitttelee eikä voi tehdä yhtään mitään - ei poistaa, eikä päiittää, ei mitään.

    • Diipadaapaliiba

      No niin, ei tainnut olla kovinkaan hyvä idea tämä uudistus. Toivottavasti bugit ovat vielä bugeja ja ne tullaan korjaamaan...? Vaikuttaa siltä, että Java on puutteellista ja tietokantojen siirrossa tiedot ovat menneet sekaisin. Poistettuja profiileja ja viestejä pompsahtelee esiin omia aikojaan. Viesti-ikkunat eivät toimi, mahtaakohan lähettäminenkään onnistua? Hakumoottori on epäkäytännöllinen. Alasvetovalikkoja ei enää ole, tietoja pitää kirjoittaa itse ja koodilla kestää aikansa tieto rekisteröidä. Ja kaikki tieto ei edes löydä pariaan profiilin tiedoista. Vanhoista toiminnallisuuksista on poistettu ne tärkeimmät eli mm. profiilin sissänkirjautumisen aika ja tila. Toivottavasti se palautetaan, koska ilman sitä palvelu on käytännössä käyttökelvoton. Profiilien teksteistä ei näy kuin osa, loput katoaa kolmen pisteen taakse. Onko tämä selain pohjainen ongelma? Profiilien tietojen asettelu on kökkö, monia hyväkin esimerkkejä löytyisi, kuten vaikka teidän vanha sivusto. Ainoastaan kuvien näyttäminen vaikuttaa javassa olevan näppärämpää. Tosin nyt niiden tallentaminen on hankalampaa, muttei mahdotonta. Uusista ominaisuuksista synkkausprosentii on vielä susi, koska esim. sadan prosentin matsauksen saa jo sillä että sukupuoli ja maa täsmää. Pituudet ja iät voivat olla mitä tahansa. Ehkäpä tämäkin viilataan vielä toimivaksi. Ihmetyttää vaan miksi pitää julkaista keskeneräine palvelu? Eikö näitä yleensä testata ensin? Nyt on selvästi julkaistu beta-versio.

    • Menetetty asiakas

      Tajuttoman käsittämätöntä tämä nykymeininki, että kaikki toimivatkin nettisivustot pitää pilata ja tehdä mahdottomaksi käyttää. Mitä ihmettä näille nykykoodareille oikein opetetaan ja ovatko työn tilaajat aivan aivottomia pönttöjä? No, jos Suomi24 ei enää halua asiakkaita treffeihinsä niin mikäs siinä.

      Äkkiseltään katsottuna ainakin maakunta-tasoinen haku ei toimi. Hakuprofiileja ei pysty enää tallentamaan. Profiileistä ei enää mistään näe, ovatko ne online vai offline ja milloin on viimeksi ollut kirjautuneena. Nämä ovat treffipalstoilla ihan perusjuttuja, mutta nyt suomi24 on ne sössinyt typerässä uudistuksessaan. Lisäksi joitakin toiminnallisuuksia on karsittu varmaan tietoisesti maksullisen paketin ostajien toivossa, kuten profiilissa vierailijoiden ja viestien näkyminen. Kaiken kaikkiaan tuo viestitoiminto ei toimi lainkaan tällä hetkellä, mutta olisiko se vielä sivun uutuuteen liittyvä koodi virhe?

    • tirr

      Eiku hei näitä brainfuckuppeja me kuulemma ite ollaan toivottu!!

      • Nyt ei tajuu

        Eiks tota sisäänkirjautumistietoa saa edes maksusta näkyviin? Mitä ihmettä!?!?


    • JEPJEP

      Jos etsit uusia tuttavuuksia, hauskaa treffiseuraa tai sitä oikeaa, nyt löydät!

      noin 100 000 aktiivikäyttäjän maksuton nettitreffipalvelu
      erittäin monipuoliset hakuominaisuudet
      tarkista toimiiko kemiat, viestittele kahden kesken, listaa suosikiksi...
      toimii sujuvasti myös mobiililaitteilla
      tehodeittaajille tarjolla maksullinen Treffit Plus -paketti

      • Pettynyt32

        Enää ei näy edes montako rekisteröitynyttä profiilia palvelussa tällä hetkellä on.
        Pari päivää sitten oli n. 100 000, paljonkohan mahtaa olla luku tänään?
        Rupesin ekaa kertaa harkitsemaan vakavasti palvelusta poistumista.

        Kadonneita ominaisuuksia:

        Tallennettu haku
        Online-profiilit
        Flirtit
        Haussa ei voi hakea enää "kirjautunut 1,2,3,5,7pv 2viikon sisällä, onlinessa jne"
        Vanhat viestit kadoksissa vaikka en niitä poistanut
        Hakutuloksissa otsikot ja pari ensimmäistä riviä profiilin sisällöstä poissa
        Plus-palvelun tilanneet eivät erotu joukosta enää niin selkeästi kuin aikaisemmat
        Chat

        Mitä tuli lisää?

        400cm pitkiä ihmisiä hakukriteereihin
        Kaikki maailman maat. Onkohan Pohjois-Koreakin, en huomannut tarkistaa?
        Sekavasti luettavat tiedot elämäntyylistä ja tottumuksista
        Epälooginen käyttö ja liikkuminen sivustolla
        Motto profiilin otsikkona
        5 vastaanottajaa päivässä
        Mainokset katosivat plus-palvelun käyttäjiltä, joskin sinkkuristeily on mielestäni mainos paffin logoineen.

        En viitsi ladella tähän kirosanoja sanoja sillä 5000 merkkiä tulisi nopeasti täyteen. Ja sitten odottelemaan kommentin poistamista asiattomana...?


      • pkrea
        Pettynyt32 kirjoitti:

        Enää ei näy edes montako rekisteröitynyttä profiilia palvelussa tällä hetkellä on.
        Pari päivää sitten oli n. 100 000, paljonkohan mahtaa olla luku tänään?
        Rupesin ekaa kertaa harkitsemaan vakavasti palvelusta poistumista.

        Kadonneita ominaisuuksia:

        Tallennettu haku
        Online-profiilit
        Flirtit
        Haussa ei voi hakea enää "kirjautunut 1,2,3,5,7pv 2viikon sisällä, onlinessa jne"
        Vanhat viestit kadoksissa vaikka en niitä poistanut
        Hakutuloksissa otsikot ja pari ensimmäistä riviä profiilin sisällöstä poissa
        Plus-palvelun tilanneet eivät erotu joukosta enää niin selkeästi kuin aikaisemmat
        Chat

        Mitä tuli lisää?

        400cm pitkiä ihmisiä hakukriteereihin
        Kaikki maailman maat. Onkohan Pohjois-Koreakin, en huomannut tarkistaa?
        Sekavasti luettavat tiedot elämäntyylistä ja tottumuksista
        Epälooginen käyttö ja liikkuminen sivustolla
        Motto profiilin otsikkona
        5 vastaanottajaa päivässä
        Mainokset katosivat plus-palvelun käyttäjiltä, joskin sinkkuristeily on mielestäni mainos paffin logoineen.

        En viitsi ladella tähän kirosanoja sanoja sillä 5000 merkkiä tulisi nopeasti täyteen. Ja sitten odottelemaan kommentin poistamista asiattomana...?

        Kyllä. Pohjois-Korea on listoilla. Ei muuta kun Kiinan kautta sinne treffeille. Sieltä ne turistit kulkevat.


    • Jep,

      Tää palvelu oli tässä, ihmiset äänestää kukkarollaan ja jaloillaan. E-kontakti lienee se seuraava paikka?

      - Pettynyt

    • Asiallisesti_

      Uudistus saa aina aikaan vastarintaan, mutta nyt kokeiltuna tämä on todella epäonnistunut uudistus niin kuin on jo moneen kertaan todettu, jopa maksaville asiakkaille.

      Ei tällaista palvelua ole ikävä kyllä tarvetta ostaa, ja pienen käyttökokemuksenkin jälkeen ei synny halua maksaa siitä, koska olennaista tietoa (online/offline) puuttuu eikä maantieteellinen sijainti hakuvalikko ole järkevä jne. Tuskin kukaan nykyisistä käyttäjistä on voinut edes ehdottaa tuollaista hakurajausta, koska emme kai me pääosin ulkomailta hae treffikumppania?

      Tullaanko palvelua päivittämään niin, että
      - sieltä näkee kuka on online?
      - sijainnin päävalikkoon tulee Suomen maakunnat/kunnat?
      - viesti-toiminnolla voi saada kappalejaollisen viestin (nyt palvelun pikaviestitoiminto on eri tarkoitusta varten: lyhyeen, chattimaiseen viestittelyyn)?

      Ilmaispalvelujen rajauksistahan voi toki motkottaa, mutta maksavia käyttäjiä tämä uudistus todennäköisesti saa aikaan vähemmän, koska maksullisinakaan noita edellä mainittuja oleellisia toimintoja ei ole käytettävissä.

    • kalaonhauki

      Joo, ei tarvitse käyttää enää ko. palvelua. Nopean testaamiseen havainnot:

      - Viestit epämääräisessä järjestyksessä (olisiko käyttäjäid:n mukaan tms?).

      - Viesteistä puuttuu kellonaika ja järjestyskin näytti olevan jossain määrin epämääräinen.

      - Jos on paljon viestitellyt eri ihmisten kanssa, niin viesti-ikkunasta tulee yhtä iso kuin mitä alle jäävä sivu -> viestikenttä ja lähetä-painike löytyy vasta reilun alasvierittelyn jälkeen.

      - Haku tekee ilmeisesti ihan turhaan jonkinlaisen oletushaun joka kyykyttää järjestelmää.

      - Tarvitaanko oikeasti 400cm ja 200kg valintoja?

      - Mitä ihmettä meinaa runsaanpuoleinen? Ehkä kaunis tapa kutsua ylipainosia naisia, mutta onko kukaan kuullut samanlaista tulkintaa miehestä?

      - Maisteri on omana koulutuksenaan, mutta ei esimerkiksi DI:tä?

      - Välilehdet profiilisivulla. Ennen näki kaikki tiedot kerralla, nyt tilankäyttö ja loogisuus ovat ihan hukassa.

      Kaiken kaikkiaan olette luoneet erittäin sekavan, epäloogisen ja käytettävyydeltään todella surkean sivuston. Kehittäjät ovat tutustuneet uusiin tekniikoihin ja väkisin pitänyt pyrkiä niitä käyttämään ilman osaamista ja tässä on lopputulos. Puhumattakaan noista viestimäärien rajoittamisista ja online-tilan piilottamista. Ne ovat sen luokan kämmejä jotka olisivat pilanneet vanhankin sivuston. Joka sentään oli jossain määrin käytettävä.

    • eka52

      Eipä mennyt parempaan suuntaan, esim vain 5 postia näkyvissä ja tieto ettei hukaan ole käynyt kattoon sivua. Aiempi versio oli parempi, onko tässä kannustus siirtyä maksulliseen palveluun?

      • eka52

        eka52 poistuu systeemistä, ei ole mitään järkeä olla mukana.
        Uudistus johti typerään systeemiin!


    • Ellinoora92

      Minusta uudistus on parenpi kun entinen. Kiitos ylläpidolle kun jaksatte parantaa palvelua.

      • MITÄMITÄ MITÄ

        Tämä ellinooran kommentti täytyy olla vitsi tai sitten ellinoora on elinan alter ego!


      • tirr
        MITÄMITÄ MITÄ kirjoitti:

        Tämä ellinooran kommentti täytyy olla vitsi tai sitten ellinoora on elinan alter ego!

        No tuskinpa se mikään yllätys on, ne peukuttelee noita omia vastauksia ja vielä negative peukkua tosi asiallisillekin parannusehdotuksille. Vittu mitä touhua :O


      • kaaso77

        Hahahhaa! Kuka uskoo noita ylöspäinpeukkuja oikeesti lähetettävän kun kaikki viestit kertoo muuta!!!


    • ums1

      Omassa profiilissani on ainakin horoskooppimerkki väärin.Kuva on oikea, mutta merkki väärä. Miksi puuttuu hakumahdollisuus nimimerkillä? Se ettei näe, kuka on onlinessa on musta puute. Miten voit viestittää reaaliaikasesti, jos et tiijä on toinen paikalla
      Viestit kansiossa on samat viestit samalla profiililla tulleet monta kertaa.Siis ne jotka siirtyivät vanhasta. Viestit laatikko sais olla niin, että uusimmat näkyy ensin eikä päinvastoin.
      Jollakin tavalla tuntuu, että nyt mentiin ojasta allikkoon.

    • Jollisti

      Tosi huono uudistus! Haku näyttää aina kaikki kyseisen alueen profiilit, riippumatta ovatko onlinessa vai käyneet viimeksi kaksi vuotta sitten sivustolla!
      Ehdottomasti näkyviin, onko onlinessa vai ei!
      Myöskin juuri sisään kirjautuneiden määrä (kuvat) vähennetty kuuteen.
      Palauttakaa entinen tosi toimiva systeemi, joka erottui eduikseen muista vastaavista sivustoista.

    • Hei käyttäjät,

      Kiitos palautteestanne ja pahoittelut, ettemme ole tiedottaneet viesteihin liittyvistä ongelmista. Tilannetta tutkitaan koko ajan ja ilmoitamme teille kun tiedämme enemmän.

      Tällä hetkellä olemme saaneet palautetta seuraavista asioista liittyen viestittelyyn:
      - tammikuun viestit eivät ole siirtyneet
      - poistetut viestit ovat tulleet näkyviin
      - kaikki siirtyneet viestit näkyvät uusina
      - viestit eivät ole missään järjestyksessä

      HUOM! Online-tilan näkyvyys tullaan lisäämään uuteen palveluun tulevaisuudessa, mutta valitettavasti se ei ehtinyt vielä tähän päivitykseen.

      Mikäli olet havainnut jotain muita TEKNISIÄ ongelmia liittyen viestittelyyn, jätä palautetta tänne:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11179915

      Mikäli olet havainnut muita TEKNISIÄ virhetilanteita, jätä palautetta tänne:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11179911

      Luemme palstoja koko ajan, joten jos olette jo jättäneet palautteenne jonnekin muualle, ei sitä tarvitse kirjoittaa enää uudelleen.

      Kuten sanottua, kehitystyömme jatkuu tiiviisti Treffeissä ja pyrimme pitämään teidät mahdollisimman hyvin ajan tasalla.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • tirr

        Voisko ylläpito lopettaa ton botti peukuttamisen omille viesteille ja negatiivisten kommenttien alaspäin peukuttamisen? Vähän liian selkeää kun kerralla tulee sekunnissa 100-135 peukkua kerralla. Nytkin on muka kymmenessä minuutissa kerennyt tulemaan 113 peukkua YLLÄTYS YLLÄTYS moderaattorille.. Näin se paska taitaa vaan valua alaspäin, eikö psyyke kestä ku päivitys on jo tuomittu epäonnistuneeksi :D

        Ainoa asia jonka huomasin tossa päivityksessä olevan parempi, oli se että kuva näky heti, eikä tarvinnut klikata mitään erikseen. Siihenpä jäi tämä kuukausien odottelun tulos, voi vittu tosiaan :(


      • jakke18

        Laittakaa hauksi vaikkapa nyt Etelä-Savo ja suorittakaa haku.
        Profiilit aukeavat siihen oikealle puolen. Klikatkaa jotain profiilia katsoaksenne sitä ja palatkaa sitten takaisin hakutuloksiin.
        Yllätys-yllätys, sopivia hakuja 0 kpl!
        Siellä valikossa missä pitäisi olla valittuna Etelä-Savo, lukeekin jotain ihmeellistä
        EtelÄ*-savo ja tämä tapahtuu joka kerta!
        Eli haun joutuu aloittamaan alusta jokaisen profiilin katsomisen jälkeen. Yrittäkääpä saada toiminto kuntoon...


      • reklamaatio1

        Uskon, että luette palstoja (näkeehän sen jo plussien ja miinuksien peukutuksista) mutta luetun ymmärtäminen vaikuttaa olevan aika kehnoa.

        Mielestäni on todella surkeaa asennoitumista teiltä maksavia asiakkaita kohtaan, että sivuston tekninen ja toiminnallinen testaus suoritetaan asiakkailla ja samalla haukutaan, että koko epäonnistunut uudistus on heidän omaa syytään. Anteeksi pyyntö olisi vähintään paikallaan.

        Onhan se mahdollista, että olette sopineet toimittajan kanssa huonot sopimukset ja toiminnallisuuksien jatkokehittäminen on hankalaa mutta asiallisinta olisi myöntää omat virheet ja palauttaa vanha järjestelmä takaisin käyttöön siksi aikaa, kun rakennatte uuden järjestelmän valmiiksi ja toimivaksi ennen julkaisua.

        Väitän, että joka ikisellä treffipalstalla teidän uutta viritelmäänne lukuunottamatta profiilien tiedot näkyvät yhdellä sivulla ilman välilehtiä, profiileissa näkyy sisäänkirjaitumisen status ja myös se milloin profiili on ollut aktiivinen. Lisäksi hakuja voi tehdä kaupunkien/kuntien/maakuntien-tasolla ja maiden tasolla, jos ko. palvelussa on profiileja eri maissa. Ja hakukriteerejä voi tallentaa. Profiileihin voi itse määritellä otsikon, eikä se tule jostain sattuman varaisesta kohdasta tekstiä ja otsikko sekä profiilin alku näkyy listassa vai näkymän laajuuden voi itse valita. Erilaisia viestiominaisuuksia on moneen lähtöön, mutta varsinkin maksullisena palveluna viestin kirjoittaminen pitäisi olla teknisesti toimivaa, nyt te olette julkaisseet selväsit keskeneräisen viestilomakkeen.

        Tosiaan ainoa suht toimiva juttu uudessa kyhäelmässänne on kuvien näyttötapa.


    • jope9

      Miten niin hyvällä mallilla ollut treffi-sivusto tuhotiin näin totaalisesti?
      Katsokaapa vaikka tuota yksityisen henkilön ylläpitämää "Treffisivu.com" ja verratkaa Suomi24 treffeihin.
      On muuten valtava ero ja nimenomaan yksityisen sivuston hyväksi! Todella selkeä ja toimiva sivusto, kaikki tiedot profiilista hyvin näkyvillä.
      Toivottavasti myös treffit-sivusto vielä palaa entiseen toimivaan ja hyväksi (parhaaksi) todettuun muotoon.

    • 23424422

      Kun hyvää ja toimivaa korjataan niin rikkihän se menee. niin kävi suomi24:n treffeille. Fiksua olisi ollut päivittää olemassa olevien sivujen hakukohtia ja hyvin vähän sivujen muuta rakennetta. Ihan susi on tämä nyt.
      Tälle tulee käymään kuten city:n treffipalvelulle kuihtuu suuresta suosiosta olemattomiin!

    • hyvästi

      Ensin hävisi sokko-treffit, nyt treffit pilattiin ja nyt lopetan minäkin - pilaatte kaiken hyvän joten hyvästi ja pilatkaa koko suomi24 kun kerran olette aloittaneet !

    • pikkupiika1

      Kyllä on menneet ihan päin seiniä niin treffi- kuin yhteisä-palstakin, ennen minä-palsta oli hyvä jonka tilalle tuli yhteisö-palsta ja sehän on niin P-------ä kuin vain voi olla ja nyt tämä treffi-uudistus, voe voe, eikö todella ole järkeä niillä jotka näitä muutoksia suunnittelee.

    • heheeheh onpas harvinaisen huono uudistus ;) arvasin...

      3/10

    • hanskat_tippuu

      Pieleenhän se meni. Enkä yllättynyt yhtään kun tuntee suom24 historiaa.
      Millä logiikalla viestit toimivat?
      Toisella reunalla profiilien nimiä ja toisella reunalla jotain päivämääriä. Itsellä eräs päivämäärä vuodelta 1899?? Pitkään on tämä palvelu ollut pystyssä... :)
      Kun sitten painaa profiilia, aukeaa tyhjä ruutu jossa nimi ja roskakori?? Miten tämä toimii?

      Nyt jos joku muu portaali pistäisi pystyyn edes suht toimivan yksinkertaisen deittipalvelun olisi paljon tulijoita. Alan suosituin kun uudisti itsensä käyttökelvottomaksi. Itsellä kun on jonkin verran kokemusta verkkopalveluiden tekemisestä, pakko sanoa että todella harvoin nykyään näkee tälläistä. Olisko voinut näyttää edes vähän jollekin käytettävyysasiantuntijalle ennenkuin ingenjöörit toteuttivat kaikki 'ideansa'?

    • nipo3

      Erittäin huono uudistus ja muuttui maksulliseksi treffipalstaksi nykyään.
      Tietääkö kukaan ilmaista parempaa palvelua jos ei niin eikun kehittelemään.

      • nipo2

        ja vielä. uskoisin että me jotka emme ole tyytyväisiä palveluun, lopetamme sen käytön. meitä taitaa olla aika paljon ;)


    • Poistin profiilin ja siirryn e-kontaktiin, vaikka se on kalliimpi, tuntuu siellä olevan toimiva järjestelmä :)

      Aikamoinen floppi ja odotettavissahan se oli :D Kattokaa nyt oikeesti tota ripulia!

    • Hei kaikki,

      Korjaamme koko ajan raportoituja ongelmia ja olemme toki pahoillamme, että tällaisia virhetilanteita on päässyt julkaistuun palveluun jäämään testeistä huolimatta. Teillä kaikilla on toki vapaus tehdä päätös ja siirtyä toisaalle treffailemaan, mutta suosittelisin vielä antamaan tilaisuuden uudelle palvelulle, kun ongelmat on saatu korjattua.

      Tsemppiä kaikille treffailuun, missä se sitten tapahtuukaan jatkossa.

      Terkuin,
      Elina
      Suomi24

      • heikkotasoista on

        Todella heikkotasoinen on testaus ollut, kun näin massiivinen määrä bugeja on nähtävillä.

        "Ammattilaiset"? Ette ole ammattilaisia nähneetkään.


    • Ongelmat korjattua? Eihän täällä uudessa treffissä ole kuin ongelmia? Ainoa asia, joka parantui, oli tuo kuva uudistus. Loput uudistuksista olivat ongelmia kaikin puolin.

      ..sen tajuaa, vasta kun sen menettää..

      R.I.P käytännöllinen ja helppo treffi sivu :(

    • MMXIII

      Tosi yllätys, ei näin tehtyä voi sanoa uudistuksesksi.
      Sekqavista sekavin -.

      Toivon todella NYT uudistusta!

    • Pettynyt pullukka

      Vanhoja viestejä ja nekin kaikki tyhjiä, minne kummaan niistä on sisältö hävinnyt?? Ja kun jonkun viestin avaa ruudulle, niin mistä kummasta sen saa suljettua? Ainakaan minulle ei avaudu sellaista nappulaa, josta se sulkeutuu. Kylläpä meni sekavaksi ainakin viestien osalta. Iloinen uutinen oli tosin se, että olen laihtunut uudistuksen myötä 40 kiloa, harmi vaan, kun ei ne kilot ole minusta itsestäni minnekään lähteneet......

    • Kun tänään lähden...

      Surkea uudistus! Kiitos ja näkemiin!

    • huononnuksia

      -Enää ei näe edes että onko toinen lukenut viestin vai ei. Monet ei vastaa mitään jos ei kiinnosta, niin olisi kiva tietää onko ne edes lukenut viestin.

      -Lisäksi hakuun ei voi tallentaa hakuprofiileita kuin aikaisemmin.

      -Pluskäyttäjänä en enää näe kuin muutaman viimeisimmän käviän sivullani

      -Haun paikkakunnan kohdassa pitäisi olla mahdollisuus valita maakunta drop boxista. Ei niitä maakuntia niin paljon ole että asia ei toimisi kuten ennen.

    • jim3

      Miks piti mennä pilaamaan treffisivua ? Ei näe kuka on online tilassa eikä näe jos viesti on luettu eikä oo ikäluokát järjestyksessä ? Kyll huonoks meni. VANHA TAKAS !

    • just joo

      Käyttäjätilini jäädytettiin tämän uudistuksen yhteydessä sillä perusteella että sisältö on asiatonta. Etsin vain elämänkumppania ja ihmetyttää mitä asiatonta siinä on?? Olikos tää suomi24 treffit vain tilapäisseuran hakijoille?

    • mies maalta

      Äsken kävin kattomassa niin toimi aika nopeasti. Hakuasetuksista voisi kyllä poistaa noi muut maat, mitä niillä tekee.

    • Huoh :(

      Odotin uudistusta hyvillä mielin, olin kyllästynyt vanhaan. Kuitenkin ihmettelin suuresti viestimäärää mitä oli viestikansiossa?? Naisena olen saanut hyvin paljon aivan turhia viestiä ja kaikkien ylimääräisten viestien poistaminen yksitellen, vei minulta hyvinhyvin kauan aikaa! Varsinkin, kun suurinosa viesteistä siirtyi vain alemmaksi jonoon uudestaan poistettavaksi?? Miksei voi poistaa monta viestiä yhtä aikaa, niin kuin kaikkialla muuallakin?

      Olen poistanut aina kaikki viestit mitä en tarvitse. Kysynkin, että miksi poistetut viesti ovat ylipäätään 24:llä säilössä??? Ärsyttävintä oli joutua poistamaan uudestaan viestejä ihmisiltä, jotka olen blokannut!! Blokkauksiin on aina ollut todella hyvä syy, joten niiden viestien ei todellakaan saisi näkyä minulle!!
      Hyväksyin myös, että saan puhua vain 5 ihmisen kanssa päivässä, vaikka harmittaa ettei saa vastata kaikille:S Kuitenkin yllätyin suuresti, että se ei riipukkaan päivästä, vaan tunneista. Eli jos illalla viestittelee 5 ihmisen kanssa, niin ei saa kun vasta seuraavana iltana puhua joittenkin toisten kanssa. Jos pääseekin vain aamulla käymään koneella, niin jos aikaisemmista 5 ihmisestä ei kukaan ole paikalle, ei saa kenenkään kanssa keskustella???? Ei ole mitään järkeä!! Viestien kirjoittaminenkin siihen pieneen ruutuun on myös kamalaa.

      Harmittaa, että muutos muutti hyviä asioita näinkin huonoksi! Kuitenkin profiili on minusta paljon parempi, kun tietoa pystyy antamaan helposti enemmän ja kiva kun saa lisätä muutaman kuvan lisää.

      Yritin myös laittaa plussaa näihin aikaisempiin kirjoituksiin, mutta suurimmissa osissa kone muutti ne sekunnin päästä nollaksi. Eli jos käyttäjä on antanut negatiivista palautetta, saa ainoastaan antaa miinusta, reilupeli :D

      • Moikka,

        Kiitos rakentavasta palautteesta. Pahoittelemme viestien kanssa käynyttä virhettä. Korjailemme kaikkia huomattuja virheitä koko ajan.

        Mukavaa, että profiilisivu kuitenkin miellyttää!

        Terkuin,
        Elina
        Suomi24


    • KORJATKAA

      Yrittäkää nyt vitun paskapäät korjata se bugi, ettei Päijät-Hämeestä voi hakea mitään!

      Jos hakee jotain Lahdesta tai muualta Päijät-Hämeen alueelta, klikkaa jonkun profiilin auki ja palaa sen jälkeen takaisin listaan, niin tulee virheilmoitus 0 löytyy, yritä muita hakuehtoja!!! Sen jälkeen on tehtävä haku TAAS uusiksi, jos haluaa avata jonkun toisenkin profiilin, koska ne Päijät-Hämeen ääkköset on liian vaikeita tälle teidän vitun paskalle systeemille!

      Ei saatana, että mua on vituttanut jo sata vuotta se, kun kaikki toimivat systeemit pitää pilata aina jollain päivityksillä tai uudistuksilla, joilla kaikki menee kuitenkin päin persettä ja niinhän se kävi taas tässäkin tapauksessa.

      Saatanan tunarit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • kokokokooo

      Melko hassua kun menet jonkun tytön profiiliin ja siellä hänen seksuaalisuudekseen ilmoitetaan homoseksuaali siten, että symbolina on kaksi urosmerkkiä limittäin. Lesbot ei välttämättä paljon arvosta tuollaista.

    • Ei enää Suoli24

      Lähetä viesti ylläpidolle profiilisi jäädyttämisestä...kun lähetät viestin....eivät perkeleet edes vastaa!!! Ja pari vuorokautta mennyt.
      Loistavaa toimintaa! Päihittää Sonerankin hitaudessaan ja surkeudessaan.

    • Kuka keksi rakkauden

      Ei tykkää....entisessä oli kiva kun näki onko joku online vai ei..nyt ei sitä mahdollisuutta ole...vai enkä ole vaan sitä vielä hokannut...ja sitä jäin kaipaamaan että näen onko joku lukenut lähettämäni viestin...taitaa jäädä aika vähälle näiden treffisivujen käyttö tän uudistuksen jälkeen...ja juuri kun löytyi mukava juttu kaveri..

      • Moikka!

        Online-tilan näkyvyys ei valitettavasti ehtinyt vielä tähän päivitykseen, mutta se, kuten monta muutakin ominaisuutta tuodaan palveluun tulevaisuudessa.

        Tokkopa kannattaa treffailua palvelun uudistuksen takia lopettaa, jos vastaan on juuri tullut mukava juttukaveri, eikö niin? :)

        Terkuin,
        Elina
        Suomi24


    • Haistakaa paska

      Ei muuten toimi edes Suomi24 ilmottama email osote minne tehdä valituksia...ilmottaa, ettei osote ole olemassa!! Olisin vaan halunnut poistaa profiilini. Vittu mitä toimintaa!

      • Huutonauru

        Kyllähän nämä Suoli24 uudistukset on jo legendaarisia itsessään eikä tarvinnut tälläkään kertaa pettyä.
        Ensireaktio oli joku myötähäpeän ja hallitsemattomien naurunpyrskähdysten välimaastosta löytyvä olotila.

        Onnea ja menestystä vaan niille jotka tuota vielä viitsii käyttää.


      • Heippa,

        Asiakaspalvelu on tällä hetkellä hieman ruuhkautunut, mutta profiilin voit poistaa myös itse. Ohjeet löydät Treffien ohjeista http://treffit.suomi24.fi/site/help.

        Terkuin,
        Elina
        Suomi24


      • Hei,

        Kerrotko vielä mitä e-mail-osoitetta tarkoitat? Ja mistä sen löysit?

        Parhaiten palaute löytää perille palautelomakkeen kautta:
        http://www.suomi24.fi/palaute/lomake

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


    • stel1

      Minkä takia profiili on poistettu noin vain? Yläosaan tulee viesti, että ollut asiatonta sisältöä! Ei taatusti ole ollut! Neuvotaan poistamaan asiaton sisältö ja ottamaan yhteyttä. Mitä pitää poistaa? Miksi ei ole mitään viestiä tullut mitä pitää poistaa ja miksi? Minä olin itse ottanut välillä profiilini pois näkyvistä, ei kai se tee siitä asiatonta?

      • Heippa,

        Jos profiilisi on ollut piilotettu, olet todennäköisesti saanut tällaisen virheviestin. Pahoittelemme tilannetta ja korjaamme sitä parhaillaan. Voit ohittaa ilmoituksen.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


    • jortikka691

      Joo,ei jatku mun treffailut tuolla sivustolla! Ihan täyttä kuraa ja rahastusta. Käytännössä sut on pakotettu ostamaan joku "mikälie" rakkaus paketti.

    • vanha formaatti takaisin

    • minnesiirryn

      AIemmin vähemmän tarkkoja hakuja pystyi tallentamaan. Nyt hakuja pystyy tekemään paljon tarkemmin mutta niitä ei voi tallentaa. Mikähän on logiikka tässäkin "uudistuksessa"?
      Lisäksi tosi ikävä "uudistus" on ettei pysty näkemään milloin on online/viimeksi ollut online eikä viesteistä näe kun ne on luettu. Aiempaan tottuneena tulee tunne ettei siellä kukaan ole eikä kukaan viestejä lue.

      Kyllä tässä "uudistuksessa" on niin paljon pielessä ettei tässä pikkukorjauksilla selvitä. SIvut ovat synkät, raskaiat kaikkine pikkusymboleineen, epäinformatiiviset ja täynnä turhaa kikkailua.
      Ei toimivaa pidä korjata. Tämän takana täytyy olla joku ihme bisnesajatus. Ehkä tavoitteena on deittisivujen alasajoon. Miksi?

      • Heippa,

        Täällä on tosiaan esitetty ajatuksia, että pyrkisimme ajamaan treffisivuston alas uudistuksella. Se ei kyllä pidä lainkaan paikkaansa - päinvastoin, haluamme vahvistaa paikkaamme Suomen suurimpana treffipalveluna ja nyt myös parhaana toiminnallisuudeltaan. Kuten olemme kuitenkin huomanneet, uudistunut palvelu kaipaa vielä viilausta ja viilauksia tulemme tekemään aktiivisesti seuraavat kuukaudet.

        Toisin kuin aikaisemmin, nyt voimme entistä paremmin toteuttaa toiveitanne ja kehittää palvelua jatkuvasti haluamaanne suuntaan. Sen takia otamme mielellämme asiallisia palautteita vastaan.

        Treffailun iloa!

        Terkuin,
        Elina
        Suomi24


    • Nuija_

      Ei näy oma profiili ollenkaan, eikä viestit. Minne lienee kadonneet? Hii...vatin nuijapäät aina vaan uudistuksia.

      • Terve Nuija_,

        Voisin auttaa sinua paremmin, jos kirjoittaisit palautteesi rekisteröityneenä. Vain tällöin voin katsoa osaltasi, että mistä oikein kiikastaa. Ellei tunnuksesi Treffeissä ole Nuija_?

        Eli kaikille tiedoksi, kirjoittakaa palautteenne mielellään sisäänkirjautuneena, jolloin voimme auttaa teitä paremmin.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


    • sekavaa..

      eikö tuolla pysty hakeen enää ollenkaan profiileja pelkän nimimerkin perustella?
      Tämä oli aiemmin yksinkertanen ja nopee täsmähaku jos haki jotain tiettyä, esim. käydä kattomassa onko ollu paikalla, mistä sen nyt tuolta muiden seasta löytää, pakko selata vai?

      • Heippa,

        Kyllä pystyy. Valitse Haku ja Perustiedot. Tällöin ensimmäinen hakukenttä on nimimerkillä haku.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


    • prrr...

      Mikään ei aukee ei postit, ei viestit, tosin nekin myös lukemattomat hävitetty!!!!!!!!!!!!!!
      Eikä olleet ees vanhoja mutta päivitys senkun jatkuu.
      Että semmoista päivitystä. Taitaa olla mopokortilla tehty päivitys ei ainakaan sellainen ole tehnyt, joka jotain ymmärtäis. Jaa niin eihän siinä mainittu minkä viikon tiistaina valmis tai minä vuonna ja jos mainittiikin niin ei ainakaan pidä paikkaansa. Mutta tuleehan tilaa kun käyttäjät häviää.

    • Best of

    • Äääkköset

      Ääkköset estävät profiilihaun.

      Kun avaa yhden profiilin Päijät-Hämeen tai Kanta-Hämeen alueelta ja palaa takaisin listaan, tulee ilmoitus: "Yhtään hakuehtoihisi sopivaa profiilia ei löytynyt. Entä jos hieman löysäisit kriteerejäsi?" Sen jälkeen on tehtävä uusi haku, että saa auki toisen profiilin jne.

      Sama ongelma koskee varmasti jokaista paikkakuntaa, joissa on suomi24:lle käsittämätön ä-tai ö-kirjain!

    • sekavan näköstä on

      Kyllä oli jotenkin selkeempää kun profiilin kaikki oleellisimmat tiedot näky yhdellä sivulla ja ne oli samalla koolla ja fontilla olevaa tekstiä, siisteissä palstamarginaaleissa eikä jotain symbolikuvia ym. sälää siellä täällä ympäri sivua. Ainoo hyvä puoli tähän mennessä on että kaikki haetut profiilit saa näkyviin samalle sivulle, tosin siinäkin siellä vasemmassa laidassa kriteerit hyppii ärsyttävästi mukana kun etenee alaspäin. Jos haluaa muuttaa kriteerejä kesken kaiken niin vois mennä ehkä sitten takasin ylös sillä sivulla. Ja parempi oli tosiaan myös että profiilin alkutekstitkin näky eikä pelkkä nimimerkki, ikä ym.

    • Varmatilaaja

      Mulla on idea suomi24 boostata myyntiä. Kaikki jotka ottaa treffitplus paketin pääsee käyttää vanhaa palvelua. On sellanen tuntuma et ne revittäis käsistä. Miten ylläpito suhtautuu?

      • @suomi24.fi Kandee pistää viestin alkuun @suomi24.fi jos haluut että ylläpito lukee sen... (?)
        Ooon muuten samaa mieltä... saattasin jopa harkita ostamista,
        Melkosta pelleilyy tämmönen keskeneräinen juttu tuoda esille...
        Minä olisin laitanut tän "uudistuksen" vanhan rinnalle ja sitten kuunnellu käyttäjien palautetta,,,mut se ei ilmeisesti ollu mahdollista?
        Mulla meni selatessa toissa yönä 3h tän "uudistuksen" kanssa(ja sit meni hermo), siihen samaan mihin meni n.15min vanhan kanssa että se siitä nopeudesta...


    • Ylläpidolle ruusuja♥

      Älkää välittäkö mollaajista. Uudistus on hyvä.

    • OI VOI..

      Kuinka ne kehtaa botata ittelleen ja kehuviesteihin(sä) sadat plussat ja kritiikkiin saman verran miinusta :D toi on oikeesti jo niin säälittävän läpinäkyvää... no, tästä näkee vaan mistä puusta suolen ylläpito on tehty :) tää oli varmaan jo niin nolo huomio että varmaan viesti katoo pikavauhtia.

    • Uudistus on täysin MÄTÄ!
      -milloin viestit päivitetään?
      -online?

    • tirr

      Noi peukut näyttäs menevän niin, että koko ketjun peukku arvo on -0. Eli ylläpidon oma botti ohjelma pitää huolen, ettei ketjuun tuu negatiivisia peukkuja suhteessa pluspeukkuihin enempää ku 0

      Mutta ketä tällänen palvelee muuta kuin diktaattori moderaattoreita?

      • tirr

        Tolla varmaan estetään tän fail uudistuksen suomi24 puhutuimpien aiheiden joukkoon pääsy, joka taas karkottaisi mainostajia = tuloja..

        Eli ihan perinteistä nazi sensuuria..


    • pettynyt6

      On kuin odottais, että mykkä puhuu, kun ei yksikään profiili ole läsnä. Pitää nähdä, onko profiili aktiivinen eli milloin on viimeksi oltu linjoilla, jotta mitään viestiä kannattaa lähettää.

    • tirr

      Hei Elina, unohdit botilla laittaa omalle viestillesi satoja peukkuja 10.1.2013 09:48
      Onpa luonnollista, että kun itse et ole laittanut peukkuja, niin peukkusaldo on tasan 0 :)

      Eli ei mitenkään tule oikeilta ihmisiltä nuo peukkusi. Muuten on kyllä kaikissa viesteissä satoja peukutuksia ylös/alas, mutta tuohon viestiin olette unohtaneet lisätä botti peukut kokonaan!

      Onhan se luonnollista, että edellisissä viesteissä on päälle sata peukkua reilusti, ja sitten yhdessä viestissä ei yhtään! :D voi vittu mitä palvelua, ku omia viestejä peukutetaan ja kaikki kritiikki suljetaan täysin alas peukuttamalla. Mutta tällä kertaapa unohditte kokonaan peukuttaa oman viestin :D

    • Tämäkin vielä ...

      Sivuston oma.suomi24.fi tietoturvavarmenne ei ole kelvollinen.

      Varmenne on vanhentunut 13.1.2013 1:59. Päiväys ja aika nyt on 13.1.2013 10:53.

      (Virhekoodi: sec_error_expired_certificate)

    • Tämäkin vielä ...

      Sivuston oma.suomi24.fi tietoturvavarmenne ei ole kelvollinen.

      Varmenne on vanhentunut 13.1.2013 1:59. Päiväys ja aika nyt on 13.1.2013 10:53.

      (Virhekoodi: sec_error_expired_certificate)

    • boy_61

      Harvoin tulee nykyään vastaan näin huonoja, epäloogisia ja ärsyttäviä nettisivuja.. sanoin maksullisen irti, tällaisesta roskasta ei voi maksaa mitään. Vanhat sivut ei olleet täydelliset mutta käytettävyydeltään huomattavasti paremmat.
      Treffit, onnea valitsemallanne tiellä!

    • datorspel

      Taisi tulla noista javalla tehdyistä sivuista pieni tietoturvariski käyttäjille. Ei ole montaa päivää siitä, kun uutisissa sanottiin että javasta on löytynyt taas zero day exploitti jota ei voi korjata.

    • tn67

      Minulla ei ole päivittynyt etusivu suosikkien kirjautumisen suhteen moneen päivään, vaikka tiedän, että ovat kirjautununeet sinne monasti viimeisten päivien aikana. (Olen ollut muuten yhteydessä).
      Samoin on viimeksi kirjautuneiden kuvat. Samat kuusi miestä koko päivän.
      Minä en ainakaan rahojani laita plus-palveluun jos sivut toimivat näin huonosti.
      Haku on nykyisin aivan peestä :( .
      Jokainen haku pitää erikseen klikkailla, eikö olisi mahdollista tallentaa omat hakukriteerit niin kuin ennenkin??

      Pettynyt käyttäjä!!!!!

    • Parjaanx

      Voi v
      pakko blokkaa koko 24.meni maku tän reffi hyhhyn takii.
      Olikos joku E treffit olemassa?

    • Näin homma etenee.

      Tätä palvelua ei pienillä korjauksilla korjata. Puskutraktori paikalle ja uutta rakentamaan.

      Kukahan tämän 'mahtavan' ulkoasuajatuksen teidän päähänne on oikein takonut? Hakutoiminto... juu kyllä siinä oikeasti saa hakea, nimittäin sitä mistä löytyy helposti (!) valittavat hakuehdot. Lopputulemana on lista jonka lopusta löytyy 'lisää', [klik], lista jonka lopusta löytyy 'lisää', [klik], ... , lista jonka lopusta löytyy 'lisää', [klik], lopulta lista x määrästä profiileja. Jääköön loput kommentit sanomatta.

      Onnea kaikille jotka jatkavat palvelun käyttöä. Minä poistun!

    • tyttö 45

      Minäkin poistin koko profiilin...viestit hävinneet kuin tuhka tuuleen ja muutenkin on sivut paljon huonommat kuin ne entiset...siinä sentään näki onko kuka onlinessa vai ei..ja onko lukenut viestin..tää on ihan peestä....mä en jaksa enää täällä keikkua!!

    • 4657577474747

      Miksi suomi24 ei huomioi mitenkään käyttäjien mielipiteitä??? Tuo treffit muuttui todella huonoksi! Entinen oli selkeä ja toimiva. Siitä olisi saanut jopa paremman lissämällä pari hakukohtaa lisää. Mutta ei piti siitäkin tehdä ihan surkea.

      Toivottavasti joku koodinikkari tekee tänne nettiin uuden ilmaisen treffipalvelun. Selkeän, yksinkertaisen ja toimivan.

      Suomi 24 ei sitä enää ole! Sähköpostinsakin saanut jo pilalle. Onkohan keltainen neste noussut kehittäjille päähän vai mikä mättää kun pitää hyvä pilata?

    • voevoe

      Tää uusi treffisivusto on vain niin huono. Ei voi mitään. Snalaa sanoen ; tylsä.

    • Ei pääse suomi 24 postiin kirjautuun moneen päivään,missä ongelma ?

    • helileh_

      Olen maksava TreffitPlus-asiakas.

      Ainakin muutaman vuorokauden ajan minulla on ollut ongelmana se, etten saa aukaistua omalla profiilisivullani kohtaa "tilastot". Omat profiilitietoni ja ihannekumppani-tiedot saan avattua.

      Soitin tämän ongelman johdosta eilen asiakaspalveluunne, josta pyydettiin tyhjentämään selaushistoria. Tein näin (Chromelle ja IE:lle), mutta se ei auttanut. En viitsi olla koko ajan soittamassa sinne, koska soittaminen maksaa.

      Tämän takia laitoin teille vielä sähköpostia, johon ei ole vastattu. Haluaisin, että kertoisitte minulle miten tämä ongelma poistuu? Vastauksen voi antaa täällä tai sähköpostitse [email protected] (toivotaan, että sähköposti aukeaa).

      Lisäksi "viestit"-kohdasta löytyvät muiden profiilien minulle lähettämät viestit ovat sekaisin. Eli siellä on sikinsokin uusia ja vanhoja viestejä aina alkaen viime vuoden loppupuolelta.

      Näiden lisäksi käyttöä haittaa huomattavasti se, että jos joku lähettää minulle viestin, niin en pääse avaamaan "viestit"-sivun kautta viestin lähettäjän profiilia auki klikkaamalla lähettäjän kuvaa tai nimimerkkiä, jotta voisin katsoa millainen tämän henkilön profiili on. Joudun siis joka kerta kirjaamaan ylös henkilön nimimerkin ja siirtymään sen jälkeen erikseen hakuun ja hakemaan nimimerkin sitä kautta, mikä on erittäin hidasta puuhaa. Onko tähän tulossa parannusta?

      Haluaisin tietää, kauanko kestää, että saatte treffisivuston siihen kuntoon, että se toimii kuten pitääkin? Olisi vähintääkin kohtuullista, että te informoisitte treffien etusivulla realiaikaisesti ongelmista sekä siitä, milloin ne korjataan ja/tai on saatu korjattua. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että tästä ei-toimivasta ja huonompaan suuntaan menneestä palvelusta ei kannata enää maksaa.

      En muista mihin saakka olin itse maksanut palvelusta (sivujen mukaan päättymispäivä olisi tämän kuun lopussa), mutta näkisin että näin huonosti toimivista sivuista pitäisi antaa maksaville asiakkaille ilmaista lisäaikaa. Onko näin tehty? On hassua, että jos maksat kuukaudesta ja saat toimivaa palvelua vain esimerkiksi kahden viikon ajalta.

      Kyse ei ole niinkään rahasta, vaan periaatteesta. Nämä palvelussa esiintyvät ongelmat sekä huono tiedottaminen aiheuttavat kohta sen (ja ovat jo varmasti aiheuttaneetkin), että ihmiset siirtyvät muualle. Jollekin kysymys saattaa olla niinkin isosta periaatteesta, että he ottavat yhteyttä kuluttajaneuvontaan.

    • 25v mies

      Minäkin poistin profiilini muutama päivä sitten,protestiksi.
      Olisinhan minä voinut sen tuonne jättää roikkumaan, mutta ajattelin että jos tarpeeksi moni poistaa profiilinsa tuolta, ylläpito heräisi ja ehkä jos hyvin käy, palauttavat vanhan kunnon suomi24 treffit.

      Tehkää muutkin näin :)

    • annu7

      poistan minäkin profiiilin

    • .18.

      Klassinen uudistaminen uudistamisen takia ja tehty ei-modulaarisesti eli yhdellä rysäyksellä.

      Olen käyttänyt palvelua satunnaisesti vuodesta 2004 eli olen nähnyt koko elinkaaren ja nyt ei näytä ollenkaan hyvältä ainakaan GUI:n kannalta.

    • treffit

      Uusi palvelu www.treffit.fi on avutunut.

    • nythän nää sivut on sekasin 10v aikana todella pahasti,ehdotus jos sais vaik 3vuotta vanhemmat sivut takas.miten täältä löytää seurustelu kumppaneita jos tääl kusee kaikki hakee naista ni tulee jotain häiskien kuvia eikä saa ees valittuu aluetta milt sitä seuraa haluaa.taitaa olla yksi ja toinen ketä närkästyttää ja ottaa pannuu nyt nää uudet päivitykset.

    • Hei,
      Voisiko tuon online-tilan näkyvyyden saada myös Treffien etusivulle, eli Uudet profiilit-, Profiilia katselleita- ja Viimeksi kirjautuneet -kohtiin, sekä tietenkin myös Megafoniin huutajalle ja ihannekumppaneille?

    • tuula691

      moi löytkkö täältä 44-49v miestä salarkka humori tajustta lämin syrädän 06 -alu laitta vissti puhelli numero 0451299185

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      181
      4157
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2656
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2234
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2195
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1910
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      109
      1391
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1061
    Aihe