Eli satkun hintaluokassa fiksuin ohjain? Vanha Radeon 4850 joutuu syrjään puuttuvan HDMI-liitännän takia. Tehot tuossa riittää omaan käyttöön edelleen.
CLUB 3D HD7750 PCIE 1GB GDDR-5 HEATPIPE
^ Nopeasti kahlasin ohjaimia ja tuollaisen löysin.
Ei puhaltimia
Vie puolet vähemmän virtaa kuin nykyinen, eikä tarvitse lisävirtaa.
Löytyykö samaan rahaan fiksumpaa? Max budetti siis 100 €, koska ei ole tarvetta kalliimmaalle.
Uusi näyttis 100 € ?
4
171
Vastaukset
- joasklasdo
Kerro käyttökohteesta. Käytätkö konetta pelaamiseen, työasioihin, elokuviin...
Jos vanha näyttis toimii, voit saada siitä parikymppiä.- wanha 4850 syrjään
Sekalainen käyttö, kuten tähänkin asti, mutta HDMI-liitäntä tarvitaan nyt telkkariin liittämisen takia.
- adapteri-
wanha 4850 syrjään kirjoitti:
Sekalainen käyttö, kuten tähänkin asti, mutta HDMI-liitäntä tarvitaan nyt telkkariin liittämisen takia.
Hanki tällainen hdmi-adapteri, maksaa 3€:
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/69525
- datadog
äs olis tälläne asus nvidia engts450 directcu top/di/1gd5 1gb pci-e näyttis myynnis ostettu verkkokaupasta takuuta on voimas tonne 16.11.2013 asti täysin toimiva mut mulle vähä liian hidas mut tää on se ylikellotettu malli kyl
tuolt saa parenmat tiedot tost
http://www.asus.com/Graphics_Cards/ENGTS450_DirectCU_TOPDI1GD5/
hinnast voidaan sopia
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751