Joskus muistaakseni kanarialla on ollut saman päivän Iltasanomat ja Iltalehti myynnissä jo iltapäivällä 3-4 aikoihin(hyvää palvelua) ja onko tilanne vielä sama?
Moni varmaan ei lomallaan välitä kotimaan uutisista,kukin tyylillään
News
11
345
Vastaukset
- Reetta
Ainakin jompaa kumpaa (luultavasti molempia?) painetaan ilmeisesti Las Palmasissa ja lehti on saatavissa jo aamupäivällä.
- iltis1
Molemmat iltalehdet on jo heti aamusta kaupoissa,, ihmeteltiin sitä syksyn lomallamme!
- 3,5 euroa
iltis1 kirjoitti:
Molemmat iltalehdet on jo heti aamusta kaupoissa,, ihmeteltiin sitä syksyn lomallamme!
Maksaapi 3,50 euroa, hinta suomeksi ja espanjaksi.
Värikuvat hailakkaita ja muutenkin värittömämpi kuin Suomessa tehty.
- Aamulla lehti
Sähköisen siirron ansiosta lehdet siellä on varhain, kun painetaan siellä lähellä. Ei tarvi uutisnälkää kaärsiä vaikka ei olisi titsikkaakaan mukana.
- 9+9
Mistä lähtien Ilta-Sanomissa on ollut uutisia? Parhaillaan lehden verkkosivujen ykkös"uutinen" on: Suomalaiset leipojamummot häkeltyivät brittien syytöksistä.
- iltalehdet
Minä luen netistä:
iltasanomat.fi
Iltalehti.fi
expressen.se
aftonbladet.se
bild.de
Ei yhtään vaikeata. - lllpalma
Joka päivä sitä uutta aina oppii,en tullut ajatelleeksi että niitä lehtiä painetaan muuallakin,mielenkiintoista.Hyvä juttu sinällään,mutta entä Teneriffa,tuleeko siellä lehdet kioskeihin kuitenkin hieman myöhemmin?
- b_br
PdlC:ssa ainakin oli viime vuonna saman päivän Iltalehti myynnissä. Juurikin tuo Kanarialla painettu. Sitä en tiedä mihin aikaan päivästä tuo tulee kioskeihin mutta viimevuotisen kokemuksen perusteella viimeistään iltapäivällä.
blues_brother - Muutenkin hyvä
Täydellistä palvelua, kun hintakin on suomeksi 3,5€.
- lllpalma
Hyvä tietää että lehti on saatavilla jos sen haluaa ja kyllähän se meikäläisen tulee ostettua vaikka lomalla arjesta haluaakin irti.Ne jotka kioskeja kiertävät ilmeisesti ovat myös niitä jotka yrittävät löytää paikan jossa on tv että näkisivät salatut elämät lomallaan,ja tästä tunnistan itseni..
- Painopaikka
Iltasanonomien ja Iltalehden painopaikka Gran Canarialla on lähellä Las Palmasin lentoasemaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806577- 1481814
- 1131588
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan246863- 41829