elikkä tytöt voisitteko kertoo millanen olis teidän ihannejätkä? laittakaa ikänne mukaan.. vastauksia kiitos!
ihannejätkä?
13
2106
Vastaukset
- Leena11v
on sellainen jolla on iso, suonikas ja sykkivä kulli!
- prkl
miten helvetissä 11 vuotias voi tietää mistään mitään!? meepä kuule kotiis kasvaan!
- Leena11v
prkl kirjoitti:
miten helvetissä 11 vuotias voi tietää mistään mitään!? meepä kuule kotiis kasvaan!
koska mun exällä oli sellainen, sille neitsyytenikin menetin!
- eli
Suunnilleen saman ikänen, hyvännäkönen ja siis sillee et sil on hyvä kroppa tai jotai. No siis et se ois mun mieleen! :) Se olis luotettava, rehellinen ja se ois ainaki vähä urheilullinen tai kiinnostunu urheilusta. Mukava ja hyvä huumorintaju. Ja se vois tykätä eläimistä.
No kuha se olis luotettava, mukava ja hyvännäkönen mun mielestä. Liikaa vaadittu?? Varmaankin! Nii ja oon 15v. tyttö.. ;)- tyttö-90
olios joku (täl hetkell joku 15v.) eli n.1-2 vanhempi. ei iha kauheen pitkä.. joku 175-... tai.. vähä lyhyempi. huumorintajunen. mukava. ja.. niin ees vähä urheilullinen.
hyvännäkönen ja sillee et sil on hyvä kroppa tai jotai. :) Se olis luotettava, rehelline..
- SuicideMoon
On ehdottomasti pitkä lettinen hevari, joka on perheellinen, rakastava, suojeleva, huumorintajuinen.. tota listaa vois jatkaa loputtomiin... mutta... hevari kuitenkin...
- Brunette tyttö!
Tumma hiuksinen komee uros...hih.
tummat silmät,huumorintajuinen,"hullu" kuten mä,on oma ittesä aina.
Niin ja tietty on myös tyttöjen kaa esm.koulussa.ees vähä.
- -Neiti.88-
N. 170-175 cm pitkä (itte oon 165). Rehellinen, luotettava, romanttinen.. Ulkonäöllä ei niin väliä, mut oon kyl heikkona musta/tummahiuksisiin xP Urheilullinen, eläinrakas, mielellään ei polttais. Nii, ja iältään kork. 17 :) (itte oon 15) Siinäpä ;)
- beibeh15*
mun ihannejätkässä ois tärkeintä et se olis rehellinen ja luotettava...kropan ei tarvis olla mikää huippu trimmattu..kuhan ei oo mikää kaljamaha:)
ruskeehiuksiset jätkät on mun makuuni!:)
ja täytyy sen olla edes vähä hyvännäköinen..mut luonne on tärkein!:)- opiskelija
No itseasiassa... Olemus on se, mikä on tärkeintä mulle. Oon elämäni aikana ihastunut oikein kunnolla 2 kertaa ja molempina kertoina jätkä (tai oikeastaan mies) on ollut mua yli 10 vuotta vanhempi. Vanhemmissa miehissä on sitä jotain, mikä nuoremmilta vielä puuttuu :) Mutta kyllä niitä nuorempiakin kivoja jätkiä löytyy... Vaatteista viel sen verran et hoppari-pojut ei oo oikein mun mieleen.
- kekoa
opiskelija kirjoitti:
No itseasiassa... Olemus on se, mikä on tärkeintä mulle. Oon elämäni aikana ihastunut oikein kunnolla 2 kertaa ja molempina kertoina jätkä (tai oikeastaan mies) on ollut mua yli 10 vuotta vanhempi. Vanhemmissa miehissä on sitä jotain, mikä nuoremmilta vielä puuttuu :) Mutta kyllä niitä nuorempiakin kivoja jätkiä löytyy... Vaatteista viel sen verran et hoppari-pojut ei oo oikein mun mieleen.
olen 15-vuotias tyttö. ihannejätkä on ruskea silmäinen, rastapäinen hippipoika. hänellä on hyvä itsetunto ja huumorintaju. luotettava ja hauska, myös hieman yllytyshullu muttei mikään jackassperverssi. arkielämässä ulkonäkö ei oikeastaan niin merkkaa, enkä vaadi ulkonäöllisesti paljoa, kunhan nyt ei ole sen näkönen ettei kehtaa kadulla liikkua sen kanssa. mutta eihän mistään komistuksista ole mitään hyötyä jos ne ovat tyhmiä ja ajattelevat pelkästään kyrvällään. mukava ok poika, joka tulee toimeen kaikkien kanssa. sellainen jonka kanssa ei ole tylsää vaikka vain rötvättäisiin sohvalla katsoen huonon saippuasarjan uusintoja. että näin.
- ihkubeibe
noh...ihan ekaks sen pitäis olla niin sairaan mukava,huumorintajunen,turvallinen,siisti ja semmonen joka ei kato tytössä pelkkää ulkonäköö...siis niinku eihän ulkönäöllä oo sillain merkitystä mut plussaa on aina jos on "pitkät"siis semmonen ihana rehu letti ja kiharat hiukset ja isot kädet ja pitkä siis pituudeltaan...ja oon 14w typy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371822
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15569Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141481- 52465