ihannejätkä?

jjjäbä

elikkä tytöt voisitteko kertoo millanen olis teidän ihannejätkä? laittakaa ikänne mukaan.. vastauksia kiitos!

13

2106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leena11v

      on sellainen jolla on iso, suonikas ja sykkivä kulli!

      • prkl

        miten helvetissä 11 vuotias voi tietää mistään mitään!? meepä kuule kotiis kasvaan!


      • Leena11v
        prkl kirjoitti:

        miten helvetissä 11 vuotias voi tietää mistään mitään!? meepä kuule kotiis kasvaan!

        koska mun exällä oli sellainen, sille neitsyytenikin menetin!


    • eli

      Suunnilleen saman ikänen, hyvännäkönen ja siis sillee et sil on hyvä kroppa tai jotai. No siis et se ois mun mieleen! :) Se olis luotettava, rehellinen ja se ois ainaki vähä urheilullinen tai kiinnostunu urheilusta. Mukava ja hyvä huumorintaju. Ja se vois tykätä eläimistä.
      No kuha se olis luotettava, mukava ja hyvännäkönen mun mielestä. Liikaa vaadittu?? Varmaankin! Nii ja oon 15v. tyttö.. ;)

      • tyttö-90

        olios joku (täl hetkell joku 15v.) eli n.1-2 vanhempi. ei iha kauheen pitkä.. joku 175-... tai.. vähä lyhyempi. huumorintajunen. mukava. ja.. niin ees vähä urheilullinen.
        hyvännäkönen ja sillee et sil on hyvä kroppa tai jotai. :) Se olis luotettava, rehelline..


      • Kundi

    • SuicideMoon

      On ehdottomasti pitkä lettinen hevari, joka on perheellinen, rakastava, suojeleva, huumorintajuinen.. tota listaa vois jatkaa loputtomiin... mutta... hevari kuitenkin...

      • Brunette tyttö!

        Tumma hiuksinen komee uros...hih.
        tummat silmät,huumorintajuinen,"hullu" kuten mä,on oma ittesä aina.
        Niin ja tietty on myös tyttöjen kaa esm.koulussa.ees vähä.


    • -Neiti.88-

      N. 170-175 cm pitkä (itte oon 165). Rehellinen, luotettava, romanttinen.. Ulkonäöllä ei niin väliä, mut oon kyl heikkona musta/tummahiuksisiin xP Urheilullinen, eläinrakas, mielellään ei polttais. Nii, ja iältään kork. 17 :) (itte oon 15) Siinäpä ;)

    • beibeh15*

      mun ihannejätkässä ois tärkeintä et se olis rehellinen ja luotettava...kropan ei tarvis olla mikää huippu trimmattu..kuhan ei oo mikää kaljamaha:)
      ruskeehiuksiset jätkät on mun makuuni!:)
      ja täytyy sen olla edes vähä hyvännäköinen..mut luonne on tärkein!:)

      • opiskelija

        No itseasiassa... Olemus on se, mikä on tärkeintä mulle. Oon elämäni aikana ihastunut oikein kunnolla 2 kertaa ja molempina kertoina jätkä (tai oikeastaan mies) on ollut mua yli 10 vuotta vanhempi. Vanhemmissa miehissä on sitä jotain, mikä nuoremmilta vielä puuttuu :) Mutta kyllä niitä nuorempiakin kivoja jätkiä löytyy... Vaatteista viel sen verran et hoppari-pojut ei oo oikein mun mieleen.


      • kekoa
        opiskelija kirjoitti:

        No itseasiassa... Olemus on se, mikä on tärkeintä mulle. Oon elämäni aikana ihastunut oikein kunnolla 2 kertaa ja molempina kertoina jätkä (tai oikeastaan mies) on ollut mua yli 10 vuotta vanhempi. Vanhemmissa miehissä on sitä jotain, mikä nuoremmilta vielä puuttuu :) Mutta kyllä niitä nuorempiakin kivoja jätkiä löytyy... Vaatteista viel sen verran et hoppari-pojut ei oo oikein mun mieleen.

        olen 15-vuotias tyttö. ihannejätkä on ruskea silmäinen, rastapäinen hippipoika. hänellä on hyvä itsetunto ja huumorintaju. luotettava ja hauska, myös hieman yllytyshullu muttei mikään jackassperverssi. arkielämässä ulkonäkö ei oikeastaan niin merkkaa, enkä vaadi ulkonäöllisesti paljoa, kunhan nyt ei ole sen näkönen ettei kehtaa kadulla liikkua sen kanssa. mutta eihän mistään komistuksista ole mitään hyötyä jos ne ovat tyhmiä ja ajattelevat pelkästään kyrvällään. mukava ok poika, joka tulee toimeen kaikkien kanssa. sellainen jonka kanssa ei ole tylsää vaikka vain rötvättäisiin sohvalla katsoen huonon saippuasarjan uusintoja. että näin.


    • ihkubeibe

      noh...ihan ekaks sen pitäis olla niin sairaan mukava,huumorintajunen,turvallinen,siisti ja semmonen joka ei kato tytössä pelkkää ulkonäköö...siis niinku eihän ulkönäöllä oo sillain merkitystä mut plussaa on aina jos on "pitkät"siis semmonen ihana rehu letti ja kiharat hiukset ja isot kädet ja pitkä siis pituudeltaan...ja oon 14w typy...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1822
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      569
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      481
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe