opettajien ylipitkät lomat

karjankasvattaja

Olen entisenä karjankasvattajana yli 35 vuotta käytännössä lomatonna seurannut
opettajien työtä, muutama hassu tunti töitä päivässä , viikonloput vapaat , älyttömän
pitkä kesäloma samoin joululta loppiaiseen ,ja täydellä palkalla.
Pitäisi kesäaikaan vaikka velvoittaa puistojen siivoojiksi. Jos koko kesä löhötään
niin siinä väkisinkin alkaa tulla makuuhaavoja joka tulee yhteiskunnalle sietämättömän
kalliksi

6

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19..

Karja taitaa kasvaa itsekseen, kun on luppoaikaa seurata muiden tekemisiä.

• kasvattaja???

Karjahan kasvaa kesät laitumella. Talvella käy vähän apetta heittämässä eteen, meeneekö tunnissa vai pitääkö oikein kaksi tuntia tehdä töitä?

• Ja lisäksi vielä...

Niin ja lisäksi on huomattava että jokainen euro mikä karjan kasvattajalle tulee, on työtä tekevien selkänahasta revittyä tukiaisrahaa!!!! Omalla työllään ei karjankasvattaja tienaa sentin senttiä.

• Booooring!

Mene itse sitten opettamaan niitä räkänokkia, äläkä täällä marise ja vingu. Saat pitkät lomat ja hyvät palkat. Saat vielä samaan hintaan kasvattaakin kaiken maailman hulttioita, joiden vanhemmat ei juuri kakaroistaan piittaa.

• 9+3

Tämä on vapaa maa, joten jokainen valitkoon ammattinsa itse omien kykyjensä rajoissa. Jokaisessa lienee omat hyvät ja huonot puolensa palkkauksen, vapauden, työaikojen ja työolojen suhteen.

Kiitos sinulle siitä, että jaksoit kasvattaa karjaa, jotta saan syödä kotimaista lihaa. Ja kiitos opettajilleni, joilta sain parhaan mahdollisen koulutuksen.

Ja se piti vielä sanomani, että vituttaa sinunkaltaiset turhasta kitisijät. Teidän hoito se vasta kalliiksi yhteiskunnalle tuleekin.

• tuleva ex-lo

9 3, aamen! Ei mitään lisättävää. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      56
      2215
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      201
      2051
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1392
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      58
      887
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      855
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe