Olen entisenä karjankasvattajana yli 35 vuotta käytännössä lomatonna seurannut
opettajien työtä, muutama hassu tunti töitä päivässä , viikonloput vapaat , älyttömän
pitkä kesäloma samoin joululta loppiaiseen ,ja täydellä palkalla.
Pitäisi kesäaikaan vaikka velvoittaa puistojen siivoojiksi. Jos koko kesä löhötään
niin siinä väkisinkin alkaa tulla makuuhaavoja joka tulee yhteiskunnalle sietämättömän
kalliksi
opettajien ylipitkät lomat
6
137
Vastaukset
- 19..
Karja taitaa kasvaa itsekseen, kun on luppoaikaa seurata muiden tekemisiä.
- kasvattaja???
Karjahan kasvaa kesät laitumella. Talvella käy vähän apetta heittämässä eteen, meeneekö tunnissa vai pitääkö oikein kaksi tuntia tehdä töitä?
- Ja lisäksi vielä...
Niin ja lisäksi on huomattava että jokainen euro mikä karjan kasvattajalle tulee, on työtä tekevien selkänahasta revittyä tukiaisrahaa!!!! Omalla työllään ei karjankasvattaja tienaa sentin senttiä.
- Booooring!
Mene itse sitten opettamaan niitä räkänokkia, äläkä täällä marise ja vingu. Saat pitkät lomat ja hyvät palkat. Saat vielä samaan hintaan kasvattaakin kaiken maailman hulttioita, joiden vanhemmat ei juuri kakaroistaan piittaa.
- 9+3
Tämä on vapaa maa, joten jokainen valitkoon ammattinsa itse omien kykyjensä rajoissa. Jokaisessa lienee omat hyvät ja huonot puolensa palkkauksen, vapauden, työaikojen ja työolojen suhteen.
Kiitos sinulle siitä, että jaksoit kasvattaa karjaa, jotta saan syödä kotimaista lihaa. Ja kiitos opettajilleni, joilta sain parhaan mahdollisen koulutuksen.
Ja se piti vielä sanomani, että vituttaa sinunkaltaiset turhasta kitisijät. Teidän hoito se vasta kalliiksi yhteiskunnalle tuleekin.- tuleva ex-lo
9 3, aamen! Ei mitään lisättävää. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782