Äkkilähdöt

Minttu

Oletteko ottaneet määrittelemättömiä lähtöjä esim Alanyaan, Marmarikseen? Millainen hotellin taso on ollut. Itse en ole koskaan uskaltautunut, mutta nyt kai pakko jos matkalle mielii..
Turkki muutenkin uusi kokemus. Toivottavasti hintataso olisi edullinen! Vastauksia pikaseen, lähtö on jo viikonloppuna tai alkuviikosta.

4

1067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkailija

Moi !

Ota matka Aurinkomatkoilta. Heillä tietää jo etukäteen mihin hotelliin pääsee. Mielestäni paremmat hotellit kuin Deturilla. Tämä siis minun mielipide ! Aurinkomatkoilla ilmastointi kuuluu hintaan, Deturilla joudut sen itse maksamaan erikseen. Hyvää Turkin matkaa ! Ihana kohde. Itse olen käynyt molemmissa paikoissa, mutta tykkäsin Marmariksesta enemmän. Pienempi paikka kuin Alanya, mutta biletyspaikkoja silti riittävästi ! Alanya on aika iso paikka, joten välimatkat aika pitkiä...

• clipper

Ei minusta Aurinkomatkoillakaan ilmastointi perushintaan kuulu, voihan sen tietysti ostaa valmiiksi matkaa varatessa. Yleensä tollaset 5 € yö. Mutta aika must, jos yönsä joskus nukkuakin aikoo. Aurinkomatkat ihan hyvä matkanjärjestäjä terkut Tanjalle ja Kimmolle jos näitä palstoja lukevat. Loppuelokuusta taas tullaan vasta 4 kerta Alanyaan tänä vuonna.
        Kehutaan nyt Deturiakin, vaikka henk.kohtaista kokemusta ei ole. Työkaverini on käyttänyt deturia jo pitkään eikä moitteen sijaa hotelleissa ole ollut. Siis niissä määrittelemättömissäkään. Ja Detur-hotellien sijainti taitaa olla jopa parempi kuin AM:lla!

• matkailija

En ole ollut määrittelemättömällä majoituksella matkassa, mutta tossa huomasin, että Deturilla on ens viikonlopun lähdöt tosi halpoja! Viikon matkat lauantaina Alanyaan 229 € ja sunnuntaina Marmarikseen 229 €!! Kyseessä on siis just määrittelemätön majoitus. Kantsii käydä kattomassa www.matkadetur.fi, jos halvalla matkalle mielit!

Kivaa matkaa!

(Ite oon lähdössä Alanyaan reilun viikon kuluttua, hotelli tosin on jo tiedossa!)

• matkailija

Tuli vahingossa sama nimimerkki kuin ekalla vastaajalla! Eli eri henkilö olen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      248
      5672
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      35
      3231
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      133
      2549
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      210
      2013
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      64
      1542
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1007
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      937
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      813
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      781
    10. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      39
      728
    Aihe