Betonimylly

puhtaaksi

Onko joku aine tai menetelmä saada hörteinen betonimylly puhtaaksi.

11

5534

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olli

Pelkkä vesi, ja anna pyöriä se irroittaa vanhaa betonia.

• pa uli

ja muutama nyrkinkokoinen kivi kolpottamaan sinne veden sekaan.
        Lisäksi lekaa tai lapionhamaraa kupeeseen.
        Kyllä lähtee.
        Jos ei niin eikun piikkaamaan sisäpuolelta, mutta minulla ovat nuo edelliset konstit aina auttaneet, tosin olen aina pessyt myllyn tuoreeltaan.

• JOrdy
        pa uli kirjoitti:

ja muutama nyrkinkokoinen kivi kolpottamaan sinne veden sekaan.
        Lisäksi lekaa tai lapionhamaraa kupeeseen.
        Kyllä lähtee.
        Jos ei niin eikun piikkaamaan sisäpuolelta, mutta minulla ovat nuo edelliset konstit aina auttaneet, tosin olen aina pessyt myllyn tuoreeltaan.

Pari vuotta sitten kun olin tiiliä kantamassa muurarille, ja kun piti mylly puhdistaa, laitoin sen vettä täyteen ja naputtelin vasaralla kepeästi kylkeen sanoin muurari nätisti "jos vielä lyöt myllyä vasaralla niin minä lyön sinua, pistä sinne kiviä" ja sen urakan aikana eikä sen jälkeen ole tullut naputeltua myllyä vasaralla

• oliko
        JOrdy kirjoitti:

Pari vuotta sitten kun olin tiiliä kantamassa muurarille, ja kun piti mylly puhdistaa, laitoin sen vettä täyteen ja naputtelin vasaralla kepeästi kylkeen sanoin muurari nätisti "jos vielä lyöt myllyä vasaralla niin minä lyön sinua, pistä sinne kiviä" ja sen urakan aikana eikä sen jälkeen ole tullut naputeltua myllyä vasaralla

Oliko sattumoisin maanantai ja muurarilla kanuuna päällä?Kerran kolina kävi korville.
        Työkalut on käyttöesineitä ei niitä tarvi sääliä.

Koriste-esineet on lasi ovien takana kirjahyllyssä tai avoautossa pelkääjän paikalla.

• jookos
        oliko kirjoitti:

Oliko sattumoisin maanantai ja muurarilla kanuuna päällä?Kerran kolina kävi korville.
        Työkalut on käyttöesineitä ei niitä tarvi sääliä.

Koriste-esineet on lasi ovien takana kirjahyllyssä tai avoautossa pelkääjän paikalla.

"Työkalut on käyttöesineitä ei niitä tarvi sääliä."
        Mielestäni työkalut on käyttöesineitä ja toimivat paremmin oikein huollettuina.

• käykö

Onko kukaan kokeillut pehmittää betonia muurahaishapolla.

Muurahaishappo on sitä, jolla viljelijät säilöö lehmän rehuja.

Suolan tiedetään hajottavan ainakin betoniportaat, mutta sihen menee muutama vuosi.

• junnu

jos muurauslaasti kuivanut sisään , lankunpalalla mätkitään ja kevyt vasarointi ja sitten kiviä ja vettä pyörimään . Jos betoni jäänyt sisään pestään rahalla .

• viki

lainata betonimyllyä, kuin isolla rahalla.

Käyttää myllyn putsaamiseen vasaraa on kuin hoitaisi akkaansa nyrkillä.

Kyllä pitää kallis työkalu ehtiä putsata vesipesulla ja harjalla.

• Mylly metsään

Olet mies tahi nainen niin myllylle uusi suunta: lähinpään metsikköön, jossa kukaan ei mylläriä tunne!
        Pärjäilet mainiosti ilman myllyäsi seuraavat 50 vuotta!
        Takuumies Tampereelta

• Rööri-Roope

Jälleen kerran, nuotio myllyn sisään (trasselia ja öljyä), betoni lohkeilee irti.Samalla palaa kyllä valitettavasti maalit pinnasta, mutta uutta maalia pintaan, niin mylly on kuin uusi, eikä muistuta taonnan jälkeen perunaa.

• sieltä...

Kyllä tänne kannattaa ongelmistaan kirjoittaa.
        Näin se ratkes tamäkin juttu.
        Teen kaasunuotion myllyn sisään ja vot...

Tuon olen tiennyt ennestäänkin, ettei betonia kestä lämmittää, murenee ja räiskyy silmille, mutten osannut sitä tähän soveltaa.

Luova hulluus on viisauden alku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      55
      2547
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1682
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1650
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1525
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1518
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1208
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1051
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1012
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1002
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      964
    Aihe