Onko joku aine tai menetelmä saada hörteinen betonimylly puhtaaksi.
Betonimylly
11
5534
Vastaukset
- Olli
Pelkkä vesi, ja anna pyöriä se irroittaa vanhaa betonia.
- pa uli
ja muutama nyrkinkokoinen kivi kolpottamaan sinne veden sekaan.
Lisäksi lekaa tai lapionhamaraa kupeeseen.
Kyllä lähtee.
Jos ei niin eikun piikkaamaan sisäpuolelta, mutta minulla ovat nuo edelliset konstit aina auttaneet, tosin olen aina pessyt myllyn tuoreeltaan. - JOrdy
pa uli kirjoitti:
ja muutama nyrkinkokoinen kivi kolpottamaan sinne veden sekaan.
Lisäksi lekaa tai lapionhamaraa kupeeseen.
Kyllä lähtee.
Jos ei niin eikun piikkaamaan sisäpuolelta, mutta minulla ovat nuo edelliset konstit aina auttaneet, tosin olen aina pessyt myllyn tuoreeltaan.Pari vuotta sitten kun olin tiiliä kantamassa muurarille, ja kun piti mylly puhdistaa, laitoin sen vettä täyteen ja naputtelin vasaralla kepeästi kylkeen sanoin muurari nätisti "jos vielä lyöt myllyä vasaralla niin minä lyön sinua, pistä sinne kiviä" ja sen urakan aikana eikä sen jälkeen ole tullut naputeltua myllyä vasaralla
- oliko
JOrdy kirjoitti:
Pari vuotta sitten kun olin tiiliä kantamassa muurarille, ja kun piti mylly puhdistaa, laitoin sen vettä täyteen ja naputtelin vasaralla kepeästi kylkeen sanoin muurari nätisti "jos vielä lyöt myllyä vasaralla niin minä lyön sinua, pistä sinne kiviä" ja sen urakan aikana eikä sen jälkeen ole tullut naputeltua myllyä vasaralla
Oliko sattumoisin maanantai ja muurarilla kanuuna päällä?Kerran kolina kävi korville.
Työkalut on käyttöesineitä ei niitä tarvi sääliä.
Koriste-esineet on lasi ovien takana kirjahyllyssä tai avoautossa pelkääjän paikalla. - jookos
oliko kirjoitti:
Oliko sattumoisin maanantai ja muurarilla kanuuna päällä?Kerran kolina kävi korville.
Työkalut on käyttöesineitä ei niitä tarvi sääliä.
Koriste-esineet on lasi ovien takana kirjahyllyssä tai avoautossa pelkääjän paikalla."Työkalut on käyttöesineitä ei niitä tarvi sääliä."
Mielestäni työkalut on käyttöesineitä ja toimivat paremmin oikein huollettuina.
- käykö
Onko kukaan kokeillut pehmittää betonia muurahaishapolla.
Muurahaishappo on sitä, jolla viljelijät säilöö lehmän rehuja.
Suolan tiedetään hajottavan ainakin betoniportaat, mutta sihen menee muutama vuosi. - junnu
jos muurauslaasti kuivanut sisään , lankunpalalla mätkitään ja kevyt vasarointi ja sitten kiviä ja vettä pyörimään . Jos betoni jäänyt sisään pestään rahalla .
- viki
lainata betonimyllyä, kuin isolla rahalla.
Käyttää myllyn putsaamiseen vasaraa on kuin hoitaisi akkaansa nyrkillä.
Kyllä pitää kallis työkalu ehtiä putsata vesipesulla ja harjalla.- Mylly metsään
Olet mies tahi nainen niin myllylle uusi suunta: lähinpään metsikköön, jossa kukaan ei mylläriä tunne!
Pärjäilet mainiosti ilman myllyäsi seuraavat 50 vuotta!
Takuumies Tampereelta
- Rööri-Roope
Jälleen kerran, nuotio myllyn sisään (trasselia ja öljyä), betoni lohkeilee irti.Samalla palaa kyllä valitettavasti maalit pinnasta, mutta uutta maalia pintaan, niin mylly on kuin uusi, eikä muistuta taonnan jälkeen perunaa.
- sieltä...
Kyllä tänne kannattaa ongelmistaan kirjoittaa.
Näin se ratkes tamäkin juttu.
Teen kaasunuotion myllyn sisään ja vot...
Tuon olen tiennyt ennestäänkin, ettei betonia kestä lämmittää, murenee ja räiskyy silmille, mutten osannut sitä tähän soveltaa.
Luova hulluus on viisauden alku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552547Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71650Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251208Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241051Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78964