Olen aikeissa kokeilla käyttää kik messengeriä puhelimellani. Haluaisin kysyä maksaako se mitään? vai ovatko lähetetyt viestit ja kuvat, kyseisellä sovelluksella ilmaisia? Tuleeko puhelinlaskuun merkintöjä kyseisestä sovelluksesta? Haluaisin kuulla kokemuksia ja tietoa. =)
Ilmainen? kik messenger
18
2919
Vastaukset
- 5230,. (500)
ilmainen on,täytyykin ja kokeilla
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kik_Messenger Maksaa, jos sinulla ei ole datapakettia tai et käytä wlania.
- Pinja (:
Kiitos. Minulta löytyy nettipaketti, joten se on ilmaista sitten.
- kikkailkaaaaaa
miksei nokia asha 311:lle ole kikkii mut kaikille muille puhelimille on!!!?? :(
Koska kyseessä on ns peruspuhelin. ( Pohjautuu s40 versioon)
- eikä311
osta älypuhelin
- kyselijäääää
voiks nokia lumioille lataa kikin?
- kyl saa
ainaki 520 ja 620:n saa
- ja viel
mut jos oot harkkimas lumiaa ni ei kandee :D anroid on parempi ku siihen saa kaikki maholliset sovellukset
- gigigigkgkcidkdudufl
Onko kik messengerrissä kaikki ilmasta esim ne lisä jutut ?
- O.o...
Siis mä oon ainaki käyttäny Kikkii vähä yli puol vuotta nyt, eikä oo maksanu mitään, mut oon kuullu et jollaan ois tullu joku parin sadan euron lasku sit vähän ajan pääst? Ei oo tosiaan mulla ainakaan maksanu...
- anbba
Tulkaa kikkailemaan: anbba
- kik ulkomailla
maksaaks jos toinen on ulkomail ja laitat kik viestin sinne?
Ei itselle.
- vastatkaa pliis
Eli jos laitan suomesta viestin esim. Espanjaan henkilölle joka käyttää wi-fiä niin kummalle se maksaa vai ei kummallekkaan?
- kdgh
Huoh. Kik ja muut nettipohjaiset viestintäsysteemit eivät maksa itsessään mitään. Ne on kuin sähköpostit, mutta vaan paketoituna vähän erilaiseen kuorrutteeseen.
Se mikä maksaa, jos maksaa, on nettiyhteys. Eli siis vastaus kysymykseesi löytyy kysymyksestä, maksaako se nettiyhteys jotain vai ei.
(jossain tapauksessahan jopa wifi (käyttöoikeus siihen) voi olla maksullinen...)- miinäää
Eli ei maksa miitään...(?)
- simpleasthat..
kik ei maksa erikseen mitään vain henk koht netti yhteys voi maksaa tai ei maksa,kaverin nettikuluista ei kannata välittää yhtään mitään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332