Ilmainen? kik messenger

Pinja (:

Olen aikeissa kokeilla käyttää kik messengeriä puhelimellani. Haluaisin kysyä maksaako se mitään? vai ovatko lähetetyt viestit ja kuvat, kyseisellä sovelluksella ilmaisia? Tuleeko puhelinlaskuun merkintöjä kyseisestä sovelluksesta? Haluaisin kuulla kokemuksia ja tietoa. =)

18

2919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5230,. (500)
    • Maksaa, jos sinulla ei ole datapakettia tai et käytä wlania.

• Pinja (:

Kiitos. Minulta löytyy nettipaketti, joten se on ilmaista sitten.

• kikkailkaaaaaa

miksei nokia asha 311:lle ole kikkii mut kaikille muille puhelimille on!!!?? :(

• Koska kyseessä on ns peruspuhelin. ( Pohjautuu s40 versioon)

• eikä311

osta älypuhelin

• kyselijäääää

voiks nokia lumioille lataa kikin?

• kyl saa

ainaki 520 ja 620:n saa

• ja viel

mut jos oot harkkimas lumiaa ni ei kandee :D anroid on parempi ku siihen saa kaikki maholliset sovellukset

• gigigigkgkcidkdudufl

Onko kik messengerrissä kaikki ilmasta esim ne lisä jutut ?

• O.o...

Siis mä oon ainaki käyttäny Kikkii vähä yli puol vuotta nyt, eikä oo maksanu mitään, mut oon kuullu et jollaan ois tullu joku parin sadan euron lasku sit vähän ajan pääst? Ei oo tosiaan mulla ainakaan maksanu...

• anbba

Tulkaa kikkailemaan: anbba

• kik ulkomailla

maksaaks jos toinen on ulkomail ja laitat kik viestin sinne?

• Ei itselle.

• vastatkaa pliis

Eli jos laitan suomesta viestin esim. Espanjaan henkilölle joka käyttää wi-fiä niin kummalle se maksaa vai ei kummallekkaan?

• kdgh

Huoh. Kik ja muut nettipohjaiset viestintäsysteemit eivät maksa itsessään mitään. Ne on kuin sähköpostit, mutta vaan paketoituna vähän erilaiseen kuorrutteeseen.

Se mikä maksaa, jos maksaa, on nettiyhteys. Eli siis vastaus kysymykseesi löytyy kysymyksestä, maksaako se nettiyhteys jotain vai ei.

(jossain tapauksessahan jopa wifi (käyttöoikeus siihen) voi olla maksullinen...)

• miinäää

Eli ei maksa miitään...(?)

• simpleasthat..

kik ei maksa erikseen mitään vain henk koht netti yhteys voi maksaa tai ei maksa,kaverin nettikuluista ei kannata välittää yhtään mitään

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4598
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4426
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3612
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2987
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2794
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2143
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      117
      1332
    Aihe