Suomen

miehekkäin

Mitä mieltä olette naisesta joka siis on syntynyt naiseksi, mutta näyttää miehekkäämmltä kuin suuri osa suomalais miehistä? Pukeudun ihan neutraalisti tavallisiin vaatteisiin, mutta minua silti pidetään naisena koska rinnat pönköttää takin läpi ja äänikin on aika naisen, mutta muuten olen todella miehen näköinen varsinkin kasvonpiirteiltä ja kyllä se vartalonmallikin on muuten kuin miehellä, vaikka rinnat vaatteen läpi hieman pönköttääkin.

Mieheksi voisin kernaasti alkaa pienillä ehostuksilla, mutta olen aika lyhyt mieheksi sitten, mutta todella miehekkäät piirteet ainakin suomalaiseksi mieheksi saati naiseksi.

19

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehekkäin

      Ja miten sinä nainen joka olet myös samanlainen eli todella miehen näköinne kuinka selviät elämässäsi kun haluaisit kumminkin olla naisellinen normaalin näköinen nainen? Kärsitkö psyykkisistä ongelmista ja oletko kokenut paljon sen vuoksi syrjintää miesten/naisten taholta sekä selvää inhoa ja haukkuja?

    • Herää kysymys, miksi ryhtyisit mieheksi?

      • miehekkäin

        En haluaisi olla mies, mutta olosuhteet pakottavat koska olen täysin miehen näköinen. Voin elää täysin seksitöntä elämää joten se ei ole ongelma. Helpompaa miehenä koska ihmiset eivät enää tuijottaisi kun näytän vielä oudolta koska minusta näkee jollain lailla, että olen nainen, mutta äärimmäisen miesmäisen näköinen joten jos laitan kunnolla itseni miehen näköiseksi niin ihmiset näkevät minut vain jonain lyhyehkönä miehenä eivätkä kiinnitä enää sen kummempaa huomiota.

        En halua silti mitään leikkauksia alapäähäni eli en suinkaan miesten vehkeitä, mutta rinnat voisin leikkauttaa pois sekä ajaa hiukset pois tai ainakin siiliksi sekä pukeutua miehekkäästi ja ehkä laittaa tekoparrankin.


      • trdeqssad
        miehekkäin kirjoitti:

        En haluaisi olla mies, mutta olosuhteet pakottavat koska olen täysin miehen näköinen. Voin elää täysin seksitöntä elämää joten se ei ole ongelma. Helpompaa miehenä koska ihmiset eivät enää tuijottaisi kun näytän vielä oudolta koska minusta näkee jollain lailla, että olen nainen, mutta äärimmäisen miesmäisen näköinen joten jos laitan kunnolla itseni miehen näköiseksi niin ihmiset näkevät minut vain jonain lyhyehkönä miehenä eivätkä kiinnitä enää sen kummempaa huomiota.

        En halua silti mitään leikkauksia alapäähäni eli en suinkaan miesten vehkeitä, mutta rinnat voisin leikkauttaa pois sekä ajaa hiukset pois tai ainakin siiliksi sekä pukeutua miehekkäästi ja ehkä laittaa tekoparrankin.

        Mitkään olosuhteet ei voi pakottaa sinua mieheksi jos et itse halua sellaiseksi ja kirjoituksestasi päätellen et halua. Kyllä miehen näköisestä naisesta saadaan naisellinen nainen oikealla pukeutumisella ja sopivalla ehostuksella. Hiuksillakin on yllättävä vaikutus. Moni tavallinen nainen ei ymmärrä kuinka äijämäiseksi muuttuu kun leikkaa hiuksensa lyhyeksi miestyylisellä leikkauksella. Eihän hiusten tarvitse olla pitkät, mutta naisellinen puolipitkä leikkaus ja sopiva kampaus tekee jo naisellisen vaikutuksen. Hieman naisellisia piirteitä korostava meikkaus ja oikea vaatetus tekee naisen. Pukeutumiseen saa jopa ilmaista apua tavaratalojen pukeutumisneuvojalta ja meikkiosaston tytöt tekee mallimeikin. Kerrot omistavasi näkyvät rinnat joten siltä osin tilanne on hyvä.

        Tuo viimeinen lauseesi viittaa siihen että olisitko naispuolinen transvestiitti. Aina luullaan että vain mies voi olla transvestiitti mutta kyllä naisiakin löytyy.


      • miehekkäin
        trdeqssad kirjoitti:

        Mitkään olosuhteet ei voi pakottaa sinua mieheksi jos et itse halua sellaiseksi ja kirjoituksestasi päätellen et halua. Kyllä miehen näköisestä naisesta saadaan naisellinen nainen oikealla pukeutumisella ja sopivalla ehostuksella. Hiuksillakin on yllättävä vaikutus. Moni tavallinen nainen ei ymmärrä kuinka äijämäiseksi muuttuu kun leikkaa hiuksensa lyhyeksi miestyylisellä leikkauksella. Eihän hiusten tarvitse olla pitkät, mutta naisellinen puolipitkä leikkaus ja sopiva kampaus tekee jo naisellisen vaikutuksen. Hieman naisellisia piirteitä korostava meikkaus ja oikea vaatetus tekee naisen. Pukeutumiseen saa jopa ilmaista apua tavaratalojen pukeutumisneuvojalta ja meikkiosaston tytöt tekee mallimeikin. Kerrot omistavasi näkyvät rinnat joten siltä osin tilanne on hyvä.

        Tuo viimeinen lauseesi viittaa siihen että olisitko naispuolinen transvestiitti. Aina luullaan että vain mies voi olla transvestiitti mutta kyllä naisiakin löytyy.

        Noilla meikeillä ja naisellisella pukeutumistyylillä näytän vain sitten mieheltä joka yrittää olla nainen. Minua ei naiselliseksi saa tekemälläkään koska olen miehekkäämmän näköinen kuin Suomalais miehet keskimäärin. Pitkät hiukset on melkein aina ollut ja se ei ole tehnyt ulkonäköäni yhtään naisellisemmaksi, päinvastoin näytän vain niissäkin jätkämäiseltä.


      • miehekkäin kirjoitti:

        En haluaisi olla mies, mutta olosuhteet pakottavat koska olen täysin miehen näköinen. Voin elää täysin seksitöntä elämää joten se ei ole ongelma. Helpompaa miehenä koska ihmiset eivät enää tuijottaisi kun näytän vielä oudolta koska minusta näkee jollain lailla, että olen nainen, mutta äärimmäisen miesmäisen näköinen joten jos laitan kunnolla itseni miehen näköiseksi niin ihmiset näkevät minut vain jonain lyhyehkönä miehenä eivätkä kiinnitä enää sen kummempaa huomiota.

        En halua silti mitään leikkauksia alapäähäni eli en suinkaan miesten vehkeitä, mutta rinnat voisin leikkauttaa pois sekä ajaa hiukset pois tai ainakin siiliksi sekä pukeutua miehekkäästi ja ehkä laittaa tekoparrankin.

        Miehet eivät ehkä tuijota, mutta sen sijaan tulevat vetämään turpaan.

        Rupea v i t t u m a i s e k s i ihmiseksi ja vaikka äsähdä niille, jotka tuijottavat. Kun on erilainen, ei voi olla kiltti.

        Minäkin näytän tosi maskuliiniselta. Oikeasti olen herkkä ja hauras ihminen, mutta olen lihava, minulla on atleettinen vartalo ja ääneni on matala. Näytän niin v i t t u u n t u n e e l t a arjessa, etteivät ihmiset tule minulle mitään. Toisaalta, en minä asu missään nilsiässä, ehkä sinunkin pitäisi muuttaa sieltä pois.


      • C.S.
        miehekkäin kirjoitti:

        En haluaisi olla mies, mutta olosuhteet pakottavat koska olen täysin miehen näköinen. Voin elää täysin seksitöntä elämää joten se ei ole ongelma. Helpompaa miehenä koska ihmiset eivät enää tuijottaisi kun näytän vielä oudolta koska minusta näkee jollain lailla, että olen nainen, mutta äärimmäisen miesmäisen näköinen joten jos laitan kunnolla itseni miehen näköiseksi niin ihmiset näkevät minut vain jonain lyhyehkönä miehenä eivätkä kiinnitä enää sen kummempaa huomiota.

        En halua silti mitään leikkauksia alapäähäni eli en suinkaan miesten vehkeitä, mutta rinnat voisin leikkauttaa pois sekä ajaa hiukset pois tai ainakin siiliksi sekä pukeutua miehekkäästi ja ehkä laittaa tekoparrankin.

        Ei 186cm ole lyhyt. Voi luoja näitä eläkeläisen klo 7.30-provoja...


      • miehekkäin
        colaptes kirjoitti:

        Miehet eivät ehkä tuijota, mutta sen sijaan tulevat vetämään turpaan.

        Rupea v i t t u m a i s e k s i ihmiseksi ja vaikka äsähdä niille, jotka tuijottavat. Kun on erilainen, ei voi olla kiltti.

        Minäkin näytän tosi maskuliiniselta. Oikeasti olen herkkä ja hauras ihminen, mutta olen lihava, minulla on atleettinen vartalo ja ääneni on matala. Näytän niin v i t t u u n t u n e e l t a arjessa, etteivät ihmiset tule minulle mitään. Toisaalta, en minä asu missään nilsiässä, ehkä sinunkin pitäisi muuttaa sieltä pois.

        Jos alkaisin vittumaiseksi (mieli kyllä tekis) kuten sanomaan jotain päin naamaa tai huuteleen tai katsomaan tosi pelottavasti niin sitten ne vasta tuijottaiskin, ei siinä, etteikö ne jo tuijota, mutta lisätuijotukset ja kaupan päälisiksi vielä hullun maine näin pienellä paikkakunnalla ei saa aikaiseksi kuin hallaa vain ja pahimmassa tapauksessa voivat soittaa valkotakkiset miehet tai poliisin. Ei minua vielä ole turpaan miesmäisen ulkomuotoni takia vedetty, mutta kaikkea muuta kyllä.

        Mutta enhän minä paljon missään edes liiku joten säästyn suurimmilta tuijotuksilta ja haukuilta. Paras keino mitä tällä hetkellä tiedän on vain laittaa itsensä mahdollisimman miehen näköiseksi niin, että minua ihan todellakin pidettäisiin miehenä niin silloin olen vain yksi mies muiden joukossa enkä mikään mies joka yrittää olla nainen jona minua tällä hetkellä pidetään tai ainakin todella outona kummajaisena josta ei oikein näe mikä on, onko edes ihminenkään.


      • ???
        C.S. kirjoitti:

        Ei 186cm ole lyhyt. Voi luoja näitä eläkeläisen klo 7.30-provoja...

        ???


      • miehekkäin kirjoitti:

        Jos alkaisin vittumaiseksi (mieli kyllä tekis) kuten sanomaan jotain päin naamaa tai huuteleen tai katsomaan tosi pelottavasti niin sitten ne vasta tuijottaiskin, ei siinä, etteikö ne jo tuijota, mutta lisätuijotukset ja kaupan päälisiksi vielä hullun maine näin pienellä paikkakunnalla ei saa aikaiseksi kuin hallaa vain ja pahimmassa tapauksessa voivat soittaa valkotakkiset miehet tai poliisin. Ei minua vielä ole turpaan miesmäisen ulkomuotoni takia vedetty, mutta kaikkea muuta kyllä.

        Mutta enhän minä paljon missään edes liiku joten säästyn suurimmilta tuijotuksilta ja haukuilta. Paras keino mitä tällä hetkellä tiedän on vain laittaa itsensä mahdollisimman miehen näköiseksi niin, että minua ihan todellakin pidettäisiin miehenä niin silloin olen vain yksi mies muiden joukossa enkä mikään mies joka yrittää olla nainen jona minua tällä hetkellä pidetään tai ainakin todella outona kummajaisena josta ei oikein näe mikä on, onko edes ihminenkään.

        Huono homma, sinua saatetaan pitää transsukupuolisena miehenä ja sitten olet oikeasti haukkujen kohteena.


      • Cis-kontyttö
        ??? kirjoitti:

        ???

        Ei kun 195cm.


      • Eläkeläinen on vain
        C.S. kirjoitti:

        Ei 186cm ole lyhyt. Voi luoja näitä eläkeläisen klo 7.30-provoja...

        168cm pitkä. Todella naisen mitoissa.


      • miehekkäin
        colaptes kirjoitti:

        Huono homma, sinua saatetaan pitää transsukupuolisena miehenä ja sitten olet oikeasti haukkujen kohteena.

        Niin no voitais ehkä toistaiseksi luulla rintojeni takia, mutta kun menen ne leikkauttamaan pois niin menen todellakin ihan miehestä kasvojeni ja vartalonmallini takia, tosin pituuteni 164cm voi hieman olla tavallista lyhyempi mieheksi, mutta onhan noita joskus nähty lyhyempiäkin miehiä.


      • miehekkäin kirjoitti:

        Niin no voitais ehkä toistaiseksi luulla rintojeni takia, mutta kun menen ne leikkauttamaan pois niin menen todellakin ihan miehestä kasvojeni ja vartalonmallini takia, tosin pituuteni 164cm voi hieman olla tavallista lyhyempi mieheksi, mutta onhan noita joskus nähty lyhyempiäkin miehiä.

        Älä ihmeessä tuon takia mene leikkauttamaan yhtään mitään!


      • miehekkäin
        colaptes kirjoitti:

        Älä ihmeessä tuon takia mene leikkauttamaan yhtään mitään!

        Kuten sanoin menen täysin miehestä ja rinnatkin voi leikkauttaa pois koska niistä ei ole mitään hyötyä ollut koska ne ovat rumat ja suorina roikkuvat joten ei ne vetoa edes niihin "tissimiehiin". Pimppi saa olla mitään hyötyä ei ole leikkauttaa sitä poiskaan koska en ole missään seksuaalisessa kanssakäymisessa kenenkään kanssa ja vaatteiden alta ei näy onko siellä miehen vai naisen vehkeet. Enkä muutenkaan tuntisi seksuaalista vetoa naiseen jos siis aikoisin pippelin laittaa.


      • kljhkg
        miehekkäin kirjoitti:

        Kuten sanoin menen täysin miehestä ja rinnatkin voi leikkauttaa pois koska niistä ei ole mitään hyötyä ollut koska ne ovat rumat ja suorina roikkuvat joten ei ne vetoa edes niihin "tissimiehiin". Pimppi saa olla mitään hyötyä ei ole leikkauttaa sitä poiskaan koska en ole missään seksuaalisessa kanssakäymisessa kenenkään kanssa ja vaatteiden alta ei näy onko siellä miehen vai naisen vehkeet. Enkä muutenkaan tuntisi seksuaalista vetoa naiseen jos siis aikoisin pippelin laittaa.

        Lääkärit eivät suostu leikkaamaan naiselta kokonaan rintoja pois. Niitä voidaan kyllä pienentää, mutta kokonaispoistoon lääkärit vaativat yleensä transsukupuolisuus- tai transgenderdiagnoosin.

        Aika moni transsukupuolinen mies ei koe tarvitsevansa pippeliä ja jättää alapäänsä ennalleen, tämä on täysin mahdollista Suomessa.


      • Pimpitönnä
        kljhkg kirjoitti:

        Lääkärit eivät suostu leikkaamaan naiselta kokonaan rintoja pois. Niitä voidaan kyllä pienentää, mutta kokonaispoistoon lääkärit vaativat yleensä transsukupuolisuus- tai transgenderdiagnoosin.

        Aika moni transsukupuolinen mies ei koe tarvitsevansa pippeliä ja jättää alapäänsä ennalleen, tämä on täysin mahdollista Suomessa.

        Miehellä on kyllä pippeli ja naisella pimppi. Jos ns. miehellä on pimppi niin eikö se sitten ole nainen? Meneppäs pimpillä yleiseen miesten saunaan niin tiedät onko sulla pimppi vai pippeli. Taitaa olla maailman pienin peli suihkutiloissa jos ei muuta näy kuin tussu ja kavereilla jorma seisoo kun pilllua tekee mieli. No melaa ainakin saat kunnollo.


      • ! ! !
        Pimpitönnä kirjoitti:

        Miehellä on kyllä pippeli ja naisella pimppi. Jos ns. miehellä on pimppi niin eikö se sitten ole nainen? Meneppäs pimpillä yleiseen miesten saunaan niin tiedät onko sulla pimppi vai pippeli. Taitaa olla maailman pienin peli suihkutiloissa jos ei muuta näy kuin tussu ja kavereilla jorma seisoo kun pilllua tekee mieli. No melaa ainakin saat kunnollo.

        Tanelikin heräsi. Olikin jo hetken aikaa rauhallista. Mutta eipä ruokita enempää.


      • Jerejjj
        Pimpitönnä kirjoitti:

        Miehellä on kyllä pippeli ja naisella pimppi. Jos ns. miehellä on pimppi niin eikö se sitten ole nainen? Meneppäs pimpillä yleiseen miesten saunaan niin tiedät onko sulla pimppi vai pippeli. Taitaa olla maailman pienin peli suihkutiloissa jos ei muuta näy kuin tussu ja kavereilla jorma seisoo kun pilllua tekee mieli. No melaa ainakin saat kunnollo.

        Eli mielestäsi on ok raiskata, jos jollain pimpin omistajalla on alapää paljaana?

        Olen 176/85, kalju ja parrakas, hartiat kuin ladonovet ja miehinen rintakehä. Pyyhe päällä on tullut istuttua monta kertaa saunassa ja joskus ilman pyyhettäkin, eivät heterot haaroja kurki. Eivätkä kaverini ole niin epätoivoisia, että huolisivat pillua tämännäköiseltä kantotelineeltä.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe