Olen aikeissa ostaa keväällä 2013 customin. Käyttääkö porukat yleensä näitä ns panssarisuojia? Suojia jotka suojaavat selän, rintakehän, olkapäät, kyynerpäät ja munuaiset. Suoja on varmasti ok, mutta näkyykös se takin alta ja pitääkö sitten ostaa numeroa paria isompi nahkarotsi? Entäs käytättekö polvisuojia? Nyt on siis kysymys Custom pyöristä, ei muoviohjuksista.
Panssarisuojat
5
219
Vastaukset
- Mikset sää osta
suoraan takkia ja housuja joissa nuo on jo valmiina omilla paikoillaan niinkuin yleensä ajovarusteissa on?
- Custommmmm
Minulla on siis kallis nahkatakki ja ajohousut, mutta ei niissä ole mitään kyseisiä suojia.
- Alpha8
Ai. Mulla on siisti musta custom henkinen nahkatakki, jossa on valmiina paikat selkä, olkapää ja kyynär -suojille. Näihin oon laittanu asianmukaiset suojukset ja jalassa siniset kevlar farkut, joissa kunnolliset polvisuojat. Jos joskus tarvii liukua asfaltilla, niin kestää enempi kulutusta. Äkkipysäyksessä ei kyllä suojaa välttämättä yhtään mikään.
- meemelilittu
Icon Stryker Vest -suojaliivi.Tuommosta olen käyttänyt,ja hyvin sopii takin alle.
On hyvin istuva,eikä hikoiluta. - kohta ajellaan taas
Panssarisuojat ovat parhaimmillaan muovia, selkäsuojat vaahtomuovia. Ei sellaiset auta jos tulee kunnon töötti, pitäisi kehittää vähän pidemmälle ja paremmista materiaaleista, miksei sitä voisi itsekin tehdä, varusteissa on taskut irroitettaville suojille.
Suojia on mitä rotsista löytyy, kyynär, ja olkapäät, selkäsuoja lähti pois, ei mitään virkaa vaahtomuovin palalla. Housuissa polvisuojat, tarvittaessa kelin mukaan ajellaan t-paidassa, tosin silloin maltillisesti 100% ennakoiden tilanteet. Turvallisuus ei perustu prätkäilussä panssarointiin, vaan riskien tiedostamiseen ja välttämiseen liikenteessä mahdollisimman pitkälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222291Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052231- 522177
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2301498- 301416
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201116- 261106