Olen aikeissa ostaa keväällä 2013 customin. Käyttääkö porukat yleensä näitä ns panssarisuojia? Suojia jotka suojaavat selän, rintakehän, olkapäät, kyynerpäät ja munuaiset. Suoja on varmasti ok, mutta näkyykös se takin alta ja pitääkö sitten ostaa numeroa paria isompi nahkarotsi? Entäs käytättekö polvisuojia? Nyt on siis kysymys Custom pyöristä, ei muoviohjuksista.
Panssarisuojat
5
216
Vastaukset
- Mikset sää osta
suoraan takkia ja housuja joissa nuo on jo valmiina omilla paikoillaan niinkuin yleensä ajovarusteissa on?
- Custommmmm
Minulla on siis kallis nahkatakki ja ajohousut, mutta ei niissä ole mitään kyseisiä suojia.
- Alpha8
Ai. Mulla on siisti musta custom henkinen nahkatakki, jossa on valmiina paikat selkä, olkapää ja kyynär -suojille. Näihin oon laittanu asianmukaiset suojukset ja jalassa siniset kevlar farkut, joissa kunnolliset polvisuojat. Jos joskus tarvii liukua asfaltilla, niin kestää enempi kulutusta. Äkkipysäyksessä ei kyllä suojaa välttämättä yhtään mikään.
- meemelilittu
Icon Stryker Vest -suojaliivi.Tuommosta olen käyttänyt,ja hyvin sopii takin alle.
On hyvin istuva,eikä hikoiluta. - kohta ajellaan taas
Panssarisuojat ovat parhaimmillaan muovia, selkäsuojat vaahtomuovia. Ei sellaiset auta jos tulee kunnon töötti, pitäisi kehittää vähän pidemmälle ja paremmista materiaaleista, miksei sitä voisi itsekin tehdä, varusteissa on taskut irroitettaville suojille.
Suojia on mitä rotsista löytyy, kyynär, ja olkapäät, selkäsuoja lähti pois, ei mitään virkaa vaahtomuovin palalla. Housuissa polvisuojat, tarvittaessa kelin mukaan ajellaan t-paidassa, tosin silloin maltillisesti 100% ennakoiden tilanteet. Turvallisuus ei perustu prätkäilussä panssarointiin, vaan riskien tiedostamiseen ja välttämiseen liikenteessä mahdollisimman pitkälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745