Panssarisuojat

Custommmmm

Olen aikeissa ostaa keväällä 2013 customin. Käyttääkö porukat yleensä näitä ns panssarisuojia? Suojia jotka suojaavat selän, rintakehän, olkapäät, kyynerpäät ja munuaiset. Suoja on varmasti ok, mutta näkyykös se takin alta ja pitääkö sitten ostaa numeroa paria isompi nahkarotsi? Entäs käytättekö polvisuojia? Nyt on siis kysymys Custom pyöristä, ei muoviohjuksista.

5

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikset sää osta

suoraan takkia ja housuja joissa nuo on jo valmiina omilla paikoillaan niinkuin yleensä ajovarusteissa on?

• Custommmmm

Minulla on siis kallis nahkatakki ja ajohousut, mutta ei niissä ole mitään kyseisiä suojia.

• Alpha8

Ai. Mulla on siisti musta custom henkinen nahkatakki, jossa on valmiina paikat selkä, olkapää ja kyynär -suojille. Näihin oon laittanu asianmukaiset suojukset ja jalassa siniset kevlar farkut, joissa kunnolliset polvisuojat. Jos joskus tarvii liukua asfaltilla, niin kestää enempi kulutusta. Äkkipysäyksessä ei kyllä suojaa välttämättä yhtään mikään.

• meemelilittu

Icon Stryker Vest -suojaliivi.Tuommosta olen käyttänyt,ja hyvin sopii takin alle.
      On hyvin istuva,eikä hikoiluta.

• kohta ajellaan taas

Panssarisuojat ovat parhaimmillaan muovia, selkäsuojat vaahtomuovia. Ei sellaiset auta jos tulee kunnon töötti, pitäisi kehittää vähän pidemmälle ja paremmista materiaaleista, miksei sitä voisi itsekin tehdä, varusteissa on taskut irroitettaville suojille.

Suojia on mitä rotsista löytyy, kyynär, ja olkapäät, selkäsuoja lähti pois, ei mitään virkaa vaahtomuovin palalla. Housuissa polvisuojat, tarvittaessa kelin mukaan ajellaan t-paidassa, tosin silloin maltillisesti 100% ennakoiden tilanteet. Turvallisuus ei perustu prätkäilussä panssarointiin, vaan riskien tiedostamiseen ja välttämiseen liikenteessä mahdollisimman pitkälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      231
      9443
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      120
      6559
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6094
    4. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      73
      4381
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4370
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      33
      3369
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      56
      3042
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      2985
    9. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      2963
    10. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      2947
    Aihe