Moikka,
halusin tiedustella mielipiteitänne kyseisistä suksista. Itse olen siis täysin amatöörihiihtäjä ja etsin itselleni suksipakettia ja yhdessä paketissa olisi tuollaiset sukset tarjolla. Hiihtokilometrejä minulla tulee vuosittain todennäköisesti n.100-200, mutta en kuitenkaan haluaisi ostaa kaikista halvinta pakettia, koska haluaisin hiihdellä uusilla suksilla useamman vuoden. Olisiko tämä suksi mielestänne tähän takoitukseen sopiva?
Ainiin, sen vuoksi kysyn, että urheilukaupan myyjäthän aina hehkuttaa omia suksiaa eikä täysin puolueetonta mielipidettä heiltä voi saada
terveisin,
wassberg
Peltonen Acadia skate
wassberg87
2
1986
Vastaukset
- lekkovi
Jos Peltosen mainospuhetta on uskominen, on kyseessä tarkoitukseesi varmasti hyvä suksi, kunhan pidät huolta, että otat oikean jäykkyyden.
Mainostavat luokkansa keveimmäksi ja painotus on suuntavakaudessa ja koska pitäs löytyä jäykkyyttä 120kg saakka, on, kuten sanoin, varmasti aivan hyvä suksi sulle.- acadia1
mulla on samanlaiset. ei hullummat....eikun skeittaamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284