PERKELE SEN KANSSA!!!! VITUN HELEVETTI!!!!!!!!!!!
Hammaslääkäri pilas mun elämän
6
266
Vastaukset
- hyyhyh
no, mitä?
- j k
niikö
- Paskajut
Hidastelevat ja munivat, eivätkä pysty saamaan hampaita kuntoon.Olisi muutakin menoa. Paska. Koko kesä piloilla.
- Suutnu
Hammaslääkärit on suuria p reikiä.
- V...tuttaa
Koko kesä piloilla. Kiitos hammaslääkärit. Idiootitt. Paikkaatte yhtä hammasta kerralla. Kyllä kestää ja kestää. Voi .....tu.
- wittuuntunut
V...tuttaa kirjoitti:
Koko kesä piloilla. Kiitos hammaslääkärit. Idiootitt. Paikkaatte yhtä hammasta kerralla. Kyllä kestää ja kestää. Voi .....tu.
Sama. Homma ainooo waa et wimeks ku paikkasiwat nii tuli soitto myöhemmin et hei anteeks nyt sain haavan ku hoidin sua niin pitäis ny kysellä oletko tautineno-0. Mitä wittua munhan tässä pitäis pelätä ku limakalvojen lähellä sohivat......on se kumma ku ei nykyään missään saa kunnon hoitoa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981683- 551103
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371076- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671