sopiva ikä neitsyyden menettämiseen?

justme3

mikä on mielestänne sopiva ikä menettää neitsyys? :D

101

12083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • litistynyt

      Täysi-ikäisyys. Esiaviollinen seksi haitaksi mielenterveydelle, you know.

    • Puoliso1

      Minulle sopiva ikä oli 24v ja hääyö! En ole katunut vaan iloinnut!

    • neitsyys :D

      minusta sopiva ikä voi on se ikä jolloin itsestä tuntuu että on aika menettää neitsyys :P

    • sopivaa ikäää

      Seksi ei kuulu alaikäisille, eli vähintään 18-vuotias tulisi olla. Mieluiten vieläkin vanhempi.

      • Krooh

        Seksi todellakin kuuluu alaikäisille, jos haluavat. Käsittämätön näkemys.


      • vittumitäpskaa

        Olen vuonna 2004 syntynyt, eli pian 14-vuotias. Harrastin seksiä ensimmäistä kertaa joululomalla. Sen jälkeen on eri kumppanin kanssa tullut kerran vietettyä aikaa sängyssä:Dd eijumalauta äijät menetät te vittu mummoina neitsyyde


      • Jaa.00

        Suomessa on laillista harrastaa seksiä 16-vuotiaana.


      • Anonyymi
        Jaa.00 kirjoitti:

        Suomessa on laillista harrastaa seksiä 16-vuotiaana.

        ei seksiin mitään ikärajaa ole. Kyllä esim 12 vuotiaat saa ihan keskenään paneskella mutta täysiikäinen ei saa harrastaa seksiä alle 16 vuotiaan kanssa.


      • Anonyymi
        vittumitäpskaa kirjoitti:

        Olen vuonna 2004 syntynyt, eli pian 14-vuotias. Harrastin seksiä ensimmäistä kertaa joululomalla. Sen jälkeen on eri kumppanin kanssa tullut kerran vietettyä aikaa sängyssä:Dd eijumalauta äijät menetät te vittu mummoina neitsyyde

        Hyvästi sanottu


    • Poika/Mies

      No mieti...Ei oo mitää "sopivaa" ikää, kaikki on erillaisia. Jotku aijemmi ja jotku myöhemmi, ja jotku ei koskaa. Vaikuttaa siltä ettet osaa tehdä omia päätöksiäsi kun liikut niinsanotusti massan mukana.

      • sssssaaaaaaaaaaasss

        Jep.
        Silloin on sopiva ikä kun osaa tehdä omat päätöksensä.


    • sefgserertetre

      17.

    • lifemocker

      17 ->

    • jeemoi4

      alle 16v on sakkolihaa niin ei sitä ennen oikeestaan.. siitä sit jos pari vuotta viel eteenpäi

    • aSDFIU

      sopiva ikä on sillon ku sitä ei tartte enää kysyä mistää suomi24:sta :D

      • Tämä :'D mut hei oikeesti nimenomaan sitten kun ei käy enää omatunnolle/ei tarvii miettiä liikaa


    • 111111111111liikaa11

      itse olen 17v ja neitsyt, ei sille ole oikeeta ikää.

    • plöts

      ei vielä yläasteella! lapsien ei kuulu harrastaa seksiäh.

    • Hei vaan kaikille!

      Tutkitusti seksielämän myöhemmin (yli 20v.) aloittaneet ovat myös tyytyväisempiä seksielämäänsä. Sitä kannattaa miettiä ennenkuin nuorena hyppää sänkyyn.

      Terv. 19v. ja neitsyt (ja sitä vielä hyvän tovin)

      • fjdqgb

        Mielestäni aikaisintaan 16v koska silloinhan se on oikeasti laillistakin kenen kanssa tahansa , tai tietysti sen jälkeenkin jos siltä tuntuu


    • tyttö95

      olin 14 ja kadun sitä nyt. Kielimatkalla kaikki muut oli vähä vanhempia niin piti kuitenki olla porukas ja ekalla viikolla panin jotain "söpöö" espanialaista jätkää kadunkulmassa. Oli tosi kivuliasta varmaa koska jännitti ja näin mutta siitä jäänyt pelko seksiä kohtaan koska pelkään sitä kipua..

      • Luottamuss

        15v oli musta hyvä ikä. Ei kaduta kumpikaan mitään mitä tuli tehtyä. Nytkin seurustelemme onnellisesti olemme lähelle 3v seurustelleet olen 17v nyt. :)


    • minä vaan

      alotin e-pillerit helmikuussa(kerroin äidille kun olin ne hankkinut ja äitini suhtautui siihen paremmin kuin odotin, mutta se on ruvennu vahtii mua tarkemmin sen jälkee) ja mä menetin neitsyyteni just 4kk sitte(olen 14 iha just 15 tyttö). se oli ihaninta mitä oon kokenu, vaikka tärisin koko ajan, koska jännitti, en tuntenu sitä miestä kunnolla, mutta se ei haitannut. olen ollut tämän miehen kanssa 3kertaa, vaikka seurustelen. seurustelu kumppanini kanssa olen harrastanut 2 kertaa ja en pidä seksistämme. kaikki kaverini ovat neitsyitä ja onnellisia siitä. en kadu mitään, vaikka petin poikaystääni, koska seksi toisen ihmisen kanssa tuntui paremmalta. neitsyys menetetään kun on siihen valmis. MUISTAKAA EHKÄISY!!

    • viivaavei

      Sopiva aika menettää neitsyys on silloin kun sä et ajattele milloin on sopiva aika menettää neitsyys! Eli kypsyys ja valmius ja en tarkoita phyysistä kypsyyttä ja valmiutta. Myös älä tuhlaa sitä kokemukseen jota kadut jälkeen päin. Viisaasti tee...

    • Jäsen

      Sitten kun on itse henkisesti ja fyysisesti valmis.
      Kunhan ei alle 16/17 vuotiaana! Silloin et ole koskaan valmis vaan seksiriippuvainen.

    • Eimitäänikärajaa!

      Ite menetin 12-vuotiaana, enkä kadu. Nytten ollaan onnellisesti kihloissa neitsyyteni menettäneelle :) Tv. 15v

      • jussi_3

        12v ja kihlossa 15v... herrajestas! Järki käteen ota...


      • Anonyymi

        Paskat, nyt kyllä lähti fantasiat käsistä 4.00 aamulla


    • sopivaikäisesti

      Sopiva ikä on noin tunti pari lisättynä siihen mikä ikä oli silloin kun niin sanotusti pappi sanoi aamenensa julistettuaan miehen ja naisen aviopuolisoiksi.

    • Tyttö vielä 15

      Juurikin sillon kun se molemmille sopii. Mun poikaystävä on 18 ja ite oon 15, ollaan seurustellu reilu vuosi mut poikaystävän tahdosta sovittu ettei mitään seksuaalista toimintaa ennen kun oon täyttäny 16, eli keväällä varmaan oma :)

    • seksipommi

      olen 13 olen menettäny neitsyyteni musta se on hyvä ikä! enkä kadu!

    • Ei ole ikärajaa

      Neitsyyden menetykseen ei ole mitään tiettyä ikärajaa, yleensä se on silloin kun on itse valmis. Toki alle 16-vuotiaat on sakkolihaa, mutta eihän kukaan sitä tiedä oletko harrastanut vai et.

    • ...ooo..oo...pp...

      16v----> tai sit kun tuntuu että on valmis mut ite varmaa tollon riippuu ihan ihmisestä :) !

    • Minä täällä

      Se riippuu ihan susta ittestäs. Heti kun koet että oot valmis ja että sun kumppani on se jolle haluut sen oikeesti menettää, niin sanoisit että siittä vain :) Itse kadun ensimmäistä kertaani kun jätkä oli täys mulkku vaikka luulin et se välittäis musta oikeesti. Itse menetin neitsyyteni joskus 16-17 vuoden tienoolla.

    • ei aikasin

      Ei kannata liian aikaisin ja ei se teiniäitiys ole mitään leikkiä vaikka tv arjassa tuntui olevan jos vahinko tulee.Aborttiakaan ei alaikäiselle tehdä ellei ole rikoksen aiheuttama.Ja elatusmaksut muuten tulee isukille vaikka olisi tekohetkellä ollut alle 15v_=)

    • typyvain

      Oikea ikä on se jonka katsot parhaaksi. Kadun, kun nuorena oli kiire menettää neitsyys ja se eka kerta tapahtuikin ollessani 14 ja seksipartneri oli vähän vanhempi itselleni tuntematon tyyppi. Siis todella liian nuori olin vielä, jos nyt saisin päättää, odottaisin kiltisti sitä oikeaa ihmistä jonka kanssa haluaa ekan kerran tapahtuvan. Olen nyt 22 ja mielestäni olisin voinut hyvin odottaa tähän asti, etenkin kun odotan esikoistani avomiehen kanssa tällä hetkellä.

    • 20vee

      sä itse tiedät millon on sen aika, milloin osaat ottaa täydellisen vastuun itsestäsi. Enkä tällä nyt tarkoita sitä jos olet seurustellut viikon ja luulet tuntevasi hänet täydellisesti, ja luulet että olet hänen kanssaan koko elämäsi. Ja harrastatte seksiä, pian eroatte ja tyttö jää yksin lapsen kanssa kun on 15 vuotias. Jos joku tulee tähän nyt että "on noloa jos on 12 vuotiaana neitsyt"m niin asia ei todellakaan näin ole. On nolompaa harrastaa seksiä tietämättä mitä se on, osaamatta käyttää suojausta. En halua olla mikään saarnaaja, mutta oma mielipiteeni. Älkää huolehtiko, kyllä te vielä kerkeätte, odottakaa sitä oikeasti oikeaa.:)

      • Xxxten

        Oon 12 ja musta tuntuu et oon valmis ku mua panettaa ihan sikana. Ja joo pyörin 13-15 vuotiaiden Kaa. Mut en oo viel varma ku pelkään et kaverit ei oo enää frendei


      • Anonyymi
        Xxxten kirjoitti:

        Oon 12 ja musta tuntuu et oon valmis ku mua panettaa ihan sikana. Ja joo pyörin 13-15 vuotiaiden Kaa. Mut en oo viel varma ku pelkään et kaverit ei oo enää frendei

        Joopa joo


    • jussi_3

      Kun itse on siihen valmis ja on löytänyt sopivaan rakkaan siihen. Ei sen teki että olet ainoa kaveriporukassa joka ei ole sitä tehnyt jos oot nuori vielä.
      Nyrkkisääntönä 16v -, myömminkin ehtii.

    • Mielipidee

      Miettikää nyky yhdys kunnassa seksia katsotaan pahalla jos siitä edes suostutaan julkisesti mainitsemaan 70-luvulla tvstä kerrottiin kuinka hieno juttu se on ja sanottin että se on luonnollista ei sillö ole väliä onko 13 vai 23 menettää silloin kun menettää jos muijjalta saa nii kannattaa ottaa

    • siis.....

      Miksi ihmeessä ihmiset tekevät neitsyyden menettämisestä niin ison numeron? Jos harrastaa seksiä kondomilla, siitin ei oikeasti edes osu emättimeen ja niin ollen se ei ole oikeaa seksiä vaan pelkkää lumetta.

      En vaan tajua.

      • mifgdö

        Mun mielestä sillon ku haluaa:D


    • moikkelismoii

      itse menetin neitsyyteni 15 vuotiaana nykyisen poikaystäväni kanssa joka on 17 vuotias. olimme ennen seksin harrastamista puhuneet riskeistä ja sitten päätinkin hommata e-pillerit. olimme seurustelleen 2kk ennen kuin harrastimme seksiä.

    • tytdky

      tätini on jo 51 v ja on vielä neitsyt joten mitään kiirettä ei ole todellakaan

      • Kahfjdkj

        Iästä päätellen sellaiseksi myös jää :(


      • ntsilovik

        mjoo. elämän valitettavia tosiasioita on tuo.
        tytdky.... älä jää katselemaan tätiäsi. hänellä voi olla aivan eri lähtökohdat asiaan.


    • asdfs

      Se, kuten poikuuskin, on sopivaa menettää hääyönä. Ikä ei sitä määritä.

    • baby

      10-11v

    • plup

      En tiedä miksi nykynuoret (tai ylipäätään ihmiset) pitävät neitsyyden menetystä ja seksiä niin kummallisena asiana, että pitää oikein suomi24:ssa pohtia että millonkohan sitä hyppäis sänkyyn.
      Itse olen 21.v ja neitsyt, enkä kadu tippaakaan! Tiedän, että olisin ulkonäölläni voinut koikkelehtia sängyssä jo ties kuinka monen miehen kanssa, mutta minulle oma kehoni on sen verran tärkeä, etten halua jaella sitä vapaasti kaikille. Haluan ennemmin, että jos joskus "sen oikean" jostain löydän, on minulla hänelle jotain sellaista annettavaa, mitä kukaan muu ei tule koskaan saamaan, tässä tapauksessa neitsyyteni. Kehoni on siinä kohtaa vain häntä varten, ja toivon että tämä poika myös pitää siitä tunteesta, että hänellä on jotain, mitä yksikään toinen jätkä ei saa. ;)

    • Asdfffffff

      Nyt. Mutta kenen kanssa... ;-;

    • menettämiseen

      Ihan kaikki iät on sopivia kunhan on henkisesti valmis (aikuinen). Ikävuosissa paras ikä lienee noin 18–27.

    • eiennenkuin

      Silloin, kun on valmis vastaamaan kaikista seurauksista.

    • downsyndrome22

      Joo itellä oli 8v kun menin yöllä vahingossa vanhempien väliin.

      • mutta mitah


      • Anonyymi

        😂 tämäpä


    • Jokuvaaann

      Ööö 12.... häpeän itteäni >-<

    • aviovaimo

      Aviovuode!

    • Olin 13 kun annoin naapurin pojalle. Tyttöä en ole itse saanut.
      Bi-poika

    • Kaaponelivuotias

      Nyt. Mutta kenen kanssa...

    • torkkunen

      Olen kotkalainen transsu Ariel,44vee neitsyt.Tykkään teinitytöistä mutta olen heille liiakin turvallinen kolme senttisellä ja veltolla pippelilläni..

    • oottakaa_kuha_ootte_20

      18 ja huoralle.

      Ei ollut hyvää seksiä. Vastapuoli oli halpa tsekkiläinen, väitti olevansa 19, todennäköisesti ~21.

      Jos siitä huolimatta alkoi kiinnostaa, niin nettistä saa, kun pistää googleen "sihteeriopisto" ja siitä sellaselle keltaselle sivulle.

    • 7 :)

    • 55435

      Silloin kun panettaa ja on joku hyvä ehdokas niin on hyvä panna, Zero fucks given jostain neitsyyden säilyttämis/menettämis iästä. Tai no... kumi ois iha hyvä olla valmis ostamaan.

    • Freedomsex

      Tässäkin ketjussa näkee mitä kristinusko saa aikaan. Ahdistavia rajoituksia ja papin aamenen jälkeen hääyö panoja.

    • ntsilovik

      ikä neitsyyden menettämiseen? mikä tahansa kunhan kumppani on saman ikäinen tai sitten yli 18.

      • ntsilovik

        ja yhteisessä ymmärryksessä!


    • etihbmdd

      kandee vaan pökätä penkkaan tai vedellä hiusharjalla kunnes joku oikea tuleekohdalle viiden vuoden päästä

    • Kansmies

      Järki käteen. Silloin, kun ajatus muksusta eivaiheutta panic kook htausta. Silloin, kun on semmoinen kumppani, kuka ei jätä sua his se muksu tulee.
      Ja tämä sitten kaiken muailman ehkäisun Kansas. Eli, jotkut jutut täs elämässä on sen verran force majore, et kun leikkiin ryhtyy, niin leikki on kestettävä.
      Emotionaalinen puoli on se siinä se kirsikka sitten kakun päällä. Aidot tunteet tai poltat itteensä aika lailla varmaasti. Tartteetko semmoista?
      Eli ei kiirrettä.
      Opi tuntee ittensa, Omar tunteet. Mitä oikeesti kaipaat? Kavereita, läheisyyttä? Se seksi ei oo kaikki kaikessa ja kaiken a ja o.

    • Eräsäiti

      Papin aamenen jälkeen.

    • holomolo

      Itte menetin neitsyyden 17v iässä, normaalia jätkien suhteen

    • Jutta211

      Sopiva ikä on 39

    • 41v

      Ei ole oikeeta ikää, itse suosittelen avioliiton jälkeen. Kokemusta minulla ei tietenkään ole kun olen 41v neitsyt mies ja en siis ole seurustellut tai ollut ikinä missään tekemisessä naisten kanssa

    • TheHikke

      Kyse on vain omasta ja kumppanin valmiudesta. Jos olette valmiita niin mikäs siinä, pikkuveljeni menetti 12-vuotiaana.

    • hahaa22222

      nyt

    • Panomies6999

      Sitten kun kikkeli on tarpeeksi iso

    • 77v

      77v

    • obstruktio

      Sitten kun on henkisesti aikuinen (16–28 v). Mitä myöhemmin aloittaa sitä kauemmin nauttii ja haluaa.

    • Poika16v

      15vuotiaana saman ikäisen tytön kanssa oltiin ennenkin oltu tytön huoneessa kahdestaan halailtu ja pussailtu mutta eräänä kertana mentiin pidemmälle kun tyttö kysyi että haluaisinko panna ja olin heti valmis eihän sitä montaa työntöä silloin vielä kestänyt kun laukesin mutta mukavaa oli eikä kumpikaan kadu mitään

    • dgsgsrtgsrt

      Ei sitä tarvi menettää, kun sen voi antaakin. Ei sen tarvitse olla kenenkään ryöstösaalis.

    • sdg

      Suomen lain mukaan 16 vuotta. Mutta neitsyys kannattaa menettää alle 16-vuotiaana saman ikäisen kanssa.

      • asdfs

        Minkä tähden? Kenen takia?


    • Silloin kun se tuntuu sopivalta ja on löytänyt jonkun kenen kanssa sen haluaa tehdä.

    • Heti ensimmäisen orgasmin jälkeen, ellet halua odottaa poikaystävää, jonka kanssa kokeilla.
      Niin mä tein ja ekaa panoa en tavannut sen jälkeen koskaan.

    • Guru

      Silloin kun alkaa aivan sietämättömästi PANETTAA. Ikä on vain numero.
      Lakipykälät tietysti hyvä huomioida.

    • Anonyymi

      riippuu täysin siitä, millä tasolla on. Jotkut voivat vielä 14 vuotiaana leikkiä esimerkiksi nukeilla pikkusiskon kanssa. Toiset taas voivat olla jo silloin valmiita seksiin.

    • Anonyymi

      silloin kun ei kysy muilta että onko valmis ja uskaltaa ostaa kortsuja

    • Anonyymi

      15 vuotias tai sillo kun löytyy oikee pari

    • Anonyymi

      Mun nuoruudessa tytöt aloittivat 12-14-vuotiaana ja pojat 14-16-vuotiaana.

      • Anonyymi

        Tuskinpa sentään.


    • Anonyymi

      sitten kun et kysy ootko valmis

    • Anonyymi

      itse menetin 13 vuotiaana ja nyt ei oo enään kivaa, kun kaikki kaverit haluu lähtee festareille ja viettää hienoa nuoruuden aikaa, mutta minä joudunkin jäämään kotiin vaihtaa vauvani vaippoja.... rahat on loppu eikä lapsen isääkään kiinnosta tämä perhe elämä yhtään.
      T: 15 vuotias äiti

    • Anonyymi

      Nuoret pitäisi opettaa peuhaamaan mahdollisimman nuorena että saadaan syntyvyys kasvuun ja lisää veronmaksajia. Valtio tarvitsee lisää veromarkkoja kirstuun, talous on kuralla. Kysykää lisää blogistilta. Tiukka talouskuri on tarpeen.

    • Anonyymi

      16-20 vuotta kai olisi paras aika. Siis n. 17 ite ainakin menetin sillo ja oli hyvö aika

    • Anonyymi

      17v olin kun menetin neitsyyteni ja en ole katunut päivääkään

      T: N29

    • Anonyymi

      itse olin 9vuotias

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe