niin eli paljon ootte pitkii? mies/nainen? minkä ikäsii ootte. oon 156.5 olenko mielestänne lyhyt? en varmaan enää paljoa kasva. ja mitä mieltä jätkät on "lyhyistä" tytöistä. (niinku esim. 156 centtisit.)
paljon ootte...
19
1434
Vastaukset
- Garlos
...väsyttävä.. onko turhempia aiheita olemassa?
- Tiny-Des
Itse olen 156cm ja hyvin tällä pituudella on pärjätty. :)
- Jari Räsänen
Moikka, mä oon se hiihtäjä joka kärähti melkein STT toimesta. Eipä siinä mitään, mutta kun vetelin niitä sinisiä ja punasia nappeja sekä joitain apinoille tarkoitettuja hormoneja, venähdin vähän pituutta... Nyt mä oon tällanen 14 metrinen hujoppi. Vähän tuppaa välillä huimaamaan täällä ylhäällä, ja linnut on joskus yrittäny tehä pesää mun kainaloihin, mut muuten olen kyllä tyytyväinen itseeni.
Haloo vitun ääliö! Jos nyt sattumalta satut muiden mielipiteistä jotain ittees ottaan ja tajuat olevas liian lyhyt/pitkä, mitä siinä tapauksessa teet itselles? -Mä voin tulla pistään polvesta tollaset pellet poikki, tai vaikka kaulasta...
KASVA AIKUISEKSI!! - mika
n.175cm ja 13v. lyhyet tytöt on ihan kivoja
- jenni
14v. ja 157cm
- Rane
jenni kirjoitti:
14v. ja 157cm
183 cm pitkä ja 15v. oke melkein 16v.
- beibeh15*
mä oon 15wee ja oon 157cm pitkä..enkä mä haluis olla pidempi..nimittäin oon huomannu et monet jätkät tykkää enemmän lyhkäsistä:)..ei nyt tietenkää kaikki. On enemmän valinnan varaa jätkissä ku on lyhyt ja muutenki:)!
- nakki
olin viimeks ku mitattii nii 173 ja risat...mut siit on jo aikaa jotai puol vuotta,painoo on vaa jotai 56 x( kyl sen naisen pitää sillai vähä lyhyempi olla :) oon 16v.
- aasd
190 - 17 vuotta
ite pidän vähä pienemmistä naisista, jotenkin tuntus vähä oudolle jos ois melkei oman kokone...
- Tyttö-90
et silleen, mut en enää kasva ku korkeintaan yhen sentin
- Kundi86
Ite oon 18 w., 177,5 cm ja oon tietty mies :) Lyhyet tytöt menee siinä missä pidemmätkin, mut sellaset mua lyhyemmät on jotenkin kyl tosi södei.
- jaahas
OOn noin 179 pitkä ja painan jotain 57. En lihoo vaikka syön kuin hevonen..
- mää
173 senttiä, naenen
- olen
olen tyttö, 16-vuotias, lyhyt..161cm... (Y)!
- 15v
Ite rakastan mua lyhyempiä muijia, oon ite jotain yli 170cm, ja joku 5-15 senttiä lyhyempi muija olis omasta mielestäni täydellinen..
- yksvaan
oon jätkä, 173cm, 17vee. et sä oo mikää liian lyhyt, ainakaa mua ei pahemmin haittais:) sellanen 150-170 senttinen, mieluiten joku 165cm, mut huomaa et vertaan sitä omaan pituuteeni.... kyllä ne lyhyetki muijat voi paljastua ihkuix sit luonteeltaan:) ja tää nyt on mun mielipiteeni:)
- N 15
siinähän ne tuli
- Boy-87
Itse olen 170cm pitkä ja ikää on jo reilut 17 vuotta. Minä pidän lyhyemmistä tytöistä (tietenkin). Olis varmaan mukava olla semmosen naisen kanssa joka on yli 180cm pitkä. En kyllä pitäis siitä jos tyttö olis minua pitempi
- Donny Stroker
191cm on pituutta jätkä olen ikää 16v ja lyhyet ihan ok
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406375Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 82970
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14721