Ostan paljon askartelutarvikkeita ja usein myös Tiimarista. Jotenkin olen aina ajatellut että Tiimari on sellainen halpakauppa. Nyt jo monena kertana olen kassalla hämmästynyt vähän ostosten loppusummaa mutta todennut että "Elämä on.." Askartelu- ja toimistotavarat on kalliita...Mutta nyt kyllä repes!!!
Mulla on jäljellä paljon vielä kotona samoja pakkauksia, joita nytkin ostin lisää. Vanhoissa on myös hintalappuja jäljellä. Kauhukseni huomasin että hinnat on jopa kaksinkertaistuneet!
Joo, tiedän että kaikki nykyään nostaa hintoja mutta ymmärtäisin jos tuote on ennen maksanut 1,90 ja maksaa nyt 2,40 mutta Tiimarissa ennen 1,90 ja nyt 3,90? Tosi isoja hinnankorotuksia näköjään vähän joka tavarassa. Kaksinkertaistettu hintoja??
Katselin myös miten tyhjät hyllyt Tiimarissa oli, monet tavarat on olleet "tilauksessa" jo pitkän aikaa. Ihme touhua.
Nyt pistin mieleeni monia hintoja ja kävin Sinooperissa. Vain yksi tuote oli täysin saman hintainen kuin Tiimarissa. Kaikki muut oli Sinooperissa halvempia! Mä olen aina ajatellut että Sinooperi on kallis ja Tiimari halpa mutta näköjään on asia nyt aivan toisinpäin.
Vinkiksi siis teille jotka paljon askartelette että kannattaa vähän vertailla hintoja. Tilanne on muuttunut vuoden aikana paljon. Itse alan käymään Sinooperissa enemmän ehdottomasti!
Olipas Tiimarissa hinnat nousseet!!!
13
780
Vastaukset
- tosiasiat esille
olen tiimarin kannattaja. nyt tosiaankin on hyllyt tyhjänä kun on joulu mennyt ja vielä alennusmyyntikin päällä. olen tehnyt hintavertailuja jo monen vuoden takaa.tosi askartelija ostaa KAIKKI tarvitsemansa tavarat alennusmyynnistä. ostin isoooon kasan tavaroita tiimarista ja oikea hinta olisi ollut n. 58euroa, mutta kassalla maksoin n. 27 euroa kun 70% alennus tuli päälle. Koska sinellissä on 70% alennus, ei koskaan!!!!! katseleppa alennuskoria sinellissä, onko todella halpaa? silkkipaperi missä oli kuvioita, täysin sekundaa, päällekkäin painettu arkki, joka oli tarjouksessa. vertaa nappien hintaa, tiimarissa isot napit paljon halvemmalla kuin sinellissä. ota todella selvää tämän päivän hintoja ennenkuin tulet tänne itkemään.askartele niistä tuotteitasi äläkä kuluta energiaa tällä palstalla.
- askartelua arkeen
tiimarissa samoin kuin muissakin askartelukaupoissa, kaikki hinnat ovat nousseet. kartongit ovat tiimarissa halvempia kuin ainellissä. jos katsotte sinellin alennuskorit, ei siinä paljon hinnan alennuksia ole. tiimarissa on usein alennusmyyntejä, jossa on tuntuva alennus. sinellissä ei mielestäni ole näkynyt niin paljon alennuksia kuin tiimarissa. käyn ehkä joka toinen viikko tiimarissa ja samalla kerralla sinellissä, joten olen tietoinen hinnoista. ostan minäkin kaikkea alennusmyynneistä ja katson aina kaikki alennuskorit. oletteko huomanneet että prisma on ottanut myös askarteluatavaraa myyntiin? ja saa bonuksia näistä, toki hinta ja tarjonta ei ole vielä kohdallaan. Käyttäkää alennusmyynnit hyväksenne.iloisia askarteluhetkiä kaikille!
- Saman huomasin
Olen huomannut saman meidän Tiimarissa. Hintoja on nostettu tosi paljon. Eikä askartelujuttuja ole alennuksessa ikinä. Nytkin oli vain joulukoristeita ja lyhtyjä alessa. Kallista on. Prismassa ois joo hinnat kohdallaan jos vain valikoima vielä kasvais. Toivotaan sitä.
- helmikkä
Niin siis Sinelli ja Sinooperi on kaksi eri firmaa. Omasta mielestä Sinooperi myy laadukkaampaa tavaraa kuin Sinelli, hinnat aika samoissa, kalliita minun makuun. Tosin täältä Jyväskylästä Sinooperi lopetti, niin ei pysty enää hinta ja laatuvertailuja tekemään.
- Tarkista kuitti...
Joo siis tämä kiukkuisen kuuloinen "tosiasiat esille"-kirjoittaja oli kyllä kirjoituksessaan ihan pihalla. Varmaan joku tiimarin myyjä. Siis ensinnäkin Sinooperi ja Sinelli on tosiaankin ihan eri firmoja ja hinnoissakin on eroja.
Lisäksi pakko sanoa että jos ne sun tiimarista ostamat tuotteet ois maksaneet normisti 58 euroa ja ostit tuotteet 70% alella niin huijasivat sua kassalla jos lasku teki 28 euroa....??! hah- Kumma juttu
Minulla on kalleusjärjestys seuraava, Tiimari kallein, Sinooperi ja Sinelli halvin. En osta Tiimarista kuin silloin jos alennus on 70 %. Muuten, kun Tiimarissa myydään 3 d kuvia painettuna paksuun pahviin, niin onko kuvat aitoja kun ovat niin himmeitä?
- Hunajata2
Ennen Tiimarissa oli sellaisia pakkauksia ikkunavärejä missä oli kuvat ja kalvokin mukana mutta enää ei niitäkään saa. Vain yksittäisiä värituubeja ja jos kolmeakin väriä haluaa käyttää niin maksaa jo hunajaa...
- pois tiimari
Tiimari on mielestäni aina ollut kallis kauppa ja siksipä en enää viitsi siellä käydäkään. Viimeisillä käynneilläni ärsytti myös, että jonkun hyllyn tai pöydän yllä oli mainos, että tavaroista saa alennusta jonkun tietyn prosentin. Kun sitten keräsi siitä tavaraa ja meni kassalle, tulikin kylmä totuus esiin.
-Eivät nämä ole alennustavaroita.
Sitten myyjä esitteli jonkun olemattoman tuotteen alennustuotteeksi. Ihmettelin, miksi kassalle kärräämäni tuotteet sitten olivat alennusnurkkauksessa.
Mitään järkevää selitystä en saanut. Itselle jäi tunne, että kaupassa yritettiin huijata ostamaan kalliimpia tuotteita.
Tiimari on sellainen rihkamakauppa. - towardthebrightlight
Eri Tiimareissakin hinnat vaihtelevat. Tässä kaupungissa missä minä asun on kaksi Tiimaria joista toinen on hieman kalliimpi kuin toinen. Tämä on ihan tavallista että hinnat ovat eri liikkeen sijainnista riippuen, keskustassa olevissa kaupoissa on aina vähän kalliimmat hinnat kuin jossain lähiössä sijaitsevassa saman ketjun kaupassa.
- ebayfaniii
Menkää ihmiset ebay.com ja sieltä saa suoraan Kiinasta tilattua askartelutarvikkeita, alk. 0.99$ eli 0.75 euroa ilman postikuluja. Laatu on aivan samaa mitä tiimarissakin, eli kiinalaista. Helmiä, nauhoja, korun osia, ketjuja yms. Toki kiinalaiset myyvät muunkin tyylistä tavaraa siellä halvalla.
Ainut huono puoli nettitilauksissa on toimitusaika, eli Kiinasta voi kestää 2 viikkoa saapuminen. Mutta se ei haittaa koska hinta on niin edullinen. Terveisin kymmeniä ebay kauppoja tehnyt :) - Ompelufani9
Minustakin on tullut ajan EBay fani.Tilasin 500 kpl ihania helmiäisnappeja 30 mm
ja koko tuon valtavan määrän hinnaksi tuli 17 euroa.Kiinasta ne tulevat Suomen nettikauppoihinkin ja kangastukku com kauppaan.Hinta vain on n 20 kertainen.
Nyt on ystäville ja tutuille nappeja ja joululahjaksi monelle!
Tässä nyt tarvitaan englanninkielen taitoa ja kannattaa mennä PayPal systeemiin mukaan.Turvallista maksaa ja Ebay:n kirjautuminen tuo varmuuden siitä että myyjät eivät voi petkuttaa.Ja kannattaa selata kauan aikaa ettei tule ostettua väärästä paikasta.
Kiinasta en ehkä enää tilaa koska kesti liian kauan saada tilaus, mutta
olen siirtynyt niihin Ebayn myyjiin jotka ovat Englannissa, sieltä tulee viikon sisällä ja halpoja yrityksiä samoille tuotteille kuin Kiinasta, koska englantilaiset yrittäjät ostavat valtavia määriä Kiinasta ja siellä on muutenkin kaikki halvempaa kuin Suomessa!- kortistojonoon
Tottakait kannattaa ostaa ulkomailta! Ettei vaan suomalaisille ole töitä, toivottavasti napsahtaa sunkin työsuhtees poikki lähiaikoina.
- tiimarilopettaa
tiimari hakeutuu konkurssiin...
http://www.mtv3.fi/uutiset/talous.shtml/2013/09/1807033/tiimarin-toimitusjohtaja-myymalat-toistaiseksi-auki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537870- 614400
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404023Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353373Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423330Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383238- 482983
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422761- 492514